روانکاوی خود

به یه نتیجه ایی رسیدم،یه اعتراف…من بین ساعت ۴ بعداز ظهر تا ۶ بعداز ظهر،یعنی درست زمانی که خورشید آماده میشه برای غروب کردن و لالا در این نیم کره.اوضاع دِماغیم میریزه بهم.دپرس می شم،اندوهگین میشم و ناامید از زندگی کردن.قادرم هر تصمیم اندوهناک و حتی به ضررم رو تو این ساعتها اتخاذ کنم…حتی قادرم تصمیم به خودکشی بگیرم!!!.

پ.ن:عصر جمعه هم که باشه،دیگه بدتر.

 

تو این ساعتها باید خیلی هوامو داشت و نرم و مهربون باهام برخورد کرد…حتی چه بهتر،که به دلم و خواسته دلم راه بیای،فقط واسه دو ساعت… بعد گذشت این ساعت و وقتی شب،چادرش رو پهن میکنه،آروم میشم.انگار عقلم برمی گرده سرجاش…حتی صبور می شم و مهربون.

 

ولی وای از اون زمانی که تو این ساعات به پروپام بپیچی و این نکته ظریف رو در نظر نگیری…اون موقع است که با نهایت تاسف باید بگم: خدانگهدار،رابطه ما ظرفیت بیشتر ادامه دادن رو نداره.


نظرات شما


  1. ريحانه در 13/01/02 گفت :

    عجیب اینجاست که اگه طرفت یکم بخواد با انصاف باشه نه تنها میتونه تو اون دوساعت ملاحظتو بکنه،بلکه میتونه با یه جمله محبت آمیز به اندازه یک هفته شارژت بکنه

    [پاسخ]

    violet در تاریخ فوریه 1st, 2013 ساعت 6:33 ب.ظ پاسخ داد :

    دقیقا…جانا سخن از زبان ما می گویی

    [پاسخ]


  2. oldtiger666 در 13/01/02 گفت :

    هووووم… بدقلق! Wink

    [پاسخ]


  3. Sami در 13/01/02 گفت :

  4. shirin در 13/01/02 گفت :

    فکر میکنم همه آدمها لحظاتی خاصی رو در زندگی دارند که درش شکننده تر و تحریک پذیرترند. یکی از نشانه های کسی که دوستت داره و با بقیه متفاوته، دقیقا کشف همین لحظات و حساسیتها، و حمایت و توجه بیشترش برای عبور از لحظات دشواره. Smile اینکار رو نکنه که میشه یکی مثل بقیه!

    [پاسخ]

    violet در تاریخ فوریه 2nd, 2013 ساعت 11:12 ق.ظ پاسخ داد :

    دقیقا…کاملا باهات موافقم
    ولی خب یه موقع های هم با اینکه کلید رو صاف میذاری تو دست طرف…بازم سوراخ کلید رو گم میکنه Frown

    [پاسخ]


  5. سحر در 13/02/02 گفت :

    واییی نگو منم اینطوریم فقط اون ۲ ساعتااا.. اوج افسردگیمه

    [پاسخ]


  6. ال در 13/02/02 گفت :

    وای اگه ساعتای down بودن دو نفر یکی باشه Wink

    [پاسخ]


  7. mari در 13/06/02 گفت :

    سلام ..من این حسو حالو قبلا تجربه کردم..یدفه افسرده میشم…خیلی بده..

    [پاسخ]

دیدگاهی بنویسید

*

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette