تعریف یه حس

هفته پیش بود گمونم یاشایدم دیرتر،با امیرحسین ناهار رفتیم بیرون و همش در مورد کار مشترکمون (رادیو) حرف زدیم،تو یه محیط آروم ولی پر از هیجان.
بعد مدتها بود که همدیگه رو میدیدم و خیلی حرف داشتیم برای گفتن،حداقل من.
یه استیک خوردیم…قسمتی من و برام خورد کرد تا بتونم قطعات رو بزنم سرچنگال…یاد یه روز دیگه افتادم که شام باهم بودیم…بی خجالت بهش گفتم،میشه این قطعه های مونده تو بشقابم رو سُربدی تو قاشقم؟ دست خودم کار نمیکنه،نمی تونم……و انجام داد.
.
.
با خودم فکر می کنم،چقدر خوبه که یه دوست غیر هم جنس داشته باشی بدون اینکه نگران نگاه و قضاوتش نسبت به خودت باشی…باهاش راحت باشی،بگی،بخندی حتی گرم بگیری وتوی یه مکان خصوصی قراربگیری بدون اینکه نگران لحظه آینده باشی.


نظرات شما


  1. نیلو در 12/22/10 گفت :

    واقعا…! و چقدر خوب بود ما مردمان شریف ایران مثل خیلی از آدم های روی زمین نگاه جنسی و جنسیتی رو فقط برای یک نفر در زندگیمون نگه می داشتیم و بقیه برامون فقط و فقط “آدم” بودن فارغ از جنسیتشون

    [پاسخ]

    violet در تاریخ اکتبر 22nd, 2012 ساعت 10:26 ق.ظ پاسخ داد :

    کاش…

    [پاسخ]


  2. از این آدم‌های باشعور کم پیدا می‌شوند

    [پاسخ]


  3. shirin در 12/22/10 گفت :

    خیلی یک دوستی خوب ارزشش بالاست. برای منهم وقتی در ایران شاغل بودم یکبار اتفاق افتاد و خوشبختانه همسر آن آقا هم زن بسیار مهربان و دوست داشتنی بود و بعلاوه باهوش! که فکر نکرد قرار است کسی شوهرش را بدزدد!
    هنوز که هنوز است خاطره خوش دوستی با آن همکار و همسر نازنینش را در ذهن دارم.
    امیدوارم دوستی شما هم پایدار باشد. تا میتونید از این لحظات لذت ببرید. بعدها خاطرات دلنشینی خواهند شد.

    [پاسخ]


  4. میترا در 12/22/10 گفت :

    کاملا میفهمم این دوستی رو و به آقایونی مثل امیر حسین تبریک میگم که اینچنین معنای دوستی رو میدونن.خدا رو شکر که همچین شخص فرهیخته ای دوست توست.البته تو هم در شکل دادن این دوستی خالص و محترمانه نقش زیادی داشته ای.شنیدم اونطرف این جور روابط دوستانه ی تعریف شده و صمیمی در حیطه ی کاری زیاد وجود داره و خدا رو شکر که ما هم داریم به این رشد میرسیم.

    [پاسخ]


  5. احسان در 12/23/10 گفت :

    امیر حسین کیه؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

    violet در تاریخ اکتبر 23rd, 2012 ساعت 9:43 ق.ظ پاسخ داد :

    تهیه کننده برنامه های رادیویی من

    [پاسخ]


  6. فاطمه در 12/23/10 گفت :

    سلام ویولت جان
    ببخشید من تا جایی که از نوشته های شما خوندم از فیزیوتراپی در منزلتون راضی بودید. میتونم اسم و شماره تلفن موسسه ای که بهتون خدمات میداد رو سوال کنم؟ من برای یکی از آشنایانم میخوام که به مشکل پا خوردن. ممنونم خیلی زیاد

    [پاسخ]

    violet در تاریخ اکتبر 23rd, 2012 ساعت 9:44 ق.ظ پاسخ داد :

    کلمه “بهروزی”رو تو وبلاگ سرچ کن(باکس بالای وبلاگ سمت چپ)…میرسی به اطلاعاتی که می خوای

    [پاسخ]


  7. sima در 12/23/10 گفت :

    دوست پسر جدید مبارک

    [پاسخ]

دیدگاهی بنویسید

*

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette