به سادگي چکيدن يک قطره اشک

دوستي دارم که همه غبطه زندگي زناشوييش رو مي خورند.
همسرش مثل پروانه دورش مي گرده و بعلت تمکن مالي هيچ رقمه اين دختر تو مضيقه نيست. يه پروانه ميگه صدتا پروانه از دهنش خارج ميشه. کافيه خانم لب ترکنه ظرف چند روز آينده خواسته اش برآورده شه. ظاهرا هم به هيچ عنوان سر و گوش آقا نمي جنبه و همه فكر و ذکرش حول خانواده اش مي چرخه.
هيچ وقت شکايتي از پروانه در مورد زندگيش نشنيدم ولي در عين حال تعريف هم نشنيدم جز خدارو شکر که بدي اتفاق نيفتاده.
چند وقت پيش يه عمل کوچيک زنانگي براش پيش اومد با وجوديکه خيلي برام سخت بود ولي دلم خواست ببينمش، با تلفن که باهاش صحبت کردم غمي تو صداش احساس کردم فکر کردم احتياج داره حرف بزنه.
رفتم پيشش، تنها روي تخت دراز کشيده بود و خيره به پنجره. صورتش رو بوسيدم، نمناک بود نمناک از اشک.
چند لحظه ايي نشسته بودم که سراغ اسد (همسرش) رو گرفتم. که انگار چاشني اصلي رو روشن کرده بودم.
گفت ديروز با دوستاش رفت ماهيگيري!! – الان؟ تو اين موقعيت؟
– آره اينکارها براش طبيعيه. تو مو بيني و من پيچش مو. من آدم متوقعي نيستم ولي زني هم نيستم که سرويس طلا و مسافرت خارج … بتونه نيازهاي روحيم رو ارضا کنه. تو اين شرايط و موقعيت، بودنش ساپورت عاطفيش. بغل پر محبتش مي تونه تمام ناراحتي و درد و اضطرابي رو كه کشيدم به فراموشي بسپاره ولي الان چي؟ تنها روي تخت دراز کشيدم و همسرم به بهانه اي اينکه زن قوي و محکمي هستم و خانواده ام ساپورتم مي کنن و ديگه نيازي به اون نيست رفته به برنامه شخصيش برسه. مگه چندبار در سال همچين شرايطي براي کسي پيش مياد که حساس تر از هميشه مي کنتش و تشنه توجه و محبت بيشتر؟ هرکسي جاي خودش رو داره و محبتش طعم خاص خودش، پدر و مادر يک طرف همسر طرف ديگر .اين توقع زياديه که بخواي حداقل تو اين شرايط فيزيکش پيشت باشه و محبتش رو با کيف پر پول در کنارت جا نذاره؟….
– بهش اعتراض کردي؟ احساست رو گفتي؟
– آره. جواب داده من همش دارم کار مي کنم حالا يه بار پا داده استراحت کنم و برم دنبال تفريح خودم . من که هميشه پيش توام. نميشه يه زماني هم براي خودم داشته باشم؟ گفتم چرا ميشه منم هيچ مخالفتي با اينکار ندارم .ولي الان تو اين موقعيت تو شرايطي که اصلا نرمال نيست و من بيشتر از هر موقعيت و هرکسي به تو و بودنت درکنار خودم احتياج دارم حتي اگه کار خاصي هم از دستت برنياد…
اشک تو چشمام حلقه زد و تو ذهنم مرور کردم ” باز هم يک مرگ عاطفي خاموش ديگه” :sad… چرا آقايون نمي خوان بپذيرن خانمها بيش از مردونگي و گنزالس بودن طرف مقابلشون نيازهاي خيلي ساده عاطفي دارن که به راحتي با کمي توجه و کم کردن خودخواهي مي تونن هميشه زوجه رو تو دستشون و مال خودشون داشته باشن.
ديدم راست ميگه. چقدر زن و شوهر و يا زوجهاي خوشبختي دور و بر خودمون مي بينم که حسرت يک لحظه جاي اونها بودن رو داريم؟ ولي چنين نکات و مشکلات ظريفي تو زندگي دارن که به چشم هيچ بني بشري نمياد و از لحاظ هيچ محکمه ايي پذيرفته نيست و فقط سبب سردي و گرايش به رابطه موازي ميشه براي پر کردن اين خلا، غير اينه؟

خواجه امیری-نمی دونی
لینک دانلود

ممنون از بابک عزیز برای تمام راهنمایی ها و صبوری هاش برای تعویض فضای آپ لود موزیک.
الان با این روش راحتترین؟


نظرات شما


  1. پژمان در 09/15/07 گفت :

    سلام خانم خانما
    #grin
    میشه به منه مجرد یه کم کمک کنید تا فرق
    احساس خرج کردن با ننر بازی رو بهتر درک کنم ؟؟
    به خدا کلافه شدیم از بس محکوم شدیم خودم دارم میبینم که دختر ها معمولا مردهای به قول خودشون محکم و سخت رو ترجیع می دن بعد از ازدواج هم فقط به خاطر همین محکم بودن و غیر قابل نفوذ بودنشون همیشه از بی احساسی طرف می نالند
    به نظر شما بهتر نیست تو انتخواب هامون یه کمی تجدید نظر کنیم؟
    مردها هم همین طورن ها به خاطر شیتون بودن سرو زبون دار بودن و جذاب بودن دختر رو انتخواب می کنند بعد همین روحیه مستقل دختر رو نمیتونند تحمل کنند و با تمام قوا می خوان اونو کنترل کنند؟
    مشکل از خود ماست که هنوز درست نمیدونیم از شریک زندگیمون چی می خوایم#smug


  2. ساتين در 09/15/07 گفت :

    کامنت ۱۰۱ حرف جالبی داره
    #thinking


  3. مهسا در 09/15/07 گفت :

    مرسی گلم
    بابت این موزیک قشنگ#flower #kiss


  4. شاهرخ در 09/15/07 گفت :

    ویولت عزیز
    با دورد
    از انجا که امروز حضور جناب موسوی و خانم رهنورد در مراسم نمازجمعه این هفته قطعی شد و ایشان مردم را دعوت کرده اند ،لطفا این موضوع را به اطلاع همه دوستان برسانید . و تاکید کنید که حتما یک نماد سبز رنگ باید همراه داشته باشند .


  5. سارا در 09/15/07 گفت :

    پیشنهادات من راجع به نماز جمعه این هفته به امامت هاشمی: 1) اگر هر زمان فهمیدیم خطیب عوض شده و رفسنجانی نیست،سریعا برگردیم. 2) برای تأیید آن بخش از سخنان که مورد قبول ماست، فقط و فقط 3 مرتبه الله اکبر بگوییم و «خامنه ای رهبر» را نگوییم تا این بخش شعار کمرنگ شود. به این شکل هم اعلام می کنیم که هستیم، هم اعلام می کنیم که «معظم له» را به رهبری قبول نداریم و صدا و سیما هم یا خطبه ها را سانسور می کند، یا با همین شعارها پخش می کند و یا به نحوی ادیت می کند که مسلما ضایع خواهد بود. به هر حال بازی برد-برد است. 3) زیر پیراهن اصلی تی شرت سبز بپوشیم و کاملا عادی به محل نماز برویم. پس از شروع خطبه ها پیراهن رویی را درآورده و سبز شویم! خانم ها هم حتی المقدور چادر و روسری سبز داشته باشند (هرچند من همچین چادری ندیدم!) 4) داخل جیبمان ماسک سبز، دستبند سبز، عکس میرحسین و … را داشته باشیم و پس از آغاز خطبه ها رو کنیم. 5) اگر حامیان احمدی نژاد خواستند علیه هاشمی شعار بدهند، فقط برای تودهنی به آنها، شعار بدهیم «هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو!»


  6. سارا در 09/15/07 گفت :

    مجری تهران بیست امشب غوغا کرد به مخابرات شهرداری مدیران دزد و هواپیمایی عالی بود
    گویی بخاطر سانحه هوایی داغ برادرشون تازه شده بود
    به هرحال خواستم بگم دوستش دارم بخاطر شجاعتش#heart #kiss #kiss
    ___________________________________
    تعریف کن برامون.مگه چی گفته؟


  7. شراره در 09/15/07 گفت :

    http://www.mowjcamp.com/article/id/692
    داستان اين هواپيما هم مشکوکه خبر بالا رو بخونيد


  8. يك بلاگ اما اين يك وبلاگ معمولی نيست
    اين بلاگ تمامی اخبار جديد را به اطلاع می رساند
    اين بلاگ توسط گروه روز نامه نگاران جوان
    درست شده
    http://news.iar.ir


  9. ال در 09/15/07 گفت :

    درود . ايشون ويا من وشما هر کدوم يک ادميم به همين سادگی اين که کس ديگه ای غبطه ما رو بخوره ويا ما غبطه يک يديگه رو تقصير خودمونه که به باور های سطحی چسبيديم وگرنه هر ادمی رو فقط بايد به خودش ودرونش نگاه کرد اينکه چی داره ونداره ويا چهشکليه ومدرکش چيه ..اينها همه تصوراتی بيش نيست ..حالا ميگين خوب شش ميليارد همين چيزا رو باور دارن ..من ميگم همشون اشتباه ميکنن ..ميگی نه يک نگاهی بنداز ما روی يک کره خاکی اسرار اميز وسط ناکجا اباد ميچرخيم دور خودمون .من يک بار خانم مسنی رو در يکی از دهات دور افتاده ديدم وچنان خرد واگاهی وروان بودن اين خانم قوی بود که کف کردم هنوز به غير از بعضی متفکران خلاق ويا اساتيد برجسته اين حالت رو در کسی نديدم .البته بازم ايشون يک حالت منحصر به فردی داشت که هيچ وقت يادم نميره


  10. دلکوک در 09/15/07 گفت :

    سايت قلم نيوز سايت رسمي مهندس موسوی:
    میرحسین: روز جمعه در میان صفوف شما حاضر خواهم شد.
    http://ghalamnews.ir/news-21224.aspx


  11. مژده در 09/15/07 گفت :

    به نظر شما این آقا زمانی که تازه با خانومش آشنا شده بود یا مثلن دوست یا نامزد بودن همچین کاری ممکن بود بکنه؟ من فکر میکنم نه. نظر شما چیه؟ من فکر میکنم نه ، مردا اول یه چیزن بعد یه چیز دیگه … بعدن یادشون میره حرفاشون و گدایی عشقشون .. اگه تجربه دارین یا اصلن اگه از جنس مرد هستین بهم بگین درست میگم؟ یا نه؟ یا این که عده ی کمی از مردا هستن که همیشه احساسشون همونه و کم نمیشه ..؟ میشه جواب بدین بهم ؟مرسی Smile
    ______________________________________
    به زن و مرد بودن ربطی نداره. اصولا کسی که با خودش صادق نیست هم به خودش دروغ میگه و هم به دیگری و ظاهرسازی میکنه تا برسه به اون چیزی که فکر می کنه می خواد


  12. سارا در 09/15/07 گفت :

    میرحسین: روز جمعه در میان صفوف شما حاضر خواهم شد
    قلم – مهندس موسوی در پاسخ به دعوت مردم طی بیانیه ای اعلام کرد: روز جمعه مورخ 26/4/88 در میان صفهای شما حاضر خواهم شد.
    به گزارش قلم نیوز، مهندس میرحسین موسوی در پاسخ به دعوت مردم درخصوص شرکت وی در نماز جمعه این هفته تهران بیانیه ای صادر کرد.
    متن کامل بیانیه موسوی به این شرح است:
    به نام خدا و با تقدیم سلام متقابل
    از آنجاکه اکیداً پاسخ به دعوت همدلان و همراهان در راه صیانت از حقوق مشروع زندگی آزاد و شرافتمندانه را بر خود واجب می دانم، روز جمعه مورخ 26/04/88 در میان صف های شما حاضر خواهم شد.
    تمسک به حبلُ المَتین ایمان و قرار گرفتن در حِصن امن الهی که این دعوت شما متضمن آن است بهترین طریق وصول به آزادی های به ناحق مسلوب شده از ماست.
    با تقدیم احترام
    برادر شما میرحسین موسوی
    24/ 04/ 88


  13. سحر در 09/15/07 گفت :

    واقعا هميشه همينه مردا فکر می کنن پول همه چيزه…اما زنها فقط وفقط به کم محبت وتوجه نياز دارن..اين جزء ذاتشونه وخواسته بدی هم نيست #smile


  14. mohajer alman در 09/15/07 گفت :

    Merci
    Music khili khoob wa rahat bud.
    Midanam ke khiliha az shoma tarif mikonand,
    wali hich midani ke yeki az karhaye kenari wa far-ii ke anjam midi, hamin ashenaa kardan man ( maa khareje keshwariha) be khanandegane dakhele kheshware?
    merci baraye hamin
    man faghat Benjamin wa chand taye digar ra mishenakhtam.#applause #flower
    khili az kamnethaye in daf-e besyar jaleb ast, wali hala digar chon tedade anha ziyad ast, barayam doshwar ast ke be chand ta az anha eshare konam.
    faghat hamin ra beguyam ke na tanha khodat khoob minewisi, balke chandin kamnetgozar khili khoob ham dari. #applause
    baraye hamegi shoma zizan arezooye salamati daram. #heart
    ____________________________
    ممنون از شما و لطفتون#flower


  15. سروشم در 09/15/07 گفت :

    من بزرگ بشم اینطوری نمی شم چون قصد ازدواج ندارم#grin
    راستی امیدوارم مامان زودتر خوب خوب بشهه
    شاد باشییی#flower


  16. ۰۱۷۱ در 09/15/07 گفت :

    نماز جمعه يادتون نره#applause


  17. مريم در 09/15/07 گفت :

    بچه ها
    شهرک ما از وقتی خبر شهادت سهراب
    رو دادند، هر شب از ساعت ده تا یازده
    غوغایی هست
    کلی جمعیت در اطراف بلوک خانواده
    اعرابی جمع می شن و باهاشون ابراز
    همدردی می کنند
    خدا صبرشون بده
    #cry
    ______________________________________
    خدا بهشون صبر بده…روحش شاد#sad


  18. ساقی سیمین ساق در 09/15/07 گفت :

    سلام ویلیام
    امروز رفته بودم خرید تو خیابون یکی از این زنایی که با بچه هاشون میرن گدایی میکنن دیدم حالم خیلی بده.بچه ی خانومه یه زخم های عجیبی تو سرش داشت سرش خونی بود نمیدونم بیماریش چی بود اما رو زمین خوابیده بود تکون هم نمیخورد تو خیابون اشکم در اومد حالم خیلی بده خیلی هر بار اینایی رو که با بچه گدایی میکنن میبینم حالم بد میشه….یادمه چند سال پیش هم یه مرده بود با دختر 2-3 سالش گدایی میکرد همه میشناختنش آخه جاش ثابت بود و هرکی از کنارش رد میشد میگفت ” به مریم کمک کنید” (اسم دختره مریم بود).این دختر رو اینقد محکم لای پاش میگرفت که بعد از مدتی دختره از بیحرکتی فلج شد و بعد از یه مدت هم مریم مرد ….شنیده بودم مرده یه پسر هم داشته که از بس کتکش زده پسره روانی شده………فکر این گداها که این روزها خیلی هم زیاد شدن تو خیابونا دیوونم میکنه


  19. مهسا در 09/15/07 گفت :

    جیگرم برای این اعضای تیم ملی نوجوانان جودو
    آتیش گرفت، خدا به خانواده هاشون صبر بده
    #cry #cry #cry #cry #cry #cry
    ____________________________—
    نمیدونم تا کی این ملت بیچاره از جونش باید هزینه کنه#sad
    روحشون شاد#flower


  20. اون یکی لیلا در 09/15/07 گفت :

    دلم گرفت… اما فکر می کنم می شه یه مرد یه زن رو واقعا دوست داشته باشه و این جوری برخورد کنه؟؟؟ نمی دونم…
    یه زمانی یکی خیلی ادعا می کرد دوسم داره اما احساسی که از برخورداش داشتم این بود که علاقه ش مثل علاقه ی یه بچه به اسباب بازی هاشه… که هر وقت خسته می شه می ذارتش تو کمد و هر وقت می خواد علاقه خرج می کنه و انتظار داره طرفشم ممنون و خوشحال باشه از این علاقه…
    نمی دونم … دلم گرفت


  21. اون یکی لیلا در 09/15/07 گفت :

    به شماره 106:
    چی گفته مجری تهران بیست؟
    من فقط شنیدم می خوان شهرداری رو ببرن زیر نظر وزارت کشور و حتی صدای چمران هم در اومده! (ربطی نداشت به موضوع خیلی اما خواستم بگم خیلی بلدم!)


  22. سعید در 09/15/07 گفت :

    معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت:
    خلبان هواپیمای توپولوف 154 برای فرود هواپیما دور از
    منطقه مسکونی تلاش کرده بود و در نهایت قبل از رسیدن
    به زمین بخشی از هواپیما آتش گرفته بود.
    رامرز سروی در محل حادثه سقوط هواپیمای توپولوف
    154 تهران – ایروان اظهار داشت: پرواز شماره 7908
    ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت تهران از فرودگاه امام خمینی
    به مقصد ایروان پرواز کرد و 20 دقیقه پس از پرواز ارتباط خلبان با برج مراقبت قطع شد.
    وی خاطرنشان کرد: به دنبال این قطع ارتباطی متوجه بروز مشکل شدیم اما تلاش برای برقراری ارتباط نتیجه ای نداشت.سروی عنوان کرد: خلبان این پرواز تلاش کرده بود هواپیما را به صورت “فورست لندینگ” دور از منطقه مسکونی فرود آورد که به دلیل آتش سوزی موفق به اینکار نشد


  23. ساتين در 09/16/07 گفت :

    امشب از فکر حال مادر سهراب و جگر آتيش گرفته اش داغونم
    #sad
    اين خون هايی که به ناحق ريختن دامنشونو می گيره
    مسئولشم اون بی شرفيه که رسما مجوز کشت و کشتارو صادر کرد.
    همون که گفت خونتون پای خودتونه اگه اعتراض کنيد
    همونی که اين قصابها رو پرورونده و غذا داده و پروار کرده براي چنين روزی. مسلحشون کرده . مجوز بهشون داده و مثل گرگ گرسنه انداخته به جون زن و بچه مردم. مردم بی دفاع….
    اون سهراب مثل گل پر پر شد…
    اميدوارم مادراشون به عزاشون بنشينند
    سهراب بره اونوقت اون ف.ير.وز آبا.دی با هيکل ۲۰۰ کيلوييش بمونه و بچره ؟
    بخدا تقاص پس خواهند داد


  24. فرزانه در 09/16/07 گفت :

    بچه ها فکر کنم از لحاظ امنیتی بهتره
    با یه نام کامنت نذارید، مثلا خود من
    شرمنده ها! ولی تا حالا با کلی نام مختلف
    پیغام گذاشتم مثلا یکیش همون آیدین بود
    که ویولت تو یه پست اون کامنت رو گذاشت
    یکی از دوستان که تو امور کامپیوتری وارده
    بهم این توصیه رو کرد


  25. بهروز در 09/16/07 گفت :

    جهان: ونزوئلا با اعلام آمار جدید ذخایر نفتی خود به اوپک قصد دارد جای ایران را به عنوان دومین صادر کننده اوپک بگیرد.
    رتبه دوم ایران در میان کشورهای عضور اوپک که پس از سال ها تلاش و با رایزنی های فراوان به دست آمده است این روزها توسط هوگو چاوز متحد استراتژیک ایران در حال تهدید است . چرا که ونزوئلائی ها بر خلاف روال معمول اوپک ذخاير شن هاي نفتي خود را نيز به مجموع ذخاير اين کشور افزوده و آن را به اوپک ارائه دادند تا در نتيجه آن کاهش سهم فروش ايران در اوپک و افزايش سهم فروش ونزوئلا در میان کشورهای عضو اوپب محقق شود.
    بر اساس این گزارش، خبر این اقدام ونزوئلا که به دلیل هم زمانی با پس لرزه های انتخابات ایران با چشم پوشی مسئولان و سکوت رسانه ای روبرو شد در صورت تائید آمار جدید این کشور از سوی اوپک بدون شک ايران امتياز بسيار بزرگي را از دست خواهد داد که از دست دادن این امتیاز بزرگ نه از سوی دشمنان که از طرف یکی از کشورهای مدعی دوستی و هم خانوادگی با ایران انجام می شود.
    با این حال، مسئولان دیپلماسی کشور بایستی به این سوال پاسخ گو باشند که در صورت تحقق تلاش ونزوئلا برای تنزل رتبه ایران در اوپک آیا ” منافع ملی” ایجاب می کند که همچنان این کشور آمریکای جنوبی به عنوان متحد استراتژیک جمهوری اسلامی در جهان مطرح شود.


  26. مسعود در 09/16/07 گفت :

    به نظر من، اون دوستی که ازش صحبت کردین، در کل اصلا زندگی زناشویی خوبی نداره.
    همسر خوب، باید به درد لحظه های سخت بخوره؛ باید بشه توی لحظات سخت بهش تکیه کرد یا لااقل به حضورش دلگرم شد…


  27. شمع سحر در 09/16/07 گفت :

    کاملا با نظرت موافقم. راستی اين تعويضم خيلی خوبه راحتتر دانلود ميشه.#flower


  28. ندا در 09/16/07 گفت :

    http://www.mowjcamp.com/article/id/770
    http://www.mowjcamp.com/article/id/769
    http://www.mowjcamp.com/article/id/767
    ———————-
    یادتون نره با شمع و عکس شهدا پارکهای سراسر کشور
    تا احمدی نژاده
    هر ۵شنبه ساعت ۵ همين بساطه


  29. سيما در 09/16/07 گفت :

    25 تیر وعده بعدی همه ایرانیان در مراکز استانها
    ——————————————————————————–
    پنج شنبه 25 تیر ماه صبحگاه کسانی که توانایی دارند به جلوی در پادگانهای سپاه بروند و یک شاخه گل جلوی درب آنجا بگذارند ، اینکار برای فرمانده آنجا جو روانی خواهد داشت ، درست است که خیلی از فرماندهان سپاه غیرقابل تغییر هستند ، اما خیلی از آنها هم انسان هستند و ملت را درک خواهند کرد و اما پنج شنبه ساعت 8 شب(ترجیحا از ساعت ۵ به خیابانها بیایید) در اولین ماه عزای شهیدان راه آزادی در 25 خرداد یک شمع در یک دست و یک شاخه گل قرمز در دست دیگر در پارکهای اعلام شده در مراکز استان سراسر کشور گرد هم خواهیم آمد ، افراد مختلف میهن پرست از شهرها و روستاهای اطراف نیز به مکانهای مورد اشاره بیایند . اگر توانایی حمل شمع را ندارید ، چند نفری جمع شوید و شمعهایتان را در یک گوشه پارک روشن بگذارید .
    1- تهران : پارک ملت ، پارک ساعی ، پارک دانشجو
    2- اصفهان : پارک آیینه خانه و بوستان ملت
    3- شیراز : پارک آزادی
    4- اهواز : پارک ساحلی
    5- مشهد : پارک ملت
    6- تبریز : ایل گلی
    7- کرمانشاه : پارک کوهستان
    8- ارومیه : پارک ساحلی
    9- رشت : پارک شهر
    10- ساری : ساحل فرح آباد
    11- گرگان : بلوار ناهارخوران
    12- بندرعباس : پارک ساحلی
    13- بوشهر : پارک شغاب
    14- کرمان : پارک مطهری
    15- زاهدان : پارک ملت
    16- یزد : پارک آزادگان
    17- بجنورد : پارک شهربازی
    18- سمنان : پارک سنگی
    19- قم : پارک شاهد
    20- قزوین ک پارک الغدیر
    21- اراک : پارک آزادی
    22- زنجان : مجموعه گاوازنگ
    23- همدان : لوناپارک
    24- ایلام : پارک کودک
    25- سنندج : پارک سپیدار
    26- یاسوج : پارک ساحلی
    27- شهرکرد : پارک ملت
    28- خرم آباد : پارک شهر
    29- اردبیل : پارک ساحلی
    30- بیرجند :پارک توحید


  30. دايانا در 09/16/07 گفت :

    لطفاَّ با فرستادن به حداقل ده نفر (ترجیحاَّ در ایران) اطلاع رسانی کنید.
    در بزرگترين اعتراض مدنی ميليونی ، قانونی و شبانه در ايران و در سه شنبه شب 30 تير ماه 1388 ( به ياد جان باختگان روز 30 خرداد که در حکومت نظامی کشته شدند از جمله ندا آقا سلطان ) از مردم ايران درخواست مي گردد رأس ساعت 9:00 شب و دقیقاً با آغاز اخبار ساعت 9 همگی يک وسيله برقی پر مصرف ( ترجيحاً اتو يي که روی درجه آخر هست و يا جاروبرقی، سشوار، هيتر و …) را برای 4 دقيقه (۲۴۰ ثانیه) به برق متصل کنيد ( اگر مي خواهيد بيشتر تأثير گذار باشيد همزمان 2 يا سه وسيله را با هم به برق بزنيد). توجه کنيد که زمان بسيار و بسيار مهم است. در صورتی که حتی 10 ثانيه تأخير داشته باشيد از قافله عقب خواهيد ماند.
    با همکاری 3 ميليون خانواده در ايران دقيقاً در ساعت 9 شب که خود را با دینگ دینگ کردن آغازی شروع اخبار ساعت 9 شب شبکه اول هماهنگ کرده و با دینگ دینگ آخر و شروع اخبار، اتوی خود ( يا سه شوار و يا هر وسيله پر مصرف از قبيل هيتر و …) را به برق می زنند، شوکی به شبکه نيروگاهی ايران وارد آمده و شبکه برق کشور ناچار به قطع بارها و خاموشی مطلق خواهد شد.
    توصيه ايمنی: پس از قطع برق فوراً وسيله برقی و يخچال خود را از برق بيرون بکشيد تا در هنگام وصل مجدد برق که حدود 2 ساعت طول مي کشد ضمن اينکه يخچال شما آسيب نمی بيند، هم وطنان ما در اداره مرکزی ديسپاچينگ ملی برق نيز سريعتر بتوانند شبکه برق را بازيابی و برق شما را وصل کنند.
    نکته مهم : بعيد نيست که در روز 30 تير ماه حکومت زمان اخبار ساعت 9 را عوض کند و يا در شهرهای مختلف اخبار را با تأخيرهای جداگانه پخش کنند . مثلاً اخبار را ساعت9:01 دقيقه پخش کنند. مهم نيست. ما با شروع اخبار وسيله های برقی را به برق متصل مي کنيم. اين کار حکومت چون به تفکيک هر شهر انجام مي شود تأثيری ندارد. و اگر آن شب اخبار ساعت 9 را پخش نکردند، با اخبار ساعت 10 شبکه سه اين کار را انجام مي دهيم. اگر اخبار ساعت 10 شبکه سه نيز پخش نشد با اخبار ساعت 10:30 شبکه 2 اين کار را مي کنيم.
    اين کار و تحمل ماکزيمم 2 ساعت بی برقی نتايج ذيل را به همراه دارد:
    1) وحدت ملی را به رخ حکومت ديکتاتوری مي رسانيم
    2) اين خبر مانند بمب در تمامی دنيا صدا مي کند و غير قابل کتمان مي باشد( ديگر نمي توانند بگويند اينها خارجی هستند و وجود مردم را کتمان کنند)
    3) حکومتگرانی که هنوز در خوابند يآ خود را به خواب زده اند با قطع برق کل ايران، برق آنها نيز قطع شده و می فهمند که رفتنی هستند (شايد به راه راست برگردند).
    4) ديگر با استفاده ابزاری از انگ منافق، بسيج و سپاه قادر به مقابله و سرکوب با مردم عادی نيستند.
    5) حکومت ديکتاتور از قدرت اتحاد ملت به ترس و وحشت خواهد افتاد
    6) ملت ايران خود را باور خواهند کرد و برای حرکت های بعدی آماده خواهند شد.
    7) بدون اينکه حتی خون يک نفر هم ريخته شود و يا کسی شناخته شده و به زندان بيفتد يک راه پيمايي ميليونی شبانه کرده ايم.
    8) پس از خاموشی مطلق ( توضيح اينکه در 30 تير ماه ، ماه در ساعت 9 شب در آسمان نبوده و همه جا تاريک و بدون هيچ گونه نوری مي گردد) می توانيم بدون ترس از نفوذيان رژيم کودتا فرياد آزادی و الله اکبر سر دهيم.
    9) با توجه به اينکه قطع سراسری برق يک کشور جزء حوادث تاريخی آن کشور مي باشد، اتحاد ايرانيان ظلم ستيز و شب 30 تير ماه به تاريخ مي پيوندد.
    پس همراه شو هم وطن و اين مطلب را حداقل به 10 نفر از بستگان خود که دسترسی به اينترنت ندارند با توضيح کافی در خصوص اهميت هماهنگی در زمان اتصال وسيله برقی دقيقاً در ساعت 9 شب و قطع وسيله های برقی پس از خاموشی بگو.


  31. نگين در 09/16/07 گفت :

    با این روش واسه گوش دادن آهنگ خیلی راحتم.مرسی.عالیه.
    جواب کامنت۹:بیب بببببببببببببببببببب …………….


  32. سارا در 09/16/07 گفت :

    مجري تهران 20 درابتدا سعي در تماس با هواپيمايي را داشتند كه بعلت ريجكت كردن تلفن شاكي شد و گفت ريجكت كه ميدونيد يعني چي يعني اينكه آقايون هستن اما نميخوان جواب مارو بدن و بجاي دكمه سبز دكمه قرمزو ميزنن .
    و گفت ما به همون دلايلي كه خوب ميدونيم و مردم هم ميدونن به اين نشنيدن پاسخ ها عادت كرده ايم .
    بعد به مديران مخابرات پريد كه در عصر تكنولوژي يكماه است شركت مخابرات نميتونه سيستم sms‌و راه اندازي كنه و رو به مردم گفت كه البته ما و مردم دليلشون خوب ميدونيم .
    روزنامه هاي كشور و مايه ننگ دونست و گفت بهتره كه بجاي روزنامه ها كتاب داستان بخونيم .
    گفت مردم انتقاد نكنن من هيچ پيامكي مدتهاست دريافت نكردم و پيغامهاي مردم تلفني و از طريق نامه ميرسه .
    كسي نامه داده بود كه پارسال حقوقش360 بوده و امسال 40000 تومان كاهش داشته
    مجري درحاليكه دولت را مسخره ميكرد گفت اين هم از همون رشدهايي كه زياد شاهدش بوديم مردم چرا ناراحت ميشيد خوب رشد منفي هم يه نوع رشده ديگه .
    گويي از پشت صحنه دائم درگوشش ميگفتن بس كنه كه شاكي شد و گفت انقدر من و چپ چپ نگاه نكنيد .
    حرف از مسيرهايي كه بخاطر تونل توحيد بسته شده و مشكلات براي مردم بوجود آورده شد كه گفت مردم شما كه به صبوري عادت داريد صبركنيد بلاخره اين تونل هم راه ميفته و خوبيش اينه كه همه ما ميتونيم از داخل اين تونل عبور كنيم چه اين طرفي ها و چه اون طرفيها . و حرفهايي ديگه اي كه خيليهاش به خاطرم نيست اما من بخاطر شجاعتش اشك ريختم .
    درآخر هم گفت آقاي طاهري فيلم بردارمون خوشو كشت انقدر به من اشاره زد .
    آقاي طاهري شما دهن من و
    كه من ترسيدم الان فحش ناموسي بده
    #surprise
    اما با مكث گفت باز ميكني تا حرفهايي كه نبايد و بزنم
    و بعد ميان پرده پخش شد#grin