بازم بحث خوش بکا.رت

پيام خصوصيBig Frownلطفا ايميلم نمايش داده نشه،متشکرم))
سلام
اين پيامي که براتون ميخوام بذارم به پستتون ربطي نداره…فقط صرفا يه درد دل دوستانه ست…اون هم از اين جهت که فهميدم شما داراي قوه ي درک بالايي در اينجور مسائل هستيد و بيخودي هم درباره ي کسي قضاوت نمي کنيد و برچسب خوب يا بد بودن رو به بهانه هاي واهي به کسي نمي زنيد.پس خيالم راحته که حرفم درک ميشه و خونده ميشه و همين واسم کافيه…راستش مدت زياديه که دارم به اين مسئله فکر ميکنم:”داشتن ارتباط جنسي”…ميدونيد؟من کسي رو دوست دارم و ايشون هم منو…نه از اون دوست داشتنهاي الکي که دو روز بعدش به فراموشي سپرده ميشه…نه…هر دوي ما از احساسمون نسبت به هم مطمئنيم و ميدونيم که چي ميخوايم ولي اين وسط يه مشکلي وجود داره…و اون هم اينه که فعلا نه من و نه “م” شرايط ازدواج نداريم و حتي توان اينو نداريم که خانواده هامون رو در جريان اين موضوع قرار بديم…الان مدتيه که به شدت نسبت به هم متمايل شديم…از نظر جنسي…خيلي داريم سعي مي کنيم که اين احساسمون رو سرکوب کنيم تا وقتش برسه…ولي هر دومون خيلي معذبيم و اگه رک بخوام بگم به س.ک.س نياز داريم…اما مشکل ما اينه که من يه دخترم و يه دختر توي جامعه ي ما بايد تا شب عروسيش سالم بمونه.همه اينجوري فکر ميکنن و به اين اعتقاد دارن که دختري که پرده ي بکارت خودش رو پيش از زمان مقتضيش يعني همون شب زفاف ضايع کنه مستحق بدترين مجازاتهاست…چنين دختري حتي اگر از تمامي جهات کامل باشه با وجود چنين عيبي ارزش و احترام خودش رو توي جامعه از دست ميده.انگار تمام مشکلات جامعه توي پرده ي بکارت دختران خلاصه ميشه:”داشتن يا نداشتن پرده ي بکارت! مسئله اين است!”نميدونم تا کي ميتونم در برابر غرایزم مقاومت کنم و به احساسات جنسيم ارج نذارم…نميدونم تا کي ميتونم دختر بمونم…دارم تمام تلاش خودمو ميکنم ولي…از روزي ميترسم که پشيمون بشم از اينکه چرا به قانون اين قبيله ي متحجري که داريم توش زندگي ميکنيم پشت پا زدم و زندگيمو که توي پرده ي بکارتم خلاصه ميشه به باد دادم…
الانم خيلي جسارت به خرج دادم که اين حرفها رو دارم ميزنم چون هميشه نگران قضاوت شدن توسط ديگران هستم اما ميدونم دوستاني که اينجان روشنفکرتر از اوني هستن که بخوان کسي چون من رو متهم کنن و بهم انگ بزنن…اگه بتونيد توي اين زمينه کمکم کنيد و نظر خودتون رو بيان کنيد ممنون ميشم…نميدونستم خصوصي بذارم يا نه…واسم مهم نيست…شما هرجور که مايليد به من جواب بديد چون به شدت به راهنمايي نياز داريم.ميتونيد پابليش کنيد يا خير…حتي اگر فکر ميکنيد پيامم ارزش جواب دادن نداره بي خيالش بشيد…به هر حال مرسي،حداقل اينجوري سبک شدم که يه نفر حرفامو تا آخر گوش داد بدون پند و اندرز و نصيحت…
پاينده باشي.

دوست عزيز سلام
اين تنها مشکل تو تنها نيست و فراگيرتر از اين حرفهاست. منم يکبار نوشته ايي داشتم با عنوان ” داشتن يا نداشتن، مسئله اين است” که تبعات و واکنشهاي زيادي رو در پي داشت حالا نميدونم به اون اشاره کردي يا خير.
من نظر شخصيم رو علنا نمي تونم اينجا عنوان کنم که خداي نکرده خط دادن هم محسوب نشه.
ولي ببين ما داريم تو يک جامعه سنتي زندگي مي کنيم که درصد بالايي از اون هنوز دنبال رويت دستمال سفيد قرمز شده بعد زفافند. هرچند به ظاهر. دختران امروزي هم خوب بلدند با چه ترفندهايي حتي با شکم زايمان کرده، دختر بروند خونه بخت! من که مي گم نوش جونش و ناز شستش که چه کلاه گشادي گذاشت سر مرتيکه خري که مامانش رو فرستاد براي خريد 20 گرم گوشت لُخم.
ولي اين حقيقت جامعه ماست و تو اگه از اون تيپ دخترهايي هستي که منتظرند دگمه زنگ خونه توسط خواستگار محترم نواخته بشه، بايد که حفظش کني چون داري با باورهاي همين جامعه زندگي مي کني.
در غير اينصورت تن و روحت رو زجر نده و هميشه کاري رو بکن که براي انجامش دليل داري و ثانيه بعد افسوس چراي به انجام رسوندنش رو نداري.
هميشه يادت باشه اگه کاريم انجام ميدي صرف رضايت خودت باشه و نه لطفي در حق ديگري که اينجوري صد در صد مغبوني.
اگه موانع مذهبي جلوت رو گرفته که خدا راه در رو ، بي نهايت جلو پات قرارداده …قبلتُ و علي يارت.
___________________
این وبلاگ هم چنان مسیر عادی و نوشته های همیشگیش رو طی می کنه.


نظرات شما


  1. نازنين در 09/25/10 گفت :

    ببخشيد ولی پست قبلی درباره احضاريه حذف شد.جالبه.درخصوص سوال دوستمون بايد بگم اصلا لازم نيست که ارضای جنسی فقط از طريق ازبين بردن اين پرده معروف انجام بشه.ديگه خوددانی


  2. بهار در 09/25/10 گفت :

    من یه سوال بپرسم؟
    شما چند سالته؟ دوستت چند سالشه؟ چند وقته همدیگه رو میشناسید؟
    ببخشید شد سه تا. امیدوارم سوالاتم به فضولی برداشت نشه


  3. سینا در 09/25/10 گفت :

    ۱- من به پست قبلت نرسيدم. ايشالله که لبت بهتر شده باشه. خوب شد بخسه نزدند چون جاش می موند. عکسهايی هم که گذاشتی به هيچ عنوان زشت و ناراحت کننده نيست. مگر نشنيدی که شاعر ميگه:
    زخم دندان خوبتر کرد آن لب پرخنده را
    قيمت آری بيش می باشد عقيق کنده را
    ۲- در مورد اون پيغام خصوصی می خواستم بگم اونطور که من در عمر حدوداْ چهل ساله ام در اين جامعه ديدم دختری که بکارتش رو از دست می ده اگه با همون طرف ازدواج کنه که هيچ. در غير اينصورت بازيچه ای ميشه در دست مردان هوسباز که تا می فهمن ايشون باکره نيست تيريپ لاو الکی می ذارن ( الکی بهش می گن دوستت دارم عاشقتم در حالیکه توی دلشون به سادگی خانمه می خندند) و تا می تونن باهاش حال و حول می کنن و وقتی ازش خسته شدن ولش می کنن. چند دفعه که اين موضوع تکرار شد اون خانم از نظر روانی کاملاْ به هم ريخته و قاطی می شه و عملآْ زندگيش تباه ميشه. توی همين وبلاگستان خودمون حداقل دوتا نمونه توی ذهنم هست. راستی اينم بگم که همه اين خانمها اولش فکر می کنن که اين عشق جديه و واقعيه و چنين و چنانه…
    خلاصه از ما گفتن


  4. NoBody در 09/25/10 گفت :

    سلام از آی اس پی صبانت در مشهد بدون فیلترشکن و راحت سایتت باز میشه
    تبریک#party


  5. بهار در 09/25/10 گفت :

    حالم از هر چی سنته به هم ميخوره#angry


  6. MaN در 09/25/10 گفت :

    بانو ويولت سلام
    اگر مطمئني كه ارزشش رو داره اين كار رو انجام بده فقط به شرط اينكه همچي راست باشه(علاقه.عشق و ….) من دوست شما رو نمي شناسم اما به عنوان يك پسر بهت هشدار مي دم كه تمام دقتت رو براي شناخت طرفت به كار ببري چون داري در مورد چيزي صحبت مي كني كه متاسفانه داشتنش به هر نوعي از نداشتنش تو جامعه ما بهتره.


  7. دو پست قبلی ات را کمی دیر خواندم،هرچند تکرار مکررات است اما امیدوارم مصنوعات دلپذیر آنجا(EURO) پای برگشتت را ثابت نکند، تو در تنهایی خیلی از دیگران شریک همیشگی بوده ای.


  8. مليکا در 09/25/10 گفت :

    وقتی اين پستت رو خوندم يه جورايی غصه ام گرفت واسه اون دختر خانم.چون خدا ميدونه بعداز اينکه اين کار وانجام داد چه مشکلاتی ممکنه براش پيش بيات.بکارت توی جامعه ما از هر چيزی واسه دختر با ارزش تره حتی اگه نخوایم با اين حقيقت تلخ روبرو بشيم. در ضمن مردا خيلی بی جنبه هستن شايد بعدا همين کار باعث اختلاف وجداييشون بشه.


  9. تکتم در 09/25/10 گفت :

    دنیا کجاست ما کجاییم …..


  10. الهام در 09/25/10 گفت :

    سلام ويلی جان
    لبت خوب شده؟؟؟عزيزم مواظب خودت باش…ميدونی چقدر طرفدار داری؟؟
    در جواب کامنت اون دوستمون هم بايد بگم تو جامعه ی ما هيچی هيچی واقعی نيست حتی ارزشها.
    من ماما هستم..خودم کار نميکنم اما از دوستان و همکارام ميشنوم که هفته ای چند مورد ترميم ب کا.رت داشتن.هيچی تو اين جامعه حقيقی نيست.ژس هوای حقيقت وجود خودتو داشته باش عزيز دلم ارزش تو به يه دو قطره خون نيست…به وجود خودت احترام بذار.من نميدونم تو اين شرايط سخت چه کاری درسته اما حداقل کاری نکن که بعدها دلت برای خودت بسوزه
    شاد باش و شاد زندگی کن
    از عشقی که داری لذت ببر
    دوست داشتنو مزه مزه کن
    زندگی کن
    زندگی کن


  11. نساء در 09/25/10 گفت :

    ويولت جون ست قبلی به کجا رسید؟ ایمیل واقعا از طرف مربوطه بود؟
    راجع به ست الان به نظر من يه ريسکه و بستگی داره قدرت ريسکش تا چه حد باشه


  12. البرز در 09/25/10 گفت :

    سلام ویولت خانم
    نوشتن آخرین جمله ات نشان دهنده این است که تو هم گویا شک پیدا کردی به چیزی که مشهود است .
    البته به نظر من که مسلما شخصی است همان سیاق قبلی قشنگتر بود ، هرچند که صلاح مملکت خویش خسروان دانند .
    موفق باشی و به امید سلامتی و تندرستی


  13. آشنا در 09/25/10 گفت :

    برای پیام خصوصی:
    یه دختر با برقراری رابطه جنسی بخشی از روح وقلبش را برای همیشه به مرد میده. به همین خاطر باکره بودن مهمه. مهمه که روح و قلبت را در اختیار کسی بگذاری که می دونی همیشه با او خواهی بود. وگرنه برای همیشه بخشی از خودت را به او دادی و دیگه هیچوقت نمی تونی کامل وارد رابطه دیگه ای بشی، جسم و روح تو همواره این خاطره را با خودش خواهد داشت.
    نکته دیگه اینکه بعد از داشتن رابطه جنسی، دیگه نمی توانی طرف را درست ارزیابی کنی یا با قدرت توی ابن رابطه که هنوز پایه های محکمی نداره حرفی بزنی. سعی کن توانت را به شناخت و هدایت رابطه بگذاری. خانواده را در جریان بگذار و از خدا کمک بخواه. او پیوند آدمها را دوست داره و حتما اگه صلاحت باشه وصل شما را زیر نور رقم می زنه. آرزومند هدایت و آرامشت


  14. ???????????? در 09/25/10 گفت :

    به نظر من همیشه باید یه راه برگشت واسه خودت بذاری و از کاری که میکونی هیچ وقت پشیمون نشی


  15. ساتين در 09/25/10 گفت :

    غرايض رو لطفا تغيير بده به غرايز


  16. شيرين در 09/25/10 گفت :

    دوست عزيز من از خانواده های سنتی خيلی دختر ها رو ميشناسم که اينکارو کردن.
    اگه پسره مذهبيو سنتيه اينکارو اصلا نکن.هر چی هم که گفت.


  17. رها در 09/25/10 گفت :

    اولا که بابت لبت کلی حالم گرفت#brokenheart دوما به نظر بالاخره اين نسل بايد با نسل قديم يه فرقی بکنه…من اينجور مواقع می گم اگه الان ماشين زد بهم ومردم به لذتی که می تونستم بچشم واز خودم دريغ کردم چه جوابی بايد بدم؟اگه مطمئنی که دوسش داری بايد لذتش را بچشی وهرگز هم پشيمون نشی….



  18. مهسا در 09/25/10 گفت :

    مشکل اصلی مردم ما اینه که بیشتر تمایل دارن دروغ بشنون تا حقیقت تلخ رو
    به این دوستمون توصیه میکنم که راه های دیگه رو هم امتحان کنه
    یکباره سراغ ازاله ب ک ا ر ت نرید
    کمی هم این همراهتو امتحان کن ببین اصلا تو این جور موارد میتونی بهش اعتماد کنی
    ببین توی س ک س اونی که تو میخوای هست یا نه
    ضمنا اگه لازم شد به خواستگارت دروغ بگو چون از شنیدن دروغ بیشتر خوشش میاد تا حقیقت


  19. هادی در 09/25/10 گفت :

    من به شخصه مخالف این مساله هستم و به نظرم باید روابط کاملا آزاد بین زن و مرد تا قبل از ازدواج وجود داشته باشه.
    اما ما الان در این اتمسفر زندگی می کنیم و نفس می کشیم. چه بخایم و نخایم از این دوره گذر خواهیم کرد ولی تا اون روز که باید دعا کرد مال بچه هامون باشه دست به کاری نزن که جبران نشه. همین الانشم بدون هرچقدرم تو اون پسرو دوست داشته باشی احتمال ازدواجتون ۵۰ درصده و تازه بعد از رابطه جنسی این احتمال پایین ترم میاد.
    علاوه بر اینکه بعد از سکسی که تو پرده نداشته باشی، پسرو دچار یه احساس مسوولیت و گناه الکی میکنی که ممکنه که به خاطر ترحم بات ازدواج کنه که اونم با دوام نخاهد بود.
    پس تا تو این جامعه هستی همه چیز رو باهم ببین و بدون شرایط حادی پیدا می کنی.
    خود منم که ادای روشنفکری دارم برام جای تعجب خواهد داشت که دختری در چنین جامعه ای چرا باکره نیست. چه برسه به عموم جامعه. ضمن اینکه راهای دیگه ای هم برای جنسی وجود داره که اون مشکلم پیش نیاد. زود و احساسی تصمیم نگیر. 


  20. یلدا در 09/25/10 گفت :

    به نظر من کاملا بستگی به خود آدم داره..ويولت حرف قشنگی زد:
    هميشه يادت باشه اگه کاريم انجام ميدي صرف رضايت خودت باشه و نه لطفي در حق ديگري که اينجوري صد در صد مغبوني.
    به نظرم اگر خودت احساس می کنی دوست داری اين رابطه رو داشته باشی اين کارو انجام بده اما هيچ وقت از طرف مقابل طلبکار نباش که چون من اين کارو انجام دادم چنين و چنان
    و هميشه اينو بدون که اگه يه نفر واقعا ارزش زندگی کردن داشته باشه هيچ وقت اين قضيه براش مهم نخواهد بود..پس دمو غنيمت بشمر و از زندگين لذت ببر


  21. sara در 09/25/10 گفت :

    ويولت عزيز دركمال احترام بايد با نظرت مخالفت كنم من خودم اعتقادات ديني خاصي ندارم كه به خاطر اين اعتقادها با نظر تو مخالف باشم اما بايدبه اين دختر گل بگم كه عزيزمن همه فكرميكنن عشقشون الكي نيستو يك عشق خدايي هست اما اگه واقعا همه اين عشقهاخاص بودند چرا فرهاد شد فرهاد ؟؟؟ پس شك كن به خاص بودن عشقتون .خيلي مهمه كه چند سالتون هست خود من تو 18 سالگي باكسي دوست بودم كه حاضر بودم جونم رو براش بدم اما بعد چندسال وقتي به اون موقع فكرميكنم ميبينم اگه ارتباط باقي مونده بود هم الان اون آدم ايده آل من نبود.
    يه مورد خيلي مهم هم اين هست كه اعتقادات سنتي چه خوب چه بدشده جزي از جامعه ي ما كه نميشه به كل ناديده گرفتشون .
    دركل اگه يه كم زرنگ باشيد هم ميتونيدحال كنيد هم عمل پرده برداري رو انجام نديد.
    ______________________
    من اصن اصرار ندارم درست می گم
    و خوشحال هم میشم نظرات مخالف نظر من رو بذارید#smile


  22. ویولت در 09/25/10 گفت :

    به سینا:
    نه
    ولی از مرجع درست و قضایی پیگیر هستم


  23. ليلی در 09/25/10 گفت :

    با سينا کامنت ۳ موافقم…


  24. سميرا در 09/25/10 گفت :

    سلام/چه جالب …
    زندگی من چقدر شبيه اين دختر خانم بود ….
    دوست دارم تجربه ام رو اینجا بگم گرچه یاد اوریش خیلی تلخه و کسی از این جریان خبر نداره /…….
    اما برا اینکه زندگی یکی دیگه مثه خودم خراب نشه …….میخوام بگم ….
    ۵ سال پيش من با يه پسری اشنا شدم که دقيقا همين طوری بود که اين خانمه می گفت ….خيلی عاشق هم بوديم و ثانيه ای بدون هم نبوديم …..و ..و…و….
    دقيقا همين مشکلو داشتيم ..اوایل نه …اما بعد که بهمون فشار اومد …..
    ..من باهاش رابطه جنسی داشتم ….اوايلش خيلی سعی کرديم که اين گند رو نزنيم …..و من خودمو حفظ کنم اما نشد …..وقتی رفتم دکتر گفت شما دختر نيستيد!!
    نمی دونم اصلن کی اين اتفاق افتاد ……من فقط با اون بودم و لاغير ….اما از اون به بعد اون نسبت به من سرد شد ….زمین تااسمون عوض شد
    گفت نکنه تو با کسی ديگه ای بودی ….و همين طور که بامن رابطه داشتی با کسی ديگه هم رابطه برقرار کردی…درحالی که قبل از رابطه جنسی مون به همین بهانه رفته بودیم دکتر زنان و اون تایید کرده بود بکارت من رو ….و کلی هم همین اقا ازسوالات جانبی و …کرده بود !!!!
    اما ……
    بعدش….
    وقتی حرف ازدواجو پيش کشيدم …..کشيد کنار ……باورتون نميشه من دهنم وا مونده بود …….ميخواستم خود کشی کنم …..اون خيلی گريه می کرد …
    نمی دونست چه کنه ….
    از طرفی منو دوست داشت …..و نمی خواست از من جدا بشه …ازطرفی شک افتاده بود تو جونش نمی تونست با من ازدواج کنه …..
    با هاش مطرح کردم اين قضيه رو که : اگه نمی خواهی با من ازدواج کنی منو ببر دکتر ……و جراحی و …..
    اينجوری آبروی منو نبر!!
    منو برد دکتر !!!اما وقتی فهميد دکتره ۵۰۰ هزار تومن می خواد برا جراحی ……..کشيد کنار ….
    ..
    ….

    ۵ ساله ندیدمش
    …بماند بقيه اش چی شد و زندگی من چقدر خراب شد به خاطر حماقتی که کردم ….و الان بعد از ۵ سال می بينم که اون اتفاق چقدر مسيرزندگی منو عوض کرد که درست بشو هم نيست …..
    اما تو اين کارو نکن دختر!!!!
    ما توي ايران زندگی می کنيم ….و مردهای ما مردهای ايرانی و سنتی هستن
    که وقتی می خوان زن بگيرن اگه خودشون دنيايی هم گندکاری کرده باشن اما می رن سراغ يه دختر افتاب مهتاب نديد ه ….ببو گلابی!!!این واقعیت تلخ جامعه ماست …..!!!
    پس خودتو حفظ کن
    من تجربه اش رو کردم …و بدتاوان دادم
    بد جور!!!!!
    نمی گم رابطه نداشته باش …..
    اما اونقدر که بتونی بک.ارتت رو حفظ کنی
    ویویت جان ببخشید اگه خوب و اخلاقی ننوشتم می توی پابلیشش کنی


  25. ۱. تو مثل اینکه عادت کردی قبل از یک همچین مراسماتی بخوری زمین ها #worried چرا مواظبت نمی‌نمایید آخر!
    ۲. من دارم میام ها!#kiss
    ۳. یعنی چهارشنبه بری و نیگرت دارن #devil اونوقت پنجشنبه من آرزو به دل می‌مونم؟ ملاقات ممنوع می شی؟ #grin
    ۴. در مورد این خانوم محرتم من صد و هشتاد در صد با سینا موافقم. خیلی قاطع، صحیح و واقعی نوشته.
    ۵. برو سفر. هر جا که دوست داری. سفر خوب می‌باشد!#hug #kiss


  26. ayda در 09/25/10 گفت :

    salam
    dooste aziz inke hame migan hame chi be khodet bastegi dare doroste,vali az ye taraf be tarafe moghabel ham bastegi dare pesarhaye irani nemigam hamashun vali oon edeee ke ke harfaye roshanfekrane mizanan va ma ham bavareshoon darim chizi too zateshoun daran ke taghsire khodeshunam nist farhangie bahash bozorg shodan va shekl gereftan va doroste ke adam ba motaleo va film ya raftan be samte motemaden shodan didgahesh avaz mishe vali oon bavarhayi ke bahashun bozorg shode shayad baraye ye modat jashouno be chizaye dg bedan vali dar nahayat hamunan yani ke kheyliashun mian ghabl az rabete migan are ma didemun intorie aslan masaleyi nisto in harfa vali bade rabete va ye modat be oon bavaraye avalie khodeshun miresano barmigardan hezar ta chiz be adam migan ,be nazare man ham rezayate ghalbie khodet moheme va bade oon etminan az zehnet tarafe mghabelet


  27. rosa در 09/25/10 گفت :

    dar morede soalet tu 2 post e ghabli: nah baraye yek mah mehman ke hich baraye maloulin e khodeshun ham baad e mah ha shaiad sal ha davandegi o kaghaz baazi shayad emkan e zendegi tu sakhtemunaye makhsous e maloulin faraham konan.


  28. مه ناز در 09/25/10 گفت :

    آخیش امروز دیگه فیلتر نبودی#grin
    در مورد این بحث خوش من اجازه لازم رو می دم بابا این چه حرفیه هر کاری دلت میخواد به شرط اینکه به کسی اذیت نکنی انجام بده برو جلو ما باید زندگی کنیم تا خوش بگذرونیم خود من پشیمونم چرا قبل ازدواجم رابطه نداشتم … اون بکا…رت هم که قابل حله


  29. pashmaaloo در 09/25/10 گفت :

    آقا یه سوال؟ مگه پسرایی هم که ازدواج میکنن «پسر» هستن که از دخترا انتظار دارن دختر بمونن؟ این بی انصافیه و من واقعن باهاش مشکل دارم. اگه پسری قرار براش پرده بکارتم مهم باشه اصلن نمیخوام وجود داشته باشه. خوبه آدم یه خورده منطقی باشه. داشتن پرده دلیل بر این نیست که طرف تا حالا سکس نکرده باشه. همونطور که نداشتنش دلیل بر بیب بودنش نیست.


  30. آذين در 09/25/10 گفت :

    ويولت جون اگه ممکنه توضيح بده چه شکلی ميشه تو جشن ۵شنبه به عنوان يه شرکت کننده آزاد شرکت کرد؟
    آخه ميخواستم برنامه ريزی کنم براش
    مرسی


  31. سولماز در 09/25/10 گفت :

    به پيام خصوصی:
    ابدا اين کار رو نکن . يه رابطه ج ن س ی داشته باش که توش ازاله بکارت نداشته باشی. با اينکه اين حق هر انسانيه ولی ما تو ايران زندگی می کنيم. اگر اين اتفاق بيفته مطمئن باش که اين آقا بعد از يک مدت ولت می کنه و تو ميمونی و يک دنيا پشيمونی که نميدونی باهاش چی کار کنی. حتی اگر اون لحظه واقعا از ته دل می خواستی . همه جوانب رو در نظر بگير.


  32. سالی در 09/25/10 گفت :

    فکر می کنم کاملا شخصی باشه و به تصميم يه نفر بر می گرده اما از بين رفتن بکارت اونم با اين جوی که ما در اون هستيم نه تنها يه سنت شکنيه يه گرفتاری عاطفيه. يه دختر ممکنه هيچ وقت نتونه اولين شريک جنسی خودشو فراموش بکنه و آسيب جدی بخوره . شايد واقعا زندگی عاطفی بعديشو که ممکنه بدون وجود اون پسر باشه تحت تاثير بذاره.


  33. bita در 09/25/10 گفت :

    سلام ويولت عزيزم آخه چرا موظب خودت نيستي شما!!! راجع به اين پست من خودم دختر بودن و قبول دارم و اينكه خودم دختر هستم نمي دونم الان با كسي دوست نيستم و به كسي احساسي ندارم اما هيچ وقت تحمل نداشتم كه اون شخص حتي دستش به من بخوره !!!!


  34. محمد رضا ~.~ در 09/25/10 گفت :

    سلام // خواهرم
    باید این دوست عزیز به این نکته توجه کنند که در چه خانواده ای پرورش یافتن و شازده پسر هم از چه خانواده ای برآمده؟
    و دیگری اینکه وای بر من اگر هوا وهوس باشد.
    اگر بعد از لحظه ای لذت تمام شد
    و کاسه دوستی شما هم لبریز/ و دوستی و علاقه به خط پایان رسید
    آنگاه چه؟
    تنها شما میمانید/ با هزاران سوال در ظاهر بی پاسخ
    آیا تضمینی برای رسیدن به وصال این دو کبوتر وجود دارد؟
    سرافراز باشید
    *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
    // نظرسنجی انتخاب وبلاگ های برتر سال //
    http://persianweblog.ir/topblogs/topblogs.aspx
    ———————————–
    پ.ن
    مراقب خود باش ویولت خواهر


  35. شايسته در 09/25/10 گفت :

    سلام .
    مدتهاست به اینجا سر می زنم ولی این اولین کامنتمه .
    شخصيت و حس زندگيت قابل تحسين و فوق العاده است .
    راجع به اون دوستمون هم اميدوارم تصميمش هر چی که باشه هيچ روز دلگير پاييزی بابتش پشيمون نشه .
    #kiss اینم بوسه آغاز رفاقت اگه اجازه بدی


  36. کتایون در 09/25/10 گفت :

    دوست عزيز
    رابطه ی ج.نسی فقط برداشتن ب.کارت نيست.
    من با نظر ۳ و ۲۵ کاملا موافقم.
    همسر من با داشتن یا نداشتنش مشکلی نداشت ( به گفته ی خودش )
    و این اتفاق دو هفته قبل از مراسم عروسی مون و ۵ ماه بعد از عقدمون افتاد.ولی به شوخی به من میگه تو شب عروسی با. کره نبودی.
    اين


  37. پیشگو در 09/25/10 گفت :

    من که اصلا کاری ندارم به اون پرده کذایی و تصمیمی که خواهد گرفت اما…
    یه چیزی رو فراموش نکنه. اونم این که بسیار زیاد بودن پسرا و دخترایی که لیلی و مجنون وار هم رو دوست داشتن و حتی توی خواب شب نمی دیدن که ممکنه یه روزی با هم به مشکل بر بخورن و یا جدا بشن از هم. اون طور هم که از پیام ایشون برداشت میشه احتمالا سنشون هم نباید زیاد باشه و الان به قول معروف شدیدا داغ هستن! اما بهتره یه کم اول به رابطه شون فکر کنن بعد به فکر مسائل حاشیه ای باشن. از دست دادن این پرده شاید تبعات اجتماعی زیادی توی چامعه ما براشون داشته باشه اما فراموش نکنن که اگر الان از دستش بدن و اون بخاطره کسی باشه که فکر میکنی تمامه زندگیته و عشقته و روزی خدای نکرده اونطور نشه… اونوقت دیگه این دید جامعه نیست که روت فشار میاره بلکه فشار روحی و روانی خودته که ممکنه از هم متلاشیت کنه.
    همیشه با چشمانی کاملا باز قدم بردار حتی در تاریکی…
    پرحرفی کردم ویولت جان
    ببخشید


  38. کتایون در 09/25/10 گفت :

    ای بابا ويولت جون
    برای پست قبلی نمی شه کامنت گذاشت…. چرا مراقب خودت نيستی؟ اگر دندونت شکسته بود چی؟
    حالا هی بيا عکس ساعت و انگشتر بذار که ما چشمت بزنيم هاااااا #kiss
    ولی لب قلوه ای خوشگلی شده ها #winking


  39. اتحاد خاموش:
    ویولت به نظرم به جای تحریم اس ام اس، سودرسانی رو تحریم کن. گاهی اگر یه اس ام اس بدی میشه ۱۰ تومن ولی همون کار رو بخوای زنگ بزنی بگی میشه ۱۰۰ تومن! (قیمتا مثال بود) من فقط اس ام اسای غیرضروری رو تحریم کردم. مثل متن و جوک و غیره…
    البته این نظر منه. من برای نظر تو احترام قائلم عزیـــزم
    روز من:
    چه قدر انرژی مثبت داری تو دختر…
    متفاوت بودن هزینه داره:
    درک می کنم
    هفته ی خوب من:
    انگشترت مبارک عزیزم. چه دستای خوشگلی. ولی به نظرم از اون بار که عکس گذاشتی یه کم لاغرتر شدن دستات… چرا؟
    تصمیمی ناگهانی:
    شاید بتونی اونجا و با اون امکانات بهتر از اینی باشی که الان هستی. من یه روز میرم ولی الان زوده…
    لب پاره شده:
    الهی بمیرممممم، لبشوووو
    الان بهتره عزیزم؟
    پی نوشت: ویولت خاطرت خیلی عزیزه که با این ذهن آشفته و یه عالمه کار انجام نداده، نشستم اینجا و وبلاگت رو می خونم. منتی نیست. آدم واسه کاری که خودش از انجام دادنش لذت می بره که منت نمیذاره ولی فقط خواستم بدونی که من خیلی دوستت دارم…
    مواظب خودت باش ویلی#hug


  40. اسم مستعار در 09/25/10 گفت :

    ببین من از مساله خودم شروع می کنم… من ازدواج نکرده ام… هم خودم و هم خونواده ام بدون اینکه سنتی و دگم باشیم اما اعتقادات مذهبی داریم… اما من اصلا پابند سنت و عرف جامعه نیستم… سر وکارم فقط با دل و منطقم و عقلم ه و کاری رو انجام می دم که بهش اعتقاد و باور دارم… به همین دلیل هم با کسی که دوستش دارم و بهش اعتماد و اعتقاد دارم از یک مقطعی از رابطه یه بعد رابطه مون تبدیل شد به یک رابطه جنسی کامل و الان هم کلی از فضای ایجاد شده راضی هستیم… مقدمه رو برای این گفتم که بگم برای انجام اینکار یک سنت شکنی و تابوشکنی کامل انجام دادم… هیچ وقت هم به این فکر نمی کنم که اگر یه روزی خواستم ازدواج کنم با کسی غیر از کسی که الان دوستش دارم قراره چه اتفاقی بیفته… اما این وسط یه نکته خیلی مهم وجود داره که خود ویلی به خوبی بهش اشاره کرد.. اون هم اینکه: هميشه يادت باشه اگه کاري هم انجام ميدي صرف رضايت خودت باشه و نه لطفي در حق ديگري که اينجوري صد در صد مغبوني.
    بنابراین چنین کاری رو زمانی اتنجام بده که خودت صد در صد بهش اعتقاد و نیاز داشته باشی که اگر هم یه روزی به هر دلیلی طرف مقابلت رهات کرد یا اینکه ارتباط تون قطع شد فکر نکنی که سرت کلاه رفته و … و زمانی انجام بده که معتقدی فقط و فقط واسه دل خودت داری این کار رو انجام می دی.. یه نکته خیلی مهم دیگه هم وجود داره و اون اینکه حواست باشه که ظرفیت و عشق و محبت طرف مقابلت رو سنجیده باشی… یادت باشه که اون هم مردی یه که تو همین جامعه و فرهنگ و سنت بزرگ شده و اگر طرف روبروییش تو نباشی احتمال خیلی زیادی وجود داره که جزو اون دسته از مردایی باشه که مقیده که شب اول ازدواجش رو با کسی بگذرونه که دخ.تر باشه… مواظب باش که این موضوع چه تو دوران دوستی چه اینکه اگه باهاش ازدواج کردی بعدا برات سرکوفت نشه… و این آخر هم دوباره از خودم می گم… من حتی اگه دوستم ترکم هم بکنه به خاطر این موضوع اصلا احساس سرشکستگی نمی کنم چون هم به ظرفیتش یقین داشتم و این موضوع تو این مدت نه تنها باعث سرکوفتم نشده حتی باعث بهترشدن و عاشقانه تر شدن رابطه مون هم شده … اگر هم یه روزی ترک کنه به خاطر این موضوع احساس سر شکستگی نمی کنم چون به خاطر دل خودم و زمانی که خودم خواستم این کار رو کردم … همین… خلاصه اینکه خیلی با احتیاط عمل کن … #flower


  41. ژول در 09/25/10 گفت :

    این مساله برای من هم سواله
    ولی به نظرم خیلی مهمه که طرز فکر طرف مقابل چجوری باشه.حتی اگر تصمیم بر ازدواج نباشه.چون اگر بر اساس بودن یا نبودن این بافت کذایی قضاوت کنه روی رفتار ج ن س ی اش هم تاثیر میزاره و به طرفش به چشم ابزاری برای ارضا شدن نگاه میکنه که قطعا نگاه تحقیر آمیزیه


  42. علی در 09/25/10 گفت :

    سلام خانومخانوما
    هرچی بگی از سر عشق بر مياد


  43. ليلا در 09/25/10 گفت :

    ویلی اتفاقا اگه سفرت مصادف بشه با ژانویه علیرغم سردی هوا اما از نظر مناسبتی بهترین زمان هستش برای سفر به اروپا. امیدوارم برنامه‌ات سری بشه و به سلامتی
    بری و حسابی هم بهت خوش بگذره. در مورد موضوع پست امروز هم به نظرم از مواردی‌یه که نمیشه واسه همه نسخه‌ی یکسان پیچید! بستگی کامل به شرایط بلوغ فکری، عاطفی طرفین و همینطور سن و سال و تجارب قبلی و هدف‌شون از رابطه داره. ممکنه چنین ارتباطی برای یک زوج آرامش‌بخش ترین باشه و واسه یه زوج دیگه سم مهلکی که رابطه را دچار بلوغ زودرس ناسالم بکنه. هر یک از ما دارای ارزش‌های اخلاقی مختلفی هستیم که باعث تصمیم‌گیری ما در زندگی میشه. نمی‌خوام بگم چه چیزی درسته یا چه چیزی غلط، اما رابطه‌ی جنسی یکی از قدرتمندترین تجاربی‌یه که دو نفر میتونن اون را با هم تقسیم کنند. در بهترین حالت نه فقط جسم دو نفر را با هم یکی می‌کنه که باعث وحدت قلب و روح هم میشه. در واقع انرژی و تکانه‌های روحی طرف مقابل هم از این طریق دریافت میشه و بر حسب کیفیت رابطه می‌تونه بر ما تاثیر مثبت یا منفی بذاره. اما از طرف دیگه ممکنه باعث “شهوت کورکورانه” هم بشه که خطرناکه و کل رابطه را تحت‌الشعاع قرار میده. در واقع شهوت را با عشق اشتباه می‌گیریم! امیدوارم این دوست عزیز کامنتر هم که ازت سوال پرسیده بتونه با توجه به شرایط فکری عاطفی خودش و دوستش بهترین تصمیم را بگیره. در حدی که هر دو طرف از رابطه لذت ببرند و البته رابطه را هم به شکل گازانبری (!) دچار شهوت کورکورانه نکنند.


  44. جينا در 09/25/10 گفت :

    سلام ويولت جان
    هفته گذشته انقدر سرم شلوغ بود که نگو. هم محل کارم ُ هم يه امتحان مهم داشتم و هم تو خونه کلی کار داشتم.
    امروز بعد يه هفته سر زدم ديدم چقدر مطلب نوشتی !
    ماشالله واقعا ! دم شما گرم !
    حالا نمی دونم برا کدومشون نظر بذارم !
    فقط بگم که واسه لبت خيلی ناراحت شدم ُ البته فکر می کنم الان بايد بهتر شده باشه . انشالله که بلا دوره.
    بعدشم بگم که نگران نباش اصلا جاش نمی مونه و بر خلاف ظاهر خيلی حساسی که پوست و گوشت لب داره ولی خيلی زود و خوب جوش می خوره.
    ولی تورو خدا بيشتر مراقب خودت باش.
    #heart #kiss


  45. ترانه در 09/25/10 گفت :

    دوست عزیز اگر توی اروپا یا آمریکا زندگی میکردی مطمئنا چینن سوالی برای برات پیش نمیومد اما متاسفانه ایرانی و بدتر از اون اینکه طرف مقابلت علیرغم درک و شعور و عشق …آخرش یک مرد ایرانیه و توی خانوا ده ای بزرگ شده که همون دیدی رو که میدونیم نسبت به بکارت دارن. پس عزیزم امن ترین راه رو انتخاب کن و این رو درنظر داشته باش که: اگر خدای نکرده مشکلی توی این رابطه پیش بیاد اون کوچکترین اسیبی نمیبینه ولی زندگی تو ممکنه از این رو به اون رو باشه. مگراینکه به اندازه کافی قوی هستی و میتونی خودت رو در مقابل واقعیت تلخ بیرونی ساپورت کنی.


  46. ساسان در 09/25/10 گفت :

    سلام. تا ۲ نسل ديگه از ايرانيا نميرن همين برنامه هست. به دينم ربطی نداره اين ريشه تو سنتهای اين مردمان هزار فرهنگ داره. هنوز بايد ۱۰۰ سال ديگه بگذره تا مدرن شيم . هنوز مسائل جنسی واسه ملت حل نشده اينو ادم به کی بگه.حالا هی بريد زوزه بکشيد تا اقاتون ظهور کنه.


  47. مرمر در 09/25/10 گفت :

    من فدای تو بشم ويولت جونم که اينقدر ساده و قشنگ و روون حرف دلت ودرواقع حرف منطقی رو گفتی !
    ويولت ميدونی من چقدر دوستت دارم؟
    ميدونی چه جاهايی وقتی کم اوردم تو اومدی جلو روم و همين بهم انگيزه داده برای ادامه دادن .. تو الگوی زندگيمی در دوست داشتن زندگی و
    به اون عشق ورزيدن ..
    تورو خيلی خيلی دوست دارم بانوی خستگی ناپذير روياها #hug


  48. محیا در 09/25/10 گفت :

    درسته که کنترل اين اميال خيلی خيلي سخته و از نظر من تقريبا غير ممکن!! ولی به این فکر کن که اگر يه روزی خدای ناکرده اين ارتباط صدمه ای ببينه اونی که بيشتر از همه باخته خودتی. اصلا شايد اگر پا بگيره هم شما ۲ تا نسبت به هم بدبين بشيد. با این شرایط جامعه خانوم ها بايد ياد بگيرند بر احساساتشون مديريت کنند. ولی به هرحال اگر هم يه روز ارتباط داشته باشی بعد از اون چند لحظه همش نگرانيش برات می مونه و فکر خواهی کرد که تو خيلی برای رابطتتون هزينه کردی و همش از طرفت انتظار خواهی داشت که کارهای خارق العاده برات بکنه…. با واقعیت ها زندگی کن
    ای کاش از مشکلاتتون برای ازدواج برامون می گفتي. شايد برای اون هم راه حلی پيدا می کرديم


  49. سایه در 09/25/10 گفت :

    عزیزی که سوال به این مهمی رو مطرح کردی .جوابهای ویولت کاملا هوشمندانه بود .بقیه هم گفتن ار.ضای این میل نیاز به س ک س کامل نداره .در ضمن اگه شماها عاشق هم باشید باور کن فقط تو بغل همیدیگه خوابیدم میتونه کاملا به این حس جواب بده
    اگه هم طرفت رو خوب میشناسی میتونی به نیاز دوطرفه تون هوشمندانه جداب بدید و پاش وایسید
    من واقعا نمیدونم جز کدوم دسته آدمها و روحیات هستی .بهتره با خودت خلوت منی و ببینی که با چه کاری به آرامش میرسی؟ با انجامش ؟ با حفظش ؟
    ولی سرکوبش نکن


  50. زیپ در 09/25/10 گفت :

    ما که به این جور مسائل پایبند نیستیم اصن! این قضیه اما فکر میکنم شخصیه و به شرایط فرهنگی و خونوادگی خودت هم بر میگرده و البته خیلی ها هم هستن که این تابوها رو میشکنن و سنت شکنی میکنن! باز هم به خودت بستگی داره که تا کجا مقاومت کنی که بعدن از کاری که کردی چه ( با انجام دادنش و چه با ندادنش) پشیمون نشی!
    بهر حال هیچکس مث خودت نمیتونه تبعات این کار رو بسنجه! خودتی و خودت! ماها که تورو نمیشناسیم یا خونوادت رو نمیشناسیم که بخوایم برات نسخه بپیچیم! و در ضمن ما آقایون اصلن چیزی به اسم پرده نداریم که بتونیم جای شما تصمیم بگیریم! اما من تو این شرایط و با توجه به ذکور بودنم اگه روی یک دختر بودم با همین خانواده ی نیمچه مذهبی که دارم هیچ وقت به چیز بی ارزشی مثل بکارت تن نمیدادم و بخاطرش خودم و لذت هام رو محدود نمیکردم!


  51. شیدا در 09/25/10 گفت :

    ey vaiiii.nakone man cheshmet zadam???
    kheili narahat shodamm kheiliii


  52. تی تی در 09/25/10 گفت :

    من فکر میکنم ادم باید هر کاری میکنه و هر تصمیمی که توی زندگیش میگیره بهش پایبند باشه،‌ یعنی خودش حداقل کار خودش رو قبول داشته باشه و بتونه در برابر پیشامدهاش هم وایسه. نه اینکه بعد از اینکه کاری رو انجام داد و پشیمون شد بخواد گردن دیگری بندازه یا عنوان کنه سرم کلاه رفت. این دوستمون هم من فکر میکنم هنوز بین خواسته خودش و محیط اطرافش درگیره و این یعنی هنوز نمیدونه درست و غلط کارش کجاست


  53. مرمر در 09/25/10 گفت :

    من فدای تو بشم ويولت جونم که اينقدر ساده و قشنگ و روون حرف دلت ودرواقع حرف منطقی رو گفتی !
    ويولت ميدونی من چقدر دوستت دارم؟
    ميدونی چه جاهايی وقتی کم اوردم تو اومدی جلو روم و همين بهم انگيزه داده برای ادامه دادن .. تو الگوی زندگيمی در دوست داشتن زندگی و
    به اون عشق ورزيدن ..
    تورو خيلی خيلی دوست دارم بانوی خستگی ناپذير روياها #hug


  54. مرمر در 09/25/10 گفت :

    واسه اطلاع ميپرسم .. سن وسال اين دخترمون چقده ؟!


  55. امیر پويا در 09/25/10 گفت :

    وايولت با عرض شرمندگی با نظرت کاملا مخالفم.
    درين که داستان دختر بودن و نبودن داستان احمقانه ايه هيچ بحثی نيست . ولی وقتی اين دختر می گه من به خانوادم هم نمی تونم بگم خوب … فرض کن يه چيزی اون وسط خراب شد يه قرصی کار نکرد يک پلاستيکي پاره شد اون موقع خوب کسی که به خانوادش نمی تونه يگه با يه پسر دوسته چطور می خواد بگه که حامله شده . می دونی چه قدر آدم سره انداختن بچه بدونه حضور پزشک بدبخت شدن ؟‌
    کشور ما الان داره يک دوره ی گذر رو طی می کنه ولی هنوز زمان اين نرسيده که بخوايم مثل يک کشور غربی هر چيزی رو تجربه کنيم .
    در ضمن اگر بحث ايمان و دين باشه فکر می کنم يک نفر که دين خدا رو واقعا پذيرفته و باورش داره می دونه که اين کلاه های شرعی چيزی رو حل نمی کنه .
    سنت های متعصبانه و احمقانه بايد کم کم کنار گذاشته شه ولی يک دفعه پريدن از فرهنگ سنتی ايران به فرهنگ باز غرب تنها نتيجش پشيمونيه .
    به اين دوستت هم پيشنهاد می کنم با توجه به چيزهايی که ديدم و تجربه هايی که داشتم هم چنان تقوا پيشه کنه .


  56. Ameh Khanoum در 09/25/10 گفت :

    اوا عمه با لبات چه کردی? کلک خواستی خودتو آنجلینا جولی کنی?
    اما لبات خوشگل شدنا, زخمشم زود خوب میشه عمه, فقط زیاد نخند, ازون کرم هام بزن #winking اتفاقن اون آلوچه های ترش که میسوزونن برای ضد عفونی کردن زخم بخصوص در ناحیه لب میشن !
    سخنی برای کامنت خصوصی :
    کامنت 25 عجب واقعیه و نمونه هاشم زیادن عمه خیال نکنی ها تو خارجم خیلی اینجوری هست: قول و احساس عشق ابدی و سوگند نامه های آسمانی و آخرشم پسره وقتی به آرزوش رسید هر کدوم ازین عاشقانه ها یجوریهائیه تموم میشه, میگم عاشقانه برای اینکه تو خارجم که اصلن اهمیتی ظاهرا نداره اگه دختری ویرجینه برای اینه که میخواد باشه, بر ای اینه که منتظر موقع درسته میخواد اون لحظه اش عاشقانه باشه, و وای بوقتیکه مگسان از وجودش باخبر میشن, بهر حال تو خارج زخمش فقط تو روح دختره میمونه که بیصدا با دردش کنار میاد و احیانن کسیم نمیفهمه , بهرحال عزیزم این خرید لباس و انگشتر نیست که اگه نشد خوب فدای سرت این روح و وجود خودته سوای هر مساله مذهبی فرهنگی یا اجتماعی


  57. عمو قورباغه در 09/25/10 گفت :

    زیگموند فروید میگه عشق همون نیروی جنسیه عمو.اگه باهاش رابطه جنسی رو شروع کنی بعد از چند دفعه که طرف اتیشش خاموش شد تازه یادش میافته که تو اگه دختر خوبی بودی باهام نمیخوابیدی خواهر من هنوز دختره وووووو.خلاصه مث یه انار که ابش رو میخورن بعد میندازنش دور همین بلا سرت میاد.بو علی سینا میگه زمان خاموش شدن شهوت عشق ۹ماهه.اینا رو من به عنوان یه مرد بهت میگم پس احساسات رو بریز دور ومنطقی فکر کن واینده ات رو نابود نکن چون ما تو ایران زندگی میکنیم


  58. شراره در 09/25/10 گفت :

    ای بابا لبت چرا دو نيم شد #surprise
    ميگم بعد پستهايی که همه چشم ميزنن يه اسفند ازين مدل عودی کنار مونيتور روشن کن #winking
    در مورد اين پست و راهکاری که ارائه دادی صد درصد باراهکارات موافقم


  59. یاسمن در 09/25/10 گفت :

    ويلی ۵ شنبه تو جشن هستی؟


  60. یاسمن در 09/25/10 گفت :

    يعنی ميای؟


  61. سارا در 09/25/10 گفت :

    سلام در مورد پيغام خصوصی من کاملا باداشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج مخالفم حتی نيم درصد هم که دوستی تون به ازدواج ختم نشه به ازدواج بعد از ازاله بکارت فکر کردی درسته که توی زندگی بايد همه چی رو فقط به خاطر رضايت خودت انجام بدی ولی چيزی که به صلاحته از روی عقل و نه احساس همين که اومدی سوال کردی مشخصه برات مهم بوده همه چی توی زندگی به داشتن رابطه جنسی ختم نمی شه من فکر می کنم زندگی سالم و مال شوهرت باقی موندن لذتش بيشتر باشه و اينکه الان خيلی کم هستن که شرايط ازدواجشون فراهم باشه ولی من خيلی ها رو ديدم که عقد می کنن خوانه باباشون هستن خرج هر کی رو خانوادش می ده ولی با هم رابطه جنسی دارن ولی ديگه پسره شوهرش هست و می تونی دوستتو اينجوری هم امتحان کنی عجله نکن و موفق باشی خانومی#flower


  62. مرمر در 09/25/10 گفت :

    واسه اطلاع ميپرسم .. سن وسال اين دخترمون چقده ؟!


  63. آشنا در 09/25/10 گفت :

    سلام.. خوبيد؟ بميرم لبتون چی شده؟؟؟؟؟… . چشم خورديد… . #sad
    برای پيام خصوصی: شما می تونی پرده ب.کارتت رو نگه داری تا شب عروسيت… رابطه ی جنسی فقط بنظر من اين نيست که پرده ات رو از دست بدی… . رابطه ايی رو داشته باش که بنظر خودت هم به دلت بشينه هم به ضررت نباشه… .عشق هرچند هم که عشق باشه بعضی اوقات اين رابطه ايی که توش باکره بودن رو از بين ببره خرابش می کنه… . برای من هم اولا اين درد بزرگی بود… . ولی وقتی به يه مشاور گفتم گفت به دلت گوش کن نه عقلت… . کاری رو کن که دلت می گه… من خانواده ام هم خيلی مذهبی هستن ولی به دلم گوش دادم و با کسی که عاشقانه دوستش دارم رابطه ايی رو برقرار کردم که به باکرگی ام صدمه وارد نکنه… . نزاريد بشيد وسيله ايی واسه ی ارضاء شدن يه پسر … چون فردا اگه بفهمه از من و شما هم گرمتر پيدا ميشه می زاره می ره جايی که نبايد بره و شما می مونی و يه عالمه غم و غصه… .
    اين سنت ها ما ها رو زيادی پابند کرده… . اين نظر من بود… اميدورام کاری رو کنی که دلت راضيه… .
    /***/***//***/***/**
    ويولت عزيزم ببخشيد که با اسم مستعار می آم ولی اينجا يه نفر ديگه هم به اسم آشنا هست… من چيکار کنم؟؟


  64. آرمان در 09/25/10 گفت :

    سلام چند تا مساله وجود داره:۱-هيچ وقت راجب دوست داشتن و احساس اينقدر محکم صحبت نکن۲-وقتی تو يک رابطه سکس وجود داشته باشه بعد از يه مدت دو طرف ديگه فقط به اون فکر می کنند و به يه جايی می رسی که فکر می کنی طرف مقابلت ديگه چيزی غير از اين ازت نمی خواد۳-اصولا گویا اين کار عذاب وجدانی به همراه داره که اگه يه زمانی به هر دليلی بهم بزنی پشيمون می شی از اين کارت۴- من يه پسرم و تمام اين نکاتی که گفتم از تجربه ام در يه رابطه ی مشابه بوده


  65. شیوا در 09/25/10 گفت :

    هر کسی آزاده که خودش برای زندگیش تصمیم بگیره. اما متاسفانه ما بین یه سری سنتها و چیزهای مدرن تر گیر افتادیم. مثلا اگه شما به یه کسی که در کشورهای دیگه که این مساله ها سالهاست حل شده بگی دوست دختر یا دوست پسر داری اما رابطه ج .ن.س.ی ندارین شاخ درمیاره و منظورتو نمی فهمه. به نظر من ما در ایران با تضادهای زیادی زندگی می کنیم که اصلا با هم جور در نمیاد . اصلا هم قصد توهین به مردهای ایرانی یا سنت هامونو ندارم چون در هر چیزی استثنا هم وجود داره اما یه چیزی که شدیدا روح منو آزار میده رفتارهای دوگانه آدمهاست که فقط در یک زمان برای رفع نیاز شون کلی حرفهای قشنگ میزن ولی بعدش چنان درشت بهت میگن که تا یه عمر در شوکی. از اونجایی هم که خیلی از خانومها به خاطر خیلی از مصلحت ها بعدش دم نمیزنن اما میریزن تو خودشون. خیلی مراقب باش خانوم گل.


  66. verona در 09/25/10 گفت :

    salam are manam ba sina movafegham,be har hal dashtanesh bhtar az nadastaneshe,vali hatman lazem nist bekaratet az bein bere,adamaro rahat nemishe shenakht,hatta rahat ham nemishe k adam b ehsasate khodesh etminan kone,momkene shenakhtet kamel nabashe va kasio k alan fekr mikoni ashegheshi badan dg yekdarsade alanam dosesh nadashte bashi.


  67. مونیکا در 09/25/10 گفت :

    من دلم می خواد به این دختر خانم بگم شما هر حسی دارید محترم اما خیلی مطمئن نباشید فردا همین آقای محترم نداشتن پرده بکارت رو عیب شما ندونه.امیدوارم حتما به هم برسید اما حداقل یک درصد احتمال بدید شاید خدای نکرده این ازدواج سر نگیره


  68. Yasmine در 09/25/10 گفت :

    من موافق روابط آزاد زن و مرد قبل از ازدواج هستم. هم زن و هم مرد باید قبل از ازدواج به بلوغ و تجربه جنسی دست پیدا کنند در غیر این صورت در زندگی مشترک دچار مشکلات متعدد و لا ینحلی خواهند شد که نمونه اش را به وفور در اطراف خود میبینیم.
    تاکید جامعه مردسالار بر ارزش ب.ک.ارت فقط و فقط از خودخواهی و برتری جویی مردان بر زنان و مخصوصا از عدم اعتماد به نفس آنها سرچشمه میگیرد. غم انگیز ترین قسمت داستان آنجاست که زنان نیز به این طرز تفکر گردن نهاده و ارزش خود را به قول ویولت در بیست گرم گوشت لخم میدانند… روزی خواهد رسید که جامعه ما از این ننگ فرهنیگی به در آید.


  69. شادی در 09/25/10 گفت :

    سلام
    بهتری خانمی؟؟
    اقايان سينا .عمو قورباقه /. ارمان و .و…….اکثر مردها کامنت خوبی برای دوستمون گذاشتند
    منم تاکيد ميکنم فريب احساست را نخور .
    ما شهروند امريکايی يا اروپايی نيستيم
    ايرانی هستيم با فرهنگ سنتی .و قوانين مرد سالار
    اجازه نده پرده دختری ات را مردی که همسر شرعی ات نيست ……….
    اجازه نده خواهرم …
    فريب زبان چرب و نرم مرد را نخور


  70. طهورا در 09/25/10 گفت :

    با خوندن این پست باز هوای نوشتن به سرم زد ! می خوام دوتا نمونه ی عینی از دوستانم رو مثال بزنم. 1- دوستی که ارتباطات گسترده ای داشت! یعنی دوست پسرای زیادی رو تجربه کرده بود اما وقتی با یک نفرآشنا شد احساس کرد این با همه فرق داره. عاشق هم بودن و بعد از مدتها سکس رو برای اولین بار با او تجربه کرد. اما از فردای همون روز ورق برگشت. آقا دبه کرد که تو دختر نبودی! و همه چیز تموم شد. البته این دوست بعدها با آقایی آشنا شد و الان ازدواج کردن. البته نمی دونم مساله بکارت چطور حل شد(و یا اصلا مهم بود یا نه؟!) 2- دوست دیگری که تمام وجودش رو در طبق اخلاص گذاشت در یک ارتباط کاملا عاشقانه و با نیت ازدواج. براش حفظ این پرده مهم بود. اما در ارتباطات عاشقانه شون کاملا ناآگاهانه اونو از دست داد. هیچ وقت به درستی نفهمید کی و چگونه. اما احساس پشیمونی هیچ وقت نیومد. حالا هم در شرف ازدواجن.
    می دونی می خوام بگم در مورد این مساله اصلا نمیشه فتوا داد! به خیلییییی فاکتورها بستگی داره. ازجمله سن،خانواده، طرف مقابل و… اما قبول دارم که تصمیم گیری براش بسیار مشکله.


  71. بيهوده گی در 09/25/10 گفت :

    اگر دوستش داری و دوستت دارد و دوست داری رابطه داشته باشی،داشته باش!
    اکثر کسايی که مخالفت کردن از سنت و دين گفتن که نمی شه در برابرشان ايستاد و قوی هستن و به راندگی اجتماعی تحت تاثير سنت و گناه الهی تحت اثر دين نمی ارزد.
    اگر دلت راضی و راغب بود و می خواستی و فقط اين دو ديوار بلند! را جلوی خودت می ديدی، نگرانش نباش و کاری که می خواهی کن!
    سنت با يک عمل ساده خر می شود و نقصانی در کمیت و کیفیت خواستگارها پیدا نمی شود. و با يک صيغه ی ساده خود خدا هم دیگر حق ندارد چپ نگاهتان کند! چه برسد که بگويد کار بدی کرده ايد!
    آنها که اين سنت و اين دين را ساخته اند خودشان آدم بوده اند با خواسته های انسانی، خودشان راههای فرار بسياری از قفل و بندهايش پيش بينی کرده اند!


  72. سین سین در 09/25/10 گفت :

    ویولت جون ممکنه داستان من را که تو وبلاگم گذاشتم (شوهر کچل من) بخونی و نظرت را بدی؟ خیلی مرسی. در مورد دوستی هم که درخواست مشاوره! کرده، بنظر من باید اول از پسره حسابی مطمئن بشود، بعد اقدام کند


  73. فریبا در 09/25/10 گفت :

    سميرا ۲۵ و سينا شماره ۳ عين واقعيت جامعه رو نوشتن ..هيج کسی ارزش اين ريسک رو نداره ..خودت رو تو شرايطی با اون آقا قرار نده که حتی يک ذره وسوسه بشی ..چون بعدش فقط پشيمونی هست و بس ..


  74. Maryam در 09/26/10 گفت :

    من خودم تجربه مشابهی داشتم ما با هم رابطه داشتیم ولی خوب به پرده کاری نداشتیم! البته بیشتر به این دلیل كه از حاملگی ناخواسته میترسیدیم!! ولی خوب واقعا دلیل نداره كه در این جامعه آدم آینده خودش را الکی به خطر بیاندازد وقتی كه خیلی کارهای دیگه هم برای ارضا شدن میشه کرد!


  75. پژداد در 09/26/10 گفت :

    بعدازخوندن كامنت ها دوتا نكته به ذهنم رسيد:
    1. همه از پسري حرف مي زنن كه تو ايران ( با توجه به كامنت ها!) تعدادش خيلي زياده, پسري كه خودش از رابطه لذت مي بره و بعد مي ره با يك دختر ازدواج مي كنه. سوال من اينه: هيچكدام از اين پسرها چرا نميان كامنت بذارن و بگن : آقا من خودم قبل از ازدواج دوست دارم رابطه داشته باشم ولي دلم مي خواد بعدا با يك دختر ازدواج كنم. همه از يك شخص سومي حرف مي زنن. هيچ كدوم از كامنت گذارهاي محترم نگفتن مادر من دلش مي خواد برادرم با يك دختر ازدواج كنه. غير از اينه كه جامعه مجازي يك جزئي از جامعه ايرانه!
    2. دوست عزيزم به نظر من به هيچوجه ب. ك. ا.رتتو از دست نده چون اولين چيزي كه براي ويولت نوشتي اينه كه ما فعلا امكان ازدواج نداريم. يعني به ازدواج فكر مي كني, هروقت تونستي به رابطه با دوستت فكر كني و بلافاصله ازدواج با اون تو ذهنت نقش نبست . اون وقته كه اين رابطه رو واقعا براي لذت خودت مي خواي و بعدها نه خودت و نه اون پسر رو سرزنش نمي كني.


  76. نازنين در 09/26/10 گفت :

    سلام به ويولت عزيز
    درمورد کامنت خصوصی : دوست عزيزم منم مثل تو مخالف سنت گرايي ام.اما برای پذيرش تجدد همه ما نياز به زمان داريم . هيچ گاه يک شبه نميشه فرهنگ و انديشه و تفکر تازه ای رو به مردم تزريق کرد بايد از قبل فرهنگ سازی بشه که جلو يک سری قضاوتها و عملکردهای نادرست گرفته بشه . مخصوصا؛ در مورد تو که بحث ريشه ای در فرهنگ ما داره و زنانگی برای يک دختر مسلمان يعنی حق زيستن . در اين مورد بايد بدونی که در بسياری از موارد احساسات زن به هيچ وجه جدی گرفته نشده است و تو بايد هوشيار باشی که ممکن است احساسات کنونی ات در آينده برای شريک عشقی ات توجيه پذير نباشد و تو متهم شوی . در هر صورت برای ارضای غرايز جنسی نيازی به از دست دادن ب ک ا رت نداری …….. #flower


  77. نیک ناز در 09/26/10 گفت :

    من واقعا نمی فهمم چرا به نظر ملتِ ما تو رابطه جنسی ،دختر بازنده محسوب میشه ،سرش کلاه رفته، پسرِ از سر هوس و پست فطرتی با دختر بودِ…واقعا این چه جور نگاهِ کوتهی است به رابطۀ بدنی ِ دو انسان؟؟؟؟
    چرا متوجه نیستید که این رابطه کاملا دو سویه است ، این یعنی لذتِ ۲ طرفه ،لحظات خوشایند و به یاد موندنیِ ۲ طرفه، آرامش ِ روحی برای ۲ طرف، رضایت جنسی برای هر دو…سکس می تونه به شدت علاقه دو طرفه رو تقویت کنه….وقتی از لحظه های زندگیت لذت ببری ،اگر به هر علتی رابطه قطع بشه یعنی که پسر از تو استفاده کرده و رفته؟؟؟؟مگر هر ۲ سرشار از لذتِ آمیزش نشده اید؟؟؟
    به اضافۀ تمام موارد بالا چگونه حاضرید تعهد بدهید که تمام عمرتان را کنار مردی بخوابید که هیچ ایده از بدنش ندارید…اگر بعد از ازدواج متوجه شدید که از ِ بدنش یا از نحوۀ سکس اش بیزارید…چه خواهید کرد؟ یا اگر آن مرد از بدن ِ شما بدش آمد فکر می کنید چه خواهد کرد؟؟
    محض رضای زندگی کوتاهِ خودتان گاهی کمی فکر کنید …


  78. عمو قورباغه در 09/26/10 گفت :

    اونایی که میگن میتونی یه جور دیگه صکص داشته باشی ولی بکارتت هم حفض کنی باید بگم صکص از عقب کار بسیار اشتباهیه من به عنوان یه دکتر چند مورد دیدم که خانوما در جوانی سکس از عقب داشتن و در میانسالی دچار بی اختیاری در دفع مدفوع میشن و خودشونو یه جور ی مثل بچه مشما میکنن


  79. فرناز در 09/26/10 گفت :

    خانوم خوشکله ااونجور که از لحن نوشتنت حس کردم بهتره که دست به اين کار نزنی.راستش اين کار يک انتخابيه که خيلی آگاهی می خواد که بدش پشيمون نشی.تو هنوز بهش نرسيدی.


  80. ساتين در 09/26/10 گفت :

    من که خوندن نظرات برام خيلی مفيد و آموزنده بود


  81. همراه در 09/26/10 گفت :

    سلام ويولت عزيز
    اميدوارم هميشه خوب و خوش و سرحال باشی.
    در مورد اين کامنت خصوصی بايد به نظرات اريک فروم اشاره کنم که در کتاب هنر عشق ورزيدن گفته و من خوندنشو توصيه ميکنم. و اينه که عشق انواع مختلفی داره که يکيش عشق جنسی است که پس از ارضا شدن طرفین تمام می شود.
    به نظرم اين دختر خانم هم الان چنين عشقی داره و هنوز ابعاد ديگه اين عشق رشد نکرده و اينگونه رابطه برقرار کردن نه تنها اين تجربه را ابتر می کند بلکه دوباره به عشق دچار شدن را مختل می کنه. به هر حال حتی اگر نامزد بشه (با محرميت) و هر موقع شرايط و توانش بود عروسی بگيرن با توجه به جامعه ما بهتره.


  82. نازمهر در 09/26/10 گفت :

    من با نظر آشنا 10% موافقم. جسارته ولي يه مطلب رو هم عرض مي كنم خدمتت خانومي. الان شايد شما در سن اوج بحران جنسي اين تصميم رو گرفتي. عزيزم اگه اين آقا واقعا قصدش ازدواجه خوب بايد حداقل يه قدم برداره حتي اگه زمين و زمان رو به هم بدوزه. اينو از من داشته باش تا وقتي همين بكا رت بي ارزش رو داري براي مرداي جامعه ما با ارزشي وگرنه بعدش مطمئن باش حتي بر فرض اگه يه درصد با اين آقا ازدواج نكردي خيلي از آقايون هستن كه مشتاقانه ميان سراغت بدون در نظر گرفتن احساست و بدون در نظر گرفتن آدم بودنت و فقط براي اينكه مي تونن با تو نياز جنسيشون رو رفع كنن. عزيزم ببين سميرا چي گفته. به نظر اونم توجه كن. مي دوني من فكر مي كنم چه اينكارو بكني يا نه يه زماني مي رسه كه وقتي به پشت سرت نگاه مي كني متوجه مي شي اين كار اشتباه بزرگي بوده.
    اگه واقعا مشكل نياز جنسيه به قول دوستان راههاي زيادي هست بدون اينكه خودت رو مجاني تسليم اين آقا بكني.
    ببخشيد خشن حرف مي زنم ولي هيچ وقت يادم نميره يكي از دوستام با يه آقايي دوست شده بود به نيت ازدواج و عاشق شد در حد پرستش و خوب به خاطر عشقش خودش رو در اختيار اون فرد گذاشت نه به خاطر ميل جنسي. يعني حاضر بود براي اون شخص بميره. ولي بعد از يه مدت طرف با بهانه هاي واهي اين دختر رو روند.
    دختره هنوز كه هنوز عاشقشه خيلي هم عاشق با اين همه بدي كه ديده.
    بعدش با يه شخصي به نيت ازدواج دوست مي شه كه بچه دار هم نمي شده و سابقه ازدواج داشته ولي وقتي دوستم بهش مي گه چي براش پيش اومده يه دفعه نظر اين آقا تغيير كرده و خيلي راحت بهش گفته خاك بر سر بي ارزشت كنن.
    عشق كيلويي چنده؟ اين روزا كه يه دختر براي رفتن به خونه بخت و در اصل براي همون چيز ناقابل كلي براش خرج مي كنن و طلا مي خرن و عروسي مي گيرن و چه و چه و با كلي عزت مي برنش تو خودت رو به عشق فروختي.
    بعدش هم با پررويي به اين گفته من نمي تونم با تو ازدواج كنم ولي اگه خواستي يه چند ماه مي تونم عقد مو قت كنم و با تو س.ك.س داشته باشم
    به همين راحتي
    از اون روز يه جوري شدم نسبت به مرداي جامعه مون
    دارم بهت مي گم
    عاقلانه تصميم بگير
    خودت خيلي خيلي با ارزشتري اينو از من داشته باش
    و در آخر عزيزم
    به هر تصميمي كه رسيدي مسئوليتش فقط به عهده خودته
    اميدوارم اون چيزي كه برات خير هست رو خدا پيش پات بذاره


  83. عرعری در 09/26/10 گفت :

    دختر خانومه محترم، به نظ بهتره صبر کنی. چون تو جامعه ما اصلن قابل قبول نیست. همون آقایی که الان میگی میخوای باهاش همبستر بشی، ممکنه فردا به همین دلیل بهت انگ خراب بودن بزنه و به بهانه اینکه اگه کسه دیگه ای هم بود، تو تسلیم میشدی، ازت بخواد جدا شه. مواظب باش. گرگ زیاده. میدونم که حتما میگی، نه این با بقیه فرق میکنه. ولی مردای ایرونی بدلیل فرهنگشون، همه یه ذات مشابه دارند.


  84. لیلا در 09/26/10 گفت :

    سلام ویلی عزیزم
    تا کامنت ساسان خوندم ولی وقتی رسیدم به این نکته که تا برین زوزه بکشین تا اقاتون ظهور کنه خیلی دلگیر شدم …. این چه حرفیه ساسان مدرن بودن به این حرفا نیست بیایید کمی منطقی باشیم.
    و اما در مورد پستت با کامنت ۳۵ محمدرضا موافقم .


  85. سوری در 09/26/10 گفت :

    من از این دوست عزیز سوالی دارم .اگر همه این کامنتها به شما بگن برو کاری رو که دوستش داری انجام بده حاضری این کارو کنی ؟
    به نظر خودت عزیزم این سوال کردن داشت ؟به دوروبرت نگاه کن دختر خوب وببین هنوز دخترها رو ختنه می کنن تو بعضی نقاط ایران ! دختر سر می برن به دلیل رابطه با یک پسر != امن از دانش اموزی خبر دارم که چون پسر عموش بهش تهمت رابطه دوستی با یک پسر زد داییش اونو تکه تکه کرد ..
    من می دونم شما تو همچین جاههایی زندگی نمی کنید ومن خیلی تلخ به مسئله نگاه کردم ولی واقعا این جای سوال داشت .اگر دوست داری رابطه داشته باشی خوب برو 6 کن .پسره خواستت می مونه باهات ونخواست برو عمل کن وبا یکی دیگه ازدواج کن !!!!!


  86. ... در 09/26/10 گفت :

    ويولت جان اين مشکل منم هستا و مشکل بسیاری از دوستانم با خانواده های نیمچه مذهبی و سطح متوسط اقتصادی و منم درگیرم.اینم می دونم حداقل تا ۲۸-۹ سالگی امکان ازدواجو ندارم.الانم ۲۵ سالمه
    اينجا وایسادم همه نظر بدم بعد ببينم
    جمع بندی:
    اين کارو بکنیم اما يه جوری که صدمه نزنه چون فرهنگ جامعه و فکر پسرها مخالف اين موضوعه.اين حرف اکثريت بود
    اينکه فکر پسرهای ايرانی انقدر خودخواهانه و متحجر هست باعث تاسفه اما تقصير خانواده هاس اما موافقم که يه دو نسل ديگه همه چی عوض می شه اما به ما که نمی رسه
    و اينکه بنده تا نزدیک ۳۰ سالگی يعنی اوج زمانی که خواسته ام اينه پا رو دلم می ذارم و تقوا!!!!!!! پيشه می کنم چ.ن چاره ای ندارم
    در هر صورت ممنون و تشکر بسيار برای باز کزدن اين بحث


  87. افشين در 09/26/10 گفت :

    شايد هيچکس مثل من نتونه بهت کمک کنه چون من دقيقا در همچين رابطه ای قرار گرفتم من در حال حاضر با کسی هستم که قبلا عاشق يکنفر بوده و مطمئن هم بودن که اول و آخر مال هم هستن و با هم ازدواج ميکنن به همين خاطر هم سکس کامل داشتن اما خانواده هاشون به شدت مخالفت کردن حتی پسر تظاهر به خودکشی کرد اما باز خانواده ها مخالف بودند .حالا ۲-۳ سال از اون موقع گذشته اين خانوم شده عشق من قبل از شروع رابطمون با صداقت اين ماجرای قبليشو برام تعريف کرد هرچند باورش برام سخت بود اما چون عاشقش بودم اين مسئله رو هضم کردم اما خودش خيلی ضربه روحی خورده از اين جريان سابقش و ۲ سال کاملا دپرس و افسرده بود .حالا مسئله ای که هست اينه که اگه من عاشقش نبودم به هيچ عنوان اين قضيه برام پذيرفتنی نبود و قطعا باهاش بهم ميزدم .حالا اگه شما ميتونی اين ريسک رو قبول کنی که اگه بنا به هر دليلی اين رابطه به سرانجام نرسيد آيا نفر بعدی که ميخواد وارد زندگيت بشه با دونستن اين مطلب ميدون رو خالی ميکنه يا نه.آيا اينقدر عاشقت هست و دوستت داره که بتونه تجربه گذشتت رو فراموش کنه!اين ديگه به خودت و تا حدودی به شانست بستگش داره