تو بگو…

یک پیام خصوصی برای ویولت عزیز که دوست دارم نظرش رو بدونم و اگه دوست داشتی پابلیش کن برای گرفتن نظر خواننده هات.. البته شاید به اندازه ی کافی درین زمینه ها در وبلاگت بحث شده و خیلی ها برات پیغام خصوصی گذاشتند و موضوعی رو به نظرسنجی گذاشتند….اما سوال من اینه که به نظر شما با توجه به گسترش ارتباطات در این دوره شما خانومها انتظارتون از پارتنرتون یا دوست پسر و یا همسرتون چیه؟ سوالم رو دقیق تر و کوتاهتر میکنم با یک مثال ساده مثل فیس بوک یک سوشال نت ورک که همه گیر شده… چه طور با طرفتون برخورد میکنید وقتی تصاویر و عکس های خانم ها و .. رو لایک کنند تمجید کنند و …؟؟ رو حس یگانه طلبی تون چه تاثیری داره ؟ و عقلتون چی میگه و کلا چطور برخورد میکنید با این موضوعات؟
_______________

ویولت:
والله خود من فک می کنم این یه سئوال خیلی کلیه که جوابش به طرف مقابلت و اینکه کی هست و چی هست؟و رابطه خصوصی و اعتماد بینتون چقدر هست؟خیلی بستگی داره و نمی تونی در حال حاضر و با توجه به جامعه بسته ما یه جواب کلی به این سئوال بدی و یه حکم کلی صادر کنی…این نظر منه.
بهتره بخونیم ببینیم دیگران چه نظری دارن.
********
اضافه شد

نویسنده متن:
مرسی ویولت جان! به موضوع خوبی اشاره کردی، اعتماد، آیا همین قضیه و یا موضوعات مشابه، چت و کامنت ها و … صمیمانه روی اعتماد شما تاثیر میگذاره؟ فرض میکنیم که به طرف اعتماد هم داشته باشید ….

ویولت:
تجربه شخصی من میگه،زمان خیلی عوض شده و دوران ،دوران ریز شدن تو روابط حاشیه ایی شریکت نیست…راههای ارتباط داشتن با جنس مخالف خیلی زیاده که تو دونه به دونه رو نمی تونی تحت کنترل خودت داشته باشی بعلاوه اینکه بهتره اعتماد کنی و اجازه بدی شریکت هم حریم خصوصی برای خودش داشته باشه و از تنها بودنش لذت ببره و با رضایت و طیب خاطر برگرده به سمت تو وآرامش رو با تو بودن تجربه کنه…وقتی اعتماد وجود داشته باشه من به شخصه دلیلی برای محدودیت و محدود کردن طرف مقابل نمی بینم و هرچقدر هم ریز نشی تو روابطش و مو رو از ماست نکشی اعصاب خودت راحتتره…اعتماد کن.


نظرات شما


  1. پریا در 12/08/08 گفت :

    من خودم خیلی انحصارطلبم و اصلا نمیتونم روابط این مدلی رو از طرف همسرم بپذیرم. بره عکس دختر لایک کنه و تعریف کنه و این صوبتا نداریم! چون خودمم متقابلا همینطورم.

    [پاسخ]


  2. یاس در 12/08/08 گفت :

    ویولت عزیز من با نظر دومت خیلی موافقم. زمونه ای شده که هر کس اگر بخواد خیانت کنه خیلی راحت می تونه این کار رو انجام بده و هیچ کاریش هم نمیشه کرذ. اگر اعتماد نباشه و دائم بخوای نگران این چیزا باشی زندگیت بهت زهر میشه.

    [پاسخ]

    ح در تاریخ آگوست 8th, 2012 ساعت 10:38 ب.ظ پاسخ داد :

    چه عکس باحالی، آدم انرژی می گیره

    [پاسخ]

    ال در تاریخ آگوست 8th, 2012 ساعت 11:56 ب.ظ پاسخ داد :

    دقیقا خیلی عکس قشنگ و پر انرژیه

    [پاسخ]


  3. ح در 12/08/08 گفت :

    ولی فکر می کنم نظر دوستمون مربوط به زمانی باشه که هنوز اعتماد تثبیت نشده.

    کلا با ویولت موافقم، هرچند که ظرفیت زیادی رو می طلبه.

    [پاسخ]


  4. Sami در 12/08/08 گفت :

    فکر میکنم خانوم ها بیشتر در پی مردی هستن که بتونن از نظر روح ای بهش اعتماد کنن و معمولن یک رابطه درست , بالاتر از تعهد تن شکل میگیره . گویا حرف های گفتن ای , الزامن شنیدن ای نیستن . بد نیست بدونیم برای اینکه یک ذهنیت منجر به پدیده ی خیانت بشه , از چندین فیلتر باید عبور داده بشه . ذهن , روان , کلام و کالبد جسم . هر کدوم هم از جهت عمق ماجرا سطح خاص خودش رو داره …

    [پاسخ]

    ح در تاریخ آگوست 8th, 2012 ساعت 11:44 ب.ظ پاسخ داد :

    سلام
    ممنون از پاسخ تان

    شما وبلاگ دارید؟

    [پاسخ]

    Sami در تاریخ آگوست 12th, 2012 ساعت 2:09 ق.ظ پاسخ داد :

    سلام دوست عزیز
    راستش قبلن می نوشتم , الان اما مدت ها ست که دیگه توی وب نمی نویسم
    با دوستی قرار بود شروع کنیم برای دوباره نوشتن … اما در صورت نوشتن مجدد , حتمن آدرس میزارم

    [پاسخ]


  5. دنیا در 12/08/08 گفت :

    نمی دونم این مسائل الان تا چه حدی اهمیت داره؟ و تاکجاآدم رو می تونه آزاربده. برای خیلیا کاملا عادیه و 2سویه. اما افرادی هستند که واقعا با این قضیه مشکل دارند.
    طرف مقابل من با اینکه خودش اوایل به من گفته بود همکارخانوم زیادداره اما گاهی من حساس می شدم و حسادت زنانه م گل میکرد، بااینکه کاملا رفتار و روابطش عادی بود اما من همیشه دوست داشتم فقـــــــــــــــط به من توجه کنه. اما واقعا ادم باجنبه ای بود Smile

    [پاسخ]


  6. جوان در 12/08/08 گفت :

    از اونجایی که عکس این قضیه هم میتونه برای خانم ها اتفاق بیفته به نظر من : شناخت + میزان اعتمادی که به طرف مقابلمون داریم می تونه تعیین کننده نوع رفتار باشه

    [پاسخ]


  7. ال در 12/09/08 گفت :

    من خوشم نمیاد. ممکنه برچسب حسودی یا دگمی حتی به آدم بخوره ولی واقعا خوشم نمیاد از اینکه همسرم از خوشگلی یه خانم دیگه در فی س بوک تعریف کنه یا متوجه بشم که چت صمیمانه و مهربونانه با خانمی داره. ولی… ولی راستش رو بخوای من همسرم رو از قبل از ازدواج خیلی می شناختم و کلا در روابط غیر social network هم کلا آدم رسمی هست. ینی می خوام بگم بستگی به تیپ شخصیت پارتنر آدم داره. بعضیا کلا تیپی هستن که خیلی اهل نشون دادن محبت و فیدبک دادن در مورد ظاهر هستن. خب این افراد اگه محدود بشن فکر نکنم در نهایت تبعات خوبی داشته باشی و یه جایی به بن بست می رسه

    [پاسخ]


  8. forooz در 12/09/08 گفت :

    .Things work out if one only trusts

    [پاسخ]

    ح در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 2:14 ق.ظ پاسخ داد :

    ?and nobody hurts from his/her trust

    [پاسخ]


  9. فرزان در 12/09/08 گفت :

    با سلام خدمت همگی
    دوستان در این مورد نظرات خوبی دادند اگر اجازه بفرمایید منم نظر خودم رو بگم
    در این مورد که ما ناچاریم خودمون رو با زندگی کردن همراه با فضای مجازی وفق بدیم هیچ شکی نیست و هیچ گریزی هم ازش نیست.
    در این مورد که حریم خصوصی هرکسی برای خودش محترمه هم هیچ شکی نیست.
    ولی همه این ها اصلا دلیل نمی شه که انسان تعهدی که نسبت به همسرش داره رو زیرپا بذاره
    من خودم به شخصه گشت و گذار مداوم تو فیس بوک و سرک کشیدن به صفحه این و اون رو خیلی صلاح نمی دونم و خودم هم خیلی کم به فیس بوک سر می زنم. اتفاقا اگر به عکس بدحجاب یا بی حجاب دختر غریبه و آشنایی هم برخورد کنم سعی می کنم که توجه نکنم چه برسه که آدم بره و لایک بزنه
    من خودم اگرچه فعلا مجردم نامزد هم ندارم و از داشتن دوست دختر و اینجور کارها هم خیلی خیلی بدم می یاد و اصولا تعهدی هم نسبت به کسی ندارم با این حال حقوق همسر هنوز نداشته ام برام محترمه، فکر می کنم اگر کسی که بعدها قرار ایشالا همسر ما بشه اگر بفهمه که طرفش از اول چشمش به جمال خانم های غریبه روشن نشده خیلی خیلی اعتمادش به همسرش بالا می ره و این یعنی تحکیم روابط زناشویی که اصولا خیلی ها به دنبالش هستند
    یه نکته هم بگم که من وقتی می شنوم یا می خونم که زن و شوهرها چه خیانت ها که به هم نمی کنند (به نظر من همین روابط خارج از عرف با زن یا مرد غریبه اعم از چت و اینا هم یه جور خیانته به همسر برای متاهلین و یه جور وقت تلف کردن و خیانت به خود آدمه برای مجردین) واقعا ناراحت می شم. که آدم ها چطور می تونند از این کارها بکنند و بعد هم برای خودشون توجیه هم بیارند
    یه وقتی من تو بخش نظرات یکی از پست های خانم ویولت یه چیزی نوشتم که ایشون ظاهرا یا خوششون نیومد یا منظور منو نگرفتند. حالا دوباره به یه بیان دیگه ای تکرار می کنم.
    ببینید دوستان این عالم برای خودش حساب کتاب داره و با هیچ کسی هم سرشوخی نداره، شنیدید که می گن تو هرکشوری اگر کسی با ادعای اینکه یه قانونی رو نمی دونسته یا بهش اعتقاد نداشته ازش هیچ عذری رو قبول نمی کنند و مجرم قلمداد می شه،
    حالا تو این دنیا اگر کسی به این بهانه که به بعضی مسائل مثل وفاداری به همسر یا حفظ حجاب یا وفاداری به همسر یا کنترل نگاه و … اعتقاد نداشته باشه و عملی خلاف این مبانی انجام بده تو اون دنیا خواه ناخواه ازش بازخواست می کنند.
    حالا تاکید من بیشتر به موضوع وفاداری به همسره، من فکر نمی کنم هیچ زن یا مردی اگرچه خودش خدایی نکرده هرزه باشه دلش بخواد که همسرش بهش خیانت کنه، هرمرد چشم چرونی ته دلش از خانم باحجاب خوشش می یاد و همینطور هر خانم بی حجابی ته دلش از مرد چشم پاک خوشش می یاد. منظورم اینه این مسائل در فطرت آدم ها نهادینه شده خوب نیست آدم تعهدات خودش رو نسبت به همسرش زیرپا بذاره و بعضی کارها رو انجام بده که کم و بیش خیانت محسوب بشه که البته جز این دنیا تو اون دنیا هم عقوبت داره

    [پاسخ]


  10. shirin در 12/09/08 گفت :

    man aslan khosham nemiyad man doste pesaram faransavi hast va farnasavia kami shabie ma irania hastan va man avaele dostim behesh etemad dashtam va onam hamishe ba dostaye ghadimish to facebook chat mikardo peygham mizasht vali kam kam fahmidam dokhtaraei ke ghablan dosesh dashtan ya faghat doste mamoli bodan ba inke midonan on alan dost dokhtar dare shoro be baz kardane ravabete ajibi karde bodan va kheyli jalebe ke engar peasar va shayad adama az in halati ke digaran beheshon tavajoh konan khosheshon miyad va kam kam ravabet hey bishtar va bishtar shod ta jaei ke ba ham gharare biron az khone gozashtan va hamishe ham migoft ke ina dostaye ghadimi hastan ke man bahashon bozorg shodan va alan peydashon kardram vali man nemitonestam tahamol konam vaghti mididam az hame chi harf mizanan vali hich vaght esmi va harfi az man borde nemishe khelyi ajib bod va kam kam hasas shodam ta jaei ke har roz facebokesho chek mikardam va didam kheyli az adamaye dorobar ke man fekr mikardam faghat to facebook hastan daram khatar saz mishan va chon midonam marda hamishe chizaye jadido dost daran dige natonestam tahamol konam ta jaei ke hamin chand vaght pish goftam ya facebook ya man va onam facebookesho bast va kam kam tarif kard ke behtar shod injori chon kheyli az on dokhtara khastehaye ajib gharibi dashtan !!!albate hame ina baz ham barmigarde be adami ke adam bahash dar ertebate shayad kheyli az marda va zanha vaghean ahamiat nadan va rabete faghat dar hade jostejo to facebook va gozashtane peygham bashe vali be nazare man hamiche va hame ja adamaye khatarnak va hasod peyda mishan va tajrobe be man sabet karde ke har chi adam kanalaye khataro kam kone be har hal khatar kamtar mishe goinke khatar hame ja hast va dar har rabeti mitone be vojod biyad.

    [پاسخ]

    یاس در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 7:26 ق.ظ پاسخ داد :

    شما خودت هم گفتی که خطر همه جا هست. اگر بخوایم کانال های خطر رو ببندیم باید طرف مقابلمون رو فرقی نمی کنه چه زن و چه مرد در خونه ای حبس کنیم و کلیه وسایل ارتباطی رو هم ازش بگیریم که چنین چیزی ممکن نیست. من فکر می کنم اگرکسی اهل این مسایل باشه خواه نا خواه میره سمتش و چنین فردی همون بهتر که بره. مردی رو که بخوام به زور نگهش دارم و همیشه دست و دلم از رفتنش بلرزه ترجیح میدم که اصلا نباشه. اگر هم کسی واقعا من رو دوست داشته باشه و منو انتخاب کرده باشه و آدم سالم و متعهدی باشه، حتی اگر مواردی سر راهش قرار بگیره که باعث شیطنت های کوچکی در اون بشه اما باز هم بر میگرده سمت من.

    [پاسخ]

    mandala در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 5:16 ب.ظ پاسخ داد :

    موافقم…

    [پاسخ]

    ال در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 1:38 ب.ظ پاسخ داد :

    100% موافق

    [پاسخ]


  11. نازی ی در 12/09/08 گفت :

    من فکرمی کنم درسته نمی شه این روابط رو کنترل کرد و زوم کردن روش اذیت می کنه ولی می شه شما خیلی راحت خواسته هاتون و حساسیت هاتون رو بیان کنید و کسی که باهاتون در رابطه است اگر براش مهم باشین به خواسته شما احترام میذاره.

    [پاسخ]


  12. نازنين در 12/09/08 گفت :

    نمي دونم چرا سند نشد دوباره مينويسم
    دوستاني كه نوشتن اعتماد كن
    اين و قبول دارين كه نزديك شدن آدما چه از طريق نت و چه طرق ديگه در دراز مدت وابستگي و گاهي حتي دلبستگي مياره و طرف مقابل هر چقدم قابل اعتماد باشه كنترل رابطه از يه جايي ديگه از دستش درميره و كار و به جاهاي باريك ميكشونه ؟

    [پاسخ]

    violet در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 1:01 ب.ظ پاسخ داد :

    تا حد خیلی زیادی باهات موافقم-ولی چیکار میشه کرد؟باید در روی برروی تمام ارتباطاتی که ممکنه پیش بیاد بست؟و طرف رو ایزوله کرد؟

    [پاسخ]

    mandala در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 5:18 ب.ظ پاسخ داد :

    من باهات موافقم اما واقعا تو این عصر تکنولوژی چه میشه کرد؟؟؟

    [پاسخ]


  13. نوشینه در 12/09/08 گفت :

    باید اعتماد کرد همین !

    [پاسخ]


  14. آوین در 12/09/08 گفت :

    متاسفم این حرف رو میزنم ولی به نظر من مردها نمیتونن همزمان هم شریکشون رو داشته باشن هم ارتباط های عادی دیگه شون با خانم ها رو.از پس مدیریتش برنمیان.من هم قبلا میگفتم که هر کی حریم خودشو داره و فلان اما تجربه نشون داده که از همون اول باید بگی من رو این چیزا حساسم که هم اعصابت راحت باشه و حس حسادت زنانه ت نزنه بالا و به اون بنده خدا گیر ندی هم این وسط شریکت به کسی تمایل پیدا نکنه.

    [پاسخ]

    mandala در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 5:19 ب.ظ پاسخ داد :

    کاملا درسته اما این در مورد مردای ایرانی صدق نمیکنه!! ازونجایی که توانایی گرفتن 5 تا زن رو دارند به طور هم زمان!!!

    [پاسخ]

    آوین در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 5:43 ب.ظ پاسخ داد :

    اگر در جواب کامنت من بود خب منم همینو میگم دیگه منتها شما یه راست رفتید سر اصل مطلب:دی

    [پاسخ]


  15. رعنا در 12/09/08 گفت :

    سلام
    به نظرم بايد هر كسي براي خودش حريمهايي داشته باشه و توي يه ارتباط دو نفره در مورد رعايت اين حريمها با هم به تفاهم رسيده باشن
    من خودم اين روابط رو نمي پسندم، الان هم كه هنوز توي ارتباطي نيستم، سعي ميكنم اين حريم رو در رابطه با جنس مخالف حفظ كنم
    يه سري كلمه ها حتي براي من جز خط قرمز قرار ميگيرن، خب وقتي خودم پايبند به اين قوانين و حريم ها هستم، ترجيح ميدم طرف مقابلم هم اينها رو حفظ كنه
    به نظرم يه چيزيه كه بايد بين دو طرف حل بشه و نميشه براي هيچ دو زوجي نسخه ي يكسان داد
    و البته من ِ نوعي كه پايبند به اين فاصله ها هستم ارتباطي فراتر از اون و مثلا تو فرض مثال چت صميمانه ي عاطفي برام جايگاه خيانت رو داره و اين رو نمي پسندم

    اما شايد زوجي باشن كه در مورد اين مسائل با هم تفاهم داشته باشن و هر كدوم روابطي رو داشته باشن كه البته اصلا اصلا منظورم اين نيست كه حالت غيراخلاقي داشته باشه، ولي توي روابطشون با اطرافيان، مرزهاشون بازتره و براي هيچكدوم هم مسئله اي نيست
    يه چيزي رو بهش اعتقاد دارم، هر وقت دو نفر تونستن در مورد اين ارتباطاتي كه ايجاد ميكنن خيلي راحت با هم صحبت كنن و طرف مقابل هم براش مشكلي نباشه و بتونه اونو بپذيره، يعني دارن صحيح حركت ميكنن

    [پاسخ]

    violet در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 5:19 ب.ظ پاسخ داد :

    خانم شما جای کامنتهاتون برای برنامه های رادیوی خالی ها Wink

    [پاسخ]

    mandala در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 5:23 ب.ظ پاسخ داد :

    کدوم خانم من؟! جون من بگو منو میگی؟؟ Grin

    [پاسخ]

    violet در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 5:35 ب.ظ پاسخ داد :

    بعله…با شما هم هستم Grin

    mandala در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 5:40 ب.ظ پاسخ داد :

    نخیر تابلو بود با من نبودی ویولت Grin راستش ما برنامه ی قبلی شما رو نتونستیم دانلود کنیم متاسفانه، فرمت لینک مثل همیشه نبود..

    [پاسخ]

    violet در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 6:11 ب.ظ پاسخ داد :

    mediafire ممکنه اجازه دانلود نده…ولی trainbit میده ها

    رعنا در تاریخ آگوست 9th, 2012 ساعت 10:18 ب.ظ پاسخ داد :

    آره ويولت بانو ميدونم (آيكون يه رعناي بسييييييييييييييييييييييي شرمسار ) چشمممممم بانو
    بازم ميام خدمتتون
    يه مدتي بدجوري درگير كارهام شده بودم باعث ميشد با دقت گوش ندم و نتونم كه حرف درست و حسابي براي گفتن داشته باشم
    ميرسم خدمتتون دوباره با كامنتهاي طولاني Wink

    [پاسخ]


  16. elly در 12/10/08 گفت :

    سلام یه نیم نگاه کوچولویی که به نظرا انداختم…منم موافق رعایت خط قرمز ها تو ارتباطات اینترنتی هستم. و نوعی خیانت ویا وارد شدن به حیطه خیانت میدونم صحبت معمولی در حد نظر اونم گهگاه به نظرم خییییلی با تعریفو تمجید اونم از ظاهر خانومای دیگه فرق داره ..یا از این دست خط قرمزهاکه برای هر زن نرمالی فهمش بسیار غریزیو سهله.. مطمئنا نمیشه جلوی پیشرفت دنیاو ارتباطات جدیدو گرفت ولی به نظر من لزوما موتفقت بارد کردن این خط قرمزها به روز بودنو روشنفکر بودن معنا نمیده..همه چی به خود طرف برمیگرده ونوع ارتباطشون باهم که در این عصر ارتباطات و نت و رنگارنگی بتونه خودشو نگه داره اتفا قا هم که چه راه خوب وسهل الوصولیه واسه مورد خیانت.. وچقدم از این طریق صورت میگیره تو جامعه..تازه تو ارتباطاتی که علنی هست میشه دخالت و ورود کرد (خط قرمزها) و مراقبت از غیر علنیها بی نتیجه است.مگه دنیای نت چه فرقی با دنیای واقعی دارد در زمینه حفظ حریمها؟ مخصوصا در مورد روابط زنو شوهریو فرندی.پس به زعم من طرف باید رعایت کنه. مخصوصاهمسران. چه علنی چه غیر علنی . وتو اعتماد من خیلی تاثیر میذاره تو اعتماد همهههههههه خانوما میذاره مگه میشه؟ فقط اینکه فوقش اون کارشو میکنه حالا با ما هم هست دیگهه… اینجوری میشه یه جورایی مصاله کردو..خوب راضی هم بود.. با توجه به اینکه صحبت آقایون ایرانییه..! نه خارجی که خط قرمزه عریان هم ببین توجهی بهش نمیکنن..

    [پاسخ]


  17. مریم در 12/10/08 گفت :

    من ذاتا دوست ندارم توجهی بیش از اندازه باز هم تاکید میکنم بیش از حد معمول از همسرم به خانوم دیگه ای ببینم امابا تمجید و یا تعریف از قیافه ی کسی برخورد نمیکنم و واقعا اگر ببینم قابل تعریف باشه همسرم رو همراهی میکنم اما اگر ببیم توجه از حد گذشت ناراحتیمو به گونه ای نشون میدم

    [پاسخ]


  18. بیتا در 12/10/08 گفت :

    خب مگه قبلا که تکنولوِِزی نبود میشد روابط رو کنترل کرد و همه جا یکی رو همراهی کرد؟ به نظرم فرقی نداره با اینکه یه اقایی از یه خانومی رودررو تعریف کنه. خط قرمزها هر چی اونجا هست اینجا هم هست. اعتماد هم همینطور

    [پاسخ]


  19. گلاره در 12/11/08 گفت :

    خانوم جان از قول شوهرم كه ميگه اگه مردي توي ايران بخواد كاري بكنه راحت ميكنه و قانون هم حمايتش ميكنه .و زن هيچ كاري نميتونه بكنه ..خدا كنه مرد نخواد.حالا شما با اينا مشكل داشته باشي يا نه فقط بايد از خدا بخواي كه شوهرت رو واست نگه داره وگرنه خيليها بودن اعتماد داشتن بعد بيست سال طرف رفته با اوني كه خانوم فكر ميكرده فقط يه دوستي و اشنايي ساده است عقد كرده .خانومه چقدر هم بهش اعتماد داشته كه بعد 4 سال فهميده .اين مال 15 سال پيشه .الان با اين همه در ودستگاه همه كاري سهله .وقتي مردا با يه بهونه ساده اي مثل زنم تمكين نميكنه مييتونه زنشو طلاق بده ولي زن همچين حقي نداره ديگه تا تهشو بخون.قاضي هم نمياد بگه ثابت كن .

    [پاسخ]


  20. نونو در 12/11/08 گفت :

    راستش منم در حرف موافقم که حریم خصوصی خیلی خوبه، باید یه اعتماد بسیار بسیار قوی و محکم بین دونفر باشه اما خب در عمل ناراحت میشم، هرچقدر هم که بگم نه من اینطوری نیستم، دروغ گفتم، آدم باید صادق باشه دیگه… مگه اگه همین کارو ما خانمها بکنیم، و در کنار همسرمون که هستیم از یه مرد دیگه مثلاً از قدش، هیکلش و یا هر خصوصیت منحصر به فرد دیگه اش تعریف کنیم آقایون ناراحت نمیشن؟ خب میشن دیگه!!! علتش هم تمام شرایط محیطی ماست که باعث میشه روابط اینترنتی و چتی و … وقتایی که دچار مشکل تو رابطه امون با پارتنرمون هستیم، پررنگ تر بشه و درد دلهایی صورت بگیره که در دراز مدت میشه بلای جون رابطه امون و باعث سردرگمی و بعضاً سردی در رابطه میشه … خلاصه من ترکم قاطی میکنم Smile

    [پاسخ]


  21. میترا در 12/11/08 گفت :

    با نظر ویولت عزیزم موافقم در مورد ما این منم که به طور خیلی محدود تو فضای مجازی و شناخته شده چرخ میزنم و لایک میکنم.و خط قرمز رو خیلی رعایت میکنم و در این حد برام حریم خصوصیم مهمه و اگه به این اعتراض بشه ناراحت میشم.پس چون 1-محدود2-با حفظ کامل خط قرمز و قابل توضیح برای همسرم هست اگه ایشون هم در این حد و شکل انجام بده برام کاملا قابل قبوله.این جمله رو خیلی دوست دارمFrownاجازه بدی شریکت هم حریم خصوصی برای خودش داشته باشه و از تنها بودنش لذت ببره و با رضایت و طیب خاطر برگرده به سمت تو وآرامش رو با تو بودن تجربه کنه…)

    [پاسخ]


  22. نازمهر در 12/13/08 گفت :

    سلام ويلي جون
    خوبي عزيزم؟ خيلي دلم برات تنگ شده. مدت زياديه كه به هيچ وبلاگي سر نزدم ولي همينكه توي فيس بوك لينك هات رو مي ديدم خيالم راحت بود. افتخار مي كنم به تو كه هميشه از همه ما سرزنده تر و فعال تر بودي و هستي
    مواظب خودت باش عزيزم
    بوس

    [پاسخ]

    violet در تاریخ آگوست 13th, 2012 ساعت 12:05 ب.ظ پاسخ داد :

    کجایی خانوم؟

    [پاسخ]

دیدگاهی بنویسید

*

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette