فقط خودت رو خسته می کنی

وقتي که به گمان خودت تحقيرم مي کني و هجوم مي بري، بازم به گمان خودت نقطه ضعفم، مطمئن مي شم کاري که دارم انجام ميدم 100 درصد درسته و چقدر به خاطر اين مسئله تو چشمم و چقدر حسادت و بخل به طرفه که مذبوحانه مي خوان بشکننم و تحقيرم کنن شايد که عقب بشينم.
بيشتر از قبل به خودم غرّه مي شم و مباهات مي کنم چون چيزي رو دارم که تو نداري و سبب حسادتته… و عامل اين ِکه ساده ترين معادلات انساني رو بي خيال شي و به کثيف ترين حالت ممکن ديگري رو به سخره بگيري.
پ.ن: اگه کنسرت بود، قرار فرهنگي ما 22 مرداد. اينجوري که تو روزنامه نوشته بود آهنگهاي جديد که مال سي دي اي که هنوز روانه بازار نشده اجرا ميشه.
پ.ن: خیلی وقت بود محل ما دیگه ساعت 10شب ساکت بود اما دیشب…. :smug
پ.ن: دوستی می گفت با این وضعی که اینا دستگیر!!! می کنن باید بگیم سوای هر چیزی واسمون قرص ضد حاملگی بیارن!!!.
حالا که اين پست يه نوشته براي مخاطب خاصه بذار اينم بگم که مخاطب خاص و فضول بيشتر بفهمه با چه آدم کار درستي طرفه!
وقتي 8 يا 9 سالم بود برادر بزرگم يه دوست هم محله ايي داشت که خونه مون هم رفت و آمد مي کرد و منم باهاش هم صحبت بودم. بعدش تو همون زمان از اون محل رفتن و من ديگه ازشون خبر نداشتم تا شد15 يا 16 سالگي من که به عادت اون موقع ها مزاحم تلفني داشتيم. من يه چندباري با اون پسر جوون مزاحم تلفني مون صحبت کردم و يه بار تو يکي از همون صحبتها بهش گفتم ببينم تو فلاني نيستي؟(همون دوست چند سال پيش برادرم) که برق از سه فازش پريد و اعتراف کرد عجب باهوشي! خلاصه از همون موقع عادت دارم به احترام هوش و نکته سنجيم مردم کلاه از سرشون بردارن!!!.
تا همين اواخر که يه بنده خدا از *** حسابي قاطي کرده بود شروع کرد به ايميل زدن با يه اسم مستعار براي من و به زعم خودش تحقير کردن و ربط دادنم به يه نفر ديگه که خودش عاشقشه و تو ذهنش من رقيب خطرناکش!!! فقط به صرف اينکه من و اون آقا همو مي شناسيم و اون آقا تو رفتارش براي من احترام قائله .بعد از گرفتن يک يا دو تا ايميل از اين دست و کنار هم گذاشتن شواهد … فهميدم کيه و رسواش کردم!!!…………….. پس مطمئن باش به اين راحتي ها نمي توني اذيتم کني.


نظرات شما


  1. s در 09/05/08 گفت :

    سلام ويولت عزيز.
    يه سوالی داشتم … من وبلاگ ندای آزادی رو دنبال ميکردم
    http://mahid.wordpress.com/
    اما الان چند روزه که روی اين پست مونده
    امروز را از دست ندهیم
    يک شنبه ۲ آگوست
    ديگه آپ نميکنن يا من نميتونم چيزی ببينم.
    ممنون اگه توضيح بدی .


  2. جينا در 09/05/08 گفت :

    ویولت عزیز سلام
    خوشحالم که سرحال و پرانرژی می بینمت (یا بهتره بگم ، احساست می کنم )
    اصلا اعتنایی به این اراجیف گوها نکن. وقتی حرف می زنن می تونی دودی که از اقسی نقاط بدنشون بلند می شه رو ببینی !
    پس سعی کن بیشتر شعله ورشون کنی !
    جیگرتو !
    #heart


  3. رها در 09/05/08 گفت :

    باز مراسم تو فک زنون داريم؟؟؟بيام؟#winking