کمی انگیزه

امروز صبح که از خواب پاشدم،احساس کردم انرژی بیشتری دارم…کارهای روزمره مث بلند شدن از رختخواب،دستشویی رفتن و… بهتر و سفت تر!! انجام میدم.

دارم هر روز خودم رو مجبور می کنم که یک سری حرکات نرمشی انجام بدم( نزدیک یک هفته است) و نتیجه خوبی هم گرفتم. مثلا دیروز برای اولین بار خودم اونم ارادی تونستم انگشتهای مشت شدم رو بدون کمک گرفتن از دست دیگه ام باز کنم و این خیلی خوشایند بود برام.

فیزیوتراپم میگه شما یه بروسلی نهفته تو وجودتون دارید!!! میگم چرا؟ میگه از بس برای برداشتن هر قدم یا هر حرکتی یه جیغ کوتاه می کشید!!!  Smile

هی دارم به خودم انگیزه میدم تا شاید بهتر شم….مثلا به خودم میگم ببین از بس نشستی باسنت پهن شده!!!!!!!!!! تا دیر نشده پاشو راه برو وگرنه هیکلت داغون میشه ها Wink


نظرات شما


  1. گیتی در 14/16/11 گفت :

    کاملا تاثیر نوشتن و کار کشیدن از انگشت های دست رو جدی بگیر… ببین تو هرچقدر هم که دچار ناتوانی و اسپاسم عضلانی باشی، باز هم در نهایت برای انجام حرکت، حرف آخر رو مغز می زنه… بنابراین، با کار کشیدن از اعضا، ما به مغز فرمان دقیق تر و بیشتر عمل کردن رو می دیم.. تاثیر این کار از فیزیوتراپی خیلی دیرپاتر هست.. فیزیوتراپی برای از بین بردن اسپاسم کاملا مفیده. تو در کنارش باید فرماندهی مغز رو هم تقویت کنی… چند سال قبل که مشکل شدید حرکتی پیدا کرده بودم، هم دست و هم پا، (البته خب درسته که به دلایل کاملا متفاوت، اما واقعیت یکی بود، عدم توانایی در حرکت دادن) دکتر من بهترین توصیه رو به من کرد.. گفت پایانه ها وسلول های فرمان دادن در مغزت به علت چسبندگی ایجاد شده در مغز غیر فعال شده اند. هرچی کمتر دستت حرکت می کنه، تو باید بیشتر ازش کار بکشی.. همین هم شد.. درسته که دست راست من هرگز دست راست قبلی برای من نشده اما واقعا داره عادی کار می کنه..

    [پاسخ]

    violet در تاریخ نوامبر 16th, 2014 ساعت 12:05 ب.ظ پاسخ داد :

    باور می کنی گیتی…همش حرفهای تو وتجربه ات سرلوحه منه؟

    [پاسخ]


  2. شیرین در 14/16/11 گفت :

    خیلی عالیه ویولت جون. همینطور ادامه بده و دست برندار. همه مون مثل هم هستیم از این لحاظ … هر ماهیچه ای بکار گرفته نشه تحلیل میره و تنبل میشه.
    منهم از وقتی ورزش رو شروع کرده ام، از درد بدنم می فهمم کجاها ماهیچه بوده و من خبر نداشته ام! Grin
    این نشون میده در رفتار و حرکات روزمره خیلی ماهیچه ها بی استفاده اند و فقط با نرمش های مناسب میشه بکار گرفتشون و تقویتشون کرد.

    [پاسخ]


  3. محسن در 14/16/11 گفت :

    عههههه …

    اینجا که همونجاست …

    چه خوب …

    خیلی خوشحال شدم بانو و و و …

    [پاسخ]


  4. میترا سیاوش در 14/16/11 گفت :

    عالیه.تو خودت منبع انگیزه ای برای ما

    [پاسخ]


  5. zorba در 14/16/11 گفت :

    ببینم میتونی منو وادار کنی منم برگردم به وبلاگم.. اگه تونستی منم بهت میگم یه هرکول تو وجودت داری :دی

    با سلام

    [پاسخ]

    violet در تاریخ نوامبر 17th, 2014 ساعت 5:15 ب.ظ پاسخ داد :

    ایشالله که بتونم دوست قدیمی

    [پاسخ]


  6. سوسن جعفری در 14/17/11 گفت :

    هی می‌گم چرا من تو فیددلی ندیدم این پست رو چرا ها Smile مبارکه.

    آفرین! بروسلی خوشگلم :*

    [پاسخ]


  7. محمدرضا در 14/17/11 گفت :

    خیلی خیلی خوبه.هر چیزی که باعث بشه فعالیتت زیاد بشه بنظرم خوبه.
    همین فرمونو برو جلوووو
    Smile

    [پاسخ]


  8. خانمه در 14/17/11 گفت :

    سلام ویولت عزیز
    مدتها بود که وبلاگت رو گم کرده بودم و بهت فکر میکردم که خیلی اتفاقی دوباره پیدات کردم.
    امیدوارم تو این مبارزه با مشکلات جسمی همیشه پرتوان و موفق باشی

    [پاسخ]


  9. امیر حسین در 14/17/11 گفت :

    دیدن بهبودی شما باعث بهتر شدن حال ما میشه،پس بروسلی وجودت رو آماده کن که غیر از جیغ روی مشکلات پنجول یا نانچیکو هم بکشی

    [پاسخ]

    violet در تاریخ نوامبر 17th, 2014 ساعت 5:14 ب.ظ پاسخ داد :

    هاها…چشم

    [پاسخ]


  10. ال در 14/17/11 گفت :

    کودک درون و والد درون و بالغ درون که داشتیم، پیرزن درون و تپل درون هم در نوشته‌های دیگرون دیده بودم، اینبار با بروسلی درون آشنا شدم!
    هرچی بگم چقد دلم برای این صفحه بنفش و صفحه کامنتهای همیشگی تنگ شده بود کم گفتم.
    ویولت جان من با خوندن نوشته‌هات از خودم خجالت می‌کشم که انقدر زود کم میارم و وا می‌دم. به من خیلی انگیزه می‌دین

    [پاسخ]

    violet در تاریخ نوامبر 17th, 2014 ساعت 7:25 ب.ظ پاسخ داد :

    هاها…یه بوس محکم بهت

    [پاسخ]

دیدگاهی بنویسید

*

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette