یک کامنت خصوصی

ویلی جون خیلی خیلی ممنون از این که این مسئله رو مطرح کردی .. می خواستم اونجا حرف ها و بعضی جواب ها رو بنویسم اما دیدم از آواتارم معلوم میشه اینجا بعضی چیزها رو می نویسم اگه صلاح دونستی بذارش تو صفحه ی خوش رنگت .
اول از همه تشکر می کنم از راهنمایی هاتون و کمک های بی دریغتون ، بعد هم این و اضافه کنم که این اتفاق مربوط به دو ماه پیش و دقیقا 5 دقیقه بعد از شنیدن از گذشته ی این آقا پسر بود، من پسره رو دیده بودم و اخلاق و روحیاتش و دورادور می دونستم اما هیچ فکر نمی کردم که خانومش رو طلاق داده باشه ، یعنی یه جورایی خورد تو ذوقم یا به قول ما یه دفه خوردم به دیوار !! بعد هم من که نگفتم اونا منتظر جواب من هستن تا آقا رو بیارن و صیغه رو جاری کنن که ، من گفتم منتظر من هستن تا بگم این پسر رو با این شرایط قبول دارم یا نه ، بعد بشینیم با هم حرف بزنیم و سنگ هامونو وا بکنیم. من اینها رو زمانی برای ویلی نوشتم که داغ داغ و تازه از تنور در اومده بود یه جورایی می خواستم با درد و دل کردن خودم رو سبک کنم ، الان که هفته ها از اون موقع گذشته ، من با ایشون صحبت کردم و حرف هاش رو راجع به طلاقش شنیدم ، با خانومه مستقیم نتونستم حرف بزنم اما با چند تا از نزدیکانش صحبت کردیم و همه همون حرف هایی رو زدن که پسره زد . البته چرا بعضی چیزها هست که هر کی بندازه گردن دیگری .. اما دلیل اصلی طلاق رو فهمیدم که پسره بی تقصیر بوده ، تو این مدتی که با هم هستیم و حرف می زنیم و بیرون میریم ، بیشتر شناختمش . الان که دارم حرف های شما رو می خونم به انتخابم مطمئن تر میشم .. حالا خیلی مونده تا به عقد و عروسی برسیم اما همون طور که بعضی ها گفته بودن من هم حس می کنم با وجود ناراحتی هایی که با اون داشته الان قدر من و بیشتر می دونه ! مهم اینه که هم ایشون هم من هر دو از تجربه ی گذشته درس یاد گرفتیم و الان داریم سعی می کنیم دیگه تکرار نکنیم.
راجع به ولایتمون هم باید بگم بله متاسفانه من متعلق به جایی از این کره ی خاکی ام که وطن همه ی شماهاست ، که دختره بالای 20 دیگه به زور شوهر گیرش میاد من هیچ وقت این حرف ها و مسخره بازی هاشون رو قبول نداشته و ندارم اما محیط رو ادم و افکار ادم تاثیر می ذاره .. من سال به سال ایران نمیرم چون دوست ندارم آرامشی رو که اینجا با زور به دست آوردم اونجا تو یه نگاه از دست بدم . راستش زبون دارم این هوا می تونم راحت جواب توهین هاشون رو بدم اما خدا رو شکر کنید که شما جای من نیستید ، چون هر تلفنی از هر جای دنیا که میاد اولین سوالشون اینه کی فلانی می خواد شوهر کنه ما خدمت برسیم ؟! یا اگه دست بر قضا همین جوری دعوتشون کردی خونه تون ، میگن چه خبره عروسی فلانی ه ؟! می دونم کوته فکرن می دونم نباید از حرف های بی سر و ته ابلهان ناراحت بشم ، اما بخدا تحمل هم حدی داره ، من اگه برای حرف هاشون ارزش قایل بودم به اینجا نمی رسیدم، 26 سالم تموم نشده هنوز؛ فوق لیسانس دارم تو یه شرکت خیلی معتبر به عنوان مدیر حسابداریشون کار می کنم ، کارم خوبه ، زندگیم خوبه خدا رو شکر، مستقلم اما ساپورت هم دارم .. می خوام بگم اگه قرار بود به حرف اینها گوش بدم یا با حرف اینها ببازم تا حالا باید 100 کفن پوسانیده ! بودم . خلاصه ی کلام اینکه ، باز هم ممنون به خاطر راهنمایی هاتون ، حرف هاتون رو به دیده ی منت قبول می کنم و انتقادادتون رو می پذیرم . اما باور کنید شرایط و موقعیت آدم ها با هم فرق داره ، بعضی وقت ها دیدن زن هایی که هم سن من هستن اما بچه ی کلاس پنجمی دارن دلم رو به درد میاره اما چاره ای جز پذیرش نیست حدااقل برای اونها .
یه مادر بزرگ پیری داشتم همیشه می گفت ” اگه میخوای شوهرت تا آخر عمر به پات بشینه و قدرت رو بدونه ، زن مَردی بشو که زنش مُرده باشه ! ” مثل اینکه پیرزن یه چیزی می فهمیده !
همین ها فعلا تا بعد


نظرات شما


  1. 40تیکه در 11/21/07 گفت :

    من یه بار حتی حاضر نشدم با طرف بشینم حرف بزنم. طرف ده سال دختر دایی اش زنش بود ازش طلاق گرفته تو فرنگ زندگی میکرد و ننه اش راه افتاده بود واسه خاستگاری که دختر آفتاب مهتاب ندیده براش بگیره! من هر چی سعی کردم با قضیه طلاق تونستم کنار بیام با قضیه زن سابقش دختر دایی اش بوده و ده سال زندگی کردن و خیلی هم خوشگل بوده هم تونستم ولی اینکه ننه اش شال و کلاه کرده بود غیابی خاستگاری اومده بود نشد که نشد. این به نظر من بیشتر جای سوال تا طلاق گرفتن طرف. به قول برادرم ترجیح میده زنش مطلقه باشه حداقل معلوم باشه با کی بوده تا اینکه دختر باشه و با همه بوده باشه (اشاره به اینکه هر پسری دوست دختر خودشو نمی گیره میره مال بقال سر کوچه رو میگیره)


  2. پانته آ در 11/21/07 گفت :

    جدی مطلب قبلی مربوط به 2 ماه پیشه عزیزم؟
    خدا رحم کرده شما فوق لیسانس داری و تویه شرکت خیلی معتبر کار میکنی و این طرز فکرته که چون خوب بودی و دست کسی بهت نخورده باید از خدا طلبکار باشی و اون وظیفش باشه بهترین ها رو بذاره توی سفره ات!!!
    ویولت بانو شما لطف کنید از این به بعد هر کی بهتون گفت مشکلی داره و میخواد شما مطرحش کنید اول ازش بپرسید که این مشکلش برای الانه یا برای چند ماه و چند سال قبل!!!! این خانوم که یه وبلاگ و نویسنده و خواننه هاش رو معطل خودش کرده که ببینه اونا چی میگن بعد بیاد بگه : بینگو! من کار خودمو کردم ولی میخواستم ببینم شماها چی میگین!!!!

    violet در تاریخ جولای 22nd, 2011 ساعت 1:53 ب.ظ پاسخ داد :

    خوندن اون طرف فقط یه جنبه قضیه است جنبه مهمترش آشنا شدن افراد با طرز تفکر همدیگه در یک موضوع واحده بدور از درگیری و بی احترامی…که این نتیجه حادث شد


  3. سعید در 11/21/07 گفت :

    خوب یعنی این خانوم الان دیگه تقریبا ازدواج کرده، بعد ما دیروز داشتیم هی طرح میدادیم که اینکارو بکن و اونکارو نکن؟!


  4. لیلی در 11/21/07 گفت :

    خیلی کامل و قشنگ نوشتی. فقط من نمی فهمم کسی که این حد سطح درکش بالاست چطور حواسش نیست که 26 واقعا سنی نیست که ادم بچه کلاس پنجمی داشته باشه. یعنی اونایی که دارن هم حظرت میخورن که چرا انقدر زود دست به کار شدن و جوونی نکردن…


  5. اقاقی در 11/21/07 گفت :

    گودری تو هم پریده/؟؟؟
    نمیدونم چرا زا من نمیاد اعصابمو خراب کرده


  6. ساناز در 11/22/07 گفت :

    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=96045
    vili in mozakhraf ro khondy ?

    violet در تاریخ جولای 22nd, 2011 ساعت 1:48 ب.ظ پاسخ داد :

    خوندم دیروز-دیوونن بابا- حرکات موزون؟؟؟ اونجا کم مونده بود دستمال دستمون بدن برای گریه کردن از بس برنامه یخ و بی روح بود


  7. رواني در 11/22/07 گفت :

    اينجا همه چيز بر وفق مراد است؟


  8. احسان در 11/22/07 گفت :

    من 4شنبه شب به اتفاق یکی از وبلاگ نویسان اومدیم پیتزاتونو خوردیم :دی
    خوب بود.سیب زمینی هاتون بهتر بود :دی
    یادته بارون گرفته بود هی میزو جا به جا میکردیم ؟؟؟ :دی

    violet در تاریخ جولای 22nd, 2011 ساعت 5:21 ب.ظ پاسخ داد :

    اگه چهار شنبه شب اونجا بودی حتما من و دیدی،آره؟

    احسان در تاریخ جولای 22nd, 2011 ساعت 5:26 ب.ظ پاسخ داد :

    بله.گفتم دیگه سر همون قضیه جا به جا کردن میز احتمالا یادت میاد


  9. تـــــرانه در 11/22/07 گفت :

    چرا بعضی خواننده ها ی محترم اینجا با آدم دعوا دارن کلا ؟ یه بحثی بوده ، مشکلی بوده از دیده یکی و از شما خوانندگان ِ فهیم کمک خواسته دیگه زدن نداره که … همان طور که ویولت جان هم گفتن مگه بده ادم با طرز فکر بقیه آشنا شده ، یا اینکه بدونه دور و برش چه خبره ؟ شاید این مشکل فردا برای یکی دیگه پیش اومد و تونست از این حرف ها نتیجه ی خوبی بگیره . قرار نیست زندگی 70 میلیون ایرانی همه مثل هم و در یک سطح و مستوی باشه که Wink خوبه یه خورده بالا تر یا پایین تر از خودمون رو هم یه نیم نگاهی بندازیم! جای دوری نمیره .


  10. فلفل بانو در 11/22/07 گفت :

    خب دیشب یعنی شبه جمعه با شوهر خان اومدیم پیتزاتونو میل کردیم البته هنوزم چشمم دنبال اون ابر پیراشکی هاست !!
    البته یکمی محیط اذیتم کرد یه 8 تا پسر اومده بودن بغل گوشمون و فرت و فرت سیگار میکشیدن و …. ولی من به همسری گفتم بشین سره جات تکون نخور من به ویولت قول دادم اینجا رو شلوغ کنیم تا ضرر نده (دی Smile
    دست شما درد نکنه
    راستی میشه بگی اون دوتا خانمو از کجا گیر آوردی با مزه بودن خیلی محترم تر از پیتزا زن و پیتزا فروش بودن کلی ازشون خوشمون اومد
    مرسی

    violet در تاریخ جولای 22nd, 2011 ساعت 11:12 ب.ظ پاسخ داد :

    دوستمه بابا
    من امشب اونجا بودم-کاشکی می دیدمت
    ممنون که اومدی-بازم بیا


  11. جهانبخش در 11/22/07 گفت :

    ای بابا پس همه سرکار بودیم ! خانم داره با این نمیدونم چی توی شهر قدم میزنه بعد از ما میپرسه بپرم یا نپرم ! مگه ازدواج مثل سیم کارت اعتباریه که هروقت خواستی دائمیش بکنی ؟!


  12. سینا در 11/22/07 گفت :

    ویلی جان در روزنامه همشهری دیروز یک آگهی دیدم با عنوان “صندلی پله پیما” . آگهیش رو برات اسکن کردم با ایمیل برات فرستادم. ببین به دردت می خوره؟


  13. آنا در 11/22/07 گفت :

    وای که چقدر خوشحال شدم ویولت جان برای کار جدیدتون ،تهران بیام حتما با همسرم میام اونجا ،چند تا دستور جدید برای خمیر دارم اگه خواستی برات میفرستم هرچند شما استادی


  14. فرزانه در 11/23/07 گفت :

    مشکل از کجاست؟ اگه با دقت حرفای این خانم روبخونید انگار ایشون ایران زندگی نمیکنن. آیا با عقل جور در میاد ایران نباشی و این طرز فکرت ياشه؟!!!26 سال حالا دیگه حتی توی کوره دهاتای ایران هم تا این حد وحشتناک و زیاد نیست. بهتره کمی به خودمون بیایم و هر اراجیفی رو باور نکنیم.


  15. Never Land در 11/23/07 گفت :

    چند سایت ارائه دهنده وی پی ان رایگان
    ———————————————–

    http://www.mobilevpn.net/
    بدون محدودیت
    ………………………………..
    http://www.freevpn.ca/
    بدون محدودیت
    ………………………………..
    http://www.freevpn.tv/
    بدون محدودیت
    ………………………………..
    http://www.ukfreevpn.com/
    بدون محدودیت
    ………………………………..
    http://www.freenlvpn.com/
    محدودیت زمانی در پسوورد – هر دوازده ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..
    http://www.freeusvpn.com/
    محدودیت زمانی در پسوورد – هر دوازده ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..
    http://www.freedevpn.com/
    محدودیت زمانی در پسوورد – هر دوازده ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..
    http://www.unblock-youtube.com/
    محدودیت زمانی در پسوورد – هر دوازده ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..
    http://www.freevpn.co/
    محدودیت زمانی در پسوورد – بین هر دوازده تا بیست و چهار ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..
    http://www.freefreevpn.com/
    محدودیت زمانی در پسوورد – هر دوازده ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..
    http://www.bestfreevpn.com/free-vpn/
    محدودیت زمانی در پسوورد – بین هر هشت تا دوازده ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..
    http://www.freepptpvpn.com/
    محدودیت زمانی در پسوورد – هر دوازده ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..
    http://www.freecavpn.com/
    محدودیت زمانی در پسوورد – هر دوازده ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..
    http://www.freeukvpn.com/
    محدودیت زمانی در پسوورد – هر دوازده ساعت پسوورد تغییر می کنه
    ………………………………..

    روش ساخت کانکشن وی پی ان در ویندوز 7 و ویستا
    http://s1.picofile.com/file/6876152912/vpn_7_Vista.pdf.html

    روش ساخت کانکشن وی پی ان در ویندوز xp
    http://s1.picofile.com/file/6876163978/vpn_xp.pdf.html

    روش ساخت کانکشن وی پی ان در linux Ubuntu 10.10
    http://s1.picofile.com/file/6876160960/vpn_linux_Ubuntu.pdf.html

    روش ساخت کانکشن وی پی ان در MAC OS X 10.5
    http://s1.picofile.com/file/6876161966/vpn_MAC_OS_X_10_5.pdf.html

    روش ساخت کانکشن وی پی ان در Windows Mobile 6
    http://s1.picofile.com/file/6876162972/vpn_Windows_Mobile_6.pdf.html

    روش ساخت کانکشن وی پی ان در iPhone, iPad and iTouch
    http://s1.picofile.com/file/6876157942/vpn_iPhone_iPad_and_iTouch.pdf.html

    روش ساخت کانکشن وی پی ان در Android
    http://s1.picofile.com/file/6876153918/vpn_Android.pdf.html

    روش ساخت کانکشن وی پی ان در DD-WRT Routers
    http://s1.picofile.com/file/6876155930/vpn_DD_WRT_Routers.pdf.html


  16. Never Land در 11/23/07 گفت :

    چند وی پی ان رایگان با محدودیت زمانی
    اعتبار تمام اکانت ها تا شهریور 1390
    —————————————————

    VPN Type: PPTP
    Host Name: 209.190.20.253
    Username: Webgozar.VPN1
    Password: http://tiny.cc/ppfoh

    VPN Type: PPTP
    Host Name: 209.190.20.253
    Username: Webgozar.VPN2
    Password: http://tiny.cc/hez04

    VPN Type: PPTP
    Host Name: 209.190.20.253
    Username: Webgozar.VPN3
    Password: http://tiny.cc/a8uai

    VPN Type: PPTP
    Host Name: 209.190.20.253
    Username: Webgozar.VPN4
    Password: http://tiny.cc/zwhdd

    VPN Type: PPTP
    Host Name: 46.19.143.108
    Username: http://www.nightmusic5.ir
    Password: nightmusic9082

    VPN Type: PPTP
    Host Name: us.parsivpn.com
    Username: parsivpn
    Password: parsivpn


  17. Never Land در 11/23/07 گفت :

    فیلترشکن های 30 تیر برای دور زدن فیلترینگ —————————————————————–

    http://lifeinpleasureip.info/
    http://endloanloansurf.info
    http://greenherbbest.info/
    http://redzonebypass.info/
    http://follower-bypass.tk
    http://edusurf.tk
    http://ruthstock.tk
    http://earlysurf.tk
    http://freeuserbrowser.tk
    http://spreadoralive2.tk
    http://easy-surf.info/
    http://insomniaproxying.tk
    http://alayproxy.tk
    http://cxi1.fileave.com/
    http://fx4x4.tk
    http://yourunblock.tk
    http://loadedforexaccount.tk
    http://notblock.tk
    http://bestcarip.info/
    http://prodiastock.tk
    http://surfanonymouse.info
    http://browserbaster.tk
    http://airsurf.tk
    http://backslashunblock.info/
    http://ivio.tk
    http://browsehundred.tk
    http://ejproxy.tk
    http://freewebsitenewip.info/
    http://vpnalias.tk
    http://activitesproxies.tk/
    http://hatsurf.tk
    http://proxynow2.tk
    http://cxi1.fileave.com/
    http://irianstock.tk
    http://nextlevelbrowser.tk
    http://learnforexproxy.tk
    http://freefakeip.info/
    http://openlockdown.tk
    http://proxyethernet.tk
    http://www.freedom-vpn.info
    http://www.secure-vpn.info
    http://www.usavpntoday.info
    http://www.vpn-connection.info
    http://bebosurf.tk
    http://urlunblocker.com/
    http://deferredloansurf.info
    http://proxyserversite.info
    http://proxyboards.info
    http://thehidesolarpanel.info/
    http://creditscoreloansurf.info
    http://backinsurfip.info/
    http://cxi1.fileave.com/
    http://www.internetsdedicated.info
    https://foundhide.com/
    http://www.secure-vpn.info
    http://www.vpn-connection.info
    http://www.usavpntoday.info
    http://www.freedom-vpn.info
    http://anonsurf.org/
    http://op-school-internetten.nl
    http://greenlanternproxy.info
    http://teh1357.co.de
    http://yimin123.info
    http://hitech-proxie.tk
    http://just-secure-gadgets.tk
    http://proxsie-surfgalaxy.tk
    http://forextra-securedlogitech.tk
    http://bypassblackberrys.tk
    http://cxi1.fileave.com/
    http://surfsecureobamas.tk
    http://integratedlinks.tk
    http://blockdown.info
    http://bypassatcollege.info
    http://gonghang123.info
    http://eventanonymous.info
    http://unblockbook.info
    http://anonymoussite.info
    http://theproxyschool.info
    http://www.remote-vpn.info
    http://www.riskloansurf.info
    http://www.ideal-vpn.info
    http://www.cool-vpn.info
    http://www.excellent-vpn.info
    http://cxi1.fileave.com/
    http://www.net-out-of-control.tk
    http://surferizer.info
    http://pressfilter.info
    http://writeacheckloansurf.info
    http://currencyloansurf.info
    http://9p6.info
    http://crossblock.info
    http://www.ceoproxy.info


  18. سس در 11/23/07 گفت :

    مبارکا باشه


  19. نازی ی در 11/23/07 گفت :

    عجیبه من که نتونستم این خانوم رو درک کنم!!!!!!!!!!
    حرفا و افکارش عجیبه !!! به هر حال امیدوارم بتونه راهش رو پیدا کنه و بفهمه ازدواج تنها راه و هدف زندگی نیست !!