سه روز جهنمی

بعد سه روز افتادن یک کله در رختخواب،امروز تونستم پاشم و بنشینم جلوی کامپیوتر… هرچند که ضعف شدید دارم.
فک کنم اینم عکس العمل بدنم بود به شنیدن خبر بد… هرچند از یه لحاظ خوب شد و نعمتی بود درلباس نقمت و من دو روز رو در حالت نیمه بیهوشی بودم و روز سوم هم فقط ۲ یا سه ساعت بیدار بودم و همینم سبب شد به هیچ چیز ناراحت کننده ایی فک نکنم … و الویت اولم خودم باشم و بدبختی های خودم.لازم بود که یه بدبختی و یه ناتوانی مطلق هوار بشه روی حال و احوال بدِ اینروزهام که تمام غم و غصه از یادم بره و شوت شم به زمان حال.
انگار بدنم یه هشدار بهم داد که های عمو خودت و بپا که اگه بخوام کله ات کنم سه سوته اینکار رو انجام میدم.

پ.ن:از دوستانی که جواب تلفن یا پیغام هاشون رو ندادم عذرخواهی می کنم.



زندگی ادامه داره…جهت اطلاع

داستان وقتی شروع شد که فهمیدیم بنیاد کودک یک طرح جدید دارد. صبحانه؛ وعدهای که شاید از نان شب واجبتر باشد. آن هم برای بچههایی که باید یک صبح با نشاط را در مدرسه شروع کنند.
بنیاد کودک، بچه های مناطق محروم ایران را میشناسد. خوب میداند که کودکان با استعدادی هستند که راه درس خواندن برایشان دشوارتر از آنی است که ما فکر میکنیم. کمکشان میکند تا بتوانند درس بخوانند.
بنیاد کودک حالا یک فکر جدید دارد. بچههای مناطق محروم ایران، تنها چیزی که اصلا در برنامه روزشان پیدا نمیشود صبحانه است. آنقدر گرفتاری دارند که صبحانه خوردن به فراموشی سپرده شود. وعدهای که برایرشد تحصیلی آن ها ضروری است. می خواهیم صبحانه را به مناطق محروم ببریم.
اینجای داستان بود که دنت هم به میدان آمد. یکی باید چراغ اول را روشن میکرد. چراغ اول برای راه اندازی «پروژه صبحانه کودکان مناطق محروم»، ۵۰ میلیون تومان پول بود. راه آسانی پیدا شد. بنیاد کودک و دنت دست در دست برای یاری رساندن همراه با ۵۰ هزار یاور که در صفحه وب سایت دنت ثبت نام می کنند این پروژه را شروع خواهند کرد، دنت به جای هر نفر ۱۰۰۰ تومان یعنی جمعا ۵۰ میلیون تومان به بنیاد کودک پرداخت میکند. هر ثبت نام شما در این کمپین یعنی که ما هم با دنت در این راه همراهیم و این دلگرمی بزرگی است که دنت بتواند از این پس در کارهای انسانی مثل این حاضر شود.
حالا چراغ اول پروژه صبحانه باید روشن بماند. شما هم که تا اینجا آمدید حتما این چراغ را روشن نگه میدارید. سند حضورتان در این کار زیبا را به شکل پوستری با نام و عکس خودتان ایمیل می کنیم. اگر آن را برای دیگران بفرستید به فراگیر شدن این کار کمک کردهاید. تا به ۵۰ هزار یاور برسیم، چقدر خوب که شما هم هستید……

 

ویولت: همراه شو عزیز،اینم لینک ثبت نام



برام نوشت:

“تسلیت میگم… ولی عجیب و غیر قابل باوره برام. البته امیدوارم هیچ وقت تجربه ش نکنم….
اینکه میگید انگار بیوه شدید.!!!
عجیبه!
چطور میشه که شما عشق و معشوق داری و کلی هم به زعم خودت راضی هستی ازش ا ما بازم با مردن شوهر سابقت بیوه میدونی خودت رو !!!
البته یه جایی فرمودی اون زنت کرده!!!
باید هم یادت نره البته!!!
من هم هیچ وقت وحشی گری و دست درازی و مظلوم نمایی در عین دروغگوییت محض و دست درازی یه بیشرفی که من رو زن کرد رو هم هیچ وقت یادم نمیره………….. ولی تنفره که من ازش به یادگار دارم… از اون و از جنده ی پیری که اون رو توی هفده سالگی مرد کرد!!! (از اعترافات خودش بود بعد ها… که تجاوز و وحشی گری و دست درازی رو هم از اون یاد گرفته بود….)”

براش جواب نوشتم:

حرفت رو می فهمم و می دونم درک حرف منم خیلی سخته…مشکلی که من الان با عشق زندگیم دارم و نمی دونم چطور و منطقی می تونم این درد رو براش شرح بدم بدون اینکه دچار سوتفاهم و آزردگی بشه….و باور کنه الان تمام عشق و امید منه و بپذیره این گذشته رو که این چنین داره من و هم زجر میده :(

 

____________

معظلی که تو این روزهای سخت و با هجوم این بحران تازه در زندگیم باهاش دست به گریبانم……. آزردگی ِ یار.

براش قابل درک نیست که من چرا این چنین دارم عزاداری می کنم… نتونستم خودم و حسم رو براش توضیح بدم…و شاید فکر میکنه هنوز عاشقم!… نتو نستم براش توضیح بدم یه حلقه نامرئی بعد ۱۷ سال گسسته شد و من هنوز منگ ِ این گسستنم و این هیچ چیز از ارزشهای اون و اینکه عشق مطلق من باشه در میانسالی و با عقل و منطق و احساس پذیرفته باشمش و نه یه احساس ِ صرف، کم نمی کنه.

چرا نمی تونم براش توضیح بدم؟ و توقع درک شدن ِ همه رقمه دارم ازش؟

اگه قضیه برعکس بود و اون این چنین بهم می ریخت برای درگذشت زنی که ۱۷ سال پیش تو زندگیش بوده؟…من می پذیرفتم؟(هرچند که یواشکی بهتون میگم،آره)

ولی خُب اون اونه و من هم من…عمری با من مشورت کردید و من و امین خودتون قرار دادید منم در حدی که عقلم میرسید راهنماییتون کردم…امروز ِ روز من به کمک و هم فکریتون احتیاج دارم.

چیکار کنم که نه سیخ بسوزه و نه کباب.

 



ساعت ۴ صبحه و من خوابم نمیبره…اومدم برات بنویسم…اعتراف کنم…یه اعتراف تلخ.

میدونی،دیروز انگار من صاحب عزا بودم،از بس که تلفنم زنگ خورد و من جواب تسلیت ِ دوستان رو دادم…انگار نه انگار که امسال ۱۳ سال شد که ما رسما از هم جدا شدیم.

۱۷ سال پیش تو یه روز از ماه آذر با هم ازدواج کردیم،۴ سال هم با هم بودیم ولی خُب نشد که بشه… جداشدیم.

ولی خنده دارش می دونی چیه؟ که تو همیشه تو زندگی من حضور داشتی… یه شبح.

ظاهرا منم همین حکم رو برای تو داشتم،همسر دومت که بهم اینجوری گفته بود…

تا اسفند پارسال که بی مقدمه بهم زنگ زدی و خبر مریضیت رو دادی و به زبون بی زبونی ازم حلالیت گرفتی…گفتی من الان می فهمم که وقتی کسی دردمنده و بیمار،ترکش کنی،یعنی چی.

.

.

حالا از اینها بگذریم،امشب انگار پرده ایی از جلوی چشمم برداشته شد…میدونی چی فهمیدم؟

من امشب بعد ۱۷ سال و با گذشت ۱۳ سال از جداییمون،بیوه شدم و طمع تلخ بیوه شدن رو دارم میچشم و به مفهوم واقعی ترک شدم…تَرک.

پ.ن: امیدوارم بتونم این بحران رو پشت سر بگذارم.



همسر سابقم بعد یک سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در گذشت Big Frown(((
روحش شاد و قرین رحمت،،، خدایش بیامرزاد



دور و برم همه سرما خوردن ولی من تا حالا استقامت کردم و نگرفتم!!! Wink با توجه به سیستم دفاعی ناقص بدن من ،فک می کنم تنها علتش می تونه این باشه که هر روز یه لیوان معجون ِ چای و عسل و آب لیمو وزنجبیل می خورم.
زنجبیل آنچنان بدنم رو گرم کرده که صبحها که از خواب بلند میشم بدنم خیس از عرق ه!!!.
جدیدا دوباره شروع کردم به حرکت درمانی…یه آقای فیزیوتراپ میان خونه و فعلا داره روی دستم کار می کنه…هزینه خیلی بالایی باید بپردازم ولی فعلا ارزیده!!!  Smile چون بعد مدتها دست چپم من از بی مصرفی مطلق خارج شده و دیگه پنجه هام حالت مُشت شدن ِ دائمی رو نداره…تا ببینم در آینده چی پیش میاد.
از خودم و بازی که خدا تو زندگیم گذاشته خنده ام میگیره… این که دائم در حال جنگیدن هستم برای زندگی کردن و کمتر کردن ِ محدودیتهام.



معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری روش قطع پیامک‌های تبلیغاتی را اعلام نموده است که در ادامه خلاصه آن را مشاهده خواهید کرد.

مشتریان همراه اول برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی تنها کافی است عدد ۱ را به شماره ۸۹۹۹ پیامک کنند. اگر پشیمان شدید و دلتان برای پیامک‌های تبلیغاتی سرگرم کننده تنگ شد، می‌توانید با ارسال عدد ۲ به همان شماره ۸۹۹۹، مجددا در لیست دریافت کنندگان پیامک تبلیغاتی قرار گیرید.

حسن رضوانی معاون نظارت رگولاتوری کشور برای کاربران ایرانسل نیز اعلام نموده که مشترکان ایرانسل تنها پیامک‌های اطلاع رسانی خود شرکت ایرانسل را دریافت می‌کنند، اما اگر مایل به لغو این پیامک‌ها باشند می‌توانند عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ پیامک کنند.

او درباره پیامک‌های تبلیغاتی که در حال حاضر برای مشترکین ایرانسل ارسال می‌شود نیز اعلام نموده که ارسال پیامک‌ تبلیغاتی برای کاربران ایرانسل از سوی شرکت‌های ارسال کننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور خلاف قانون به شمار می‌رود و مشترکان می‌توانند از ارسال کننده پیامک شکایت کنند.

<یلدا بر همگی مبارک>



  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • >