من و آقا فیله

چند وقتیه که با یه مشکل بد و بزرگ دارم دست و پنجه نرم می کنم جوری که خوراک این چند وقتم شده اشک چشم.

امروز که چشم باز کردم به خودم نهیب زدم که “قوی باش” نذار کسی آزارت بده و در مقابل مشکلاتت بجای گریه کردن حرف بزن و از حق خودت دفاع کن…

امروز رو تونستم به ندای قلبم عمل کنم و قوی باشم… تا کی نشکنم الله و اعلم… ولی فعلا استارتش رو زدم و الحق هم که خوب عمل کردم.

امروز نیرویی تو خودم احساس می کنم که می تونم ازپس هر مشکلی بر بیام و در یک کلام خیلی مثبتم و آماده به خاک مالیدن دماغ بعضیا Razz

 

شایدش همش بخاطر اینه که امروز صبح حدود ۵ صبح متوجه شدم که ارادی پاهام رو جمع کردم تو سینه ام. Yes



سلام ۹۴

تصمیم گرفتم وسایلی که تولید اشعه و امواج میکنن رو از اتاقم و کنار دستم خارج کنم. مثل تلفن بیسیم یا موبایل و… حتی الامکان (املاش درسته؟) کنار تختم یا بالا سرم نباشه…
تصمیمم رو به دوستی می گم. ضمن تایید حرفم میگه گیاه کاکتوس خیلی امواج جذب میکنه یدونه بذار تو اتاقت…
دوستم میگه انواع مختلف داره مثلا یکیشون اسمش زبون مادرشوهره!! من دارم یکی برات میارم.
وقتی کاکتوس مورد نظر رو برام میاره به شکل عجیب و غریبش نگاه میکنم و میگم این زبون مادرشوهره؟!!!
میگه نه، نمی دونم اسمش چیه.
میگم احتمالا شومبول برادر شوهره!!!!!!!!!!!!!!! Shock
والله با این کاکتوس هاشون!. Confused

 

d16bd4064567c68fdefc2941f09502d5cfd60bbc26beacabbbcc2fea114d2694



طنز؛ جامعه ایران در سالی که گذشت!
ناقلایان اخبار و گویندگان شکرشکن شیرین گفتار چنین حکایت کنند که سال نود و سه، سال چالش بود و سال جوک!
مجله خط خطی – سوشیانس شجاعی فرد: ناقلایان اخبار و گویندگان شکرشکن شیرین گفتار چنین حکایت کنند که سال نود و سه، سال چالش بود و سال جوک! سال لایک بود و سال پوک! سال پاشایی و اسیدپاشانی! سال توپ و آلمان و جام جهانش، سال توپ و تانک و دولت داعش!
روایان اخبار چون به اینجا رسیدند، چنین از هم پرسیدند که چرا نویسنده این مطلب، زبان قدیمی و حکایت گونه برای این مطلب برگزیده است و چون دلیل نیافتند از او خواستند که لحن مطلب را به حالت عادی برگرداند و عین بچه آدم و با زبان معاصرش بقیه مطلب را بنگارد!
عرضم به حضور شما که نویسنده این ستور (!)… آن ستور!… این سطور چون دچار ضعف حافظه و آلزایمر نهان است، یادش نیست که هر اتفاقی در چه ماهی افتاده است، در واقع مهم هم نیست که اسیدپاشی در ماه فروردین بوده یا شهریور؟! بنابراین اتفاقات تاثیرگذار سال را به شکل کمپرسی طور خالی می کنیم و شما هم بیل به بیل آنرا بخوانید!
جامعه ایران در سالی که گذاشت!
ماه تعطیلات
این ماه به دو نیمه تقسیم می شود. نیمه اول فروردین ملت همه اش در گشت و گذار و تفریح و رفع خستگی سال گذشته هستند. همانطور که می دانید مردم ایران بسیار زحمتکش و کاری هستند و اصولا دلیل رشد اقتصادی بالا و آمار مناسب تولید و بهره وری بسیار زیاد ادارات و کارخانه ها به دلیل کاری بودن و وجدان کاری ایرانی هاست. به همین دلیل هموطنان ما کل نیمه اول فروردین را استراحت می کنند.
البته در این ایام استراحت، کاملا هم بیکار نیستند، بلکه یکسره به آباد کردن سواحل دبی، موزون – گاه های آنتالیا و متر کردن پیاده روهای پاتایا می گذرانند.
نیمه دوم فروردین به در کردن خستگی نیمه اول فروردین می گذرد! عینی پانزده روز استراحت می کنند وپانزده روز بعدی را هم استراحت می کنند. حالا فرق این دو چیست؟ نیمه اول را در خانه یا مسافرت یا خانه اقوام استراحت می کنند، نیمه دوم را در محل کار و اداره!
ماه بعد از تعطیلات
مهمترین اتفاق اردیبهشت حساب و کتاب خرج های فروردین و محاسبه افزایش حقوق و سرشکن کردن هزینه سفر تایلند روی اجناس مغازه و اینها می گذرد!
ماه جام جهانی
ما تنها ملتی هستیم که بعد از باخت به یک کشور خارجی ریختیم توی خیابان ها و شادی کردیم! همانطور که مدعی هستیم از مغول ها و عرب ها شکست نخوردیم!
ماه جوک و سقوط
فقط راجع به سقوط هواپیما و کشته شدن هموطنانمان جوک نساخته بودیم که ساختیم. این تنها چرخ تولیدی است که همچنان پرشتاب می چرخد و برای هر چیزی جوک تولید می کند!
ماه چالش آب یخ
این هم از آن اقلامی است که از آن ور آب آمدو مثل خیلی چیزها که از فرنگ آمد و ما گند زدیم بهش، اینجا هم گند قضیه را درآوردیم! در فرنگستان افرادی به منظور کمک به بیماران خاص چالش باحال و بامزه ای ایجاد کردند که در ایران تبدیل به شوخی و خنده و ادا و چشم و هم چشمی شد و کار خیر قضیه از یاد رفت!
دیالوگ: اوا مهین تاچ، سطل آبت و ریختی؟!
– اوا سطل عالم به سرم! نریختم! تا کی وقت هست؟! سوسن اینا که هنوز نریختند؟! ریختند؟!
+ نه مهین جون، زود باش تا اونا دست به کار نشدند ما سطل آب رو بریزیم!
ماه اسیدپاشی
راستش ما دلمان می خواهد راجع به اسیدپاشی چیزی بنویسیم و کاری کنیم که از یاد نرود! ولی نه اینکه هنوز عامل اسیدپاشی پیدا نشده، اینها عصبانی اند، هر کی حرف بزند، بهش گیر می دهند که تو اسید پاشیدی؟ نپاشیدی؟! خب حرف که زدی! بیا بریم کلانتری اونجا همه چی معلوم میشه!
جامعه ایران در سالی که گذاشت!
ماه لامپ
در اتاق عمل نشسته بود و اسرار هویدا می کرد! به دلیل احتمال شکایت پزشکان، از توضیح بیشتر معذوریم!
ماه دیالکتیک اباذری پاشایی
درگذشت دردناک مرتضی پاشایی بیش از آنکه موضوعی هنری باشد، به یک پدیده اجتماعی تبدیل شد! اولش جامعه به دو قسمت نامساوی تقسیم شد: پاشایی دوست ها، دیگران. بعد به دو قسمت دیگر تقسیم شد: پاشایی دوستان، بی احساس های بی شعور اسطوره نشناس! بعد به دو قسمت دیگر تبدیل شد: عوام زدگان، موسیقی دانان! بعد که دکتر اباذری علیه پدیده پاشایی حرف زد، جامعه تبدیل شد به دو قطب پاشایی و اباذری و این دو قطبی بعد از دو قطبی استقلال و پرسپولیس، پایدارترین دو قطبی عالم است!
ماه گلشیفته
گلشیفته باز هم جنجال ساز شد. انسان دلش به درد می آید که می بیند این دختر گل و دوست داشتنی به دلیل فقر مالی لباس ندارد بپوشد! عکس های او غیرت ایرانی ها را برانگیخت که این چه وضعش است و ایرانی باید چنین و چنان باشد! به یک روز نکشید که بخش دیگری از مردهای باغیرت ایرانی نه گذاشتند و نه برداشتند و راجع به کمیت عکس ها غیرت خودشان را نشان دادند!
بگذریم آقا، الان سردبیر زیر این جملات خط می کشد به بهانه اشاعه فساد!
ماه گرد و خاک
توفان خاک از عربستان و عراق بلند شد و بر سر مردم خوزستان وایلام و آذربایجان فرود آمد و نمایندگان مجلس در واکنش به این موضوع ضمن راهپیمایی با ماسک در مجلس، اعتبار مبارزه با ریزگردها را از بودجه سال آینده حذف کردند و با این اقدام مشت محکمی بر دهان طنزنویسان حواله فرمودند!
ماه سفید طلایی
اختلاف نظر مادرشوهر و عروس بر سر رنگ یک لباس در آمریکا، رکورد بیشترین عکس به اشتراک گذاشته شده را شکست! مردم بی کار ما هم که فقط اینجور مواقع خودشان را جزو دهکده جهانی به حساب می آورند!

“سال نو بر همگی خوش و مبارک”



یکی از دوستان یه سری لباس از ترکیه آورده و گذاشته برای فروش با این نیت که تمام عوائد و درآمد حاصل از فروش صرف خرید دارو برای بیماران خاص بی بضاعت یا کم بضاعت خواهد شد …

من خواستم تو این امر خیر سهیم باشم و تبلیغ و آشنا کردن دیگران با این سایت رو برعهده گرفتم تا لباسها زودتر به فروش برسه. با توجه به اینکه قیمت لباسها خیلی پایینه و پایه قیمت خرید گذاشته شده… از شما خواهش می کنم علاوه بر خرید بر اساس “همت عالی “ تون به فروشنده کمک کنید و زیادتر از قیمت گذاشته شده بنا به وسعتون پرداخت کنید تا پول بیشتری جمع بشه برای خرید دارو و در یک کلام آخر سالتون و جمع بندی یک سال گذشته رو با یک کار خیر به اتمام برسونید.

در ضمن متشکر میشم اگه این نوشته رو شییر کنید تا افراد بیشتری بازدید داشته باشند از سایت.
پ.ن: روی دگمه آخر صفحه که زده مطالب بیشتر،کلیک کنید عکسها و محصولات بیشتری نمایش داده میشه…برای سفارش هم با موبایل داده شده تماس بگیرید لطفن و کد محصول رو اعلام کنید.
پ.ن۲: در ضمن تعداد لباسها محدوده و تا شب عید برای فروش گذاشته شده.

ایام به کام  Big Smile

http://vimarvin.ir/



هفت سین ها باید دارای این ویژگی ها باشند
۱- نام آنها پارسی باشد.
۲- با بندواژه (حرف) سین آغاز شود
۳- دارای ریشه گیاهی باشند.
۴- خوردنی باشند
سیب. سیر. سماغ. سرکه. سمنو. سبزی( یا سبزه ) و سنجد

بر این پایه : _ ُسنبل ( نه خوراکی است نه پارسی ) تازی است

_ سکه ( نه خوراکی است نه پارسی ) تازی است

سماور ( نه خوراکی است نه پارسی ) روسی است

در بیست میلیون واژه های پارسی، نمی توان هشتمی را برای هفت سین های نوروزی پیدا کرد که دارای این ویژگی ها باشند

هر یک از سین های هفت سین، نماد یکی از سپنتاهای ( هفت ابر فرشته ) کیش زرتشت است

سیر نماد اهورا مزدا
سبزه فرشته اردیبهشت نماد آبهای پاک است
سیب فرشته سپندارمذ، فرشته زن ، نماد بارداری و پرستاری است
سنجد فرشته خورداد نماد دلبستگی
سرکه فرشته امرداد نماد جاودانگی
سمنو فرشته شهریور نماد خواربار
سماغ فرشته بهمن نماد باران

سماغ واژه پارسی است و نباید با بندواژه ” ق ” نوشته شود

((دکتر ناصر انقطاع))



viber image



آدم پُری به نظر می رسه… ارزش داره شنونده حرفهاش باشم.

حرف میزنه و میزنه،گوش میدم.

میگم به نظر من هرکسی کاری برای دیگری انجام میده،محبت کرده،وظیفه اش نیست. میگه من عکس شما فکر می کنم،وظیفه است نه محبت.

میگم چرا؟

میگه شما نظر خودتون رو گفتید پس منم در مورد شما مثال میزنم… فقط کافیه یه لحظه فک کنه،ممکن بود اون جای شما رو صندلی چرخدار نشسته باشه…پس هرکاری برای شما انجام بده وظیفه شه نه محبتش.

Question