یک فیلم،یک نگاه

به نظر من که فیلم قشنگی بود و ارزش دیدن داشت… البته که اگه یکی از دوستان که فیلم کامل رو دیده بود من یکی که نکات مبهم برام زیاد می موند…که با روشنگری همون دوست و توضیح صحنه هایی که توسط ارشاد محترم!!! حذف شده بود،تازه علت صحنه هایی بعدی رو فهمیدم…مثل علت تعلق نگرفتن وام به اون بنده خداها.

پ.ن:برنامه رادیویی هنوز آماده نشده…به محضی که آماده بشه،میذارمش

اضافه شد

دو دقیقه حذف شده آخر فیلم.


نظرات شما


  1. مينا در 12/21/04 گفت :

    پس فیلم هم می بینی اخی ببخشید من اشتباه کردم انگار.


  2. لیلا در 12/21/04 گفت :

    حالا علت تعلق نگرفتن وام چی بوده؟

    violet در تاریخ آوریل 21st, 2012 ساعت 4:58 ب.ظ پاسخ داد :

    چون پدره سابقه سیاسی داشت و اینکه از بالکون نگاه میکرد یکی داشت تو خیابون ساختمون رو نگاه میکرد-چون زیر نظر بود


  3. رزسفید در 12/21/04 گفت :

    ویولت عزیزززززم، همیشه از گودر میخونمت و امکان کامنت گذاشتن ندارم اونجا و معمولا هم از سرکار و تند تند میخونم که باز هم زمان کامنت گذاشتن نیست.ولی همیشه پیگیر احوالاتت و برنامه های رادیویی دوست داشتنیت هستم.
    این بار این عکس شاد و پرانرژیت دیگه بهم اجازه نداد مثل بیشتر مواقع ساکت بمونم.
    از ته ته ته دلم امیدوارم همیشه شاد باشی و دلشادی داشته باشی.
    مواظب خودت خیلی باش.
    منم وقتی این فیلم رو دیدم علت تعلق نگرفتن وام رو همین که تو گفتی رو حدس زدم.آخه یه جایی توی فیلم به صورت گنگ یه اشاره ای کرد.وقتی که همچین صحنه هایی رو حذف می کنن، بیننده رو گنگ و گیج میذارن…حالا مگه مثلا چی بوده که این صحنه رو حذف کردن و بیننده ها رو حیرون گذاشتن آخه؟!

    violet در تاریخ آوریل 21st, 2012 ساعت 5:46 ب.ظ پاسخ داد :

    خب نباید معلوم میشد دولت مهرورز وام نداده فقط بخاطر سابقه سیاسی پدر… و پسر گردن زده میشه بخاطر گناه پدر!!!


  4. ندا در 12/21/04 گفت :

    منم حدس زدم که نگرفتن وام به گذشته ی پدره و البته نداشتن کارت ملی ربط داره! جالب بود که پدره کارت ملی نداشت بعد هی اون اقاهه تعجب میکرد میگفت چرا کارت ملی نداره ؟!!بعد ما باید میفهمیدیم که بخاطر سابقه شه مثلا!!!!
    ولی اون صحنه ای که یکی پایین خونه شون کشیک میداد رو الان فهمیدم وگرنه که تا همین الان یکی از ابهامات ذهنم بود که این که برادره تو زندان بود پس این بپاهه برا چی اونجاست… بگو که اصلا ربطی نداشته به برادره.
    نکته ی دیگه ای که فکرمو مشغول کرد این بود که با جور نشدن پول از راههای منطقی و حلال!! کار کشید به جور کردن پول از راه های خلاف…با توجه به اینکه سه نفر تصمیم گرفتن اینکار رو بر عهده بگیرن(موسی با کتک خوردن و باختن توی مسابقه و اون دوستشون با غمار) ، کار نیلوفر از همه دردناک تر و ناراحت کننده تر بود متاسفانه Big Frown


  5. گندم در 12/21/04 گفت :

    عاشقتم…ای کوه انرژی