یه خبر دیگه

به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان غذا و دارو، ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها وسموم اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع هموطنان گرامی می رساند سامانه پیامکی کمبودهای دارویی جهت رفاه حال بیمارانی که در جستجوی داروی خود می باشند در حال حاضر در شهر تهران راه اندازی شده است و بزودی در کل کشور قابل بهره برداری می باشد.
نظر به بروز کمبودهای مقطعی در حوزه دارو و برای جلوگیری از سردرگمی مراجعین به داروخانه ها خصوصاً در شهر تهران که کاهش ترددهای شهری همیشه مد نظر بوده است، این سامانه طراحی و راه اندازی شده است.
نحوه استفاده از این سامانه در اولین بار، از طریق ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۲۰۱۴۹۰ می باشد. اطلاعات مورد نیاز با فاصله زمانی ناچیزی برای استفاده کننده ارسال می گردد.

بطور کلی جهت تهیه داروهایی که دچار کمبود مقطعی شده اند، در شهر تهران می توان یک پیام کوتاه به شماره ۲۰۱۴۹۰ که حاوی نام صحیح و انگلیسی دارو می باشد، ارسال نمود. درصورت موجود بودن دارو، سامانه مشخصات دو داروخانه ای که اعلام موجودی نموده اند برای متقاضی ارسال می نماید.


نظرات شما


  1. ستاره در 13/20/02 گفت :

    سلام ویولت جان. ممنون عالی بود.
    دنبال یک دارو می‌گشتم که نمی‌دونستم کجا باید سراغشو بگیرم. الان اس‌ام‌اس دادم و جوابش اومد. فردا صبح با داروخانه‌هاش تماس می‌گیرم تا اگر واقعا داشته باشند تهیه کنیم. مرسی بابت اطلاع رسانی، مثل همیشه گره‌گشایی.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ فوریه 21st, 2013 ساعت 12:09 ب.ظ پاسخ داد :

    بینهایت خوشحال شدم که به دردت خورد

    [پاسخ]


  2. علی در 13/21/02 گفت :

    سلام ویولت عزیز.
    خیلی وقت بود نیومده بودم.گفتم سری بهت بزنم.دیدم آدرس عوض کردی.
    چی شد یهو آدرست شد این؟
    اوضاع و احوال خوبه؟

    [پاسخ]

    violet در تاریخ فوریه 21st, 2013 ساعت 12:13 ب.ظ پاسخ داد :

    آره اوضاع و احوالم خوبه
    برادران عرزشی لطف کردن و دستور به حذف وبلاگم از روی سایت دادن برای همین یه جای مستقل برای خودم دست و پا کردم

    [پاسخ]


  3. shirin در 13/21/02 گفت :

    اگر این سیستم موثر عمل کنه واقعا کمک بزرگی به شهروندان خواهد بود.
    راستی مبارک باشه برای تبلیغ کنار صفحه!
    امیدوارم روزبروز از این تبلیغات بیشتر داشته باشی و درامد خوبی هم داشته باشه Smile

    [پاسخ]

    violet در تاریخ فوریه 21st, 2013 ساعت 7:51 ب.ظ پاسخ داد :

    ممنون عزیزم و مرسی از توجه ات

    [پاسخ]

دیدگاهی بنویسید

*

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette