من به عینه این و تجربه کردم حتی قبلن که اصلن وارد این وادی و گود نشده بودم و چه حالا که علنا این نیکوکاری و این زنجیره رو تبلیغ می کنم.

photo_2017-10-25_12-15-04 نعناء راهرچه بچینی جایش سبز میشود کم که نمی شودهیچ، زیاد هم میشود
بخشش مثل نعنا چیدن است نترس خدا جایش را ده برابر پر میکند

قانون خلا میگه توحفره خودت روایجادکن کائنات پر میکنه.
حدودا سه سال پیش بود که از نظر مالی تو تنگنا شدید بودم و نمی دونستم چه غلطی باید بکنم… هیچ درآمد اضافه و تولید مالی هم نداشتم که بشه روش حساب کنم…مستاصل مونده بودم که چیکار کنم،نزدیک عید بود…دوستی بهم پیشنهاد داد تو که اینقدر مشکلات مردمی که حتی نمی شناسی حل کردی،وقتشه که مشکل خودت رو مطرح کنی و کمک بخوای. گفتم درست میگی ولی رومم نمیشه بنویسم ایها ناس به من کمک کنید!؟ هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم؟عمرا! اگه روم بشه.
گفت نه ننویس کمک می خوام ،فقط بلند فکر کن…
گوش دادم به پیشنهادش. یه نوشته نوشتم و توش فقط بلند بلند فکر کردم و مشکلاتی که باهاش درگیرم رو بیان کردم بدون اینکه از کسی کمک بخوام…. اون نوشته شاید ۲۴ ساعت هم رو اِیر! نمود وحتی اون رو هم از خجالتم سریع برداشتم.
باور می کنید درعرض ۲۴ ساعت باهام تماس گرفتن(از طریق ایمیل و کامنت وبلاگ)و ازم شمار حساب خواستن و حدود سه میلیون کمک نقدی از افرادی جمع شد که تا بحال نه من و دیده بودند و نه من اونها رو. حتی از خارج کشور مثل آمریکا یا دوبی…شگفت زده مونده بودم که یهو چی شد؟هم مشکل حل شد و حتی مازاد بر نیازم هم موند که همون موقع دادمش به یک نیازمند با آبرو ممثل خودم!
اون موقع متوجه شدم این برگشت رفتار خودمه…چون هچ وقت قطع و پاره کننده زنجیره محبت نبودم ودرعین نیازمندی همیشه کمک کننده در حد توانم بودم و وقتی خودم نیاز داشتم این زنجیره به سمت خودم برگشته و درمونده و مستاصلم نگذاشتتم.
الانم که از طریق این کانال می تونم بیان کننده و درخواست کننده برای مشکلات دیگری باشم،دریغ نمی کنم و رابط و اشاعه دهندم.
پس تو هم بی توجه و قطع کننده این زنچیره محبت نباش.



توی گروهی که هستم دیشب این عکس رو گذاشتن و گفتن برای بستری شدن نوزاد احتیاج به یک میلیون اولیه هست و کل هزینه بیمارستان حدود شش میلیون و نیم میشه ….کمی بعدترش دوستی یک میلیون کمک کرد که پول بستری اولیه جمع شد و تا الان حدودو دو میلیون دیگه هم جمع شده…
من کمک بیشتری این ماه نمی تونم بکنم چون سهمیه این ماهم رو پرداخت کردم.
ولی تصمیم گرفتم اگه کمک اضطراری بود اینجا بگم که اگه دوستی مایل به کمک بود بتونه شریک شه… اگه هم استقبال نشد دیگه سعی می کنم اینجا مطرح نکنم.پس استقبال شما به من مجوز ادامه این روند رو میده.
کمکها می تونه از ده هزارتومن تا میلیون باشه بستگی به میل و میزان توانایی خودتون داره…فقط مطمئن باشید کمک هاتون به حق و درستی خرج خواهد شد.
شماره کارت من در بانک رفاه…
۵۸۹۴۶۳۱۸۳۱۰۴۳۴۵۰
آدرس کانالم در تلگرام @violetweblog



photo_2017-10-06_13-48-34

بچه ها ممنون از همکاریتون حالا باز هرچی پول واریز شه میریزم به حسابشون چون امروز دیدم می خوان لباس گرم و چکمه برای بچه ها بخرن