بازم دوران سخت

مامان امروز رفته براي عمل پاش.
پارسال که پاشون شکست و به عمل جراحي کشيد، يه عالمه پين و خرت و پرتهاي ديگه تو استخوونهاش کار گذاشتن که دکتر گفت بعد يکسال بايد بياي دربياريشون چون اگه پات پيچ بخوره احتمال شکستنشون هست و بعلاوه اينکه پوکي استخوان هم ميده. امروز همون روز موعوده و مشکلات من چون پارسال شروع ميشه باضافه اينکه به سرپايي پارسال نيستم.
توي مدل جديدي که به آشپزخونه دادن، يخچال جلوي ورودي و واکر من رد نميشه در نتيجه نمي تونم برم تو آشپزخونه و نشسته رو صندلي واکرم لِک و لِک يه کاري انجام بدم.
وقتي اومدم صبحانه بخورم فقط من بودم و بابا و برادرهام رفته بودند بيمارستان. بابا برام چايي ريخت و بعد خوردن صبحانه شروع کرد به جمع کردن ميز و شستن ظرف و ظروف. توجه کنيد که باباي فسقل من يه پيرمرد 77 ساله ست قربونش برم.
از وضعيتي که مي ديدم خجالت مي کشيدم که من نشستم و بابا جلوي سينک داره ظرفها رو ميشوره واسه دلداري خودم شروع کردم مرثيه خوني:
” الهي قربونت برم، بميرم و نبينم که من نشستم و شما کار مي کني”
عجب روزگاريه ها … از اول سال همينطور برام اومده.
_________________________________________________
ویولت عزیز یه چند هزار تا امضا برای خلیج فارس کم داریم کمک کنید لطفا!
سرانجام اعتراض به نام مجهول برای خلیج فارس»درگوگل‏ارتGoogle Earth ، تابامداد روزجمعه ۹۵۰هزارامضا رسیده است. یعنی بعد از هشت‏ماه حالا دیگر فقط ۵۰۰۰۰امضا کم داریم ! بی‏شک ماایرانی‏هامردمان عجيبی هستيم؛ از يک سوعرب‏ستيزترين ملتِ گيتی هستيم وازطرف ديگر، گذرنامه‏های تک‏تک‏مان ممهور است به مُهرسفارت امارات متحده‏عربی درجوانی و عربستان سعودی در پیری ازآن طرف دم زدن از وطن‏پرستی وتمدن دوهزاروپانصدساله‏مان گوش فلک راکر کرده، و از اين طرف به‏سختی توان گردآوریِ يک‏ميليون امضا برای جلوگيری از تغيير نام خليج‏فارس را داريم؛ و در همان حال به‏ راحتی یک‏ميليون پيامک دردو ساعت برای عادل فردوسی‏پوروبرنامه‏اش می‏فرستيم. واقعاً مسامحه‏کار و بی‏خیال شده‏ایم . اگر کسی را سراغ دارید که هنوز
> این اعتراض را امضا نکرده، برای جمع کردنِ این پنجاه‏هزار امضای باقی‏مانده این نشانی و ضرورت و اهمیتِ این کار را به اویادآور شوید

>
> http://www.petitiononline.com/sos02082/petition-sign.html


نظرات شما


  1. فرهاد در 09/15/07 گفت :

    سلام
    یادمه پیارسال بود.عمم از تهران اومده بود خونه ما مهمونی.نمی دونم حرف چطور به ام اس کشید؟(از همون بحثهای همیشگی بود که توی مهمونی ها پیش میاد) خب منم پریدم وسط و آخرین یافته های پزشکی رو که توی اخبار علمی فرهنگی شنیده بودم
    رو کنفرانس دادم!عمم برگشت گفت برو بابا تو چی از ام اس میدونی؟این حرفش واقعا سخت بر من گران آمد!منم با ایرانسل به اینترنت وصل شدم و سرچ کردم “ام اس” . و این طور شد که به وبلاگ violet گذرمان افتاد! تو این مدت بیشتر وقتا که میآم اینترنت یه سری هم به وبلاگت میزنم.من چندان با نظر دادن میونه خوبی ندارم. اما این حرفت که گفته بودی:” به سرپايي پارسال نيستم.” یکم منو منقلب کرد.نمیدونم چرا.شاید به خاطر اینکه منم مثل پارسال نیستم.برای مامانتون هم از صمیم قلب آرزوی سلامتی دارم.
    یاشاسین


  2. papary در 09/15/07 گفت :

    سلام خوبی؟
    یه بار تو مجله \”مردم و جامعه\” قبل عید بود که یه وبلاگ رو معرفی کرد که در مورد یه دختری بود که ام اس داره. نوشته بود که این آدم کلی روحیه داره و از اینطور چیزا. شماره بعدش رو هم گرفتم و خوندم اما راستیتش چون مجله یه ذره برام گرون بود اونروزا، چون خورده بودم به بی پولی دیگه نخریدم و نفهمیدم که داستانش چی شد و الان در چه حالیه.
    چند باریم تو وبلاگ موسیو گلابی اسمت رو دیدم. اما حس اینکه بیام و ببینم این ویولت کیه رو نداشتم.
    الان که اومدم میبینم نوشتی \”دستنوشته های من و MS\” یهو یاد مجله افتادم. این همه قصه گفتم که بپرسم آیا تو همونی هستی که تو مجله نوشته بود در مورد خودش؟
    چه اون باشی، چه اون نباشی از نوشته هات خوشم اومد. چون با مشکلی که داری خودت رو نباختی. این برای من خیلی قابل احترامه که آدم با شرایطی که داره نخواد برای خودش حس ترحم بخره. حالا که این شرایط رو داری خودت رو از بقیه جدا نمیکنی و فکر نمیکنی که شرایطت باعث شده که از بقیه سوا باشی. برای همین خیلی احترام قائلم برات.
    _______________________________
    از آشناییت خوشوقتم و خوشحال از نظر مثبتت
    بله همون هستم


  3. arezou در 09/15/07 گفت :

    salam violet nazam
    omidvaram maman zood khob beshan va saye por mehr o mohabat ham baba va ham maman bala saret bashe 1000 sal
    moch moch havar taaa
    ama har zaman del tang shodi khodet bezar ja kasaii mesle man ke az didian mamaneshon har rooz doran , ba vojod boimari maman hata nemitonam modam pisheshon basham fadat sham,bazam khobe ke to kenareshon hasti golam
    moch
    ama mozo badi vaiiiiiiiiiiiiii ke koli be on 15 tosie khandidiam
    sobh kale sahari Grin zood jenab hamsar ro ham seda karam be khone mATALEB amozande bood akhe Grin
    koli barat doa kardam ke che neveshte hay khodet mofid che comnat haaa Grin
    in boos aztaraf man o jenab hamsar ke barat salam resond Grin
    ama mozo baddi
    plz plz
    a zin agha mehrdad shabgir khodemon khabar nadari khilei kam peidast barsh mail zadam javab nadade mitarsam kalash zire ab karde bashan
    ieki ham soheil aghaied dalghak on har shab up bood chand shabi nist negaran salamtish shodam
    Grin
    etiad khahar jan etiad be khondan blog shoma azizian
    fadat
    besham
    maman o baba ro bebeos
    beram sare kar ke diram shod
    fadat khabar inha ro behem bede
    arezou


  4. نانسی در 09/15/07 گفت :

    نماز جمعه …جمعه هم يه فيلم ديگه اس …….من که فکر نکنم موسوی بياد …..مراقب باشيد بچه ها …هر کی که رفت ……مراقب باشه
    بد جور می پيچن برا همه….
    من ۵ شنبه پيش تو انقلاب بودم …..اونقدر گاز اشک اور زدن …..من اومدم سوار ماشين بشم…که بتونم يه کم از اون محيط دور بشم …..من و دوستم سوار يه پژو شديم که بنده خدا اونم کتک خورده بود ….يه دفه ديديم دوتا موتوری لباسشخصی اومدن شماره ماشين اقاهه رو يادداشت کردن …….که چرا مثلا ما …خس و خاشاک ها رو سوار کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!
    .و………………….
    ای به روحتون لعنت #angry


  5. دوست عزیز
    نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت ا… رفسنجانی خواهد بود .
    در این مراسم پر فیض مهندس میر حسین موسوی و سید محمد خاتمی و مهدی کروبی حضور خواهند داشت .
    ای عزیز
    جمعه سبز پوش در کنار یکدیگر حماسه ای دیگر خواهیم ساخت .
    با توجه به بازداشت شدن دکتر بوترابی مدیر گروه سایت های پرشین بلاگ , از شما وبلاگ نویس عزیز انتظار حضور داریم تا انزجاز خود را از این همه بی اخلاقی ها و دروغ ها اعلام کنید .
    لطفا اطلاع رسانی کنید
    قرار ما جمعه , نماز جمعه