سالروز

امروز سوم خرداده و سالروز آزادسازی خرمشهر که برای هر ایرانی روزی ست پرافتخار و برای نسل من پر از خاطره… سالگرد این روز فرخنده رو تبریک میگم…. زنده و پایدار باد ایران.


نظرات شما


  1. شهنام در 13/24/05 گفت :

    ویولت خیلی باحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــــــی ایول
    زنده باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

    [پاسخ]


  2. لیلا در 13/24/05 گفت :

    جوان‌تر که بودم فکر می‌کردم دو خرداد روز ماست و سه خرداد روز آنها.
    بعد دیدم که نه. به این که یک عده جوان با چنگ و دندان شهری را پس گرفته‌اند هم افتخار می‌کنم. از جفت این روزها خوشم می‌آید و به نظرم روزهای مهمی در تاریخ معاصر ایرانند.

    پ.ن: این “آنها” – که باور کنید حتا اعتقادات و نفراتشان طی ده سال اخیر به شکل تکان‌دهنده‌ای عوض شده و فقط آنها بودنشان باقی مانده- همچنان که چیزهای افتخار آفرینی را تحقیر کردند، باعث شدند ما هم چیزهای غرور آفرینی را دست کم بگیریم.
    جایی از دنیا نیست که مثلن مضمون “شهید” با احترام و ارادت “مردم” ش همراه نباشد. در حالیکه اینجا چنین مفهوم بزرگی را برای خودشان کش رفتند.
    برای افتخار کردن به مردمان لازم نیست زیاد زیر و بم و نیمه‌های تاریک زندگی‌شان را – که همه مان داریم- هم بزنیم و ستاد رسواسازی راه بیاندازیم. نگاه می‌کنی مثلن می‌بینی همین آقای لینکن که در آمریکا کسی نیست که او را نپرستد- به ادعای قصه خود اسپلبرگ – یک جاهایی فالش می‌زند و با معیارهایی که ما امروز از دموکراسی و اخلاق بلدیم کمابیش می‌لنگد. اما قهرمان ملی‌ست.

    محمد جهان آرا – که حتا نبود ببیند- می‌تواند سوپرهیروی ما هم باشد
    “نویسنده‌ی وبلاگ خواب بزرگ”

    [پاسخ]

    violet در تاریخ می 24th, 2013 ساعت 5:37 ب.ظ پاسخ داد :

    موافقم
    درود بر محمد جهان آرا و یارانش

    [پاسخ]

دیدگاهی بنویسید

*

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette