قطع پیامکهای تبلیغاتی

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری روش قطع پیامک‌های تبلیغاتی را اعلام نموده است که در ادامه خلاصه آن را مشاهده خواهید کرد.

مشتریان همراه اول برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی تنها کافی است عدد ۱ را به شماره ۸۹۹۹ پیامک کنند. اگر پشیمان شدید و دلتان برای پیامک‌های تبلیغاتی سرگرم کننده تنگ شد، می‌توانید با ارسال عدد ۲ به همان شماره ۸۹۹۹، مجددا در لیست دریافت کنندگان پیامک تبلیغاتی قرار گیرید.

حسن رضوانی معاون نظارت رگولاتوری کشور برای کاربران ایرانسل نیز اعلام نموده که مشترکان ایرانسل تنها پیامک‌های اطلاع رسانی خود شرکت ایرانسل را دریافت می‌کنند، اما اگر مایل به لغو این پیامک‌ها باشند می‌توانند عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ پیامک کنند.

او درباره پیامک‌های تبلیغاتی که در حال حاضر برای مشترکین ایرانسل ارسال می‌شود نیز اعلام نموده که ارسال پیامک‌ تبلیغاتی برای کاربران ایرانسل از سوی شرکت‌های ارسال کننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور خلاف قانون به شمار می‌رود و مشترکان می‌توانند از ارسال کننده پیامک شکایت کنند.

<یلدا بر همگی مبارک>


نظرات شما


  1. علـی در 13/21/12 گفت :

    سلام!
    بلدای شما مبارک، ممنونیم!

    متشکرم بابت این مطلب. مدتی بود می‌خواستم دنبال دستورکارش بگردم، موند تا امروز که این‌ نوشته شما رو دیدم.

    به‌نظر، درستش باید این می‌بود که همراه اول آگهی‌های اس‌ام‌اسی رو در حالت پیش‌فرض غیرفعال کنه و درصورت تمایل کاربر، فعال می‌شد. درحالیکه حالا شماره کاربرانش رو بدون اجازه خودشون در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار داده.

    [پاسخ]

    علـی در تاریخ دسامبر 21st, 2013 ساعت 9:31 ب.ظ پاسخ داد :

    پوزش می‌خوام، سطر اول رو تصحیح می‌کنم: «یلدای شما هم مبارک، ممنونیم!»

    [پاسخ]


  2. بهناز در 13/22/12 گفت :

    اشکالش اینه که پیامکهاییکه از مدره و اداره و جاهاییکه خودت شماره دادی برات پیامک بزنند (مثل فروشگاهها وقتی حراج دارند) هم دیگه برات پیامک ارسال نمی کنند.

    [پاسخ]


  3. نازنین در 13/23/12 گفت :

    واسه اطلاع رسانیت ممنونم .خیلی وقت بود دنبالش بودم .

    [پاسخ]


  4. نازنین در 13/23/12 گفت :

    راستی این فرستادن عدد یک واسه قطع پیام فقط واسه ۲۴ ساعته .دایمی نیست .واسه اون هم راه حلی داره؟

    [پاسخ]

    violet در تاریخ دسامبر 23rd, 2013 ساعت 6:19 ب.ظ پاسخ داد :

    نمی دونم-من که زدم کلا قطع شدا-مطمئنی؟

    [پاسخ]


  5. کتی در 13/25/12 گفت :

    سلام
    وقتی امروز , پست دیروزتونو در مورد قطع پیامکهای تبلیغاتی رو دیدم خیلی خوشحال شدم.
    فوری همونکارو کردم و بعد از چند دقیقه پیامی اومد مبنی بر اینکه مشترک گرامی ارسال پیامهای تبلیغاتی تا ۲۴ ساعت برای شما قطع خواهد شد.
    و من که با شادی و با امید به ابنکه دیگه برای همیشه از شر این پیامها راحت میشم , دوباره امیدمو از دست دادم. کاش که برا همیشه شرشون کنده میشد.
    بهرحال از اطلاع دادانتون ممنونم.

    [پاسخ]

دیدگاهی بنویسید

*

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette