حرفهای شما

سلام ویولت جان من تازه سایت شما رو دیدم..و با اون مطلب بکارت شروع شد، خیلی‌ دلم می‌خواست برات کامنت بذارم اما نفهمیدم چه جوری می‌شه کامنت گذشت بخاطر همین ایمیل زدم…

نمیدونم چرا دیگه سیر شدم از شنیدن این مطلب…
منم می‌خوام یک روی دیگه داستان رو بگم،

من نمیدونم چرا هنوز دختر‌ها به داستان سیندرلا ایمان دارن…که شاید روزی پسری پیدا بشه و اونا رو خوشبخترین زن دنیا بکنه…پس همه صبر میکنن و صبر می‌کنن…شاید واقعا روزی هم اون مرد اومد اما این همه زندگی‌ که دور و ورتون می‌بینید فکر می‌کنید ارزش نچشیدن زندگی و داشته؟

من نمی‌خوام خیلی‌ روشن فکرانه حرف بزنم اما می‌خوام از زندگی‌ خودم بگم،،،
از یه نگاه دیگه…
من ۱۷ سالگی از ایران اومدم بیرون… هیچ گونه فشاری روم نبود که بخوام بکارتم و از دست بدم یا ازش خجالت بکشم…بیشتر هم بخاطر این بود که شاید سن کمی‌ داشتم…

توی سن ۱۹ سالگی با پسری اشنا شدم اونم از نژاد ایرانی‌…رابطه ما۳ سال طول کشید و من بکارتم و از دست ندادم… من دختر آزاد‌ی هستم…از همان بچگی‌ هیچ وقت فکر نمیکردم بدن من برای مردی هست یا من باید برای شوهری که در آینده می‌خواد بیاد یا نیاد زندگی‌ کنم…
من سکشوالیتی sexuality خودم و بدن خودم و حق خودم میدونم و بس…
با این که اون آقا با من ۳ سال بود،با این که میدونستم هیچ کس نمیخواد منو گول بزنه…اما این اتفاق نیفتد.و من با بکارتی محکم تر از آهن از اون رابطه اومدم بیرنن.
چون یکی‌ این که عشق زیادی از طرف من نبود…و از اون مهمتر این که بعد از یک سال بنده فهمیدم که آقا فوت فتیش foot fetishداره…(ویولت:این یعنی چی؟تا حالا نشنیده بودم.یه بیماری جن30 یه،نه؟)
و دو ساله بقیه رو ؛ آقا با کفشهای من سکس کرد…
گفتن این چیزا شاید خنده دارباشه… اما حقیقت داره.
اما نداشتن زندگی 3ک3 ای سالم آدم و نابود می‌کنه…

واقعا اگه من روزی با این مرد ازدواج می‌کردم؟ اگه من اونقدر با سکشوالیتی خودم راحت نبودام که راجبه اش حرف نزنم و از دهان اون نکشم؟ اگه من پیش اون میموندم؟!؟؟!!

توی سن ۲۳ سالگی تو یه ربطی‌ دیگه که احساس کردم عاشقم..بکارتمو از دست دادم…
همیشه یه ترس داشتم که فردا صبحش چی‌ می‌شه؟ آیا من پشیمون میشم؟آیا من نمیتونم توی چشم بابام نگاه کنم؟

اما باید بگم صبحش من همون دختر بودم…با همون افکار با همون بدن..با همون قالب…

دور و بر من پر ه از دختر‌های ۳۰ به بالای مجرد…که حتا نمی‌تونن یه ربطی‌ ساده رو نگه دارن…چون فک می کنن همه چیز خلاصه میشه تو بکارتشون….فکر می‌کنن وقتی‌ بکارتشون رو از دست میدن تو آسمون آتیش بازی‌ می‌شه…همه فرشته‌ها کل می‌زنن….
بعضی‌ها هم فکر می‌کنن کلی‌ درد میکشن..خون همه جا میریزه و روی شوهرشون سفید می‌شه…
که همه اینا با واقعیت خیلی‌ فاصله داره….

نمیدونم چرا خیلی‌ از خانوما سکس رو حق خودشون نمیدونن؟ نمیدونم چرا زنا نمیفهممن که مردا خیلی‌ ضعیفن و جلوی اعتماد به نفس زن زانو میزنن؟

نمیدونم چند تا زن ایرانی‌ این جرأت و دارن که حتا به شوهرشون بگن…آقا تو معشوقه خوبی‌ نیس..تو درست به من دست نمی‌زنی…یا اصلا بگن باید تلأشت و بکنی‌ که منو راضی‌ کنی‌…یا آقای محترم اینجوری با من عشق ورزی کن…یا من امشب راضی‌ نشدم فردا صبح بدهکاری…!
مطمئنم خیلی‌ کم هستن…

و آخرین کلمه!!! مردی که دنبال بکارت واقعا شوهره خوبیه؟ واقعا پدر خوبیه؟ واقعا دوست خوبیه؟

من اشتباه زیادی کردم…اما می‌دونم سکس جزو اونا نیس…


نظرات شما


  1. سارا در 12/13/06 گفت :

    ویولت جان. این یهدبیماری جد 30 یه که طرف با پا و کفش زنانه تحریک و ارضا میشه. فتیش یه بیماری که چند زیرشاخه داره که یکیش فوت فتیشه. بعضی بیماران به ادرار یا مدفوع !!!!!! علاقه دارند بعضی ها به لباس زیر و ….

    violet در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 11:32 ق.ظ پاسخ داد :

    wow جلل الخالق… تا حالا نشنیده بودم…ممنون از توضیحت


  2. مريم گلي در 12/13/06 گفت :

    چقدر جالب بود
    فقط با يه “فكر” آدم ميتونه تمام زندگيشو تمام عمرشو تحت تأثير قرار بده
    ويولت شايد من تا حالا چندين باراين جمله رو اينجا گفتم ولي اگه اشكال نداره بازم تكرارش كنم چون اگه بهش اعتقاد قلبي پيداكنيم خيلي از مسائلمون حل ميشه:
    “اينكه ديگران راجع به من چي فكر ميكنن به خودشون مربوطه”


  3. violet در 12/13/06 گفت :

    یک کامنت خصوصی که من به نام خودم عمومیش می کنم…دوست عزیز من با 40 سال سن نمی دونستم یه همچین علائقی هم هست…چرا نباید یه فرد زیر 18 آگاه بشه که همچین چیزهایی هم وجود داره؟و با برخور باهاش شوک نشه
    “می خواستم در مورد foot fetish برات توضیح بدم. منتهی کامنتم رو خصوصی کردم چون می دونم افراد زیر ۱۸ سال هم اینجا رو می خونن.

    کلمه fetish به معنی پرستش هست. منتهی وقتی در مورد مسائل جنسی به کار می ره یعنی علاقه شدید و توأم با لذت جنسی به یک شیء یا عضوی از بدن طرف مقابل که ظاهراً هیچ ربطی به سکس طبیعی نداره.

    یکی از متداولترین انواع آن و شاید از همه متداولتر ، foot fetish هست که شامل علاقه به پای طرف مقابل و چیزهای مربوط به پا مثل کفش و جوراب میشه.

    نمی دونم میشه به این جور چیزا بیماری گفت یا نه؟ معمولاً عقاید روانشناسا متفاوته. اگر علاقه مند به این مبحث بودی می تونی یک جستجو توی اینترنت انجام بدی هرچند بیشتر سایتهای مربوط به این موضوع فیلتره.”

    Arezoo در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 4:21 ب.ظ پاسخ داد :

    Kolan fetish hae ziyadi hast va normal hastan ta jae ke be tarafe moghabel asibi zade nashe… Foot fetish ham bishtarin fetishe ke toe donya anjam mishe… Kolan masale sare ina ke ensanha mesle hame chiz toe takht ham ba ham tafahoom dashte bashan

    Mona در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 8:11 ب.ظ پاسخ داد :

    فتيش جز بيماريها محسوب ميشه، فتيش شى پرستيه كه در مردان رواج بيشتري داره، زمان سكس مرد به اشيا زنانه توجه ميكنه و اصلا براش مهم نيست كه همسرش هم لذت ميبره يا نه.. مثل اينكه شما خودتونو زديد به خواب فكر ميكنيد بيشترين امار طلاقها براي چيه؟ بيشتر متاركه ها به خاطرر عدم ارضا است!!!!!!


  4. خانوم ویولت و بقیه سلام
    میخواستم بگم که اگه برای کنسرت اقای یزدانی میاین حواستون جمع باشه که خواهران گشت ارشاد به هراه برادران با تفنگ وحکم تیر ایستادن اونجا به حجاب و مانتو شلوار تنگ کفش تابسونی گیر میدن و حتی 222 خرداد کنسرت اقای مازیار فلاحی سانس 18 لغو شد و در ضمن خانم لاله اسکندری رو هم به عنوان یک خانم بد حجاب دستگیر و بردن
    گفتم که اطلاع رسانی کنم برای این موضوع

    violet در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 3:28 ب.ظ پاسخ داد :

    ممنون-خبر دارم-خودم رو سپردم به خدا Grin

    Sami در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 8:53 ق.ظ پاسخ داد :

    Smile


  5. صفیر سرخ در 12/13/06 گفت :

    بعد از خوندن این مطلب ترجیه دادم به مطلب قبلیت رجوع کنم تا ببینم جوابه نظرمو چی دادی؟ این طوری یه کمی وقت فکر کردن پیدا می کردم.بعد اومدم و یه سرکی به نظرایه بچه های دیگه انداختم.بعدم شروع کردم به نوشتن و سعی کردم که فکر نکنم چنتا غلط املائی دارم.
    آیا حتما وقتی که ما یه مطلب و می خونیم باید نظر بدیم؟یا اصلا چرا و چطور باید از مطلبای دیگرانو بخونیم؟
    اصلا چرا ما باید زندگی کنیم؟چطور؟ممکنه همه ی ما یک جواب متفاوت برای این سوالا داشته باشیم.اما این مشخصه که همه ی ما دنباله یک جواب برای همه ی این چرا و چطور ها هستیم.و این به معنیه اینه که ما فکر می کنیم.پس باید با تفکرمون زندگی کنیم و هر لحظه تمامه تلاشمون رو بکنیم تا فکر هامون رو درست تر کنیم.
    این که یه دختر باکره باشه یا نه ؟این که کی و با کی ازدواج کنه ؟همه ی این ها به تفکراتش بستگی داره.
    فقط همین کافیه
    قبل از هر چیزی به اندازه در موردش فکر کنیم.


  6. عسل در 12/13/06 گفت :

    منم میگم جل الخالق! خوب شد نمردیم و اینم شنیدیم فقط ویلی جون زیاد موضوع رو بازش نکن اگه نه دیگه گشت ارشاد به کف پامونم گیر میده و میگه موجب تحریک میشه!!!!

    violet در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 3:26 ب.ظ پاسخ داد :

    Big Smile))

    elly در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 6:48 ب.ظ پاسخ داد :

    عالی بود : ))) خانم عسل Big Smile)


  7. چام چام در 12/13/06 گفت :

    جالب بود.


  8. Virus در 12/13/06 گفت :

    گوش كن ، جاده صدا مي زند از دور قدم هاي ترا .
    چشم تو زينت تاريكي نيست .
    پلك ها را بتكان ، كفش به پا كن ، و بيا .
    و بيا تا جايي ، كه پر ماه به انگشت تو هشدار دهد
    و زمان روي كلوخي بنشيند با تو
    و مزامير شب اندام ترا ، مثل يك قطعه ي آواز به خود
    جذب كنند .
    پارسايي است در آنجا كه ترا خواهد گفت :
    بهترين چيز رسيدن به نگاهي است كه از حادثه ي عشق
    تر است .

    « سهراب سپهري »


  9. مرجان در 12/13/06 گفت :

    سلام خوبی ویولت جان؟ خیلی جالب بود دیدگاه خوبی از بکارت داشت خوشم امد نمیدونستم هنوزم این طرز فکرهای ناب هم وجود دارد خوشحالم از بودنش….


  10. شهرام رفاهی در 12/13/06 گفت :

    آفرین بر تو دوست نازنین!
    ویولت جان، اون بار که در کامنت‌های بعد از برنامه 29 (بکارت) بحث میکردیم، من منظورم دقیقا آدماهایی با چنین تفکری بود. مطمئنم همه کسانی هم که باهاش بودن نهایت لذت رو از بودن با چنین کسی بردن…


  11. میترا در 12/13/06 گفت :

    سلام ویولت جان
    همون طور که میدونی من هنوز در مورد دخترم تو درک خیلی از مطالب ساده تر از ایناش موندم البته هنوز خیلی کوچیکه ولی من مال نسلی هستم که ترجیح میداد کلأ هیچ کاری نکنه و اولین تجربه ی جنسیشو شب عروسی داشته باشه.و فکر میکنم اکثر خانواده های سنتی هنوزم ترجیحشون اینه .من پیشنهادی ندارم ولی برای تطبیق خودم با نسل جدید خیلی چیزا رو باید تحمل کنم و خیلی آموزش ببینم .از طرفی فکر میکنم درسته که بچه ها الان خیلی آگاه تر از زمان ما هستند ولی آیا راجع به بهداشت جنسی هم آگاهی کافی دارن؟اگه اطلاعات مال نسل جوون های ۲۰ تا ۳۰ ساله هست چقدر میشه مطمئن شد در مورد حاملگی ،ایدز و انواع بیماری های جنسی هم اطلاع دارن؟شاید هم فرض شما بر اینه که این ها رو حتمأ میدونن ولی من فکر میکنم با مسئله ی بکارت باید با احتیاط بیشتری برخورد کرد چون همین باعث میشده خود به خود نوعی محدودیت و احتیاط رو سبب میشه شایدم دارم خیلی عقب مونده برخورد میکنم ولی تا جایی که میدونم تو کانادا از خیلی کوچیکی یعنی تو دبستان در کنار مطالب آموزش جنسی بهداشت و پیشگیری از حاملگی رو جدی میگیرن.پس خواهش من اینه که اگه داره این گفتگو ها تا حدی به الزام یک تغییر در تفکر سنتی داره رأی مثبت میده یا حتی داره بیان میکنه که این تغییر اتفاق افتاده،لطفأ شما به من بگید آیا جوونا نسبت به بهداشت جنسی هم توجه دارن یا این قضیه داره میوفته اونور بوم؟من خودم با روش سنتی موافق نیستم ولی گذر از این برهه رو با سرعت کمتری توصیه میکنم.اگه خیلی از مرحله پرت هستم لطفأ بگید دقیقأ تو ایران الان چه خبره.

    violet در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 5:14 ب.ظ پاسخ داد :

    منم دارم سعی می کنم بفهمم زیر پوست شهر چی در جریانه؟


  12. اسپینوی در 12/13/06 گفت :

    از بین دیدگاههایی که در مورد بکارت گفته شد من این دیدگاه رو می پسندم،چه لزومی داره همش سرکوب کنیم ویا اگه کسی رابطه ای با جنس مخالف برقرار کرد بهش انگ بی بندو بار بچسبونیم.من همه چیزایی رو که گفته شد قبول دارم ولی جراتشو ندارم که از لاک خودم بیام بیرون.


  13. شراره در 12/13/06 گفت :

    سلام ویولت جان . می خواستم تو پست های قبلت یه نظر بدم ولی بسته بود . بحثش باز شد گفتم اینجا بگم . من از 16 سالگی ام اس داشتم تا الان که 21 سالمه . اون موقع نظرم نگه داشتن بکارت بود . مثل همه ی دخترایی که توی اون سن حرفای پدر و مادر و ارزش های جامعه رو دیکته می کنن . وقتی 19 سالم بود با یه پسر دوست شدم . و توی 20 سالگی بکارتم رو از دست دادم . طرفم رو دوست داشتم ولی اون موقع که این تصمیم رو گرفتم می دونستم ریسکش زیاده ولی خواستم خودم باشم و با کسی که دوسش دارم نزدیک تر شم . ولی یه موقع هایی این ترس میومد سراغم که چی می شه و باز هم من بهش فکر نکرد م یعنی یه جورایی فرار کردم پون واقعا نمی دونستم .. تا اینکه پیش یه دکتر طب جایگزین رفتم و بهم گفت سکس برام عالیه . گف دورو برت و بیخیال شو می خوای خوب شی ؟ بهم گفت می دونی گرسنگی طولانی واست بده ؟ اینم مثل همینه .
    و انگار یه تلنگری بود به من . الان از یک لحظشم پشیمون نیستم . آدمی هم نیستم بگم راههای دیگه هم واسه لذت هست چون خودم قانون همه یا هیچ رو قبول داشتم . یا کامل یا نه! مثل اینه که آدم بخواد از سوراخ بینیش غذا بخوره!!!
    خودم احساس می کنم بهتر می شم و همین برام بسه . من هر کاری می کنم حالم خوب شه و این حق منه …
    شاید خیلی از فشارایی که تو زندگی جوونای هم سن و سال منه به خاطر همین باشه . همیشه می ترسن و این نیاز طبیعیشون رو نا دیده می گیرن . من احساس می کنم این یه جور عدم احترام به بدن و حتی روح هست و من خوشحالم که دارم به بدنم احترام می ذارم . به هر قیمتی. کل دنیا 2 روزه که من بخوام یه روزش رو غصه بخورم که آخ هیچ پسری منو قبول نمی کنه…!
    دنیا بزرگتر از یه چین مخاطی ساده اس …
    به این چین مخاطی در همون حد نگاه کنیم . نه بیشتر


  14. Mona در 12/13/06 گفت :

    احترام به بدن يعنى اينكه اينقدر قدرت داشته باشى كه خودتو در برابر هر اسيبى حفظ كنى.. زن خيلى حرمت داره
    من به خودم احترام ميذارم و خودمو فداى يه لحظه لذت نميكنم..

    پریس در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 8:54 ب.ظ پاسخ داد :

    حالا چرا فکر میکنید که بعد از لذت بردن فدا میشین؟

    Mona در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 2:52 ب.ظ پاسخ داد :

    نميدونم شما واقعا خانم هستيد؟
    اگر خانم هستيد قطعا بايد درك كنيد من چى ميگم…

    بیتا در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 7:25 ب.ظ پاسخ داد :

    من واقعا یه خانم هستم ولی درک نمی کنم شما چی می گین؟Smileهر چند که تجربه نکردم ولی به نظرم این تصور فدا شدن یه تصور خارجی که سیستم مرد سالار ما برای اینکه بتونه خودش بتونه آزادانه لذت ببره و ما نتونیم تو ذهنمون جا انداخته.برای ما ذهنی.برای یه عده دیگه تو آفریقا فیزیکی.مثل ختنه کردن برای اینکه زنها نتونن لذت ببرن و این لذت مختص مردها باشه!

    ساتین در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 11:25 ب.ظ پاسخ داد :

    در مورد این فدا شدن بیشتر توضیح بدید. رابطه جنسی چطور می تونه فدا شدن باشه؟ حرمت زن بودن با عشق ورزیدن چه منافاتی داره؟ آیا رابطه عاشقانه بی حرمتیه؟

    Mona در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 3:08 ب.ظ پاسخ داد :

    تنوع طلبى بكارت كه هيچ روح آدمو نابود ميكنه
    چقدر راحته! ١٧ سالگى تو بغل فلانى حال نداد
    ١٩ سالگى پاهام عشق يكى ديگه بودنه خودم!!!!!
    ٢٣ سالگى به اوج لذترسيدم و پشيمون نيستم و هنوز همون دخترم!!!!!!!!
    ماجرا ادامه دارد…
    ببينيد اينا وقتى روى كاغذ ميان عاشقانه هاى رمانتيكى ميشين كه هر ادم سالمى رو به هوس ميندازه
    اما
    توي عمل ادمو مريض ميكنه
    مريض روح !!!!!!!
    به قول نويسنده ي متن “نداشتن زندگى س ك سى سالم زندگى رو نابود ميكنه”

    وندا در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 5:11 ب.ظ پاسخ داد :

    با مونا موافقم

    وندا در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 5:18 ب.ظ پاسخ داد :

    البته موافق بودنم به این معنی نیست که با مشکلاتی که واسه یه دختر بعد این مسئله پیش میاد هم موافق باشم!

    خانومهایی که مخالف وجود بکارتند و دم از احترام به بدنشون میزنند آیا بعد انجام این کار و به جا آوردن احترام در حق بدنشون حاضراند پای باقی قضایا هم بشینند و به قول دوستمون موقع خواستگار اومدن استرس نگیرند؟! و خیلی راحت حرفهای اینجا رو اونجا هم بگن؟ یا فقط شعاره؟
    والا من که مطمئن نیستم!
    شرایط جامعه شرع عرف و همه چیه ما ایجاب میکنه داشتن بکارت رو.

    وندا در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 5:27 ب.ظ پاسخ داد :

    و همچنین چند درصد از مردهای ایرانی(حتی اونایی که دم از مخالفت با بکارت میزنند) بعد از داشتن رابطه با یه دختر، در نظرشون اون دختر از قبل با ارزش تر میشه؟
    جز اینه که همین مردها شاید در 90 درصد مواقع اون دخترو ول میکنند و میرند سراغ یکی دیگه؟ و این دور باطل هی ادامه پیدا میکنه.و نه تنها جسم که روح هم داغون میشه
    فقط داریم ادای روشن فکرها رو در میاریم تا توی عمل نشون ندیم نمیشه اوضاع همینه

    نیکی در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 9:25 ب.ظ پاسخ داد :

    دوست من، وجود آزادی به مفهوم بی بند و باری نیست. البته که نداشتن رابطه س ک سی سالم روح را نابود می کند، اما تعریف رابطه سالم برای مردم متفاوت است. از نظر من، و بسیاری دیگر، ازدواج بدون تجربه جن سی یک رفتار بسیار نادرست و ناسالم است. مهمترین فردی که باید حتما او را قبل از ازدواج به لحاظ جن سی شناخت، همسری است که قراراست بقیه عمرتان را با او بگذرانید. شما حاضر نیستید با شخصی ازدواج کنید که هیچ چیز از رفتار اقتصادی یا عاطفی او نمی دانید. اما با کسی ازدواج می کنید که از رفتار جن سی و حتی سلامت جن سی او بی خبرید. شما هیچ راهی ندارید که دریابید همسر آینده تان یک سادیست یا دچار انواع انحرافات است. بر خلاف آنچه فکر می کنید، موضوع تجربه قبل از ازدواج ربطی به هوس ندارد، بلکه یک امر منطقی است.

    وندا در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 8:55 ق.ظ پاسخ داد :

    نیکی جان، گلم تو فرض کن توی جامعه ی ما اگه قرار باشه یه دختر کل خواستگارها و کسایی رو که بهش پیشنهاد ازدواج میدن از نظر سلامت جن سی تست کنه سنگ روی سنگ بند میشه؟!!!!!
    با این وضع دختران عاشق پیشه و ساده ی ما یکی عاشق شریک جن سیش میشه، یکی باردار میشه ، یکی شاید آسیب جسمی ببینه و …
    اونوقت این میشه آزادی؟
    باور کنید جامعه ی ما ظرفیت پذیرش این مسئله رو نداره و به عمر ماها هم قد نخواهد داد دیدن این ظرفیت…


  15. احسان در 12/13/06 گفت :

    شوهره از صبح زود مي‌ره سركار تا ديروقت. خانومه ساعت 9 صبح بيدار مي‌شه، دوش مي‌گيره صبحانه مي‌خوره، مي‌ره كلاس ايروبيك بعد يه ناهاري مي‌خوره و مي‌خوابه غروب هم فيلمي تو ماهواره‌ نگاه مي‌كنه. ساعت 7 غروب شوهره بر مي‌گرده و خانومه مي‌گه بريم بيرون قدم بزنيم ولي شوهره ناي راه رفتن نداره. بعد مدتي خانومه يا افسرده مي‌شه يا دوست پسر مي‌گيره. چون شوهره هميشه خسته است، عصبيه تو سكس هم مشكل داره و اينجاست كه زناي عزيز مي‌گن مردا ارتباط با زنا را بلد نيستن.
    دور و ور خودتونو ببينين چند درصد زنا حاضرن كار كنن و شخصيت اجتماعي مستقل داشته باشن. چند درصد زنايي كه تو فكر زندگي بهتر هستن همپاي شوهر احساس مسوليت تو زندگي مي‌كنن؟
    كاش خانوما به جاي فكر كردن به بكارت و سكس به فكر اين بودن كه زندگي مستقل پيدا كنن و از زندگي انگلي و شوهر را به عنوان قاطر فرض كردن دست وردارن.
    نگين كه ما هم داريم كار مي‌كنيم و نمي‌دونيم از چي صحبت مي‌كني. چند درصد زنا موقع ازدواج به جاي گرفتن حق و حقوق انساني خود مانند حق طلاق، حضانت از بچه و غيره به فكر تعداد سكه‌هاي بيشتر براي مهريه هستند؟ نگين نمي‌شه كه ازدواج در علم حقوق دقيقا مانند يك قرارداد خريد و فروش است. پس اين قرارداد رو هم دو طرف تعيين مي‌كنن نه شرع.
    جامعه ايران سنتيه. آيا غير اينه كه زنا نقش مهم‌تري در تربيت بچه‌ها دارند. مردي كه بكارت براش مهمه از مادرش هم اين چيزا رو ياد مي‌گيره و نه فقط از پدرش.

    violet در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 8:56 ب.ظ پاسخ داد :

    تا حد زیادی باهات موافقم

    Arezoo در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 9:21 ب.ظ پاسخ داد :

    Hmmm fekr
    Nemikonid yekam
    Masaelo ghati kardid?! Ki gofte zani ke shab ta sobh doro bare khodesh micharkhe Zane azadei bashe.. Ama inam exact konam kare khone va bache = ba do ta full time job ino as khodam nemigam …
    Nemikham
    To sare Zane irani
    ______________________________________________

    ترجمه
    هممم فکرنمی‌کنید یکم مسایل‌‌رو قاطی‌ کردید؟! کی‌ گفت زنی‌ که شب تا صبح دورو بار خودش می‌چرخه زن آزاد‌ی باشه.. اما اینم مجزا کنم کار خونه و بچه = با دو تا کار تمام وقت، اینو از خودم نمیگم …
    نمی‌خوام تو سر زن ایرانی‌ بزنم

    ساتین در تاریخ ژوئن 13th, 2012 ساعت 11:27 ب.ظ پاسخ داد :

    منم موافقم

    صفیر سرخ در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 7:43 ق.ظ پاسخ داد :

    با بعضی قسمتاش موافقم.مخصوصا زندگیه انگلی.اونم برا خیلی از خوانوما .که بدبختانه خیلی از آقایون هم بهش دچار دارن میشن.اما این ترکیب به اون دسته از خوانوما بیشتر میاد.
    بعدشا ای آقا.دیگه گذشت اون زمون که خوانوم ها توی تربیت فرزندان نقش بیشتری داشتن.الان دیگه اون جور خانواده هاش دارن منقرض میشن.الانا اگرم تربیتکی هم باشه درست یا غلط از این خاله ماله های تلویزیونی و این چیزاست.

    صفیر سرخ در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 7:44 ق.ظ پاسخ داد :

    باز خانوما رو غلط نوشتم

    مريم گلي در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 2:00 ب.ظ پاسخ داد :

    منم موافقم
    درجواب سوال پاراگراف دوم بايد بگم فعلا خودم رو ميشناسم!
    زنها ازكل دنيا فقط دنبال يه چيزميگردن : “شوهر” و ازشوهر بخت برگشته كل دنيا رو ميخوان
    اگه راجع به بكارت دوست داريم مثل اونور آبيا فكر كنيم پس بايد در بقيه موارد هم مثل اونا باشيم و پا به پاي هم بار زندگي رو به دوش بكشيم نه اينكه فقط حرف بزنيم

    بیتا در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 7:34 ب.ظ پاسخ داد :

    تاثیر مادر روی طرز فکر بچه رو به شدت قبول دارم.کلن اینکه از ماست که برماست و خیلی از مشکلات ما خانوما از طرز فکر خودمون ناشی می شه در درجه ی اول.یعنی خودمون هم داریم با جامعه همراهی می کنیم تو پامال کردن حقامون.حرفای شما رو قبول دارم ولی به نظرم اون مشکل این مشکل رو توجیه نمی کنه.فکر می کنین چقدر مرد هنوز پیدا می شن که با کار کردن زنشون مشکل داشته باشن فکر می کنین چند در صد خانواده های ایرانی هنوز دخترشون رو با این دید بار میارن که کار کردن کار مرد.یا فکر می کنین چند درصد از زنای ایرانی که کار نمی کنن در مقابل سنگینی کار خونه با این مسئله مواجه نمی شن که وظیفه ت ما که به پول احتیاج نداریم چرا می ری سر کار.راحت طلبی خانوما هم که روی همه ی اینا.اینا همه مشکل.باید رو راه حل همه ش کار کرد.هیچکدوم جواب همدیگه نیستن!

    بیتا در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 7:36 ب.ظ پاسخ داد :

    منظورم تو خط سه تا مونده به آخر خانومای ایرانی که کار می کنن بود.


  16. ساتین در 12/13/06 گفت :

    نوشته این خانم خیلی جالب بود. ویولت چشم و گوش بسته یعنی تو تا الان این اصطلاح رو نشنیده بودی؟!!!!


  17. mandala در 12/13/06 گفت :

    BDSM(dondage-discipline-Sadism-dasochism), va fetishism ta 10 sal pish ye bimari va enherafe jensi mahsoub mishod vali alan na, alan dar vaghe ye no tafavote jensi va yek no gerayeshe jensi mahsoub mishe va afradi ke in gerayesh ro daran ba ham ezdevaj mikonan va be soorate tavafoghi ba ham rabete darand. Man vaghti be hamchin rabeteyi fekr mikonam halam bad mishe chon kheili baram gheyre ghabele hale va hamishe baram morede soal hast ke chetor ye nafar mitune ba khoshoonat kardan va morede khoshunat vaghe shodan erza beshe o ina…vali khob bayad paziroft ke hastand kasani ke salha be onvane zano shohar ba ham zendegi mikonan va rabeteye aasheghane ham darand va sadomasochist hastand va mamoolan yeki dominant va digari submission hastesh… be har hal dar west ke hamchin group hayi hastand va ba shenakhte khodeshun va tavafoghe tarafein niazhashun ro bartaraf mikonand bedune inke be digaran asibi bezanand…
    _______________________________________________

    فتیشیسم تا ۱۰ سال پیش یه بیماری و انحراف جنسی‌ محسوب میشد ولی‌ الان نه، الان در واقع یه نو تفاوت جنسی‌ و یک نو گرایش جنسی‌ محسوب می‌شه و افرادی که این گرایش رو دارن با هم ازدواج می‌کنن و به صورت توافقی با هم رابطه دارند. من وقتی‌ به همچین رابطه ایی فکر می‌کنم حالم بد می‌شه چون خیلی‌ برام غیر قابل حله و همیشه برام مورد سوال هست که چطور یه نفر میتونه با خشونت کردن و مورد خشونت واقع شدن ارضا بشه و اینا…ولی‌ خوب باید پذیرفت که هستند کسانی‌ که سالها به عنوانه زن و شوهر با هم زندگی‌ می‌کنن و رابطهٔ عاشقانه هم دارن… به هر حل در غرب که همچین گروپ‌هایی‌ هستند و با شناخته خودشون و توافق طرفین نیازشون رو برطرف میکنند بدون اینکه به دیگران آسیبی بزنند…

    mandala در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 2:41 ب.ظ پاسخ داد :

    bebakhshid alan check kardam cheghad ghalate emlayi daram,ina ro chon sare kar minevisam vase hamin check nemikonam; bondage-discipline-sadism-masochism


  18. Arezoo در 12/13/06 گفت :

    Irani bezanam… Amma maslan zana toe Canada as sale 1960 be bad haghe talagh daran?!! Hmm toe in modat zana poshte ham
    Boodan nasle behtario yarbiyat kardan.. Va hala shone be shone ba Marda be eghtesdkomak mikonan.. Inam
    Begam ke baz kheili chiza tajrobe I shakhsie ..man ke har chi Zane Irani didam kar mikone ham biron khone ham to,,,
    Va kash marde irani bekarat Kharido dorost nakone
    ___________________________________________

    ترجمه:

    ایرانی‌ بزنم… اما مثلا زنا توئه کانادا از ساله ۱۹۶۰ به بعد حق طلاق دارن؟!! توئه این مدت زنا پشت هم
    بودن نسل بهتری و تربیت کردن.. و حالا شونه به شونه با مردا به اقتصادکمک می‌کنن.. اینم
    بگم که باز خیلی‌ چیزا تجربه‌ای شخصی‌ ..من که هر چی‌ زن ایرانی‌ دیدم کار می‌کنه هم بیرون خونه هم تو خونه،،،
    و کاش مرد ایرانی‌ بکارت خرید و درست نکنه


  19. ماهی در 12/13/06 گفت :

    معتقدم در زندگی به جز من و لدتی که من از زندگی می برم مسایلی هم وجود دارد که به ان می گویند اخلاقیات.
    معتقدم اگر افراد به لذتی که از زندگی میبرند اعتقاد بیشتری داشته باشند تا به اصول اخلاقی ؛ خیلی چیزهای زیبا و رومانتیک , به تدریج و طی چند نسل و قرن , بین ادمها ازبین میرود.

    بیتا در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 7:42 ب.ظ پاسخ داد :

    آره ولی مسئله اینجاست که گاهی برای ما تعریف میشه که یه چیزی کلن ضد اخلاق یه چیزی کلن اخلاق.مسلمه که هر آدمی باید فکر کنه که لذت های زندگیش اخلاقیه یا نه.ولی گاهی به مسئله ای بدون توجه به جوانب و هر چیز دیگه ای کلن می شه ضد اخلاق و این بد!


  20. ليلي در 12/13/06 گفت :

    بعد از اين چند وقت دنبال كردن اين موضوع به شخصه به ين نتيجه رسيدم گه هيچ وقت در اين يه مورد خاص نمي توان گفت كدوم راه بهتره يا كي داره اشتباه مي كنه يا… چون تا تو شرايط آدم ها نباشي نمي توني علت واقعي راهي كه تو زندگيشون انتخاب مي كنن رو فهميد.پس خواهش مي كنم انقدر راحت برا هم نسخه نپيچيد!

    violet در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 9:13 ق.ظ پاسخ داد :

    like

    جوان در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 7:49 ب.ظ پاسخ داد :

    2ta like

    chaam chaam در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 1:45 ب.ظ پاسخ داد :

    tu zehnam hamin bud. didam yeki behtaresho gofteh.


  21. گلاره در 12/14/06 گفت :

    به نظر من اگه بكارت چيز بيخودي بود خدا اينو تو خانوما نميذاشت.اما اينو توي اقايون نذاشته شايد ميخواسته اونا رو امتحان كنه.اما ميدونيد كه اقايون همچين موضوعي ندارن و …….اما ايكاش يه همچين چيزي هم واسه اقايون بود اونوقت معلوم ميشد ديگه بازم ميتونن دروغ سر هم كنن كه والا اولين نفري كه باهاش دوست شدم تويي و اين حرفا يا نه؟


  22. فاطمه در 12/14/06 گفت :

    وقتی به ماها میگن جهان سومیم خوب بخاطر اینه که همیشه برای احقاق حق و حقوق مسلم خودمون بحث داریم و بیشتر مواقع هم بدون نتیجه گیری صورت مسئله پاک میشه و همه چیز در هوا معلق میمونه برخی از آداب و سنتهای ملل با وضع قوانینیTافکار ،احساس ، نیاز و خواسته های درونیت رو سرکوب میکنن سوال و مشکل ما اینجاست اگه بخوای بر خلاف عرف جامعه عمل کنی طرد میشی دیگه هیچ جایگاهی نداری پس با این اوصاف و افکار عام طرد شدن خوبه? بگن فلانی پالونش کجه خوبه؟ اینکه دوس پسرت که تا دیروز برات میمرد بفهمه دست دومی و قبل از خودش یه نفر دیگه جاش رو فتح کرده رهات کنه خوبه؟ خانه از پای بست ویرانه ما خیلی فاصله داریم تا برسیم به اون نقطه که اگه یه دختر حتی بر حسب اتفاق چینی وجودش ترک بخوره کسی بهش نگه خراب! اگه بخاطر برآورد نیاز طبیعیش از راهی که وجد داره نگن بهش مشکل اخلاقی داره میگن زن مادر میشه خواهر میشه همسر میشه ولی اگه هیچ کدوم از اینا نباشه احترام نداره حالا اگه پنجره پرده نداشته باشه دیگه خورشید زندگی فردا صبح باید دل و جون صاحب بی پرده رو بسوزونه؟ همیشه برای از بین بردن سنتهای قدیمی و پوسیده یک جسارت لازمه و یک شهامت…. من نمی خوام فرهنگ خودمون رو با غرب مقایسه کنم ولی وقتی یه دختر غربی نه تنها بکارتش رو از دست میده و بر حسب اتفاق عمل لقاح هم در وجودش اتفاق می افته کسی سرش رو گوش تا گوش نمی بره کاری نمی کنن که به خود کشی وادارش کنن بلکه حمایتش میکنن و برای مشکلش چاره اندیشی میکنن…… ما تا رسیدن به همچین مرحله ای فرسنگها فاصله داریم ویولت عزیز درد ما حصار برکه نیست درد ما زیستن در کنار ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده…. وقتی یه پزشک متخصص زنان و زایمان که جزء قشر روشن فکر و تحصیلکرده جامعه اس دختران زیادی در سایتش سوال میذارن که ما در فلان رابطه بکارتمون رو از دست دادیم خواستگار الان برامون اومده تو رو خدا بگو چیکار کنیم ؟ میخوایم ترمیم کنیم شما ترمیم میکنین ؟ یا تو رو خدا خانم دکتر منو نجات بده درمونده شدم نمیدونم چیکار کنم اونوقت خانم دکتر فقط با یه علامت “؟” همه چیز رو در ذهن دخترکان جامعه مجهول میذاره ….. تا به اون مرحله از دنیای خودمون برسیم که آره هر کی گذشته اش به خودش مربوطه و اختیار تن و بدنش رو داره ما دیگه فسیل شدیم……
    خیلی علامت سوال دوس دارم Smile

    مريم گلي در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 9:03 ق.ظ پاسخ داد :

    موافقم
    به نظرم ما در دوران “قرون وسطي” هستيم منتها از نوع اسلاميش

    جوان در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 7:53 ب.ظ پاسخ داد :

    اسلام دین پیشرویی هست. ولی کسانی که اجراش می کنند قرون وسطایی هستند.

    صفیر سرخ در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 2:52 ب.ظ پاسخ داد :

    جوابه شما رو می ذارم سر وقت می دم.الان عجله دارم.ویولت خانوم بی زحمت قسمته نظراتو تا فردا نبند.

    صفیر سرخ در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 5:30 ق.ظ پاسخ داد :

    فرض کنید توی یه بیابون ، تشنه و سرگردونید.به یک برکه می رسید.خوشحال می شید .چون فکر می کنید به آب رسیدید و از تشنگی خلاص شدید.میرید جلو تر می بینی یکی دو تا حیوون مرده کنار برکن.آب برکه هم بو می ده.خوب یه جهان اولی اینجا چی کار می کنه؟
    سریع آب می خوره و به جوانبشم فکر نمی کنه.چون برای یه نیازه طبیعی یه راه حل سریع و ظاهرا مفید رسیده.
    اما به قوله شما جهان سومی حتی برای چنین مشکل ابتداییش فکر می کنه.جوانب و می سنجه.و بعد عمل می کنه.مثلا دنبال برکه ی دیگه ایی می گرده.یا حالا هر چی.بعد شما از راه می رسید می گید ای بابا.چرا اینقدر فکر می کنی . بخور دیگه.این همه آدم می خورن یا هر دلیل به درد نخور دیگه ایی میارید تا جهان سومیه از اون آب گند بخوره.سفسته می کنید.یا اعتماد به نفسشو خورد می کنید یا هر چیزه دیگه. البته ببخشیدا.مثلا عرض کردم.
    من با افتخار می گم جهان سومیم.چون فکر می کنم.چون قادرم چیزی که همه ی عالم می گنو زیر سوال ببرم و در بارش بحث کنم و کورکورانه از کسی تقلید نکنم.

    violet در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 9:55 ق.ظ پاسخ داد :

    یک غلط:سفسطه


  23. صفیر سرخ در 12/14/06 گفت :

    ما برای چی باید ازدواج کنیم؟
    بکارت چه معنایی داره؟
    میشه یه نفر یا چند نفر جوابه منو بدن؟


  24. maryam در 12/14/06 گفت :

    شوهر خسته و بی حوصله مشکل بزرگیه. با خوندن این بحث ها احساس گناه آدم کمتر میشه بخاطر داشتن دوست پسر هر چند روابط من در حد دوستی ساده س. اما مثل اینکه فرصت ها را از دست می دم!

    همایون در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 4:59 ق.ظ پاسخ داد :

    قابل توجه آقایون:
    جسارت نباشه
    به جایی بر نمیخوره اگر فقط شبی ” یک ساعت ” وقت برای صحبت کردن ، تماشای فیلم ، قدم زدن و … به همسرمون اقتصاص بدین!

    خانم های محترم:
    باور بفرمائید ما آقایون هم بعد از یک روز کاری سخت از هم صحبتی با همسر لذت میبریم و دوست داریم آخر هفته همراه همسر و فرزندمون به گشت گذار برویم ، کافیه فقط ” یکم ” همکاری کنید و سطح توقع رو پایین بیاورید.

    ازدواج می کنیم تا یا یاور هم باشیم در سختی ها و شادی ها ، وقتی ازدواج می کنیم دیگه چیزی به اسم من وجود خارجی نداره ، این ” ما ” هست که من و تو رو کنار هم نگه میداره.

    elly در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:52 ق.ظ پاسخ داد :

    چی بدین؟ اقتصاص بدین ؟ ای خدااا منو بکش

    elly در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:59 ق.ظ پاسخ داد :

    به همسرمون اقتصاص بدیننن؟؟؟؟؟؟

    همایون در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 12:53 ب.ظ پاسخ داد :

    منظورم به خودمون بود ” خودم و همسرم ” زندگی فقط کار کردن و پول درآوردن که نیست. درست که با وضعیت فعلی ” تورم ” بیشتر وقتمون به کار کردن و پول درآوردن میگذره ، ولی این دلیل نمیشه که وقتی رو برای خودمون در نظر نگیریم ، در غیر اینصورت اصلا چرا ازدواج ؟ که هم زندگی رو برای خودمون و هم همسرمون سخت کنیم و الاآخر…!

    elly در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:31 ب.ظ پاسخ داد :

    خدا رو شک….ررر
    : ) کمال تشکر را از ویولت و تمام دست اندرکاران این پروژه ی عظیم دارم : )
    یک میل برای من فرستاده شده بود در همین راستا… : )

    elly در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 2:09 ب.ظ پاسخ داد :

    اقای محترممممممممممممممممممممممممممممممم
    اختصاصصص
    از تخصیص ، خاص ، مختص …

    همایون در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 6:04 ب.ظ پاسخ داد :

    ببخشید من متوجه منظورتون نمیشم! ، ممکنه محبت کنید و کمی واضح تر منظورتون رو بیان کنید ؟

    violet در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 6:16 ب.ظ پاسخ داد :

    ای بابا….عجب باهوشی
    باباجون اختصاص رو نوشتی اقتصاص….اونم گیر داده به این اشتباهت
    حالا جسارتا!!! متوجه شدی؟
    حالا لابد تیکه خودم رو هم باید بیام توضیح بدم Big Smile)

    همایون در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 6:44 ب.ظ پاسخ داد :

    نه نیازی نیست ویولت جان! ، متوجه شدم Smile )) خب من به کلمه اشاره شده توجه نمی کردم ، حواسم به کل جمله ای که نوشته بودم بود ، به همین خاطر بدون اینکه جمله را از روی متن تایپ شده بخونم مدام تو ذهنم مرور می کردم. به هر حال سپاسگزارم از توجه تون

    به elly : خب بگو اختصاص نه ” اقتصاص ” در هر صورت ، متشکرم

    elly در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:34 ب.ظ پاسخ داد :

    جواب اشتباها در بالا : ))) ست


  25. مهربان در 12/14/06 گفت :

    حالا این تبلیغ از دست دادن بکارت بود یا برعکسش؟ بکارت یک چیز شخصیه هر کس میتونه در مورد خودش حرف بزنه خیلی ها حتی توی امریکا دوست دارن اون رو برای کسی نگه دارن که واقعا دوستش دارن و میخوان باهاش ازدواج کنند. نمونه اش هم تعداد زیادی از هنرپیشه های زن حال حاضر امریکا هستند که علیرغم تمام امکاناتی که براشون هست ترجیح دادن بکارتشون رو حفظ کنند. نوشته این خانم به نوعی دفاع از چیزی بود که امری فردیه و ایشون نمیتونه و نباید نظرش رو طوری وانمود کنه که اگه دیگران بکارتشون رو حفظ کنن یعنی از دنیا و زندگیشون لذت نمیبرن و دارن خودشون رو زجر میدن. به نظر من نوشته این خانم خیلی سطحی بود.
    همین

    بیتا در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 7:53 ب.ظ پاسخ داد :

    بکارت یه چیز شخصیه کاملا قبول.یعنی باید باشه.ولی نیست.چون تو اگه بخوای ازدواج کنی این مسئله ی شخصی به طرز احمقانه ای اولویت اول رو برای “دیگران” داره!


  26. violet در 12/14/06 گفت :

    یه کامنت خصوصی
    ویولت .
    دلم گرفت.
    خوش به حال این جوونا چه راحت در این مورد وارد بحث میشن.
    من آنقدر حرف واسه زدن دارم که بی اغراق یه کتاب قطور و یه فیلم طولانی و هزار برنامه‌ ی رادیویی ازش در میاد.
    ویولت ویولت…
    فرض کنیم دختر گناه کاره و خانواده و جامعه بی تقصیر بودن.پس چرا بعدش به این دختر کمک نمیشه??? چرا یه طوری رفتار میشه که دخترا مجبور میشن به این مسئله به چشم یه درد نگاه کنن و احساس گناه اونا رو از پیشرفت و بهبود دور کنه?


  27. violet در 12/14/06 گفت :

    یه کامنت خصوصی که بخاطر اضافه کردن اطلاعات عمومیش می کنم:
    فوت فتیش , یه بیماری جنسی هست نسبت به پا . یک جور حساسیت و علاقه داشتن به پا . ابعادش iم خیلی گسترده هست . به پای لخت , به پا با جوراب زنونه , جوراب ضخیم , کفش و صندل و خیلی چیزهای دیگه .. یک جور بیماری هست کلن . فتیش , به مجموعه بیماری های این طوری گفته میشه . مثلن فتیش جیش کردن روی دیگران .. فتیش تف کردن تو دهن کسی .. فتیش لباس های چرم , فتیش لباس چسبون . حتا مثلن بعضی مردها فتیش پوشیدن لباس زنونه دارن .

    violet در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 12:11 ب.ظ پاسخ داد :

    الان به شک افتادم که نکنه اون آلبوم عکس بنام”پاها” رو که تو فیس بوک گذاشتم واسه همین لایک خورش اینقدر بالا بود که باعث تعجب خودم شد

    Sami در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 12:16 ب.ظ پاسخ داد :

    طبق آخرین تحقیقات من توی این زمینه , نصف بیشتر آقایون ایرونی , دچار عارضه ی Foot Fetish هستن ! Smile

    violet در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 12:27 ب.ظ پاسخ داد :

    خب بیچاره ها حق دارن فقط پای خانومها رو می بینن
    والله تا حالا برخورد نکردم به مورد حادش

    Jamileh در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 4:08 ب.ظ پاسخ داد :

    Salaam, regarding that album you are right!!!


  28. sahar در 12/14/06 گفت :

    دکتر دراوزیو وارلا برزیلی،برنده جایزه نوبل پزشکی، می گوید
    “در دنیای کنونی سرمایه گذاری برای داروهـــــای مخصوص قدرت جنــــسی مرد و سیلیکون برای (سینه) زن پنج برابرسرمایه گذاری برای درمان آلزایمــــــر است. تا چند ســـال دیگـــــــــــــر با پیر زنانی با سینـــــه های بزرگ و پیـــــــر مردانی با آلت مردانه سفت روبرو خواهیم شد که هیچـــــکدام از آنها بیــاد ندارند که از آنها چه استفاده ای بکنند.

    violet در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 12:52 ب.ظ پاسخ داد :

    گل گفته

    chaam chaam در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 1:48 ب.ظ پاسخ داد :

    che ghadr jaleb bud..

    نیکی در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 2:32 ب.ظ پاسخ داد :

    نمی دانید چه تعداد از زنهای ما هستند که با مردانی ازدواج کرده اند که نمی دانستند این مشکل و انواع سایر مشکلات را دارند. در جامعه ای که طلاق هم تابو است، این زنها باید چکار کنند؟ وقتی با مردی ازدواج می کنید که نمی دانید از نظر جن30 چگونه است، با چشم بسته وارد بزرگراه شده اید. از نا توانی جن30 بگیرید تا سادیسم و بچه بازی و … واقعا نمی دانم ناآگاهی وبی تجربگی جن30 قبل از ازدواج چگونه در نظر ما یک ارزش است.


  29. غلامرضا در 12/14/06 گفت :

    نصر من الله و فتح الفریب مرگ بر این صفحه مردم فریب

    تو زن پلید کافر مرتد پا پرست را با اینکه دوست نمیدارم و قلب و روح مرا شکستی اما برایت آموزش بودن با جنس برتر یعنی مرد را میگذارم تا در آن دنیا لااقل با غلمان ها بتوانی زندگی خوبی داشته باشی و نماز و روزه هایت مقبول حق بیافتد و شیطان را سنگ بزنی و برانی . این را از فیس بوکی در ایترنت به دست آورده ام و نشانی آن را به تو میدهم تا گوش فرا بدهی و ایمانت محکم تر بشود بلکه به بنده التماس کنی تا دوباره به خواستگاری ات بیایم و مطمئن باش که نمی آیم . دعاهایت هم برای خودت و نخواستیم و مبادا بنده را دعا نمایی که آن دفعه بنده را دعا کردی و کم مانده بود سقط بشویم . نمی دانم هر بار رنگ بنفش را میبینم اندامم به لرزه در می آید و خوف بر بنده مستولی میشود و دلیل آن هم تو می باشی ای بی حجاب بی نماز

    http://dl.dropbox.com/u/49366649/Music/Amozesh.mp3

    بشکند این دست ها که نمک ندارند . اگر خواستی مرا ببینی فردا ساعت 11 صبح در ابتدای خیابان کارگر می ایستم تا با هم برویم نماز جمعه . باشد سخنان پر بار رهبری نور به قلبت بتاباند و رام شوی ای زن فتنه

    violet در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 4:01 ب.ظ پاسخ داد :

    Big Smile)

    ای عاشق و خواستگار دلگیر و در گذشته های من
    مگه ساکن تبریز نبودی؟پس چطور با من تو تهران قرار میگذاری؟


  30. rashin در 12/14/06 گفت :

    salam vili aziz in site irani ro bebin mal foot fetishaye irani hast chand ta az aksato onja didam ..

    http://iranfeet.pro-forum.ca

    violet در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 3:58 ب.ظ پاسخ داد :

    برای من صفحه ایی باز نشد


  31. Mona در 12/14/06 گفت :

    بعضى از فتيشمها دوست دارن طرف مقابلشوننقص عضو باشه
    مثلا پاش قطع باشه.!!!

    violet در تاریخ ژوئن 14th, 2012 ساعت 4:04 ب.ظ پاسخ داد :

    این حرفت جدیه؟؟؟


  32. سیدخندان در 12/14/06 گفت :

    داشتن یا از دست دادن بکارت هر کس به خودش مربوطه و نمیشه برا همه یه نسخه پیچید. مخصوصن تو جامعه جالب ما. ولی فکر نکنم حق زیادی بخام اگه من باکره ام دوست داشته باشم همسرم هم باکره باشه. و نمیفهمم اون مردایی که وقتی خودشون کارتشونو از دست دادن چرا انتظار دارن همسر آینده‌شون این حق رو نداشته باشه؟


  33. Mona در 12/14/06 گفت :

    متاسفانه جدیه!!!!!!

    http://forum.special.ir/showthread.php?t=15568
    این یه نمونه ی ساده شه که توى فروم اسپشال دیدم


  34. elly در 12/14/06 گفت :

    فیلتر شکن می خواام تو رو خدا یکی به داد من برسه : ((((00


  35. ته وار در 12/14/06 گفت :

    ای کاش موضوعات و مطالب مطرح شده تو وبلاگتون که خیلی هم جالب و بجا هستند بیطرفانه و به دور از سوگیری های غیر منطقی دنبال میشد.

    همایون در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 2:04 ق.ظ پاسخ داد :

    موافقم.


  36. احسان در 12/14/06 گفت :

    اين بيماري‌هاي جنسي فقط مال مرداست. خانوما لطفن بگن در جنس خودشون چه بيماريهايي است تا ما بدونيم.

    arezoo در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 1:50 ق.ظ پاسخ داد :

    khanuma ham mitonan hamey in alagheo dashte bashan…


  37. علی در 12/15/06 گفت :

    شما زنها از فرهنگ غرب فقط نداشتن بکارت رو
    میخاین درصورتی که زنها در غرب دوشادوش
    شوهرانشون بیرون کار میکنن ولی زنهای ایرانی
    حاضر نیستن سختی کار بیرون رو تحمل کنن و
    فقط چشمشون به دست شوهرانشونه و عاشق ‏
    پاساژ گردی و بیرون رفتن با دوستاشونن و خرج
    کردن پول شوهره نه دسترنج خودشون
    ما در ایران خیلی زنها رو تکریم میکنیم برین خودتون
    ببینین در چین در اروپای شرقی و آمریکا زنها کارای
    سخت و زیان آور مثل عوض کردن ریل راه آهن
    جاروکشی,مکانیکی,نظافت سیستم بهداشتی عمومی
    را انجام میدن ولی ما قانون مبارزه با مشاغل سخت
    زنان رو داریم که اجازه نمیده زنان هیچکدام از
    کارهای سخت,سنگین ‏,کثیف و خطرناک رو انجام
    بدن ‏,یا طبق قانون زنها تا وقتی که ازدواج بکنن
    در هر سنی که باشن تحت پوشش بیمه پدرشون
    هستن و حقوق پدرشون براشون برقراره حتی اگه
    پدرشون فوت کنه و تمام اینها بعد از طلاق گرفتن
    از شوهرشون دوباره برقرار میشه یعنی یک عمر
    بخور و بخواب یا خانه پدر یا خانه شوهر درصورتی
    که پسران وقتی ‏۱۸‏ سالشون بشه بیمه اونها صادر
    نمیشه و حق اولادشون از تو فیش حقوقی پدرشون
    حذف میشه و کلا با پسرا مثل یه موجود اضافه ‏
    برخورد میشه و قانون بهش میگه باید بری نون
    خودتو در بیاری,حالا شما بازهم فریاد و فقان کنین
    که به زنها ظلم میشه,تنها ادعای شما درمورد ظلم
    به زنان حق طلاق و حضانته که قانون براشون
    پیش بینی کرده قبل از ازدواج میتونن اینارو توی شروط
    عقد بنویسن که متاسفانه زنها بخاطر طمع زیاد و ‏
    چشم و هم چشمی با دخترخاله و دختر همسایه
    بجای درخواست این حقوق دنبال اضافه کردن
    سکه های مهریه شون هستن تا اگه مرد دست از پا
    خطا کرد یا شوهرشون رو بندازن زندان یا اموالشو
    مصادره بکنن
    ویولت عزیز شما بجای مطرح کردن این مسائل که
    بنیان خانواده رو سست میکنه‏{چون اگر فرهنگ ‏
    بکارت از بین بره تعداد زنهایی که با مردای متاهل
    و پولدار رابطه برقرار میکنن زیاد میشه‏}این فرهنگ
    گرفتن حقوق قانونی ضمن عقد رو مطرح کن و جا
    بنداز

    بیتا در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 12:35 ب.ظ پاسخ داد :

    خب مگه تعداد مردای متاهلی که با زنهای خوشگل و جوون رابطه برقرار می کنن کمه؟بینان خانواده تکون که نمی خوره هیچ.قانونیم هست!تازه زنشم حق طلاق نداره!خانوما حق کارای کثیف و سنگین ندارن دستشون درد نکنه ولی اگه این حق داشتن شاید کمتر تن فروشی می کردن.تکریم وقتی که زمانی که پدرت بیمه نداشت.شوهرتم رفت مرد.یا معتاد بود یا علیل یا هرچی.راهی برای کسب در آمد شرافتمندانه جلو پات بذارن نه اینکه یه سری راهها رو به اسم کرامت روت ببندن بعد بگن از دست ما کاری ساخته نیست.برای اوناییم که شرایط مالیشون خوبه این لای پنبه گذاشتن ها کار اشتباهی باید فرهنگ کار زنها توی این جامعه باشه.حداقلش این که زن مجبور نباشه اجازه ی کار رو از شوهرش بگیره چه قبل چه بعد ازدواج.حداقلش این که حقوقشون مساوی باشه.من قبول دارم خانومای زیادیم تو این جامعه از این شرایط برای بخور بخواب استفاده می کنن.ولی یه بار دیگه هم می گم این مشکلها باید حل شن نه اینکه به عنوان جواب برای مشکلهای دیگه استفاده شن.

    neda در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 11:52 ب.ظ پاسخ داد :

    لایک برای حرف بیتا.ضمنا این اقا میگه زن بعد طلاق می تونه از حقوق پدرش بعد مرگ استفاده کنه.چنین چیری شامل زنهای مطلقه نمیشه.اشتباه می کنی

    جوان در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 2:53 ب.ظ پاسخ داد :

    حرفات منطقی هستند. like

    neda در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 11:49 ب.ظ پاسخ داد :

    کی گفته میشه حق حضانت گرفت وقتی هنور بچه ای به دنیا نیومده نمیشه چنین حقی گرفت!!!!!پس موقع عقد چنین امکانی وحود نداره


  38. نی نی در 12/15/06 گفت :

    سلام. از سال 85 شما رو می خونم ولی چون بیشتر با موبایل می خونم نمیتونم کامنت بگذارم.
    تو مسئله بکارت چند تا موضوع هست که فکر می کنم قبلش باید حل بشه.
    وقتی ما خانمها میخوایم ملکیت بدنمون دست خودمون باشه خیلی کارها رو باید قبلش انجام بدیم و اون به دست آوردن هویت مستقل خودمونه.
    اول باید دخترهایی رو تربیت کنیم که کار، درآمد،شخصیت اجتماعی و در حالت کلی توانایی تشکیل و اداره زندگی مستقل خودشون رو به تنهایی داشته باشند بعد از این بتونند به یک مرد فقط به عنوان یک شریک جنسی یا کسی که بخواد فقط از این بعد نیازهاشون رو برطرف کنه نگاه کنن بعد تو این شرایط بکارت ارزششو از دست میده. ولی تو جامعه ما خیلی خانمها تن به یه رابطه میدن که شخص رو به دست بیارن یا ازدواج می کنن که از نظر مالی و هویت اجتماعی تو جامعه به یه شرایط مناسب دست پیدا کنن.
    یه بعد دیگه قضیه اینه که وقتی شما میخوان رابطه آزاد داشته باشید. قوانین جامعه باید بتونه تا حدی از شما حمایت کنه مثلاً به وجود اومدن یه بچه نا خواسته یا بیماریهایی که تو این حوزه مطرح میشه و …
    پس مسئله فقط که تیکه گوشت بی خاصیت نیست. مسئله جامعه ماست مسئله خود ما هستیم که بتونیم تو چنین فرهنگی به زندگی طبیعیمون ادامه بدیم و مشکلی به مشکلاتمون اضافه نشه..

    بیتا در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 12:39 ب.ظ پاسخ داد :

    like.فرهنگ س ک س قبل از ازدواج تو ایران نیست!

    بیتا در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 12:40 ب.ظ پاسخ داد :

    این کامنت مال پست پایین بود


  39. violet در 12/15/06 گفت :

    یک کامنت خصوصی:

    آدمهای فلج، آدم با عضو قطع شده، فتیش به مجسمه، فتیش به مردهای زن نما، فتیش به آدم پیر، کم رسیدن اکسیژن به بدن،فتیش به جلوی دوربین بودن یا جلو جمعیت، سکس در جاهای که ممکن دیده بشی‌..یا خطرناک، زن‌های مرد نما،تجاوز،فتیش به سینه،به شیر سینه.دیدن بچه‌ که شیر می‌خوره،مدفوع، گریه دیدن گریه کردن چشیدن اشک.. به پوشاک و کهنه بستن..مثل یک نوزاد عمل کردن..با شیشه شیر ،
    خوردن مثل نوزاد. فتیش به درخت،
    فتیش به قتل(خیلی از قاتل‌های زنجیره‌ای این فتیشو دارن حتا بعضی‌‌ها با جسد کشته شده‌ها سکس می‌کنن) موی زیر بغل، ..عاشق قاتل‌ها میشن..یا خلاف کارهای حرفه ای‌..
    دزدی که باعث حس لذت جنسی‌ میشه…علاقه با آدم خیلی‌ بزرگتر یا کوچکتر از خودت… علاقه به نشون دادن عضو شخصی‌ به آدمهای غریبه..
    فتیش به بینی‌..به سوراخ بینی… فتیش به سکس کردن با آدم خواب..
    عشق به تتو و چیزای مثل گوشواره
    فتیش به مو،،، دیدن کوتاه کردن مو..خوردن مو..دست زدن به مو.. … فتیش که جلوی حیوون سکس کنی… با حیوون سکس کنی… دیدن سکسه حیونا.. دزکی سکس دیگران نگاه کردن
    فتیش به چرم..لباس‌های چرمی پوشیدن… فتیش به بسته شدن..
    و این لیست خیلی‌ از این چیزا بلندتره…فتیش به زنهائ خیلی‌ چاق…دیدن غذا خوردن زن…
    یه وقت فکر نکنید آدم که اینارو دارن دیوونه هستن…خیلی از اینا زندگیو نرمالی دارن..خیلی‌ به طور طبیعی و ساده هم می‌تونن از سکس لذت ببرن اما اینا شاید خواستهای درونیشین یا صرفاً فقط باری فکر کردن بهشون هست,…
    بخاطر همین باید ازدواج با شناخته کامل باشه..باید اونقدر با هم راحت باشن که از عمق فکر‌ هم با خبر باشن… و خیلی‌ اطلاعات فقط زمان میبره و میبره که آدم از طرف مقابلش بفهمه….

    chaam chaam در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 2:41 ب.ظ پاسخ داد :

    oh fetish be surakhe bini che jury mishe un vaght!?Big Smile

    elly در تاریخ ژوئن 15th, 2012 ساعت 10:35 ب.ظ پاسخ داد :

    همون : )))


  40. ال در 12/16/06 گفت :

    سلام به ویولت عزیز و بقیه افرادی که این کامنت رو می خونن. من تمام پست ها و کامنت هایی که در مورد بکارت نوشته شده بود رو خوندم فکر می کنم وقتی ما از تجربیات شخصی خودمون بگیم بهتر از حکم دادن و اظهار نظر باشه برای همین من دارم این مطلب رو می نویسم.
    عده زیادی از ما که اینجا هستیم از خود ما گذشته که راهکار این مورد برای خودمون فایده ای داشته باشه. مهم اینه که برای نسل آینده، برای تربیت دخترها و پسرهای کوچولو از الان یاد بگیریم که چطور درسته عمل بشه؟ بکارت قطعا یه بحث کاملا فرهنگی و جغرافیاییه. قانون کلی نداره که بگیم چی خوبه و چی بد. همه جای دنیا بهداشت دهان و دندان از بچگی ضروریه، چاقی از کودکی برای سلامتی مضره، آفتاب زیاد پوست رو خراب می کنه و زیر 18 سال نباید برن برنزه کنن ولی حفظ پرده بکارت تا ازدواج چی؟ هر جای دنیا یه جوره. از قبایلی که پرده بکارت رو مامای قبیله با یک شی از بین می بره قبل از ازدواج تا آمریکا تا ما.

    من از بچگی یادم میاد که هروقت از روی بلندی می پریدم مامان بزرگم تذکر می داد که نپر، دختری. نمی فهمیدم چرا.
    کلاس پنجم ابتدایی که بودم یه بار رفته بودم استخر و کنار آب ایستاده بودم و حواسم نبود و دوستم یهو به شوخی منو هل داد توی آب. من به حالت ایستاده افتادم توی استخر و چنان سوزشی احساس کردم که نمی تونستم پاهام رو از هم باز کنم حتی. با بدبختی خودم رو به پله رسوندم و وقتی اومدم خونه و رفتم دستشویی ازم خون اومد. اومدم بیرون و به مامانم گفتم. مامانم یهو محکم زد توی صورت خودش و با نگرانی فراوانی که تا حالا ندیده بودم گفت “نکنه پرده ات پاره شده؟” دقیقا همین جمله. هنوز در 32 سالگی اون جمله و روز به وضوح یادمه. بعد منو معاینه کرد و هیچی هم نگفت و همه چی گذشت. (اینم بگم که مامانم یک خانم تحصیل کرده با مدرک دکترا از خارج از ایران بود! (پز ندادم به خدا خواستم بگم به تحصیلات و محل تحصیل ربط نداره!)) من اصلا نمی دونستم پرده چی هست. بعدا برام گفتن چی به چیه و هی داستان بود که در مورد اهمیت پرده بکارت از همه اطرافیانم می شنیدم و مدام یاد اون روز
    می افتادم و می گفتم نکنه که من…
    به قدری نگران بودم و به هیشکی هم نمی گفتم که دقیقا یادم میاد روز اول دانشگاه تمام طول راه من فکر می کردم که اگه واقعا من بکارتم رو از دست داده باشم چی؟ فکر کنین!
    این نگرانی تا سال دوم دانشگاه که من به خاطر یه بیماری زنان رفتم پیش یه متخصص و اون حین معاینه گفت که برای این پرده مبارک اتفاقی نیفتاده با من بود! بعد خیالم راحت شد!
    ینی فکر کنین چند سال من این نگرانی و ناراحتی رو داشتم…

    قبل از سال سوم دانشگاه فقط با یک نفر دوست شدم که اونهم خیلی کوتاه و خیلی غیر جدی بود. دبیرستان هم فقط با پسر یکی از دوستای مامان بابام دوست بودم اونم تلفنی! سال سوم با کسی آشنا شدم که منجر شد به یه دوستی 5 ساله، عاشقانه و رویایی و تمام و کمال. همه زندگیم شده بود او و من شده بودم همه زندگیش. روزی که در اوج عشق رابطه جسمی ما کامل
    شد بعدش من باز هم این ترس رو داشتم… می ترسیدم که چی میشه حالا… فرداش سر کلاس به بقیه دوستام نگاه می کردم و می گفتم فقط منم که با بقیه فرق دارم و خیلی ناراحت بودم. بعد دیگه گذشت و بهش فکر نکردم. انقدر عاشق بودم و خودم رو تا آخر عمر مال این فرد می دونستم که بهش فکر نکردم. ینی می خوام بگم اگه ناراحت نبودم بخاطر این بود که فکر می کردم که تا آخر عمر مال همیم و حتی اگرم ازدواج نکنیم محاله من یه روز عاشقش نباشم و بنابراین قرار نیست با کس دیگه ای رابطه داشته باشم که بخوام نگران این مسئله باشم!
    به هر حال رابطه ما به ازدواج منجر نشد و من برعکس چیزی که فکر می کردم نمردم که هیچ باز هم عاشق شدم!
    من و همسرم هیچ وقت در مورد بکارت حرف نزدیم. هیچوقت در مورد روابط قبلیمون سوالی از هم نکردیم. او عاشق من شده بود و می خواست با هم باشیم. از اول هم دلش می خواست با هم ازدواج کنیم. از من نپرسید که رابطه ای با کسی داشتم یا نه و من هم نگفتم. تا امروز که 5 سال از ازدواجمون می گذره راجع به این مسئله حرفی نزدیم.
    من نمی دونم که آیا باید بهش می گفتم؟ اگه براش مهم بود نمی پرسید؟ همون بار اولی که با هم بودیم فهمید که اولین نفر نیست، اگه براش مهم بود واکنش نشون نمی داد؟
    نمی دونم. می دونم که همسرم عاشقم شده بود و می خواست با هم زندگی کنیم و منو می خواست. شاید انقدر منو دوست داشت که فکر نکرده بود به اینکه قبلا چی شده. زمان حال رو نگاه کرده و برای آینده برنامه داشته.
    فقط می دونم که کاش مادرای امروز بچه هاشون رو جور دیگه ای تربیت کنن. بکارت رو انقدر برای دختر حیاتی و ضروری نکنن. اگه عده زیادی تفکراتشون رو تغییر بدن دیگه انقدر دوستای دختر بچه ها داستانای عجیب غریب از مردایی که شب ازدواج به خاطر باکره نبود زن رو از حجله با اردنگی به خیابون انداختن تعریف نمی کنن!
    ضمنا به نظرم همونقدر که تربیت دخترها در این مسئله مهمه تربیت پسرها هم مهمه….
    خیلی حرف دارم ولی انقدر طولانی شد که باید دیگه تمومش کنم!

    violet در تاریخ ژوئن 16th, 2012 ساعت 9:47 ق.ظ پاسخ داد :

    so like


  41. صفیر سرخ در 12/16/06 گفت :

    بحث سره بکارته یا چیزه دیگس؟راستی خانم ویولت این علیرضا چی میگفت؟