برنامه 33

نظر؟انتقاد؟پیشنهاد؟

در این برنامه می شنوید:

– متنی هشدار دهنده و آگاه کننده در مورد،تعرض به کودکان
– خاطراتی از سفر -راوی خاله بنده!!
– تفاوت عملکرد خانومها و آقایون از دو منظر مختلف
-گپی با دوستان با طرح این سئوال که آیا یک مرد چهل ساله دچار بحران یا احساس ناتوانی جن30 میشه؟
و…

دو موزیک کلام دار استفاده شده
حوض فیروزه-مسعود امامی
یه پول خروس-استاد بدیع زاده

– موسیقی متن بخش مقاله کودک آزاری: قطعاتی از ساخته‌های فریبرز لاچینی (موسیقی فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا)
– ترانه «دل من» از آلبوم «تانگو ایرانی» (Tango Perso) به خوانندگی شهاب طلوعی
– موسیقی متن بخش تفاوت‌های خانم‌ها و آقایان: قطعاتی از آلبوم Encore On Ivory ساخته شهرداد روحانی
– قطعه Das Fest Im Dorf از آلبوم از موسیقی فیلم Michael Strogoff ساخته Valdimir Cosma

فولدر برنامه حاوی لینک کم حجم شده و لینک اصلی برنامه در mediafire -بدون فیلتر

فولدر برنامه حاوی لینک کم حجم شده و لینک اصلی برنامه در trainbox -بدون فیلتر

عکس نمادهای مختلف از کشورهای گوناگون


نظرات شما


  1. violet در 12/30/06 گفت :

    به سولماز در کامنت خصوصی
    حداکثر 5 دقیقه خوبه که خسته کننده نشه و مخاطب گوش بده
    ممکنه به نظرت 5 دقیقه کم بیاد…ولی برای خوندن از روی یک متن زمان زیادیه و تقریبا حدود 3 صفحه a4 میشه

    [پاسخ]


  2. نانسي در 12/30/06 گفت :

    ويولت جان سلام
    خوبي خانومي ؟؟
    اين رو براي شما فرستادم ….اگه دوست داشتي عمومي كن

    خليج فعلا فارس !!!
    شیخ محمد آل مکتوم، حاکم دبی، در جایی گفته بود: «آیندگان به تاریخی که ما ببرایشان می سازیم افتخار خواهند کرد.»

    همین یک جمله کافیست تا بگویم دیگر اجازه نداریم همسایه های عربمان را اقوامی بی فرهنگ، عقب مانده، تن پرور، سوسمار خور، جاهل و به طور کلی نژادی پست تر از نژاد آریایی بدانیم. چرا؟ پاسخش ساده است. در حالیکه ما ایرانیان قرنهاست داریم به افتخاراتی که اجدادمان برایمان به ارث گذاشته اند می بالیم، این اعراب همسایه مان هستند که حقیقت تاریخ را درک کرده اند. اینکه تاریخ را کسی به ارث نمی برد، بلکه آن را می سازند. تاریخ از آنِ کسی است که آن را رقم می زند، نه کسی که بعد از هزاران سال آن را به ارث می برد. برای مردمِ سایر نقاط دنیا چه اهمیتی دارد که در متون کهن نام خلیجی که در جنوب فلات ایران قرار دارد چه بوده است؟ آنچه اهمیت دارد این است که این مردم اگر بخواهند سواحل خلیج مذکور را سیاحت کنند، کجا را انتخاب خواهند کرد؟ دبی یا کیش؟ کویت یا بوشهر؟ اصلاً مردم اروپا و آمریکا هیچ! خودتان به عنوان یک ایرانی کدام یک را ترجیح می دهید؟ روزانه چند مسافر [تفریحی یا تجاری] از ایران روانه‏ی دوبی می شوند؟ حقیقت این است که در جنگ کنونی بر سر نام خلیج، اگر با این منطق که چون خلیج از آنِ ما بوده، همیشه برای ما خواهد ماند مبارزه کنیم، بی شک شکست خواهیم خورد. برای تاریخ بمب های گوگلی و نظرسنجی های پتیشن آنلاین! اهمیتی ندارند. متون کهن هم برای تاریخ فاقد اهمیت هستند. آنچه تاریخ را می سازد قدرت و ثروت است. این جمله را حتماً شنیده اید که «تاریخ را فاتحان می نویسند»؛ اینکه چون نام این خلیج از قدیم، «فارس» بوده، باید تا ابد فارس بماند، یک مغلطه ی بزرگ است. مسأله مهم این است که چه گونه میتوان آن را فارس نگه داشت! مگر نام شهرهای ایران از ازل همین بوده که اکنون هست؟ مثلاً آیا مردم همدان باید تابلوی شهرشان را به هگمتانه تغییر دهند؟ یا مثلاً نام مشهد (محل شهادت) قبل از شهادت امام رضا هم مشهد بوده؟ اصلاً اگر نقشه های قدیمی را بگردید اثری از تهران در آنها هست؟ پس باید تهران را از نقشه های گوگل حذف کنند چون در متون کهن اثری از آن نیست؟!!
    برای آنها که بخواهند حقیقت را بپذیرند، همین قدر کافیست. همین که بدانیم:
    صاحبانِ تاریخ، سازندگانِ آن اند، نه کسانی که آن را از اجدادشان به ارث می برند.

    [پاسخ]

    dvm در تاریخ جولای 2nd, 2012 ساعت 10:27 ق.ظ پاسخ داد :

    نانسی عزیر ایرانی ها از مخلوط نژاد آریا و نژاد “سیاهپوست” دراویدی بوجود آمده اند، پس بهتر است اول نگاهی به قیافه دور و بریهات و نیز در آیینه بیندازی اگر چشمانت آبی و پوستت سفید و تمیز و قدت بالای حداقل 170 بود خود را یک آریایی بدان که مشخصاً نیستیم. ما ایرانیها فقط بلدیم از خود تعریف الکی کنیم مثلاً ضرب المثل “هنر نزد ایرانیان است و بس” در صورتیکه بناهای ایران نزد بناهای قدیمی و پل های عظیم اروپا بسیار حقیر است و تنها پاسارگاد نیز تقلیدی از بناهای رومی است. پس اول از همه فرهنگ خود را بالا ببریم انسان انسان است چه سیاه چه سفید چه عرب چه فارس دورگه سیاه و سفید

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 2nd, 2012 ساعت 10:47 ق.ظ پاسخ داد :

    من شهادت میدم که پوستش سفید و چشم رنگیه…قدش هم خوبه ولی فک نکنم بالای 170 باشه…

    [پاسخ]

    dvm در تاریخ جولای 3rd, 2012 ساعت 12:59 ب.ظ پاسخ داد :

    پس یک دورگه است که ژن های مغلوب در او بیشتر بروز کرده است، دور و بریهایش در جامعه چی؟ آیا آنها هم همه چشم آبی و سفیدند که ادعای آریایی بودن داریم؟! ادعایی واهی.. اروپایی ها، آلمانی های آریایی و … ما را به …شان هم حساب نمی کنند چه رسد به ادعای فامیلی، این ادعای آریایی بودن از خود کم بینی ماست به نظر من… پس چه بهتر با تلاش چیزهایی بسازیم که به واقع بتونیم بهشون افتخار کنیم نه اینکه مایه خنده شویم، همه دنیا می دانند که ایرانیها نژادشان اروپایی نیست بلکه از شاخه های هندواروپاییست که سفید محسوب نمیشوند.

    dvm در تاریخ جولای 3rd, 2012 ساعت 1:04 ب.ظ پاسخ داد :

    میدونی ویولت جان من از این احساس بدی بهم دست داد که برخی از ماها هنوز در قیدو بند برتری انسانها نسبت به همیم، دوست داریم به خاطر پول، مدرک و یا پوست سفید (هه) خود را برتر بدانیم درصورتیکه در کشوری مثل کانادا رفتگر به اندازه دکتر، زشت به اندازه خوشگل و نیز یک معلول به اندازه سالم انسان شمرده می شود و ارج داده میشود، تا آنجا که آنجلینا جولی به جای بچه های خوشگل سفید چشم آبی تو دل برو میره بچه آسیایی و آفریقایی را به فرزندخواندگی قبول میکنه.

    dvm در تاریخ جولای 3rd, 2012 ساعت 1:08 ب.ظ پاسخ داد :

    ایرانیها همینجوری عرب ها را پست تر از خود می دانند، اگه اروپایی بودند که …ون دنیا را پاره می کردند (علت نفرت از عربها اینست که به آنها حمله از همه لحاظ فرهنگی و… کرده اند و در نتیجه در مقابلشان احساس خود کم بینی دارند) در صورتیکه احتمالا اغلب ایرانیها ژن عرب نیز دارند


  3. میترا در 12/30/06 گفت :

    سلام ممنون از برنامه.جدیدا دانلود هم لازم ندارم تا باز میکنم برنامه رو با سرعت مناسب اجرا میشه و براحتی گوش میدم.اینکه فهرست مینویسی خیلی خوبه ویه دید کلی ویه پیش آگاهی راجع به برنامه پیدا میکنیم که جالبه.
    در مورد تمام مسایلی که جدیدا شجاعانه مطرح میکنی با مصاحبه ها معتقدم که به همت امثال شما این مسائل انکار شده ولی بسیار مهم کم کم به بحث کشیده میشه و بالاخره شروع میکنیم به رشد و تغییر و تحول به سمت متعادل شدن پس بازم ممنون.موفق باشی دوست شادابم.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 2:52 ب.ظ پاسخ داد :

    بووووس…دوستت دارم

    [پاسخ]

    میترا در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 9:21 ب.ظ پاسخ داد :

    منم همینطور ممنون.

    [پاسخ]


  4. سهراب در 12/30/06 گفت :

    برنامه این هفته ات از نظر محتوا خیلی خوبه. فقط تنها ایرادش اینه خیلی گفتار زیاد داره. دو تا مصاحبه و یک گزارش طولانی و از همش بدتر اون مقاله کردک آزاری. شاید خیلی مقاله خوب و مفیدی هم باشه اما بنظر من جاش در برنامه یکساعته تو نیست. تازه شاید مسئله عموم شنونده ها هم نباشه. جای این جور چیزی در سایت و وبلاگه. حداقل میشد دو یا سه تیکه اش بکنی و هر هفته یکمش رو بخونی. اما موسیقیها بسیار عالی هستن و تا حد زیادی اثر خسته کننده بودن گفتگوها را میگیره و برنامه رو حفظ میکنه. خیلی انتخاب موزیک عالیه و تنوع تراته ها.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 12:25 ب.ظ پاسخ داد :

    ممنون از انتقادت… مد نظر خواهم داشت

    [پاسخ]

    مونا در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 2:24 ب.ظ پاسخ داد :

    شاید برای شما این مقاله کودک آزاری جاش تو این برنامه نباشه ، اما پس تو چه برنامه ای باید باشد.برای من که این مساله بزرگترین کابوس زندگیم بوده و هیچ کدوم از موارد این مقاله برام اجرا نشده مثل اینه که بعد از 30 سال یکی به من حق داده. من هرگز مورد حمایت قرار نگرفتم و همیشه احساس نفرت از مردها را داشتم. حتی بابام. حتی الان هم که 31 سالمه مثل یه بغض تو گلومه. این اولین باریه که من یه مطلب رسمی راجع به این مطلب خوندم و بسیار بسیار ضروری می دونم که جامعه نسبت به این خطر که واسه بسیاری از دختر بچه های ایرانی اتفاق افتاده و می افتد ، مخصوصا به دلیل اینکه معمولا از اقوام نزدیک هم هستند، بچه سرگردان می مونه که چیکار کنه. باجگیری ، احساس فرق داشتن با بقیه بچه ها حتی تا بزرگسالی ……. آدم فقط می خواد فراموش کنه.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 2:50 ب.ظ پاسخ داد :

    باهات موافقم-ممکنه دغدغه تک تک ما در حاضر نباشه-ولی باید گفته شه تا ته ذهن هممون ته نشین شه

    سهراب در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 3:13 ب.ظ پاسخ داد :

    من واقعاً معذرت میخوام. قصد بی ارزش کردن کارو نداشتم. فقط گفتم خیلی بلند بود. راستش نمی دونم شایدم چون خودم درگیر مسئله نبودم نتونم مثل شما لمسش کنم. اما عمیقا متاسفم که درگیر چنین مسئله زشت و کثیفی شدی اونهم در سن پایین. نمیدونم یه نفر چقدر باید از مرحله انسانیت به حیوانیت نزول کرده باشه که بتونه چنین کاری بکنه؟ یه نفر اگه به صد تا زن و دختر بالای هجده سال تجاوز کنه، واسه من خیلی قابل قبول تره از اینکه حتی فکر پلید دست درازی به یه دختر بچه از مخیله اش عبور کنه.

    mary در تاریخ جولای 4th, 2012 ساعت 3:42 ق.ظ پاسخ داد :

    too kheili khanevade haye irani marsoome k bache ro aghvam (daraje yeko do seho…) mokam baghal mikonan ya vahshiane miboosan. be bache ham yad midan k haghe unas k in karo bokonan, unvaght bache bichare az koja farghe ebraze mohabt ba koodak azario befahme?


  5. nady در 12/30/06 گفت :

    Violet jan barnamat ra ba yek ghahve dagh gush dadam,ghesmat akhar ham mosahebe jaleby bud ekhtelaf sen hame jaye donya hast bishtar aghayun donbale zan javun hastand,moteasefane, kash khanumha bishtar aghleshun berese va agah beshan,mibusamet va ba arezuye salamaty xoxo,

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 2:51 ب.ظ پاسخ داد :

    بعد نوشیدن قهوه و شنیدن برنامه با خودت نگفتی..اَه اَه چه دختر تلخی؟

    [پاسخ]

    nady در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 3:10 ب.ظ پاسخ داد :

    na azizam ,nisham baz bud ,hamishe baad az barname shanbe sobh dar vatan ba violet kheyly smily va charge hastam,ama yek arezu ham daram ,kash chand dust mesle to inja dashtam ,xoxo

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 3:23 ب.ظ پاسخ داد :

    بوووس… حتما پیدا خواهی کرد


  6. نازی ی در 12/30/06 گفت :

    آخه من چرا نمی تونم گوش کنم؟
    منم می خوووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 3:33 ب.ظ پاسخ داد :

    چه کمکی از دست من برمیاد؟
    باید فیلتر شکنت روشن باشه تا بتونی گوش بدیا

    [پاسخ]

    نازی ی در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 9:11 ق.ظ پاسخ داد :

    ویلی من تو شرکت و با سیستم اینجا وبلاگت رو می خونم اینجام که ازین چیزا نیست!!!یعنی اگه استفاده کنم با این سرعت اینترنتباتوجه به شبکه بودن دیگه هیچکی نمی تونه کار کنه .
    تو خونه ام که دیگه بعد 10 ساعت پشت سیستم بودن اصلا طرف پی سی نمی رم!!!

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 10:46 ق.ظ پاسخ داد :

    تنها راهش اینه که بریزی رو گوشیت یا ام پی پلیر و تو راه خونه رفتن گوش بدی


  7. مرضی در 12/30/06 گفت :

    ویلی شهاب طلوعی عالیه. نمیدونم انتخاب خودت بوده یا آقای امیرحسین. واقعا عاشقشم، آدمو میبره به یه دنیای دیگه. حیف از این آدم بااستعداد موسیقی این سرزمین که باید مثل بقیه خوبا بیرون این مملکت باشه و قدرشو ندونن. امیدوارم در برنامه های آتی باز هم از ترانه اش توی برنامه استفاده کنی.
    واسه دوستانی که مایلن بیشتر درباره اش بدونن:
    1- http://www.persianweek.com/media/artist/شهاب-طلوعی
    2- http://itline.ir/2009/07/shahab-tolouie-tango-perso/
    رادیوت داره همین جوری به سرعت بهتر و بهتر میشه. موفق باشی خانم گلم.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 3:22 ب.ظ پاسخ داد :

    انتخاب امیرحسین عزیز بوده… ممنون از حسن نظرت

    [پاسخ]


  8. Sahra در 12/30/06 گفت :

    هنهوز کامل گوش ندادم این بار رو, ولی امیر گمونم اسم آهنگ مسعود امامی حوض فیروزه است ها!

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 4:19 ب.ظ پاسخ داد :

    آخ ببخشید…کاملا حق با توئه-اصلاحش کردم

    [پاسخ]

    Sahra در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 4:26 ب.ظ پاسخ داد :

    ممنون Smile دارم گوش میدم هنوز, تموم شه نظر میدم خانوم عزیز.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 5:07 ب.ظ پاسخ داد :

    ممنون عزیزم-رسید دستم-یک دنیا ممنون از همکاریت- دیگه کتاب داریم Grin


  9. Sahra در 12/30/06 گفت :

    دقت کردی کامنتهای این برنامه های اخیرت دیگه نکته منفی نداره؟! خیلی خوب شده کارتون, تبریک میگم.
    راستی مثل اینکه زمان استاد بدیع زاده هم مرغ گرون بوده ها! حالا هی بیاین بگین مرغ گرنه و فلان! والله!

    [پاسخ]

    violet در تاریخ ژوئن 30th, 2012 ساعت 5:07 ب.ظ پاسخ داد :

  10. ناصر در 12/30/06 گفت :

    گل خانوم خوبی؟
    من هم با این دوستمون موافقم که در دوره جدید برنامه ات (در واقع تقریبا از بعد عید) خیلی کم اشکال تر بوده و دلیل نگرفتن کامنتهای منفی هم همینه. اما اونچه باعث این مسئله شده بعقیده من در درجه اول هوشمندی و مثبت نگری و موقعیت شناسی خودته که بموقع تشخیص میدی گیر کار کجاست و رفعش میکنی. یه چیزایی مثل جامعه ما و بعضی آدم‌هایی که صداشون هر هفته شنیده میشد و حرفایی میزدن که به مذاق اکثر شنوندگانت خوش نمیومد. حرفایی از جنس همون «شمشیر از رو» های خودت که خدا رو شکر دیگه در وبلاگت هم حضورشون کمتر شده… وقتی این عوامل تنش زا رو حذف کردی یعنی دلت نخواسته الکی با دیگران دعوا راه بندازی و واسه خودت دشمن بتراشی. این طوریه که حتیی وقتی دست روی یک موضوع حساسی مثل بکارت هم میذاری (که مستقیم هم به مردا و هم زنا ربط داره و بالقوه پتانسیل تبدیل شدن به دعوای زن و مردی و خاله زنکی و راه افتادن سیل کامنتهای طرفداران سینه چاک حقوق زن و مرد را داره) باز همه خیلی منطقی برخورد میکنن و جمیع نظرات مثبت میشه و میان خیلی محترمانه حرفاشونو میزنن. از اون طرف کیفیت برنامه رو هم مداوم بالا میبری با انتخاب متن مناسب، آدمهای مناسب، موسیقی خوب و موضوعهای مناسب. تو الان یک رسانه داری و رسانه هم با مخاطبشه که معنی پیدا میکنه. و تو این مخاطب رو داری روز به روز بیشتر به دست میاری. این جای آفرین داره. و نشان از پختگی شما بعد از این مدت.

    [پاسخ]

    دستهای آبی در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 7:13 ق.ظ پاسخ داد :
    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 10:55 ق.ظ پاسخ داد :

    ممنون از حسن نظرت
    خودمم هنوز موندم-که برنامه بکارت-چقدر آروم و بی دعوا!!! رد شد

    [پاسخ]

    فربد در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 4:15 ب.ظ پاسخ داد :

    تحلیل خوب و درستی است.
    من هم فکر میکنم همونطور که دوستمون فرمودن، علتش نگاه درست خود شما بود و اینگه اساسا اون رو با نیت دعوا نساخته بودی!

    [پاسخ]


  11. ستاره در 12/30/06 گفت :

    ویولت جان کاش شما می شدی مسوول سیاست گذاری برنامه های صدا و سیما. چهار تا مشکلی که واقعیت جامعه هست نشون داده می شد لااقل، باز و عمومی مطرح می شد. ممنونم ازت. خسته نباشی. شش هفت ساله می خونمت و فقط می تونم بگم دست مریزاد.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 10:53 ق.ظ پاسخ داد :

  12. mandala در 12/30/06 گفت :

    امروز کیبورد فارسی دارم…ویولت دستت درد نکنه خیلی خوب بود…اما راستش هنوز کیفیت صدای مصاحبه ها با کیفیت آهنگ ها همخوانی نداره..یعنی صدا در مصاحبه ها خیلی آروم و ضعیفه اما موزیک ها کیفیت صوتی خوبی دارند…ولی کلا لذت بردیم…مرسی

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 10:53 ق.ظ پاسخ داد :

    وااااااااااااااااااای-فارسی Wink
    ممنون که هستی

    [پاسخ]


  13. Aida در 12/30/06 گفت :

    merci ke inghadr zahmat mikeshi

    [پاسخ]


  14. y در 12/01/07 گفت :

    سلام ویولت جان . می خواستم بپرسم شما یا دوستان یه مشاور خانواده خوب در تهران می شناسید برای معرفی؟

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 10:52 ق.ظ پاسخ داد :

    من که نمی شناسم

    [پاسخ]

    نازی ی در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 11:02 ق.ظ پاسخ داد :

    خانم دکتر بهرامی-البته اگه بالا بودن حق مشاورش واست مهم نیست.
    تلفنشم :88791861

    [پاسخ]

    y در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 1:17 ب.ظ پاسخ داد :

    سپاس فراوان

    [پاسخ]


  15. سوسن جعفری در 12/01/07 گفت :

    ویولت عزیزم. دیروز برنامه‌ات را ریختم توی گوشی تا راحت گوش بدهم. بخش اولِ برنامه‌ات مرا یاد خیلی ماجراها انداخت. یاد اینکه چقدر مادرم روی من حساس بود که شب جایی نمانم یا با برادرهایم تنها در خانه نباشم. قصه‌هایی که تعریف می‌کرد تا بفهمم چرا. بعد فکر کردم مادر چقدر زحمت کشید آن روزها تا به من گزندی نرسد بی‌اینکه خشونت به خرج بدهد. حس کردم مادر بی‌سواد من چقدر زن آگاه و مسئول و بزرگواری بود و هست.
    یادِ دوستی افتادم که می‌گفت یک شب بیدار می‌شود و می‌بیند داداشش … بعد خیلی کودکانه صبح سر صبحانه می‌گوید مامان فلانی آمده بود توی جای من. می‌گفت خیلی کودکانه این را گفتم ولی نمی‌دانم چیکار کرد که دیگر تمام شد. مادرهای آن دوره زمانه اینطوری بودند. هر چند نه آموزشی بود و نه رسانه‌ها اینقدر فعال و نه سواد درست و حسابی ولی مادرها مادر بودند.

    بگذریم که در بیمارستان چه ها دیدم و شنیدم …
    اما بخش خاطراتِ خاله‌ات خیلی یکهو قطع شد. چرا؟
    بخش آخر من متوجه نشدم که چی به چی بود؟ یک مردی با یک دختر جوانتر از خودش دوست بود و ازش بچه می‌خواست؟ اولین تجربه‌ی جنسی مردها با خاله‌هاشان بوده یعنی چی؟!!

    موفق باشی ویلی جون.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 10:51 ق.ظ پاسخ داد :

    این هفته ظاهرا فایلی که برای امیر حسین فرستادم(خاله) یک دقیقه آخرش دانلود نشده برای همین بی مقدمه قطع میشه وقتی شنیدم و به امیر گفتم،گفت دوبار با جاگزین فایل درست برنامه رو ببندم…که راستش رو بخوای خودم دیگه حالش و نداشتم- شما به بزرگواری خودتون ببخشید

    منم اونجور که متوجه شدم-ظاهرا اولین تجربه جنسی برخی از آقایون با خاله هاشونه!!!…یادت نره که در بچگی خیلی از دوستان نزدیک پدر و مادر خاله یا عمو خطاب میشن و این مستلزم خاله واقعی بودن نیست

    [پاسخ]

    سوسن جعفری در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 11:38 ق.ظ پاسخ داد :

    بزرگواری از خودت هست ویلی جونم Smile آخه من غرق شده بودم در تن صدای مهربان خاله‌تان که یکهو قطع شد و ماندم توی خماری Smile

    اوهوم. البته این هم هست که معمولاْ خاله‌ها و کلاْ زنان نزدیک طفل خصوصا پسربچه‌ها خیلی با فلان بچه ور می‌روند وقتی کوچولو هستند. این را خودم دیدم و چقدر بدم می‌آید و حتی روانپزشکان می‌گویند روی روان کودک تاثیر منفی دارد. ولی در کل توجیه اون آقا یک جوری توی ذوق می‌زند. تمایل به جنس مخالفی که از خود آدم بزرگتر یا کوچکتر باشد یک نوع اختلال روانی هست به نظرم. مثلا برخی مردها دوست دارند با زنان مسن باشند حتی. حتی برخی دختران واقعا دوست دارند با مردان مسن‌تر [نه پیر مرد] ازدواج کنند. به نظرم برمی‌گردد به عقده‌های کودکی که جایگزینی برای مادر یا پدر می‌خواهند.
    ببین چطور از دیروز ذهن تحلیلگرم را تحریک کردی ها Big Smile فقط دیروز سرحال نبودم که بیام بنویسم. دستت درد نکنه عزیزم.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 12:46 ب.ظ پاسخ داد :

    ممنون از توضیحاتت- دقت کنی ایشون هم دلیلشون رو با “شاید” می گن
    منم دیروز وضع اسفناکی از لحاظ جسمی داشتم….شاید پس انرژی منفی تو فضا بوده

    فربد در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 4:11 ب.ظ پاسخ داد :

    خیلی زشت و وقیح بود. کاش اون قسمت حرفا رو حذف میکردی؟ یعنی چی که اولین تجربه جنسی پسرا با خاله شونه؟ این خیلی توهین آمیزه. حتی تصورش هم چندش آوره. گیریم که یه پسربچه دلش هم بخواد؛ کدوم خاله ای (شما خودت رو بذار جای اون خاله) هر چقدر هم بیفکر و بیشواد، حاضر به چنین کاری میشه؟ مگه دشمنی و پدرکشتگی با اون بچه و پدر و مادرش داشته باشه. پس حتما دختر بچه ها هم با دایی شون سکس دارن؟ به نظر من هر چی که هر کی گفت رو که نباید شما مستقیم در برنمه ات بذاری! جالبه که ایشون حکم کلی هم میدادن: «همه» مردای ایرانی این کاره‌ اند! اونوقت چطوریه که این ویژگی درخشان رو فقط مردهای «ایران» دارن و نه جای دیگه؟ (و البته خاله های ایران!) محض اطلاع ایشون، اتفاقا خود من با خاله کوچکم اختلاف سنی خیلی خیلی کمی دارم! و از بچگی هم بیشتر از هر کس دیگه در فامیل، رابطه ام با اون خوب بوده. اما رابطه ام با ایشون هم از همون اول تا الان که هر دو چهل و چند ساله ایم و ازدواج هم کردیم مثل رابطه ام با خواهرام و مادرم و بقیه خاله هام و عمه ام … بوده و هست!

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 4:44 ب.ظ پاسخ داد :

    فرید جان اول تصمیم داشتم حذف کنم…شنیدی که حتی گفتم… ولی بعد مخصوصا حذف نکردم…خودت رو ملاک قرار نده و کل دنیا رو با خصوصیات اخلاقی خودت نسنج(کاری که خود من بارها به اشتباه انجام دادم)…دنیا حول من و تو نوعی نمی چرخه…این بخشی از جامعه است که شاید هیچگاه باهاش برخورد نداشتیم یا حتی تجربه اش نکردیم…که با سانسور من نوعی هم سبب حذفش نمیشه…پس چه بهتر که لااقل بشنویم و بدونیم اینطوری هم هست

    Sahra در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 3:51 ب.ظ پاسخ داد :

    من از اون قسمت خاله و اینا برداشتم بیشتر فانتزی بود تا اینکه منظور به واقعیت انجام اولین ها با خاله خانوم باشه! بابا ناسلامتی من خودم دوتا خواهرزاده پسر دارم! یه کم ترسیدم اون تیکه رو گوش دادمSmile

    [پاسخ]

    یک زن در تاریخ جولای 2nd, 2012 ساعت 12:49 ق.ظ پاسخ داد :

    این درست که هر کس یه نظری داره و بقیه آدما شاید اون طوری که ما فکر میکنیم نباشن، اما دلیل نمیشه جای هر حرف و سخنی از هر کسی در برنامه رادیویی وزین و با پرستیژ تو باشه
    اگه یادت باشه اولین یا دومین برنامه بود که یک گفتگوی مشابه با چند تا خانم داشتی که صدای اون خانم جامعه ما توش واضح تر و بیشتر از بقیه حرف میزد و کلمات گاهاً رکیکی هم به کار می برد که شاید همون تا اندازه بسیار زیادی باعث شد تخم نفرت از اون صدا و بعد در برنامه جامعه ما در دل خیلیا و اکثر آقایون (که البته خود منم زیاد ازش خوشم نمیومد البته!) کاشته شه
    درسته یکی دیگه این حرفا رو میزنه اما به هر حال اسم تو روی بذنامه و وبلاگه و در نهایت به ضرر تو تموم میشه

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 2nd, 2012 ساعت 10:42 ق.ظ پاسخ داد :

    ممنون از نظر و تذکرت


  16. اسپینوی در 12/01/07 گفت :

    همیشه فقط پستهاتو میخوندمو لذت میبردمو رد میشدم.فکر میکردم دانلود کردن مطالب رادیویی و گوش دادن بهشون وقت گیره.ولی امروز دانلودش کردم و گوش دادم.خیلی هم با دقت گوش دادم.قسمت اولش که خودت یه متنی در مورد کوتاهی زندگی خوندی خیلی دلنشین بود.یه خانومی هم یه شعری خوند که صداش قشنگ بود ولی شعرش بنظر من جالب نبود(من از عشقهای یه طرفه خوشم نمیاد).در مورد کودک آزاری هم،همه مواردش رو دقیق بخاطر سپردم چون اگه خدای ناکرده همچین مسئله ای پیش میومد واقعا ناوارد بودم.دوتا آهنگ باکلام اولی هم که اصلا نفهمیدم چی خوندن چون کیفیت نداشتن(شاید مشکل از سیستم من بود).خاله جان هم که خیلی سرزنده بودن.خدا حفظشون کنه.آقای وکیل هم صحبتشون جالب بود ولی واقعی نبود و از طرفی هم گارد گرفتن در برابر خانوما.بحثی که درمورد اهمیت سلامتی واسه خانوم و اقا بود زیاد جدی نبود و انگار یه محاوره غیرجدی و دوستانه بود.ولی درمورد 40سالگی،وااای باورم نمیشه که توی ایران،اونم رادیو میشه اینقدر شجاعانه حرف زد.من بیشتر ازینکه اون بحث رو گوش بدم داشتم فکر میکردم که چه انقلابی بپا کردی.یه موجی از ازادی بیان رو اوردی توی رادیو.امیدوارم تداوم پیدا کنه.در کل برنامه ت جوری بود که ادم تا آخرشو گوش میداد.صدات بوی امید به زندگی میداد

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 10:45 ق.ظ پاسخ داد :

    ممنون از نظرات مفیدت

    [پاسخ]


  17. ال در 12/01/07 گفت :

    سلام ویولت جان. برنامه این هفته ات نسبت به هفته قبل خیلی خیلی جذابتر بود، خسته نباشی. فقط واقعا کاش بیشتر میشد ، یک هفته با ویولت هست اسمش ولی خب خیلی زود تموم میشه.
    متن کودک آزاری رو من قبلا در فی س book (نمی دونم این کلمه فیلتر میشه یا نه!) خونده بودم ولی با اینحال انقدر قشنگ اجراش کردی که من دوباره با کمال میل و علاقه گوش دادم و واقعا به این حرف ایمان آوردم که شنیدن خیلی اثرش بیشتر از خوندنه. البته گوینده خوش صدا و پر انرژی اصل قضیه است.
    مرسی از انتخاب این متن و این موضوع. شاید بشه که مثل بحث بکارت این رو هم جزو موضوعاتی که در موردش بحث میشه بذاری. فکر کنم جالب بشه.
    آهنگ یه پول خروس محشر بود من هیچوقت کاملش رو نشنیده بودم.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 4:48 ب.ظ پاسخ داد :

    ممنون عزیزم-منم اولین بار تو فیس بوق دیدم و خوشم اومد و از شییر کننده اش اجازه گرفتم که تو برنامه بخونمش

    [پاسخ]


  18. ال در 12/01/07 گفت :

    من می خواستم برای هفته پیش یه معرفی کتاب بفرستم ولی انقدر وسواس نشون دادم که نفرستادم آخر. فقط جهت اطلاع بقیه من یه کتاب معرفی کردم و شخصیتاش رو معرفی کردم و یک صفحه کامل ازش رو خوندم شد 3 دقیقه و 40 ثانیه. میخوام بگم که 5 دقیقه ای که گفتی خیلی زمان کافی و خوبیه. براتون ایمیل می کنم امیدوارم خوشتون بیاد. :*

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 4:49 ب.ظ پاسخ داد :

    حتما-بی صبرانه منتظر همکاری تک تک شما هستم
    لطفا اسم انتشارات و نویسنده و اگه مترجم داره رو هم بگو…که طالبینش راحت بتونن تهیه اش کنند

    [پاسخ]


  19. ساتین در 12/01/07 گفت :

    موزیک شروع برنامه عالی

    مطلب کودک آزاری بسیار مفید

    گفتگوی آخر برنامه جالب بود اما جان من بعد این سعی کن وقت گفتگو دور از بچه ها باشید که با قیل و قالشون اصلا نمیذارند آدم بشنوه

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 1st, 2012 ساعت 5:57 ب.ظ پاسخ داد :

    Big Smile)
    آخه تو پارک نشسته بودیم-قرار مصاحبه نبود که جای خاص و ساکتی در نظر بگیرم-یهو گیر دادم بهشون Wink

    [پاسخ]


  20. ال در 12/01/07 گفت :

    سلام ویولت جون. من فایل صوتی رو ایمیل کردم. فقط نمی دونم چرا روی گوشیم که ضبط کرده بودم 3:40 دقیقه بود ولی بعد که منتقل کردم به کامپیوتر شده 4 دقیقه و 50 ثانیه!

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 2nd, 2012 ساعت 10:40 ق.ظ پاسخ داد :

    ممنون عزیزم-بذا گوش بدم-اگه علتش و فهمیدم بهت می گم-به کدوم آدرس ایمیل کردی؟رادیو یا وبلاگ؟

    [پاسخ]


  21. یک زن در 12/02/07 گفت :

    ویولت عزیز
    تشکر از برنامه بسیار زیبا و بی نظیرت با موسیقی های عالی
    هر هفته کلی از شنیدنش کیف میکنم و انرژی میگیرم
    یاد و خاطره مرحومه مغفوره بانو جامعه‌ما رو هم گرامی میداریم که چهار پنج هفته است در بین ما نیست D:
    راستی ویلی این رادو رو هم ببین که جالبه این هفته مث مال تو برنامه 33 خودشو داده! http://radioviki.podomatic.com

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 2nd, 2012 ساعت 10:41 ق.ظ پاسخ داد :

    چه جالب-حتما گوش میدم-ممنونم

    [پاسخ]

    دستهای آبی در تاریخ جولای 2nd, 2012 ساعت 11:21 ق.ظ پاسخ داد :

    برنامه 39 هم پخش شده
    http://radioviki1.podomatic.com/

    [پاسخ]


  22. فرید در 12/02/07 گفت :

    سلام
    مثل همیشه این بار هم ما را غافلگیر کردی با برنامه خوبت و آهنگهای بسیار زیبات. هم شهاب طلوعی عالی است و هم ترانه نوستالژی یه پول خروس بدیع زاده که باز من را برد به حال و هوای قدیم. چقدر هم کیفیتش خوب بود. همیشه روی نوار کاست گوشش کرده بودم با کیفیت بسیار بد.
    عکس شاخه عجیب و غریب خاله خانم را هم رویت کردیم و حظ بردیم از ماجراجوییهای این بانوی نازنین. فقط ای کاش عکس را بزرگتر میگذاشتی که جزئیاتش بیشتر مشخص باشد.
    آرزوی موفقیت. دوستدارت.

    [پاسخ]

    violet در تاریخ جولای 2nd, 2012 ساعت 7:35 ب.ظ پاسخ داد :

    روش کلیک کنی در اندازه بزرگتر ظاهر میشه

    [پاسخ]


  23. زری در 12/06/07 گفت :

    سلام . من به عنوان کسی که در بحث ؛ علاقه مرد ها به زنهای کم سن و سال (در پارک) بود حظور داشتم. باید بگم که اصلا و ابدا اون آقا منظورش خاله واقعی پسرها نبود و خوبه که مطالب رو درست گوش بدیم و دچار بد فهمی نشیم! ویولت جان مرسی از دفاع خوبت و متأسفم که اینبار برنامت رو دیر گوش دادم.

    [پاسخ]

دیدگاهی بنویسید

*

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette