راهنمایی

پيام خصوصی:ویولت جون خواهشن یک راهنمایی نظری به من بده و از خواننده هات هم کمک میخوام. واقعا احساس میکنم احمق و عقب مونده هستم و خنگم و اونجور که این دوستم میگه به ترکستان میرم!! عصبی شدم و….
من مشکل دارم؟امل و بدوی هستم که از دست همسر فعلی و دوست پسر سابقم( یک نفر هستن) دارم دیوونه میشم؟ میگه پرایوسی و زندگی شخصی….!!!! این به نظر من فقط یک جور مشکل/ عقده روانی میاد. جفتمون تحصیلات عالیه و یکسان داریم. از دوران دانشگاهه همکلاس بودم. 5 ماه ازدواج و 5 سال دوست و همکاریم.
“عادت دارد که نسبت به هر تماس اشتباه و یا پیغام و مسیج اشتباه روی موبایلش جواب میدهد.
هر تماس اشتباهی مثل یک محرک عمل میکنه و اونه وادار میکنه که جواب بده و مکالمه رو طولانی کنه یا مجدد هی تماس بگیره. البته عنایت! دارید که اگر تماس گیرنده جنس مخالف باشه.
روزانه اس ام اس و تلفن و …به پارتنرش هم چیزی نمیگه تا وقتی که پارتنر خودش بفهمه ….و بار اول میگه بیخیال! بار دوم تمومش کن بیخیال ! بار سوم با یک زن بچه دار….
این کارکتر چرا میخواد رابطه اس ام اسی داشته باشی؟(ملاقاتشون هم رفته) طرفش مهم نیست چقدر پایین و بی ارزش باشه …. رابطه هاش برای عادته؟ دعوا و آشتی می کنه، شادی میکنه، گله از دوست و پارتنرش رو به این رابط جدید میگه….(چاه علی برای درد و دل؟)
من مادرشم و اونا هیجان زندگی؟ میگه من عشقشم و نمیخواد از دستم بده و این فقط “رابطه اش با انسانهاست” ما هر دو پروژه‌ها رو در خانه انجام میدیم. به دلیل ابتلا به نوعی از تنبلی(گشادی) هر سفری به شمال و جنوب و خارج و داخل رو میگه ایول دوست دارم ولی خبری از اجرا نیست.
اون که با دوستاش و شاگرداش کار موسیقی و … میکنه،‌به نظر من اونی هستم که داره میپوسه و تو خانه مانده.


نظرات شما


  1. MaN در 09/09/12 گفت :

    بانو ويولت سلام
    #flower #flower #flower
    ___________________________
    سلام


  2. روشنک در 09/09/12 گفت :

    #thinking


  3. پری ناز در 09/09/12 گفت :

    #thinking من هم مثل روشنک . می فکرم:دی


  4. سميرا )سوسو( در 09/09/12 گفت :

    #thinking
    طرز نوشتنش بد بود هيچي نفهميدم


  5. بهار در 09/09/12 گفت :

    شما قبل از ازدواج شناخت 5 ساله ازش داشتی. قاعدتا باید تو این مدت موضوع اس ام ها را متوجه میشدی. چرا با پیشنهاد ازدواج موافقت کردی؟ به این امید که خودشو اصلاح کنه؟ اشتباهت همینجاست. شوهرت عوض نخواهد شد
    اگه به این شرایط راضی هستی بمون سر خونه زندگیت و بی خیال روابط اس ام اسی شو! اگه نه که طلاق بگیر!


  6. فروردين در 09/09/12 گفت :

    مساله پرايوسی با شيطنت و احيانا خيانت رو نبايد قاطی کرد و بايد تيز هوش باشيم که از اولی برای سوء استفاده از دومی استفاده نشه. پرايوسی بزای همه خوبه – زابطه سالم با آدمهای جديد خوبه و باعث زشد آدمها ميشه.
    اين آقا اگر حواسش جای ديگست شايد بخاطر اين باشه که با همسرش فعاليتهای مشترککه هر دو طرف لذت ببرن کم دارن.
    در ضمن اگر حضرت آقا اينقدر احساس مسئوليت ميکنه که بايد هر پيغامی رو جواب بده پس کار مشکلی نبايد باشه که سرش رو گرم کرد.
    شاد و خندون باشي – هميشه


  7. خانمه در 09/09/12 گفت :

    چقدر نامفهوم نوشته .
    يعني ۵ سال رابطه اينقدر خام و ناپخته بوده كه ظرف ۵ ماه زندگي رو به فنا بده ؟
    فقط خواستين ازدواج كنين يا واقعا طرف اينقدر تغيير شخصيت داده؟


  8. فرناز در 09/09/12 گفت :

    سلام ويلی جان.طرز نوشتن ايشون جوری بود که من کاملا نفهميدم اما ۱۰ سال دوستی هم يه روز ازدواج نميشه!


  9. ابنوس در 09/09/12 گفت :

    خیلی بد نوشته ویولت جان …گنگه اصلا نمیشه فهمید اما بهترین کار اینه که برن پیش یه مشاور…


  10. نرگس در 09/09/12 گفت :

    به نظر من سریع باید برن پیش یک مشاور.


  11. سینا در 09/09/12 گفت :

    رابطه اس.ام اسی و اینجور چیزا لزوماْ دلیل خیانت نیست. زنی که با شوهرش داره زیر یک سقف زندگی می کنه باید بتونه تشخیص بده که شوهرش چه جور آدمیه و از این روابط منظور بدی داره یانه؟
    البته تجربه من نشون میده که اگر مردی اهل خیانت باشه روابطش رو از همسرش پنهان می کنه و اینکه این آقا روابطش رو پنهان نمی کنه می تونه دلیل بر این باشه که اینها فقط روابط معمولی با انسانها است و نه چیز دیگه
    والله اعلم
    پ.ن: راستی کامنت خصوصی پست قبليم رو خوندی؟


  12. مرواريد در 09/09/12 گفت :

    خيلی وقت ها مطرح کردن قضيه ی پرایوسی و حريم شخصی و … توجيه خيانت از طرف مرد هستش.ازدواج یه تعهد برای دو طرفه.حريم شخصی رو قبول دارم اما نه برای زير پا گذاشتن تعهداتی که خواسته و نا خواسته ازدواج برای آدم ايجاد می کنه. وقتی دو نفر ازدواج می کنند یعنی بايد تلاششون رو در جهت خوش حال کردن و خوشبخت کردن همديگه بکنن.وقتی مردی با اينکارش داره همسرش رو ناراحت می کنه )به فرض محال هم که هيچ نيت بدی نداشته باشه چون همسرش رو ناراحت می کنه داره تعهدش رو زير پا می ذاره.اين تقاضای زيادی از طرف زن نيست.حق طبيعی او هست که از نظر عاطفی احساس امنيت کنه.اين دوره ی گذار از سنت به مدرنيته يکی از مشکلات عمده ی زوج های جوان در ايران هستش.تا اونجايی که ديدم و شنيدم حتی توی غرب پرایوسی!!!تعهدات ازدواج رو زير پا نمی ذاره.


  13. ژول در 09/09/12 گفت :

    سلام ويولت عزيز #flower
    الان مغزم اصلا كار نميكنه


  14. مسعود در 09/09/12 گفت :

    من به شخصه زياد متوجه نشدم چون نا مفهومه .. چند تا دلیل به نظر من میتونه داشته باشه. از طرف شما خوب تامين نميشه که جای ديگه مشغوله یعنی شاید شما باهاش پا ! نیستی و کارایی که اون دوست داره رو انجام نمیدید يا مشکلی شايد بينتون هست که مید.نید این مشکل وجود داره و حلش نکردید و یا اصلا از مشکل خبر ندارید که بخواین حلش کنید .. دليل ديگش ميتونه اين باشه که تو اين ۵ سال که زمان زيادی هم هست خوب نشناختينش يا اگر شناختينش خيلی تغيير کرده که اينطور ميگيد.. يه دليل ديگشم ميتونه عقده ای بودن ! طرف باشه و…………
    اينا همش فرضيه است من نميتونم قضاوت کنم ..
    موفق باشيد..


  15. بهار در 09/09/12 گفت :

    یه سوال از سینا:
    اگر همسر شما به تماس های اشتباهی مردها جواب بده و مجدد تماس بگیره و باهاشون اس ام اس بازی کنه، باز هم به نظرت مشکلی نیست؟!


  16. صدف در 09/09/12 گفت :

    چرا همه فکر ميکنن اگه يه مرد به زنش خيانت کنه از طرف زنش تامين نميشه ؟ ای بابا چرا هميشه زن مقصره ؟ آقا سينا هم بايد توضيح بدن روابط اس ام اسی اگه خيانت نيست پس چيه؟ سرگرمی؟
    والله خيلی مبهم نوشته ولی مرده مريضه بنظر من . خودکم بينی داره.


  17. آبان در 09/09/12 گفت :

    نمیخوام طبق معمول همه بگم پایه باش تا درست بشه اینجا چند تاحالت ممکنه باشه:
    1- ایشون یه مرد سالم ولی کنجکاو و شیطونه که اگه شما حساسیت به خرج ندی میتونین با هم شیطنت کنین و دوستی های جدید رو شروع کنین..
    2-ایشون یه شخصیت نمایشی داره و نیازمند مداخله ی روانپزشکیه
    3_ایشون به خاطر حساسیت شما از سر لج یا برای اینکه ثابت کنه روابطش سطحیه ، به این کار ادامه میده
    4- ایشون یه آدم تنوع طلبه و این کاراکتر با دارو هم درمان نمیشه و شما اگه این بهت ثابت بشه باید بین تحمل و جدایی یکی رو انتخاب کنی
    5- ایشون به هر دلیل ( دنبال مقصر نیستم) اون محبت و هیجانی رو که لازم داره دریافت نمیکنه..این شاید به خاطر زیاده خواهی و البته اعتماد به نفس پایینش باشه که دنبال شیطنت های این مدلی میره..اینجا مشاوره کمک میکنه اگه ایشون تن بده بهش البته..
    6- ایشون فانتزی عشقش متاسفانه در قالب ازدواج قرار نمیگیره که این دیگه خیلی سخت میکنه کار رو..بعضی ها تصورشون از عشق چیز مخفیانه و هیجان انگیز و پر شوره که خوب همسر این شرایط رو متاسفانه نداره
    نکته آخر…
    پنج ماه برای تشخیص مشکل زمان کمیه و به نظرم هنوز فرصت داری برای توجه بدون حساسیت و احیانا حسادت ( خییلی سخته میدونم) به رفتار شوهرت تا بدون بزرگنمایی بتونی تحلیل درستی داشته باشی و بعد از گفت و گو نه دعوا و کنایه و عصبانیت و خود خوری و … به نتیجه ی درست برسی
    #flower


  18. آرایه در 09/09/12 گفت :

    هیچ اشکالی نداره خانم…..تو هم نپوس…تو هم با انسانها ارتباط برقرار کن… تو هم گرد و غبار روزمرگی از تن بتکون…با تفاهم با همدیگه و در چهاچوبهای همدیگه…شاید یک جاهایی تو کمتر و مرزهاتم محدودتر…چون زنی…اما نه اینکه تو هیچ اون همه چیز


  19. سینا در 09/09/12 گفت :

    به بهار:
    من نگفتم مشکلی نيست . منظورم اینه که اين کار لزوماْ به معنی خيانت نيست و فقط ممکنه يک کنجکاوی يا شيطنت ساده باشه و اون آقا يک موی خانمش رو هم با تمام اون خانمها عوض نکنه. در این صورت ممکنه فشارهای خانم باعث بشه که اون آقا به سمت پنهانی کردن روابطش بره. البته اون آقا شاید هم واقعاْ جنسش خرده شیشه داره. همه اين احتمالات هست و فقط خود خانمش می تونه تشخيص بده که شوهرش چه جور آدميه.
    به صدف:
    بستگی داره خيانت رو چه تعريف کنيم؟ رابطه جنسی؟ دل دادن به شخص ثالث ؟ يا هرگونه دوستی با جنس مخالف؟ به نظر مياد تعريف من و تو از خيانت يکی نيست.
    #flower


  20. ماه در 09/09/12 گفت :

    سلام ويولت جون
    من يه پيشنهاد برای اين دوست دارم.
    حتما بره مشاوره. آنهم يه مشاور خوب.
    مطمئنا اينجا نمی تونه راجع به مشکلات زندگ زناشويی صريح حرف بزنه.
    پيشنهاد من مرکزمشاوره نيک انديشان است. من آقای دکتر بهزادی رو در آنجا قبول دارم.
    http://banikandishan.com/
    اين هم آدرس سايتش است.
    ارزو می کنم همه ما بتونيم مشکلاتمون رو حل کنيم.#flower


  21. یک خواننده در 09/09/12 گفت :

    به نظر من اگر ایشان دیگر علاقه ای به بودن در کنار همسرشان ندارند به فکر جدایی باشند. اما اگر به هر دلیلی ماندن و ادامه دادن را ترجیح می دهند بهتراست که ایشان هم اگر تا کنون نسبت به پیشنهادهایی که به خودشان می شده به دلیل تعهد به همسر صرفنظر می کرده اند از این به بعد چنین نکنند. مطمئن باشند که در این شرایط داشتن رابطه با فردی جز همسر برایشان هم اعتماد به نفس آفرین است هم آرامش بخش.


  22. نگین در 09/09/12 گفت :

    لطف کنید به این دوستمون بگین درست بنویسه.اگه ترکی هم نوشته بود بهتر می فهمیدیم.خیییییییییییلی نامفهومه.ایشون سواد داره ؟؟؟!


  23. عرعری در 09/09/12 گفت :

    یعنی تو این 5 سال ایشون واقعا فقط داشتن گل میچیدن دیگه؟!!!
    چرا چشاتونو باز نمیکنین که بعدا دچار این گرفتاریها بشین. مشکل برخی از دخترای ما اینه که هدف براشون ازدواجه، چون دوستشون، دخترخالشون، فامیلشون ازدواج کرده، اونا هم باس بکنن. با کی و چه مشخصاتی، اصلا مهم نیست!!!
    به نظرم در وهله اول بهترین کار اینه شوهرشو راضی کنه که دونفری به یک مشاور مراجعه کنن!


  24. بهار در 09/09/12 گفت :

    سینا سوال من در مورد اون اقا نبود. در مورد خانوم احتمالیت پرسیدم
    فرض کن خانومت پیگیر تماس های اشتباهی میشه و باهاشون مجدد ارتباط تلفنی و اس ام اسی برقرار میکنه
    اونوقت تو چکار میکنی؟ راحت از کنار موضوع رد میشی و پیش خودت فکر میکنی ممکنه یه کنجکاوی یا شیطنت ساده باشه؟


  25. به نظر من که این همسر محترم نیاز به یه شوک داره که بفهمه اونی که تو خونه داره هم یه زنه نه یه مادر یه وسیله
    به خودت برس و سانتی مانتال کن و بزار دیده بشی
    بزار حسودی کنه
    بزار ببینه که تو. ار هر چی جنس مخاله توپ تری
    بزار دوباره مطرخ بشی


  26. نیلوفر در 09/09/12 گفت :

    خانم محترم!
    خیلی معذرت میخوام اما شما که تحصیلات عالیه دارین، کاش یه مقدار بهتر و با انشای رساتری به بیان مشکلتون می پرداختین.
    متاسفانه شوهر شما مرد زندگی نیست، اینجور مردا رو نه میشه اصلاح کرد و نه میشه کنترل کرد ؛ مثل آدمای معتاد یا بیمار روانی میمونن که درمانشون وقت و حوصله زیادی میخواد که البته معلوم نیست جواب بده یا اگر هم جواب بده، احتمال برگشتشون به شیوه قبلی زیاده و فکر کنم از حوصله شما خارج باشه.
    به هر حال بد نیست کسی رو پیدا کنید که بتونه روش تاثیر زیادی بذاره شاید خدا خواست و آدم شد و الا تا پای بچه ای به میون نیومده، خودتون رو از شرش رها کنید چون ممکنه اینطور که پیش میره، شما رو جون به لب کنه و به مرز جنون برسونه.


  27. بهار در 09/09/12 گفت :

    نظرات را خوندم. همه متفق هستند که نامفهوم نوشته شده. به نظرم بهتره این دوستمون دوباره مشکل را بنویسه
    1- “اونجور که این دوستم میگه به ترکستان میرم” ……. کدوم دوستت؟ منظورش چیه از اینکه به ترکستان میری؟
    2- عادت دارد که نسبت به هر تماس اشتباه و یا پیغام و مسیج اشتباه روی موبایلش جواب میدهد…… منظورت تماس ادم های غریبه هست دیگه؟ درست متوجه شدم؟
    3- روزانه اس ام اس و تلفن و …به پارتنرش هم چیزی نمیگه تا وقتی که پارتنر خودش بفهمه …… منظورت از “پارتنر” خودت هستی؟
    4- بار اول میگه بیخیال! بار دوم تمومش کن بیخیال ! بار سوم با یک زن بچه دار….. کی بار اول میگه بی خیال؟ خودت؟
    5- این کارکتر چرا میخواد رابطه اس ام اسی داشته باشی؟…… داشته باشی یا داشته باشه؟
    6- دعوا و آشتی می کنه، شادی میکنه؟…… با کی دعوا و اشتی میکنه؟ با طرف پشت خط؟ طرف غریبه س یا دوستی اشنایی فامیلی چیزیه؟
    7- گله از دوست و پارتنرش رو به این رابط جدید میگه……. رابط جدید یعنی دوست جدید اس ام اسی؟
    8- هر سفری به شمال و جنوب و خارج و داخل رو میگه ایول دوست دارم ولی خبری از اجرا نیست…….. این موضوع هم به اس ام اس ها ربط داره؟ یا یک مشکل جدا هست؟
    9- چند سالته؟