پراکنده

1- يک آرشيو پر و پيمون از آهنگهاس ساخته شده در عرض اين سه ماه در حمايت از جنبش سبز.
2-ديروز ناهار مهمون خونه آلوچه خانم بودم و اينقدر حالم بد و نامطمئن بود که حتي براي دستشويي رفتن هم احتياج به کمک آورا داشتم براي بلند و کوتاه شدن ولي در عوض اين حال بدم، موقع پا کردن کفشم و تقلاي مذبوحانه من و آورا و فرجام و در نهايت پوشيدن کفش در حاليکه انگش اشاره من که به عنوان پاشنه کش ازش استفاده مي کردم گير کرد بين پام و کفش و حالا دِ بکش که انگشت در بياد!!! و خنده هاي از ته دل ما سه تا … يعني ضعف کرديم از شدت خنده. بعدشم بهشون گفتم خداييش چقدر بايد مي گشتيد که دوستي پيدا کنيد که به همين راحتي سر يه کفش پا کردن از ته دل مي خندوندتون.
تصویر سازی مطلب: من در حالیکه از جام بلند شدم که پای باد کرده از نشستنم رو بزور بچپونم تو کفش و خم شدم و انگشت انداختم تو کفشم و کفش رفته تو پام همراه انگشت!! و کیپ کیپه طوریکه انگشت به این راحتی در نمیاد! و فرجام رو زانوهاش ایستاده و شونه های من و گرفته که من بخاطر خم شدن تعادلم رو از دست ندم و با صورت برگردم رو زمین و آورا هم در حالیکه در یه دست پاشنه کش رو گرفته و با دست دیگه نوک کفش رو نگه داشته که من بتونم پام رو فشار بیارم که داخل کفش شه………. حالا همه این مجموعه نشسته و نیمه ایستاده بعد از اینهمه تقلا و بیست بار درآوردن کفش و به طریقی دیگه پاکردنش معطل انگشت گیر کرده در کفش منن!!
3-آقا خداييش من نمي دونستم اينقدر الهه جذابيت و زنانگي هستم! از وقتي وارد اين وبلاگستان شدم يه بار چسبوندنم به يه آقاي دکتر وبلاگ نويس و به عنوان رقيب آي بهم حسودي کردن و حرف در آوردن بعد از اعاده حيثيت از ايشون چسبوندم به يه وبلاگ نويس ديگه و باز آي مزخرف گفتن و حسادت کردن!!! از اون فارغ نشده چسبوندم به “رضا يزداني” باز مزخرف و حسادت!!!… بابا خداييش من کارم خيلي درسته و يه گنزالس به تمام معنا هست:smugم خوبه که نمي تونم راه برم ودلبری کنم وگرنه کلي کشته مُرده پشتم ريخته بود …خداییش این آخری دیگه خدای خنده بود.
شما آقاي محترم وبلاگ نويس يا ننويس، هيچ خودت رو ناراحت نکن اگه واست حرف در آوردن!!! ما به حرف مزخرف عادت داريم!.
نقطه جان با این طرفداری تو
منتظر باش هدف بعدی تو باشی.:teeth
4- يکي از دوستانم مي خواد عمل دستگاه گوارش انجام بده بعلت سرطان معده. شما دکتر خوب و کاردرستي براي انجام اين عمل مي شناسيد بهم معرفي کنيد؟ پيشاپيش ممنون.


نظرات شما


  1. آویشن در 09/30/08 گفت :

    سلام یه چند وقتی نشد بیام اینجا…ذوستان خوبن؟ آقای فرجام همه فن حریفه؟؟؟؟؟؟؟؟ طالبی که خوب قاچ می کنه!! کفش هم بلده پای مردم قالب بزنه این آلوچه خانم هم که انقده نازنین و دوست داشتنیه که من کلی غبطه خوردم باهمدیگه نشستین و یه روز خوب گذروندین…آورای عزیز چطوره ؟؟؟ بهش سلام برسون … امروز با این آ اس پی فیلتر بودی و من با فیلتر شکن اومدم…17 شهریور هم روز خوبیه کلا واسه رفتن به خیابون اگه کسی هوای قدم زدن داشت حتما در این روز یه قدمی بزنه طرفهای میدون ژاله!!!!!!!!


  2. RAHA در 09/30/08 گفت :

    ُويلي من خوبي؟من فک درد دارم مي ميرم….#cry