یک تجربه مفید

 

این تجربه که الان پنج سال است مرا از وابستگی به آنتی بیوتیک ها نجات دادهه را جهت اطلاع تقدیم می کنم درخواست دارم جهت استفاده سایرین در صورت امکان در سایت انعکاس دهید.
از آنجا که از سال ۱۳۶۶ که بنده برای آموزش جبهه به پادگان ۲۱ حمزه اعزام شده بودم و پس از آن در سال ۱۳۷۶ گاز حاصل از ترکیب وایتکس و جوهرنمک را استنشاق کردم همواره با عارضه ریه به طور جدی درگیر بودم تا در مکانی بطور اتفاقی با پیرمردی مواجه شدم که سرفه های پی درپی من امانش را بریده بود و راه حل آن را اینگونه توضیح داد
 پس از استفاده از این راه حل نه تنها خودم بلکه خانواده ام نیز در زمستان از شربت های آنتی بیوتیک و چرک خشک کن راحت شدیم.
ضمناً تاکنون این کار را برای تقریباً تمام کسانی که به نحوی می شناختم انجام دادم که همه راضی از نتیجه بودند علی الخصوص جانبازان شیمیایی.
حال با توجه به آلودگی شدید هوای کشور درخواست دارم با ارسال این مطلب و عکس های پیوست هموطنان گرامی را از مداوای با قرص و کپسول های شیمیایی رهایی دهید.
************
و اما شلغم درمانی
عکس های پیوست گویای همه چیز هست اما ذکر این نکته ها به نظرم ضروری می رسد که شلغم را پس از شستن و گرفتن دم آن با ایجاد یک گودی داخل آنرا از شکر پر می کنیم و در کنار محلی که دمای آن کمی بیشتر از دمای اتاق باشد مانند کنار بخاری قرار می دهیم و  داخل گودی را پر از شکر کرده و عصاره آن پس از ترکیب با شکر بصورت شربتی طبیعی و گورارا بدست می آید که می توان آن را به تنهایی یا مخلوط با آب میل نمود.
علی الظاهر خواص ضد سرطانی آن نیز اثبات شده است. و این کار تا سه مرتبه با همین شلغم ها امکان پذیر است و عصاره آن پس از سه بار دیگر به انتها می رسد.
امیدوارم با مصرف این شربت کم هزینه و پرسود سلامتی به همه عزیزان هموطن هدیه گردد.
ویولت:من پارسال همینکار را به توصیه یکی از خوانندگان همین وبلاگ،انجام دادم البته با عسل شلغم رو پر کردم…و با وجود قدرت ایمنی ضعیف بدنم با وجودیکه دوتا بیمار آنفولانزایی تو خونه بودن،بیمار نشدم…پس کاملا کار مفیدیه و جدی بگیریدش.


نظرات شما


  1. ال در 13/22/02 گفت :

    یادم میاد اینو خونده بودم ولی از ترس مزه اش هیچوقت سراغش نرفتم Frown

    [پاسخ]


  2. sahara در 13/23/02 گفت :

    عکسا دیده نمیشن.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ فوریه 24th, 2013 ساعت 9:53 ق.ظ پاسخ داد :

    چون نذاشتم عکس

    [پاسخ]

دیدگاهی بنویسید

*

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette