کنسرت

دیشب عجب بگیر بگیری بود…بگم خاک عالم تو سر اون کسی که چند ساعت شادی رو هم نمی تونه ببینه به این جماعت؟ و باید یه جوری زهر کنه چه خوشی و چه پولی که بابت بلیط و چند ساعت مثلا تمدد اعصابش داده!

یعنی من دیشب به مدد و یاری امام زمان از سد ماموران زحمت کش!!! گذشتم و وارد سالن شدم….ویلچر جان سپاسگزارتم!!!!


نظرات شما


  1. Elham Shamsi در 12/15/06 گفت :

    آخ جون عکس هم گذاشتی! خدا رو شکر که تونستی بگذری، منم از ویلچرت سپاسگزارم. Smile


  2. ته وار در 12/15/06 گفت :

    واقعا فکر میکنی امام زمان بهت کمک کرد!!!!! قبول کن که همه یه جورایی خرافاتی هستیم.اونها هم به جون مردم میفتن که امام زمان از دستشون راضی باشه.امام زمان کدوم طرفیه؟راست یا چپ؟

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:55 ق.ظ پاسخ داد :

    اجرشون با آقا!!!!!!!!!!!!!!!


  3. فرزان در 12/15/06 گفت :

    با سلام
    بنده با اصل موضوع وجود گشت ارشاد و برخورد با بی حجابی موافقم. ببینید خانم ویولت مایی که تو این جامعه زندگی می کنیم باید تابع مقررات و همینطور ارزش های این جامعه باشیم. همه مون چه دختر و چه پسر، چه آقا و چه خانم. حفظ حجاب از نظر شرعی و قانونی لازمه، منتهاش همون قدری که تو عرف یه خانم باحجاب شناخته بشه کافیه، نحوه برخورد با خانم های بی حجاب و بدحجابم یه جور نیست، بعضی ها که وظیفه خودشون رو می دونند، بعضی ها کمی بی حجابند عیبی نداره، بعضی ها بیشتر بی حجابند بهشون تذکر می دند، بعضی ها واقعا طرز لباس پوشیدن و آرایششون به قدری زننده است که دیگه هیچ راهکاری به جز توقیف و بازداشتشون نمی مونه! همین موضوع برای پسرها هم صدق می کنه، بعضی ها ظاهرشون به قدری زننده و ناهنجاره که باید با اوناهم برخورد کرد.
    من الان 26 سالمه، از اوایل نوجوونی هم که یادم می یاد گشت ارشاد بوده و بارها شده جلوی چشم من خیلی از دخترها و پسرهارو گرفتند و بردند. خوب پس چرا منو نگرفتند؟ جوابش واضحه، چون نوع پوششم درحد عرف بوده، همشیره ما هم الان 21 سالشه، اونم خیلی به حجاب مقید نیست ولی نحوه لباس پوشیدن و آرایشش هم زننده و عجیب و غریب نیست، واسه همینه که تاحالا هیچ کسی هم براش مزاحمت ایجاد نکرده، نه لات و لوت ها و نه گشت ارشاد
    حالا منظور من از این حرفا این بود که شادی و خوشی و شرکت در کنسرت و رفتن به پارک و تفرجگاه منافاتی با حفظ حجاب و عفاف و ارزش ها نداره، خانم ها اگه دلشون می خواد تو فضای آزاد بی حجاب باشند و به قول خودشون راحت باشند می تونند برند پارک ها و تفرجگاه های ویژه بانوان هرچه قدر دلشون می خواد بگن و بخندند و خوش باشند،
    اما جاهایی که مردان وزنان مختلط هستند وظیفه هردوشونه که یه سری مسائل رو رعایت کنند، خانم ها مواظب حجابشون باشند و آقایون مواظب رفتارشون، به هردو قشر هم باید هم آموزش داده بشه تو دبیرستان و دانشگاه و هم تمهیدات بازدارند و در صورت لزوم برخورد اندیشیده بشه

    فاطمه در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 1:21 ب.ظ پاسخ داد :

    ببین آقای فرزان، درسته که رعایت حجاب و این چیزها برای جامعه ما مطلوبه، ولی نوع برخورد با این موضوع در حال حاضر اشتباه محضه و در صدر همه این اشتباهات همین گشت ارشاده .
    مطمئن باش کسی که برای حجاب ارزشی قائل نیست با این بگیر بگیر و برخورد فوق العاده زشت ماموران درست که نمیشه هیچ، بلکه بدتر هم میشه.
    البته اشتباهه که بگم “درست” چون اعتقاد هر کس به خودش مربوطه و قابل احترام… و در مقابل همه کسایی که حجاب رو رعایت میکنند هم درست عمل نمیکنند !!!
    ای کاش کسانی که مجری اینکار هستند میفهمیدند “به زور و اجبار” هیچ گاه و هیچ گاه نمیشه چیزی رو تغییر داد.

    ساتین در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 2:18 ب.ظ پاسخ داد :

    بالاخره یه روزی شما هم اینو می فهمی که این گشت ارشاد و این دیدگاه چفدر جامعه ما رو فاسد کرد و به سلامت روانی مردم ایران صدمه زده، اما فکر کنم اون روز دیگه خیلی دیر باشه.

    ساتین در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 2:19 ب.ظ پاسخ داد :

    ضمنا نگران نباش میرسه اون روزی که به تو یا همشیره محترمه هم گیر میدن. شما متوجه نیستید این عمل یعنی چی . وقتی می فهمید که زنجیر ها به دست و پاتون محکم شد. من مثل شما کم ندیدم

    صفیر سرخ در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 5:49 ق.ظ پاسخ داد :

    هم شیره میشه خواهر دیگه.می دونید که؟

    chaam chaam در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 2:33 ب.ظ پاسخ داد :

    etefaghan ba unhaee ke beyad kar dashteh bashand kar nadarand! chand vaght pish gir dade budand be yek dokhtare ke mikhast bere emtehan bede. mamanesh hey geryeh o zary mikard. mamure be pesaresh dad zad bia nane at ro jam kon!
    man jaye shoma basham ru hava az kasi tarafdary nemikonam.

    ته وار در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 3:26 ب.ظ پاسخ داد :

    آقای فرزان،قانون و مقرراتی که مردم در ایجادش نقشی ندارند و به زور به مردم تحمیل بشه اصلا اشتباست که بهش قانون گفت تا اینکه کسی ملزم به رعایت اون باشه.در ضمن ارزشها و اخلاقیات یک جامعه رو این خود مردم هستن که تعریف می کنند نه اینکه حکومت اخلاقیات و ارزشهای خود ساخته رو بیاد و به اجبار قانون کنه.روراست بهتون بگم شما دیگه خیلی…تشرف دارید.

    بیتا در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 3:46 ب.ظ پاسخ داد :

    حالا اگه یکی حجاب براش ارزش نباشه باید چی کار کنه؟

    صفیر سرخ در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 5:47 ق.ظ پاسخ داد :

    باید قانون و رعایت کنه یا تشرف ببره یا یه انقلابه دیگه کنه.

    Mona در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 6:56 ب.ظ پاسخ داد :

    موافقم!
    به نظرم روي صحبت ايشون با بعضي افراده
    ببينيد توي اروپا و امريكا با حكومت دموتراتيك اصلا از اين دختراي… نميبيني
    اونجا بزاي بيرون اومدن نهايت يه رژ بزنه اينجا دختره براي بيرون اومدن انگار از ارايشگاه عروس بيرون اومده
    لباي قلمبه و چشمايي كه ريمل چكه ميكنه و موهاي هفت طبقه و دوتا ابشار موي رنگ شده كه از اينورو و اونور انداخته بيرون، ناخنهاي دراز با لاكهاي قرمز اناري و لباسهاي چسبوني كه حتي نميتونه نفس بكشه!!!!!
    اخه اين همه دنگ و فنگ براي چى؟
    اي خدااا

    ته وار در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 8:56 ب.ظ پاسخ داد :

    لبای قلمبه و موهای هفت طبقه و لباس چسبون و… یه سلیقه ی شخصیه به من و شما ربطی نداره،همونطور که قیافه گوریل مانند خیلی از زنای محجبه تو اون لباس به خودشون مربوطه.

    Mona در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 9:23 ب.ظ پاسخ داد :

    عزيزم شما توي اجتماع زندگي ميكني نظر شخصيتو بذار تو خونه ت!!!
    ميدونستي با اين وضع و حال مرداي ما چه حالي ميشن، توي روانشناسي مردان خوندم كه يك مرد ممكنه هر ده دقيقه دچار حالت جنسي بشه و با عرض معذرت يك زن لخت توي تصوراتش داشته باشه در اين مورد خانوما هر دو روز يا بيشتر اين تفكرات رو دارند… حالا فكر كن مرداي جامعه ي ما كه هم مدام تابلوي ايست فرهنگي ديني جلوشونو و هم اين خانوماي متمدن و اقتضاي خوي مردانگي شون اينه و تفكرات جنسي شون بالاست چه حالي ميشن! همه ي اينا مساوي افسردگي و انزوا و عملكرد ضعيفه! ببينيد شما احتمالا يك خانم هستيد كه در مقابل من جبهه گيري ميكنيد!!!! وگرنه الان اقايون متوجه حرف من ميشن البته اقايوني كه دچار انكار!!!! و پنهان كردن عقايدشون نيستن!!!!

    تو خانوم با لباي قلبمه و موهاي پري دريايي دنبال دلبري جنسي هستي و تو اقاي محترم دنبال شكار جنسي!!! اينا همه طبيعيه! و بتون حق ميدهيم چون اقتضاي جنسيتمونه!!!فقط براي كمك به همديگه كه از مسير زندگي خارج نشيم !!!!پوششمونو درست كنيم!

    سانتاماریا در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 10:31 ق.ظ پاسخ داد :

    ته وار +++

    ساتین در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:08 ب.ظ پاسخ داد :

    به من و شما ربطی نداره که فلان زن برای چی اونجوری پوشیده. تو کشور های دمکراتیک هم زن هایی با لباسها آرایش های بسیار محرک میان بیرون. نکنه شما فکر می کنید اون دختر رقاصه استریپ کلاب وقت بیرون اومدن آرایششو پاک می کنه یا پوشیه می زنه؟ یا مانتو و شال می پوشه؟ قیاس به نفس نکن دوست من مردای جامعه ما (البته نه همشون) تحت تاثیر تربیت اسلامی اینقدر خودشونو در این موارد ناتوان می بینند. مردای همه جا غریزه دارند اما چون برای زندگی در جوامع مدنی از بچگی تربیت شده اند یاد گرفته اند رفتار معقول داشته باشند. فکر هم نکنید هر آقایی با شما مخالفت می کنه داره دروغ میگه آدم خوبه چشمهاشوباز کنه و تفاوت دید گاه ها رو ببینه. و تفاوت تربیت ها رو. آقایونی هستند چه در ایران و چه در خارج از ایران که در مورد جفت یابی مثل غار نشینان نخستین رفتار نمی کنند .نمونه اش هم اقایونی که تو پلاژ های مملو از پری پیکران تاپ لس مشکلی براشون پیش نمیاد. میمونم میشه تربیت کرد آدم که جای خود داره. حرفای شما نتیجه مستیقم تربیت دیدن از جمهوری اسلامیه و جای تاسف داره.

    Mona در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 4:10 ق.ظ پاسخ داد :

    ببين خانم محترم كاشكي فقط رقاصه هاي استريپ كلاب ايران!!!! اينجوري ميومدن بيرون!!!!
    الان تو وضعيت كنوني ايران اين وضعيت و ناهنجاري به كجاها رسيده ؟ خودت بگو!!!!! طرف نون نداره بخوره اما اخرين مد روز ارايش دنيا رو ميزنه و مياد بيرون كه چى؟ كه چهار تا مرد صورته ماهشو ببيننو بگن واووووو چه دخملى؟غير از اينه؟
    الان دختران پنجم و اول راهنمايي رو نميتوني از يك زن تشخيص بدي!!! توي اروپا هم اينجوريه؟؟؟
    دوست عزيز شما يا خوابي يا خودتو زدي به خواب !!! اين ارايشا و وضع ظاهر گوگولي مگولي واسه همه نبود اما الان هست!!!! توي جوامع دموكرات واسه همه نبوده و نيست!!!!
    اون چيزايي كه تو فشن تيوي ميبيني رو براي شماي عامه و محدود شده و پرعطش و روشن فكر و متمدن و رقاصه هاي خودشون ساختن و مردم عامه اشان همچنان ساده گرا و بدون دلبري جنسي در خيابان تردد دارند…
    شما در افكار يك مرد نيستي كه ببيني براش مشكل پيش مياد يا نه !!! شما يك زن با افكار زنانه هستيد و طبعا قابليت درك نداريد و متوجه نخواهيد شد هيچوقت !!!
    مردها قدرت بصري بالايي دارند چيزيكه يك مرد در يك زن پر آرايش و متمدن ميبينه من و شما نميبينيم!!!!!
    كمي كتاب انسان شناسي بخوانيد!!!!

    حمید امیرسمساری در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 11:31 ق.ظ پاسخ داد :

    با فرزان و مونا موافقم. خانم ویولت شما خودتون در این مورد اظهار نظری نمی فرمائین؟

    violet در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 11:42 ق.ظ پاسخ داد :

    من همیشه حرف میزنم-بهتره ساکت باشم و حرفهای شما رو بخونم


  4. shirin در 12/15/06 گفت :

    hamishe khosh bashi violet jan.


  5. گیســو در 12/15/06 گفت :

    آخی ویلی وایساده X:
    ویلی قبلاً هم میخواستم بگم خیلی ممنونت میشم اگه یه بار بیای ببرمت میادین گشت خیز بعد با ویلچر از جلوی این گشتی ها رد شیم. من اصلاً حاضرم با چادر بیام، اما تو بلوز شلوار بشین یکم جز بدم اینا رو من!! اصلاً به طرز فجیعی متنفرم ازشون.


  6. همایون در 12/15/06 گفت :

    حالا از همه اینها که بگذریم! دیشب کنسرت ، خوش گذشت ؟


  7. ساتین در 12/15/06 گفت :

    جدا ویلی؟ بازم مثل سگ افتاده بودن به جون مردم؟

    همش نگرانت بودم

    چه جلافتها! چه رنگهایی پوشیدی! وای اسلام به خطر افتاد!
    جدا شانس آوردی که مزاحمت نشدن

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 4:58 ب.ظ پاسخ داد :

    یه آقایی پایین برج وقتی منتظر آسانسور بودم بهم گفت شما رو برمی گردونن!!!گفتم ممنون از خوش خبریتون Wink
    وقتی تو سالن من و دید…با خنده و تعجب گفت راهتون دادن؟
    …….. دیگه خودت ببین چه خبر بود…
    ولی آی فحش می خوردن و درگیری بود…واقعا این پول ارزش سر سفره بردن داره؟… اگه وقت داشتم یه گزارش توپ می تونستم تهیه کنم

    ساتین در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 5:33 ب.ظ پاسخ داد :

    همون که خودت گفتی:”واقعا این پول ارزش سر سفره بردن داره؟” اگه اهل فکر کردن به این چیزا بودن که ایران می شد مدینه فاضله!


  8. elly در 12/15/06 گفت :

    معرفی نمی کنید صاحبان عکس رو؟
    بزنم به تخته ادم نمی فهمه بیمارید
    لاله اسکندری که حجابش بد نبود؟!!!
    گرچه کرمی در همگان وجود دارد که میل شدیدی به بازداشت توسط گشت ارشاد در انسان ایجاد می کندBig Smile

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 4:54 ب.ظ پاسخ داد :

    مجاز نیستم برای معرفی-فقط اجازه خودم رو دارم


  9. chaam chaam در 12/15/06 گفت :

    salam. man ke yek do ghol kardam didam ba in emtehan ha nemitunam biam.
    “shabe sharab nayarzad be bamdade khomar
    omidvaram hesaby enerji gerefteh bashy


  10. فرزان در 12/15/06 گفت :

    با تشکر از فاطمه خانم
    ببینید زندگی تو جامعه درست مثل رانندگی تو خیابون ها و جاده ها و بزرگراه ها می مونه، بعضی از راننده ها قوانین رو رعایت می کنند، بعضی ها کمتر رعایت می کنند بعضی ها هم اصلا رعایت نمی کنند.
    شما قبول دارید حالا ماشینی که برای مدت کوتاهی تو پارک ممنوع یا توقف ممنوع واستاده باشه یا یه خلاف کوچیک دیگه ای انجام داده باشه خیلی مشکلی واسه امنیت شهروندان و عابرین پیاده و رانندگان دیگه ایجاد نمی کنه، پلیس معمولا یا تذکر می ده یا یه جریمه معقول می کندش، ماشینش رو هم نمی خوابونه، این مثل یه خانم با حجاب نه چندان مناسب می مونه که اغلب کسی باهاشون کاری نداره، اما شما قبول دارید که راننده ای که تو خیابون لایی می کشه با سرعت غیرمجاز که امنیت همه رو تهدید می کنه رو باید هم گرفت جریمه کرد هم گواهینامه ش رو ابطال کرد و هم ماشینش رو توقیف کرد؟ این مثل دختر و پسرهایی که ملاحظه اخلاق و عرف رو نمی کنند و با قیافه ها و آرایش های عجیب و غریب می یان تو جامعه که اینا اصلا سامت اخلاقی جامعه رو به خطر می ندازند و باید باهاشون برخورد کرد ولواینکه ناراحت بشند یا لج بکنند. نمی شه ولشون کرد هرکی هرچی دلش می خواد انجام بده.
    حالا اگه خانمی یا آقایی این نکات رو رعایت نکرد و لازم شد باهاش برخورد صورت بگیره منم موافقم نباید بگیرند کتکش بزنند یا بهش تعرض کنند و اینا ولی متاسفانه من خودم گاهی تو کوچه و خیابون و پارک ها و اینور و اونور خانم ها و دخترهایی رو می بینم با ظاهری بسیار بسیار فجیع که دیگه هیچ راهی نمی مونه جز اینکه بازداشتشون کرد و برد بست به چوب و فلک که دیگه از این کاراشون دست بردارند.
    اینم بگم زمان اوایل انقلاب و جنگ که آقای موسوی نخست وزیر بودند و علی رغم اینکه ادعا می کردند هیچ دخالتی تو سختگیری های اون موقع نداشتند ولی سندی رو شده بود که ابلاغیه ای بود با امضای نخست وزیر به کلیه ادارات و سازمان ها و ارگان ها که توش مقررات بسیار سفت و سخت و مسخره ای درمورد نوع پوشش کارمندان زن و مرد ابلاغ شده بود که اگه الان من بعضی هاش رو بگم واقعا خنده تون می گیره
    حالا بگذریم اینم من شنیدم خانم هایی که اون موقع به جرم بی حجابی دستگیر می کردند اغلب تو بازداشگاه شلاق می زدند یا فلک می کردن و بعد با اخذ تعهد آزادشون می کردند!

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 4:59 ب.ظ پاسخ داد :

    چه جالب از بحث خوش حجاب رسیدید به رد آقای موسوی و اثبات دغل بازیش!!!…. موفق باشید Smile

    صفیر سرخ در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 5:44 ق.ظ پاسخ داد :

    نه.جدا این قضیه ی موسویو فکر کنم درست می گه.ما هم یکی از فامیلای انتظامیمون می گفت (((((

    ساتین در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 5:36 ب.ظ پاسخ داد :

    یه زمانی قانون این مملکت این بود که هیچ زن و دختری حق نداشتند بیرون از خونه با چادر و حجاب بیان. درسته یا نه؟ اون وقت هم شما دم از اطاعت از قانون می زدی؟

    قانون غلط برای لای جرز خوبه. قانون حجاب اجباری هم همینه. بیخود نیست که سی و چند ساله دارن خودشونو می کشند و اجرا نمیشه. و نخواهد شد . چون این قانون غلطه.

    فاطمه در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 9:13 ب.ظ پاسخ داد :

    شما گفتی “گاهی خانم ها و دخترهایی رو می بینم با ظاهری بسیار بسیار فجیع که دیگه هیچ راهی نمی مونه جز اینکه بازداشتشون کرد و برد بست به چوب و فلک که دیگه از این کاراشون دست بردارند”
    آیا مطمئن هستید با چوب و فلک از این کارشون دست برمیدارند؟ یعنی از فردای اون روز با حجاب و پوشش بهتری بیرون میان؟ قطعا نه !!
    اگرچه من کلا با اصل موضوع گشت ارشاد مخالفم ولی از اون بیشتر به نوع برخوردشون ایراد میگیرم. بهتون قول میدم هیچ کدوم از دخترها و پسرهایی که بازداشت شدند نه تنها از این کارشون دست برنداشتند بلکه بیش از پیش نسبت به حجاب و اسلام و کلا این دولت بدبین شدند، تنها تفاوتی که میکنند اینه که سعی میکنند دفعه بعد در مسیر گشت ارشاد قرار نگیرند.
    حالا به نظر شما به این صورت میشه یک جامعه رو مجبور کرد به گونه ای رفتار کنند که دیگران می پسندند؟

    سحر در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 9:39 ق.ظ پاسخ داد :

    آقای فرزان:
    هر روز صب که پا میشی از خواب، نون گرون شده…کرایه خونه بیداد میکنه…
    با مدرک فوق لیسانس مهندسی دانشگاه امیرکبیر میری دنبال کار…شرکت خصوصی…ماهی 400هزار تومن…کرایه خونه توی یه جای درپیت ماهی 500هزار تومن…نون گرونه…روت نمیشه دیگه 500تومنی بدی به گدا چون حتی یه نون هم باهاش نمیتونه بخره…میای کمی راه بری…یه آشغال هرزه زشت با چادر چاقچول میاد جلوت:خانووم مانتوت کوتاهه!!! یاد حرفای شوهرخاله ت می افتی که: اینا معمولاً زنای هرزه ای هستن که جمع میکنیم از سطح شهر و توبه میکنن و استخدامشون میکنیم واسه گشت ارشاد!!! یاد این میافتی که اینا حتی دیپلم هم ندارن اونوقت…یه بغض گلوت رو فشار میده…با نفرت نگاه میکنی…حالت به هم میخوره از اسلامشون…و میگی: چشم!! ببخشید شرمنده!!!این یه بارو ببخشید…
    و این زندگی روزمره توئه، که رتبه کنکورت…

    violet در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 9:58 ق.ظ پاسخ داد :

    دردناکه

    سانتاماریا در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 10:36 ق.ظ پاسخ داد :

    Big Frown


  11. بیتا در 12/15/06 گفت :

    ویولت من یه پیشنهادی دارم.بیا یه بحث باز کن من باب کار نکردن خانوما اینکه میرن دانشگاه و بعد سر کار نمی رن.اینکه سهمیه ی دانشگاه رو حق دارن به این بهانه کم کنن یا نه.فکر کنم بحث خوبی شه

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 4:48 ب.ظ پاسخ داد :

    پیشنهاد خوبیه


  12. والا من مانتو سفید پوشیدم خیر سرم ویولت جان بهم مامور جلو سالن گفت سریع برو یه مانتو بگیر والا میبرنت وزرائ ما گفتیم حالا اگه چیزی گفتن میریم عوض میکنیم گفتش نهههههه میبرن تذکر نمیدن منم رفتم از پایین یه مانتو کرم زشت د ریخت گرفتم کل کنسرتم اعصاب نداشتم اصلا متوجه حضور شمام نشدم از بس که اصابم به هم ریخته بود . ولی خوشحالم که به شما چیزی نگفتن شکرررررر
    در جواب آقای فرزان آقای محترم گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند
    به ساعت شکست هنوز امیدی هست به قول استاد شهیار قنبری
    نوبت شما که رسید ما قول میدیم که ازتون دفاع کنیم نگیم حقتون بوده بد حجابین آخه به ما هم صدایی رو یاد دادن


  13. samand در 12/15/06 گفت :

    wow
    تو عکسایی که من ازت دیدم تا حالا ایستاده نبودی امیدوارم یه بار فیلم دویدنت رو ببینم
    شاد باشی


  14. یه دوست در 12/15/06 گفت :

    مي گما چه جالب مي شه اصلا همه با چادر بريم بيرون!ديگه زير چادر گه مي شه هرطور خودمون صلاح دونستيم بپوشيم!


  15. عمه خانم در 12/15/06 گفت :

    ملت این دختر ایستاده عکس گرفته و برای دوستاش گذشته اینجا که ببینن و خوشحال بشن ، شما ها دارین بحث چی میکنین ؟؟؟
    زمان مادرهای و مادر بزرگهای هم سالای من وقتی چادر برداری شد هیچ کس حق نداشت با چادر بیاد بیرون، خانوما که عادت نداشتن موهاشون باز باشه از خونه برن بیرون به مد کلاه رو آوردن بعد هم اونایی که سلیقشون قد نمیداد روسری رو مد کردن! بالاخره کسی نتوست مجبورشون کنه با سر باز بیان بیرون ، زمان ما که دیگه اصلان هیچی هر کی هر جوری میخواست میگشت، گشتی نبود که بهمون ایراد بگیره اما… مردای ایرونی از صدتا گشت بدتر بودن از بس متلک میشنیدی ، تربیت نداشتن و مثل اینکه هنوز هم ندارن !!! بگذریم
    ویولت جان میبینم بهتری دختر، امیدوارم که همینطوری پیش بری و قوی تر هم بشی ، خیلی خوشحال شدم این عکس رو دیدم، خدا حفظت کنه عمه!

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 8:58 ب.ظ پاسخ داد :

    بووووس

    ساتین در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:12 ب.ظ پاسخ داد :

    قربونش برم این دختر رعنا رو که ایستاده مثل سرو! ویلی جیگرمی!

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:31 ب.ظ پاسخ داد :

    kiss u


  16. بیتا در 12/15/06 گفت :

    حالا می فهمم منظوره اون خانومه از دست خوش تراش و مظلوم چی بودSmile


  17. شین. در 12/15/06 گفت :

    دیشب خوابت رو میدیدم. داشتی میگفتی بیا برای رادیو مصاحبه کن! بعد من رفته بودم برات یه هدیه بخرم. داشتم دنبال یه ویلچر سبز میگشتم بعد باخودم گفتم چه کاریه بزار امیدوار باشم به اینکه دیگه به ویلچر نیازی نداره و میخواستم واکر آبی بخرم برات. بعدش یهو با خودم گفتم دیوونه فقط باید یه جفت کفش بنفش بخری! وگرنه دیگه به هیچکدوم اونا نیازی نداره.

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 8:57 ب.ظ پاسخ داد :

    چه خواب خوب و مثبتی


  18. فرزان در 12/15/06 گفت :

    با تشکر از همه دوستانی در مورد نظرات من نظر دادند، باید عرض کنم تو هرجامعه ای بر مبنای دین و مذهب و آیین و سنن یک سری قانون هایی وضع می شه که باید رعایت کرد. و این قانون ها درمورد مسائل شرعی و مذهبی حساسیت بیشتری داره، حجاب هم یکی از همون هاست.
    به طور کلی قانون حجاب واسه این تو جامعه وضع نشده که آزادی های مدنی و اجتماعی شهروندان رو محدود کنه، بلکه واسه اینه که جلوی بی بندوباری ها و تعرض ها و همین طور سست شدن بنیان خانواده رو بگیره
    در مورد گشت ارشاد باید عرض کنم من با فلسفه وجود یه نهادی مثل این موافقم ولی این دلیل نمی شه که هرکاری که اونا کردند مورد تایید بنده است. نخیر اصلا همچین چیزی نیست، من می گم اگر شهروندان چه مرد و چه زن به وظایفی که از نظر حضور در اجتماع دارند تاحد قابل قبول عمل کردند اونوقت جامعه مثل بهشت می شه! نمی شه؟
    به طور مثال اگر مردها یاد گرفتند تو کوچه و خیابون به ناموس دیگران احترام بذارند، چشم چرونی نکنند، مزاحم دخترها و زن های مردم نشند و عفت کلام و رفتار رو حفظ بکنند و درعوض خانم هاهم یاد بگیرند با متانت و پوشش مناسب تو جامعه ظاهر بشند و حیا داشته باشند مردهارو تحریک نکنند اون وقع اوضاع خیلی بهتر از این می شه که الان هست، ولی این اتفاق هیچ موقع نمی یفته چون نه همه مردها می تونند مراقبت رفتار خودشون باشند و تقوا داشته باشند نه همه زن ها مومنه فهیمه نجیبه هستند، بنابراین اینجاست که باید برای حفظ ارزش های جامعه قانون وضع کرد و مراقب اجرا شدنش بود.
    ولی متاسفانه تو جامعه دیده می شه از یه طرف اراذل و اوباش مرد هنجارشکنی می کنند و از طرف دیگه هم خانم های بی حیا و بی حجاب، به هردو طرف هم باید آموزش داد و هم درصورت نیاز برخورد کرد.
    به نظر من الحمدلله زمین خدا خیلی وسیعه و خانم هایی که دوست دارند هرجور که دلشون می خواد لباس بپوشند و آرایش کنند یا بدن و اندامشون رو به معرض دید دیگران بذارند می تونند مسافرت کنند به کشورهای دیگه! کشور ما جای این کارا نیست. البته این حرف من ناظر به خانم هایی که هیچ قیدو بندی ندارند، و نباید به خانم های محترمه که اینجا نظر گذاشتند بربخوره،

    ته وار در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:01 ب.ظ پاسخ داد :

    1-تو ایران قانونی به اون صورت وجود نداره که شما دارید ازش دفاع میکنید.استبداد رو با قانون نباید اشتباه گرفت،قانونی که نتونه نظرات و منافع اکثریت رو پوشش تنها با سرکوب کردن به بقاش ادامه میده
    2-فعلا که بیشترین بی بند و باری تو جامعه از طرف همین مجریان قانون صورت میگیره و خودتون هم این رو میدونید.
    3-زمین خدا خیلی وسیعه درست،پس شما چرا به افغانستان مسافرت نمی کنید،اونجا اکثریتشون حجاب رو رعایت میکنند و دیگه شما هم مجبور نیستید

    ساتین در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:19 ب.ظ پاسخ داد :

    این قانون غلطه! اسمش رو هر چی دوست دارید بذارید و هر توجیهی دوست دارید بکنید . و باز هم خودتون حسرت حجاب محجبه های کشور هایی مثل ترکیه و مالزی رو بخورید، از آرایش ساده اکثریت غربیان متعجب بشید، و از کینه و عداوت بین اقشار مختلف جامعه افسوس بخورید و ندونید چرا اینجوریه!
    وقتی نوبت گرفتن خودتون یا فامیلاتون شد حالتونو می پرسم. اون وقت هی با خودتون فکر کنید :” آخه پوشش من که ایرادی نداشت!” Big Smile)))

    ضمنا کشور مال همه ایرانیهاست ایرانیها هم همه با شما موافق نیستند شما حق ندارید به ایرانی بگید از کشور خارج بشه. این یعنی دیکتاتوری.
    ممکنه دوباره روزی ایران بشه همونی که زمان رضا شاه بود، اون موقع ما چون مثل شما به دیکتاتوری معتقد نیستیم با وجود اینکه حجاب نداریم بر خلاف شما از حق شما ها دفاع می کنیم ، نمیگیم زمین خدا وسیعه شما تشریف ببرید عربستان بلکه میگیم هر انسانی آزادی انتخاب پوشش داره بر اساس عقایدش.

    عمه خانم در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 11:01 ب.ظ پاسخ داد :

    کاملا باهات موافقم . فقط امیدوارم که این روز روزی نباشه که مردم تصمیم بگیرن انتقام سالها فشار، تهدید، قساوت و بی رحمی رو بگیرن !

    صدف در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 11:40 ق.ظ پاسخ داد :

    جناب فرزان با خوندن کامنت هاتون، نا امید شدم
    با خوندن کامنت هاتون، دلم برای همه ی کسایی که “مجبورن” توی جامعه ای زندگی کنن که امثال شما توشن، سوخت…
    برای همه ی ماهایی که “مجبوریم” جوری زندگی کنیم، که امثال شما میخواین!…
    این قانونی که دارین در موردش حرف میزنین، قانون نیست..اگه همین به اصطلاح قانونی که شما میگی، برعکس اصول اعتقادی خودتون بود، و شما “مجبور” بودین بهش پایبند باشین، بازم قانون بود؟
    همه ی آدما، با هر طرز فکری که دارن، حق زندگی کردن دارن و باید حق داشته باشن که خودشون مدل زندگی کردنشونو انتخاب کنن..
    فقط میتونم بگم متاسفم..
    اوضاع اینطوری نمی مونه… و روزی میرسه که خودتون بخاطر همه ی سالهایی که اینجوری فکر میکردین، شرمنده میشین!!!


  19. فاطمه در 12/15/06 گفت :

    عمه خانم راست میگه بحث چی میکنیم ما !!!
    اومده بودم یه چیزی بهتون بگم ویولت خانم ولی با دیدن اون کامنت به کل
    یادم رفت Smile
    خواستم بگم دیشب خوابتون رو دیدم. برای شام مهمان بودم خونتون، البته چندنفر دیگه هم از دوستاتون دعوت بودند. حالتون هم خیلی خوب بود Big Smile
    البته میدونستم ام اس دارید ولی ظاهرتون کاملا نرمال بود. نشون به اون نشون که اجازه ندادید برای چیدن میز کمکتون کنیم و گفتید خودم همه کارا رو انجام میدم Smile
    البته این بار دوم بود که خوابتون رو میدم. از دیدنتون خیلی خیلی خوشوقت شدم. برای شام دیشب هم ممنون …

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 9:31 ب.ظ پاسخ داد :

    Big Smile) خواهش می کنم قابل نداشت Wink


  20. سعید در 12/15/06 گفت :

    فکر کنم لاغر شدی!!!!!!!!


  21. شراره در 12/15/06 گفت :

    ای بابا شادی میخواهید چکار شیعه یعنی بکائیون ( گریه کنندگان) جشن میلاد ائمه از تلوزیون ببینید دست بزنید . گاهی فکر میکنم اینها چقدر خوشحالن که هرکاری میکنند ملت خفه شده دم نمیزنه


  22. فرزان در 12/16/06 گفت :

    باتشکر مجدد از دوستان که نظر دادند
    درسته کشور برای همه ماست زمین خدا هم خیلی وسیعه
    منم تو این کشور خیلی خیلی احساس راحتی می کنم
    حداقل تو شهری که من زندگی می کنم هنوز خیلی از خانم ها مراعات حجاب رو می کنند نیازی نیست که برم یه کشور دیگه که همه باحجاب باشند
    من با وضعیت موجود اگرچه که ناراضی هستم ولی مشکلی ندارم، فوقش اینه که تو محیط هایی که خانم های بی حجاب وجود داشته باشند چشم هام رو تا می تونم درویش می کنم که نه من گناه کرده باشم نه اونا به خاطر نگاه من گناه کنند. فکر کنم شما هستید که از وضعیت موجود خیلی ناراحتید و احساس می کنید اینجا راحتی ندارید.
    در ضمن آدم ها چه بخوان و چه نخوان بعضی کارها تو این دنیا گناهه و اون دنیا عقوبت داره، چه شما اعتقاد داشته باشید و چه نداشته باشید، مثل فحشا و یا بی حجابی،
    شما خودتون کلاهتون رو قاضی کنید، فرض کنید وقتی بی حجاب و یا بدحجاب از خونه برید بیرون و پسری شما رو ببینه و به گناه بیفته اصلا پیش خودتون فکر نمی کنید که باعثش شما بودید؟ یا حداقل اون می بایست تقوا داشته باشه و نداشته ولی شما هم درصدی مقصرید؟ خواهش می کنم بی قصد و غرض جواب بدید.
    درضمن هم من اصلا حسرت حجاب خانم های محجبه کشورهای دیگه رو که خودشون ازسر انتخاب و اعتقاد حفظ حجاب می کنند رو نمی خورم، اونا به وظیفه شون عمل می کنند که خودشون رو می پوشونند، منم به وظیفه خودم عمل می کنم که نگاه نمی کنم (البته من تاحالا از کشور خارج نشدم ولی در آینده نزدیک سفری به یکی از کشورهای اروپایی خواهم داشت) خانم های ایرانی هم به نظر من وظیفه دارند به خاطر ارزش های اجتماع رعایت عرف رو بکنند. نمی گم حتما رعایت حجاب بلکه اونقدری که زننده نباشه،
    منم می دونم به زور نمی شه خانم هارو باحجاب کرد ولی نباید رفتارشون زننده باشه
    حالا اگه اجازه بفرمایید من یه تجربه شخصی رو تو این زمینه بیان کنم. ما تو فامیلمون یه خانم داریم که جلوی من اصلا مراعات هیچ چیز رو نمی کنه، جلوی مردای غریبه چرا اما چون به گفته خودش وقتی اومد تو فامیل ما که خیلی جوون بود و ما هم خیلی بچه بودیم تا الان که اون حدود چهل و چند ساله شده ولی هنوز بسیار جذاب و زیبا، بالاخره جلوی من مراعات حجاب رو نمی کرد. برای من این موضوع خیلی خیلی ثقیل بود که چرا؟ مگه من با مردهای دیگه چه فرقی دارم، نامحرم نامحرمه دیگه، فقط فرقش اینه که من خویشاوندشون بودم و دیگران غریبه.
    به هرحال من هر وقت خونه اونا می رفتم خیلی خیلی سعی می کردم مراعات کنم که نگاهم بهش نیفته و حتی مجبور می شدم برم یه اتاق دیگه و اینا، که اون راحت باشه اما همین قدرم انتظار داشتم که وقتی اون می یومد خونه ما که دیگه اینجا حریم شخصی ماست اون مراعات منو بکنه که نمی کرد. بازم من مجبور می شدم مراعات بکنم.
    الانم الحمدلله مدت های خیی زیادیه که ندیدمش
    حالا منظورم از این حرفا اینه که حداقل تو حریم شخصی افراد یا مکانی که متعلق به اوناست باید نظرات و خواسته هاشون محترم باشه
    من یه بار تو یه جلسه ای بودم که نامزد یکی از دوستانم هم اونجا بود. ایشون با اصرار لطف کردند که چون ماشین داشتند منم برسونند. منم سوار شدم. منتها ایشون حجاب خیلی مناسبی نداشتند، من در ضمن صحبت هام تلویحا خدمتشون عرض کردم که تو ماشین ایشون که حریم شخصی ایشونه نظر و عقیده شون کاملا محترمه و می تونند هرجوری که دلشون می خواد حجابشون رو تنظیم کنند. درواقع من مزاحم ایشون شدم ولی اگه دلشون می خواد که من معذب نباشم خواهش کردم که قدری بیشتر رعایت کنند و ایشون هم قبول کردند. به همین راحتی
    حالا همین موضوع رو می شه به جامعه تعمیم داد. مکان های عمومی مثل خیابون و پارک و دانشگاه و … نه حریم شخصی آقایونه و نه حریم شخصی خانم ها بنابراین باید خواسته هردو طرف محترم باشه، اینم یعنی رعایت حجاب عرف از طرف خانم ها که زننده و تحریک آمیز هم نباشه و رعایت حدود نگاه از طرف آقایون
    نمی دونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه؟

    ساتین در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 9:58 ق.ظ پاسخ داد :

    بله کاملا تونستید. توصیه میشه در آینده نزدیک نه تنها به یه کشور اروپایی بلکه به خلی کشور های اروپایی و آسیایی و … سفر بکنید و با مردم در تماس باشید. حتی در خود ایران هم با مردم عقاید مختلف بیشتر حشر و نشر بکنید. دیدتون کلی باز میشه. البته به شرط اینکه در سفر های خارجی با یه گروه وابسته به دولت نباشید بلکه بدون واسطه با مردم مختلف ارتباط داشته باشید . نظر هاتون نشون میده هم بی تجربه هستید هم دنیاتون هنوز کوچیکه. خیلی چیز ها باید ببینید و بشنوید و بخونید. دنیا از این چنبره جمهوری اسلامی که می بینید خیلی بزرگتره


  23. Mona در 12/16/06 گفت :

    درد و دل يك پسر ٢٠ ساله !!!!

    پدران ارجمند! هر روز وضع پوشش و آرايش زنان و دختران در خيابانهاى مملكت اسلامى زننده‏تر و تحريك كننده‏تر مى‏شود و اين وسط شماييد و دلمشغولى‏هاى اقتصادى سياسى‏تان و من و امثال من هم دست به گريبان با شيطان و فتنه‏هاى آن به امان خدا رها شده‏ايم!

    مقامات مسوول!!!
    اينجانب يك پسر دانشجوى ۲۰ ساله هستم! پدر و مادر به من حلال و حرام را آموخته‏اند و خودم هم چيزهايى در خصوص احكام و ديانت ياد گرفته‏ام! آنچه مى‏نويسم حرف من نيست كه وصف حال هزاران جوان مثل من است!

    آقايان! هر چه باشد شما حكم پدر ما را داريد! و آدم اگر با پدرش درد دل نكند و راه چاره نخواهد پس يقه چه كسى را بگيرد! خودتان مى‏دانيد اوج نيروى شهوت در جوانى است و هنگامى كه جوانى مثل من (كه به دليل مشكلات متعدد اقتصادى تا چند سال بعد خواب ازدواج را هم نمى‏توانم ببينم!)

    روزانه با صدها صحنه شيطانى مواجه مى‏شوم چه بايد بكنم؟ به بركت تساهل و تسامح شما اوضاع بى‏حجابى و فتنه‏گرى در خيابانهاى مملكت هر روز زننده‏تر از ديروز است! شايد شما وقت نداريد كه نگاهى به اوضاع خيابانها بيندازيد! و شايد هم شيشه‏هاى دودى خودروهاى پلاك قرمزتان اجازه امكان تماشاى واقعيت را شما سلب كرده است!

    پدران ارجمند! هر روز وضع پوشش و آرايش زنان و دختران در خيابانهاى مملكت اسلامى زننده‏تر و تحريك كننده‏تر مى‏شود و اين وسط شماييد و دلمشغولى‏هاى اقتصادى سياسى‏تان و من و امثال من هم دست به گريبان با شيطان و فتنه‏هاى آن به امان خدا رها شده‏ايم!

    آخر چرا بايد دختران دانشجو اجازه پيدا كنند با زننده‏ترين پوشش و تحريك كننده‏ترين آرايش به دانشگاه (از دولتى گرفته تا آزاد و غير انتفاعى و علمى كاربردى و…) بيايند و كسى به سايه آنها هم چپ نگاه نكند؟ راستى اگر شما عاليجنابان جاى ما بوديد چه مى‏كرديد؟ نكند نعوذبالله حضرت يوسف مى‏شديد؟ كه اگر اين گونه بود و شما قدرتش را داشتيد ما نه تقواى شما را داريم و نه قدرت شما را! به نظر شما جوانى مثل من تا كى مى‏تواند در مقابل وسوسه‏هاى شيطانى مقاومت كند! وقتى بيش از پنجاه، شصت درصد همكلاسان ما (كه روزانه تا هشت يا نه ساعت وقت‏مان به صورت مشترك در كلاس درس و آزمايشگاه و محوطه دانشگاه مى‏گذرد) مبتلا به بى‏حجابى و رفتار زننده و آرايش محرك باشند و هر ثانيه بر آتش شهوت بنزين بپاشند كدام انسان عادى قادر به مقاومت خواهد بود كه از من و امثال من توقع عفت و پاكدامنى و تقوا داريد! كجاى عقل و منطق و شريعت نوشته‏اند كه هر لحظه به آتش شهوت دامن بزنيد و بعد از جوان توقع پاكى داشته باشيد!

    گاه بى‏گاه خبر سقوط برخی را در دام شهوت مى‏شنويم! و اين يعنى حتى تاهل و سن بالا و آبروى اجتماعى هم نمى‏تواند هميشه در مقابل وسوسه‏هاى شهوت مقابله كند! پس چگونه من جوان مقاومت كنم! و تا كى! آيا اميدى به اصلاح هست؟ الان دو سال از حضور من در دانشگاه (كه دولتى هم هست!) مى‏گذرد اما هر چه كرده‏ام نتوانستم معنويت قبل از دانشگاه را هم حفظ كنم! باور كنيد شما هم اگر جاى من باشيد و روزانه با صدها مدل رنگارنگ و شيطانى از بى‏حجابى در كوچه و خيابان و دانشگاه برخورد كنيد بالاخره در يك مورد هم كه شده تسليم شيطان خواهيد شد و به گناه تن خواهيد داد!خواه گناه چشم باشد خواه گناه همكلامى با نامحرم و خواه…!

    در اين ميان اگر خيلى قدرتمند باشم و هنرمند، تمام فكر و ذهنم مشغول اين است كه چگونه از دامهاى شيطان فرار كنم!

    خدا وكيلى ديگر توان و نيرويى براى من و امثال من باقى نمى‏ماند تا به توليد علم فكر كنيم يا عدالتخواهى يا مقابله با مفاسد اقتصادى يا…!

    آقايان مسوولين! شمايى كه احتمالا خود و اهل بيتتان همگى ملبس به زره پولادين تقوا هستيد و اوضاع افتضاح فساد و بى‏حيايى فزاينده در مملكت و دانشگاهها دل و دامن پاكتان را آلوده نمى‏كند! فكرى به حال من و امثال من بكنيد!

    من و امثال من آدمهايى هستيم معمولى كه دوست داريم از خدايمان اطاعت كنيم! اما اگر روزانه در مقابل صدها وسوسه قرار بگيريم و فقط در يك يا دو مورد شكست بخوريم آنگاه ديگر پس از چهار سال حضور در دانشگاه دين و ايمانى برايمان باقى نخواهد ماند و شما هم در اين گناه با ما شريك هستيد! شمايى كه ادعاى اصولگرايى مى‏كنيد و با راى مردم و به اميد اصلاح وضع مملكت به قدرت رسيده‏ايد اما نسبت به هجوم روزافزون گناه و فساد به قلب و روح جوانان مملكت بى‏توجهيد!شما كه با بى‏خيالى و تساهل زمينه گناه و بى‏عفتى در دانشگاهها و كوى و برزن مملكت را فراهم آورده‏ايد! شما كه در مقابل ممنوعيت قليان و تغيير ساعت بانكها واكنش نشان مى‏دهيد اما در مقابل هتك روزانه حرمت احكام الهى چشم فرو مى‏بنديد! خدا كند كه توجيهات شما در قيامت به كارتان بيايد! وعده شما و من و امثال من در پل صراط!

    violet در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 9:54 ق.ظ پاسخ داد :

    با بعضی از جملاتش موافقم ولی تمام مدت نوشته سیمین دانشور تو مغزم رژه می رفت که “باید لباسم را با میزان ایمان شما تنظیم کنم

    ساتین در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 10:00 ق.ظ پاسخ داد :

    چه جوونهای ضعیف و بینوایی تربیت کرده این جمهوری اسلامی! جدا دمش گرم! بهتر از این نمی شد یه کشور رو به انحطاط کشوند.

    Mona در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 11:16 ق.ظ پاسخ داد :

    دقيقا !!! خصوصا دختراني به ضعيفي و بينوايي همانهايي كه شما طرفدارشان هستيد كه ارزش خودشان را خودنمايي و زيبا نشان دادن و عرضه ي اندام به مردان توي كوي و برزن ميدانند!!
    درد و دل دختران جمهوري اسلامي كه دمش خيلي گرمه!!
    مرتيكه ي هيز حيذ هيظ !!!! خوشگل نديده الاغ !!!! ٢ساعته دنبالم ميكنه الدنگ!!! اومده درس بخونه خاك بر سره خير سر!!! هي بر و بر منو نگا نگا ميكنه!!!خودت خواهر و مادر نداري!!! آدم تو خيابون عمومي هم امنيت نداره با يه مشت بيشعور!!! خدا از اين نوع مردا نگذره چشمو چالشون در بياد!!!!!

    :Big Smile))))

    صدف در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 11:25 ق.ظ پاسخ داد :

    ساتین: لایک

    ته وار در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 11:36 ق.ظ پاسخ داد :

    مونا خانوم شما اصلا مردها رو نمیشناسید کی بهتون گفته که مردها هر 10 دقیقه یه بار دچار حالت جنسی میشند؟؟این حرفها چیه که دارید از خودتون می سازید!!نمی خواستم این رو بگم اما خدایش این حرفهایی که میزنی ربطی به ناتوانی جسمی شما نداره؟؟از اون حرفهایی که زدید حتی یکیش واقعیت نداره.چرا نمیخواید قبول کنید که مسایل فرهنگی رو نمیشه با زور به خورد مردم داد؟اصلا تو راجب یه مرد چی میدونی؟شب و روز تو کنج خونه ت نشستی و چهار تا رساله گرفتی دستت فکر میکنی تمام علوم انسانی و معنوی رو بلدی!!شما حتی کوچکترین شناختی از اسلام ندارید و…


  24. صفیر سرخ در 12/16/06 گفت :

    5 شنبه شب بود؟

    violet در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 9:56 ق.ظ پاسخ داد :

    بله


  25. صفیر سرخ در 12/16/06 گفت :

    بلیتش چند بود؟

    violet در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 9:57 ق.ظ پاسخ داد :

    از 30 تا 90 هزار تومن-بستگی به جای صندلی داشت

    همایون در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 11:16 ق.ظ پاسخ داد :

    سلام
    حالا کسانی که از ورودشان به سالن جلو گیری می شد آیا پول خرید بلیط رو بهشون بر می گرداندند و یا اینکه اون هم از جیب مبارک رفته بود ؟

    برخوردی هم با آقایون داشتند یا فقط مشکل شون با لباس و آرایش خانمها بود ؟

    راستی ویولت! این هفته خبری از برنامه رادیو ” 31 ” شما هست ؟


  26. یاس در 12/16/06 گفت :

    بوووووس


  27. ویولت جان این عکست خیلی خوشحالم کرد.از اینکه می بینم یک خیز بلند داری در پوست خودم نمی گنجم.


  28. سحر در 12/16/06 گفت :

    شرمنده ویولت جان، من اینجا هربار که پیغامم رو میفرستادم یه پیغام خطا میداد. اینه که چند بار فرستادمش، قسمتای مختلف رو هم امتحان کردم، بازم خطا میداد، که تصور کردم اگه توی قسمت نظرات بزارم دیگه خطا نمیده، نگو مشکل از کانکشن و سرور من بوده. به هرحال، خودت بقیه ش رو پاک کن، چون همش اومده انگار. ممنون.
    راستی، خیلی زیبا شدی. خیلی.بوس


  29. فرزان در 12/16/06 گفت :

    خانم ویولت
    خوبه موضوع یکی از برنامه های رادیوییتون رو هم به ارتباط و دوستی دختر و پسر اختصاص بدید.

    violet در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 10:50 ق.ظ پاسخ داد :

    به پیشنهادت فکر می کنم


  30. نگار در 12/16/06 گفت :

    جدا تبریک میگم.گرفتن نتیجه ی پشتکار خیلی شیرینه نه؟باز هم صمیمانه ایستادنتون رو که نتیجه ی ایستادگیتونه تبریک میگم