تو بودی چیکار می کردی؟

تا اونجايي که من ميدونم و از اين و اون شنيدم يا جايي خوندم بيشتر مشکلات سانفرانسيسکويي زوجها بر ميگرده به انزال زودرس آقايون که ديگه مجالي براي چگونگي کيفيت کار نميذاره.
ولي وقتي ايميلش رو خوندم، دوتا شاخ رو سرم در اومد اينکه نوشته بود ” چند سال از زندگي زناشويشون ميگذره و آقا اصلا بهش نزديک نميشه و هروقت نيازي پيدا کنه خود. ارضا.يي مي کنه و اينکار در طول هفته 3 يا 4 بار ممکنه اتفاق بيفته” … خب اولش شوک شدم که يعني چي؟ مگه ممکنه آدم شريک جن سي داشته باشه و اونوقت خودش از خجالت خودش دربياد؟ يک کم ازش در مورد گذشته و زندگيش پرسيدم گفتم شايد خانم تو ظاهر فيزيکيش يا نوع رفتار جن سي اش کاري انجام داده که مرد رو دل زده کرده …ولي متوجه شدم که ريشه اين دلزدگي بر ميگرده به اختلافي که خانم در ابتدا زندگي مشترک با خانواده شوهر پيدا کرده.
ميدونم که براي خيلي از آقايون هم برخورد نزديک از نوع سوم! صرف يک عمل جسمي و جن سي نيست و اونها هم نيازمند روحيه مناسب براي شکل گيري عمل هستند و درگيري فکري يا ذهني سبب ميشه که آمادگي نداشته باشن ولي اينکه تا اين حد سفت و سخت که حاضر باشن دست به طرف مربوطه نزنن و سرگرم هنرهاي تجسمي و صنايع دستي بشن!!!:hypnoid الله اعلم.
نميتونم قضاوت کنم و حتي نميدونم راه و راهنمايي درست به اين دوستمون چي مي تونه باشه؟ اگه بگم سعي کن روابطت رو با خانواده همسرت حسنه کني تا شوهرت بهت متمايل بشه، حرف اشتباهي، من چه ميدونم اين ناراحتي واسه چيه و اصن قابل گذشت کردن هست يا نه. اصن چرا بايد اتفاقات اطراف رابطه خصوصي يک زوج رو تحت تاثير قرار بده؟ به نظرم مشکل بايد ريشه ايي تر حل بشه ولي چه جوري؟ چيزي به ذهنت ميرسه يا تجربه مشابهي داري؟


نظرات شما


  1. احسان در 09/09/04 گفت :

    ببنید الان اینقدر یک طرفه قضاوت شده که شوهر محترم به اژدهای دو سر تبدیل شده و خانم به فرشته بیگناه !از کجا معلوم که این خانم خودشون باعث این قضیه نباشن! باید صحبت های هر دو طرف و شنید.من خودم کسانی رو میشناسم که همسرانشون به بهانه های مثل (محرم، شب قتل و …) از اومدن به سانفراسیسکو فرار میکنن. در جواب تیتر پستت شماره یه متخصص خوب و براشون پیدا میکردم !
    هنرهاي تجسمي و صنايع دستی و خوب اومدی تمام روز میخندیدم بهش#winking


  2. تمامی کامنت ها رو از نظر گذروندم باور کن به جز انگشت شمار که يه دست و شامل ميشه نکته های به درد بخوری نداشت چون همه يه موضوع رو با شيوه های نوشتاری متفاوت قلم زده بودند خوب حقم دارند چون نميشه قطعی دليلش رو گفت و تو شرايطش قرار گرفت چون اولا اين موارد تو رابطه های زناشويی هست و اختصاص داره به کسايی که متاهل هستند !
    اما از انجايی که يکی دو تا از دوستان من روانشناس هستند ( که يکی از دوستان روانشناس خواننده ی کامنت ها هم به مسايل خوبی اشاره کرد) اين قبيل موارد انقدر که به نظر بعضی ها ساده مياد پيچيدگی های زيادی داره چون ادم ها در هر شرايطی به رفتار به خصوص و مختص به خودشون دست می زنند و نميشه کلی يه مطلب رو به همه ارجاع داد ! اما ميدونم همونقدر که می تونه اين مشکل از طرف مرد باشه ميتونه و ممکنه که از طرف اون خانمم باشه و اين بحث های صنايع دستی اونقدر پيچيدگی نداره که همه حرف ها سوق داده شده به اين موضوع چون متاسفانه همه گيره ( در مردان ) چه متاهل باشند و چه نباشند جزآ و کلا در مراتب و مراحلی دست به اين عمل می زنند اما اينکه چرا با وجود تمايل اين خانم اون اقا هيچ اقدامی نمی کنه جای بحث داره ! به نظرم روابط عاطفی قوی در اين زمينه ها نقش به سزايی رو ايفا می کنه و همانطور به گفته بعضی از دوستان گذشته ی هم اون خانم و هم اون اقا !
    وقتی قبل از ازدواج تنوع داشته باشی !!!! ( مه بیشتر به اقایان اطلاق داده می شه )‌ بعد از ازدواج مسلما بعد از گذشت دورانی سردی از روابط حاصل ميشه که به قول اون چندين پستِ پيشت بايد به نحوی با رسيدگی هايی که ميشه رابطه رو از سردی ( منظور عاطفيه )‌رها کرد !
    خيلی حرف زدم اما اين جريان منو ياد دوستی انداخت که يک سال از ازدواجشون می گذره و اين بار عکس اين مسئله صادقه چون اينبار خانمه هست که هيچ ميلی در جهت ارتباط با همسرش نداره و برای منی که از جريان زندگی اين دوست مطلع هستم می تونم بفهمم چرای عملِ اين کار رو !
    اول اينکه ازدواجشون از يک دوستی ساده ی خيابانی شروع شد که اين اقا از تمامی مواردی که ميشد نام برد سطحش بسيار پايين تر از اين دوستِ ما بود اما اين دوستِ ما عاشق و والای اين اقا بود که همچنان هم هست و با وجود اختلافات خانوادگی هم از طرف پسر و هم از طرف دختر این دو با هم ازدواج کردند و جالبه بدونيد در طول دوران عقد و نامزدی اختلافات اين دو باهم شروع شد که با کوتاه امدن اين دوستِ ما تمام می شد و تا جايی پيش می رفت که این دو با اکراه پا به خانه ی پدر و مادر همدیگه می گذاشتند و اين دوست می گفت در طول اين مهمانی رفتار اين اقا با من بسيار خوب و رويايی است و من هم طوری رفتار می کنم که انگار هيچ مشکلی ندارم اما زمانی که تنها می شديم باز جار و جنجال ها شروع می شد و حتی به جايی می رسيد که اقا پسر ميگويد اگه دوست داری می تونيم فردا بريم محضر و طلاقت بدم ! (‌به همين سادگی) و من نمی دونم چرا با تمام اين جريانات مراسم عروسی هم به خوبی و خوشی برگزار شد …
    حالا نزديک به يک سال گذشته و این خانم هيچ تمايلی برای ايجاد ارتباط نداره و به قول خودش سرد شده و در واقع هيچ لذتی هم در رابطه اش نمی بره ! و حتی بسيار هم گوشه گير و خسته !!!
    تمام اين پر حرفی ها رو گفتم برای اينکه بدونی مشکلات اين چنينی بسيار وسيع از حد تصور است و اين که بدون اطلاع از جريان زندگی طرفين بخوايم قضاوت کنيم که مشکل از چه کسيه کاره سختيه !
    اما به قول دوستی با اين موضوعات نميشه بازی کرد و گذاشت به حساب مروز زمان ! بايد همين ابتدا حلش کرد وگرنه دچار ناراحتی های روحی سختی ميشه حتی برای اون طرفی که فکر می کنيم داره بی خيالی طی می کنه !


  3. الهام در 09/09/04 گفت :

    سلام عزیزم
    حتما به دوستت بگو به مشاور مراجعه کنه. اقای مربوطه مشکل داره و اصلا این ماجرا ربطی به اختلاف کذایی نداره.در ضمن چرا این خانم خودش پیشنهاد سفر به سانفرانسیسکو نمیده ؟؟خوبه یه مدتی خانم موضوع را اغازگر باشه..خوب مگه اشکالی داره؟#winking


  4. emma در 09/09/04 گفت :

    baraye inke javabe soalet o daghigh bedam.. age man bodam che kar mikardam?
    man aval ba chandin doktore moshaver harf mizadam va khob etelaatamo ziad mikardam raje be moshkel, badesh ba taraf mineshastam harf mizadam, va age taraf hazer be hamkari bod ke che khob age na ke baz miraftam soraghe moshaver va say mikardam yejori tarafo be rah biaram… age hich jori nashod, miraftam donbale talagh!
    vali hamisheh yek rahi hast ke beshe besh dast yabid…
    mamolan mardai ke zex ro dar zaneshon nemibinan donbale yek rahe sadetari vase hal masale miran… va rahe sade tar rahe ashenaye sanaye dastie,.. age zaneshon barash halat khaharo madar peyda kardeh bashe injori misheh…
    age zani say kon be doniaye sexie shoharesh dast peyda kone shayad betone in masale ro hal kone…


  5. emma در 09/09/04 گفت :

    باشو غريبه کوچک
    mamolan ba estefadeh az raveshhaye janebi mishe komak kard ke in zaman kotahtar besheh,… albate mamolan masale dar jaye digarist… onam ine ke tahrik kheili paine va rishash mitone kheili chiza basheh… age yekami to internet search koni etelateto ziad koni shayad betoni be khoet komak koni


  6. پپر در 09/09/04 گفت :

    وا . . . خاک بر سرم #surprise چه حرف های بالا ۱۸ ساله ای


  7. سارا در 09/09/04 گفت :

    من و همسرم خيلی با هم خوبيم. با هم دوست بوديم و يعد ازدواج کرديم و خلاصه خدا را شکر همه چی تو رابطه مون خوبه. من بيشتر اط هفته ای يک بار تمايل به سکس ندارم اما همسرم ميل جنسيش خيلی زياده. واسه همين هر از گاهی خودارضايی هم می کنه و من تا بحال مشکلی با اين موضوع نداشتم. يعنی واقعا چه اشکالی داره؟ مثل بعضی آقايون که تقريبا به زور با همسرشون رابطه برقرار می کنن بود خوب بود؟ آره مورد اون زوج که رابطه زن و مرد کلا تعطيل شده مشکل داره و بايد درستش کنن. ولی در کل تو ايران مثل اينکه خيلی با ديد منفی به خودارضايی نگاه می شه#thinking


  8. ye bande khodaee در 09/09/04 گفت :

    ye tarafe be ghezavat raftan kheili kare rahatie ke shoma anjam midin, avalan in khanumi ke ina ro farmudan, man nemidunam az koja be in amre be ghole shoma honar haye tajasomi (tanz darim hajv ham darim) pey bordan, man fekr nemikonam aghaye mohtaram jelo cheshme khanume mohtaram inkaro anjam bedan,
    hameye in comenta va harfa in agha ro kubide budan, ama man kamelan beheshun hagh midam, motmaen bashin mard age harche mariz bashe ya che bedunam hemo bashe, bazam be ertebat ba kesi ke dusesh dare o kenareshe,alaghe dare, fogesh az ghiafash badesh biad ham be lotfe tarikio shab! ghabele halle!
    jahate etela ham begam ke kesi ke hemo bashe dige dargire un honar haye shoma nemishe, soraghe ye hamjense khodesh mire,
    behtar bud un khanum aval elate asli ro migoftan(ke khodeshun kheili khub midunan ke chie)
    badesh 2nbale raahe hal migashan ke chetor un gandi ke unvagt zadano jobran konan,
    un mard vagevan ghabele tahsine


  9. آفو در 09/09/04 گفت :

    من هنوز مجردم و تجربه ندارم . ولی زياد از اين و اون شنيدم . نه درباره خود ارضايی از اينکه مثلا خانم يا آقا سمت ديگری نميرند و ماه به ماه هم شايد برنا مه ای نداشته باشند . بعضی آدمها گاوند …اصلا واسشون فرقی نميکنه روز چی ميگذره و فقط به وقتش ميخواند که راضی بشند . حالا اگه روز کلی بزن بکوب هم کرده باشند . اما مطمئنا اين خانم همه پل های پشت سر رو خراب کرده . احتمالا تو بحث با خانواده اون خود اين آقا را هم مستفيض کرده و اين آقا از استثناء هستش يعنی جزء اون دسته گاو نيست . و يه کمی به احساساتش برخورده و نميتونه با کسی که اين همه بلا سرش آورده هم خواب بشه .
    به نظرم خانم بايد تلاش کنه که همونجوری که همه چيزو خراب کرده باز درسش کنه . نه برای خانواده آقا . بايد از خود آقا شروع کنه و با خود آقا حرف بزنه و مشکل رو منطقی حل کنه .


  10. ye bande khodaee در 09/09/04 گفت :

    rasti, shoma az in barandaz haye narm nistii? #tongue #laugh
    fekr konam bade ye modati esme shoma ro ham tu in barandaz ha minvisan #winking behtare ke az alan be fekre etraf hatun ham bashin
    ke ba in kara darin barandazi mikonin, unam az noe narm! taze range weblog ham ke sorati hasteh, barandazie soorati!
    _____________________________________
    شما هم از این ننرهای لوس خُنک که فکر می کنن خیلی بانمکن نیستین؟#laugh


  11. عليرضا در 09/09/04 گفت :

    متاسفانه ايشان يک بيمار روانی است وهيچ گونه مشکل جنسی هم نبايد داشته باشد. پيشنهاد من اينه که به يک روان پزشک مراجعه کند.


  12. عمه جان در 09/09/04 گفت :

    سلام ويولت جان
    من نمی دانم چرا گاه فراموش می کنيم که خدا يدنی را برای ما فرستاده که در آن در مورد خيلی از مسايلی که ما انسانها هنوز به آن نرسيده راهنمایی دارد.
    خود ارضایی یک عمل حرام است و باید بدانیم که هیچ دستور شرعی بی دلیل نیست.(حضرت آدم را که یادمان هست)البته این را به آن خانمی می گویم که با افتخار از خود ارضایی گاهی شوهرش می گوید و دیگرانی که اثرات مفید آن را می گویند.
    به نظر من هم این آقا از قبل خود ارضایی داشته و اگر الان هم پای کس دیگری در میان بود و به او تمایل داشت با او رابطه بر قرار می کرد نه خودش.
    و این که این تنفر شدید مرد از زن را می رساند چرا که جلوی همسرش این کار را می کند تا وی را تحریک کند و به قول معروف با لب تشنه تا لب آب می برد و بر می گرداند.


  13. تشنه در 09/09/04 گفت :

    اخی بيچاره دوستت….خيلی دلش ميخواد نه؟جهنم و ضرر بگو بياد از خجالتش در ميايم.#winking


  14. علی در 09/09/04 گفت :

    من همينطور منتظر ايميل شما هستم


  15. \'گلكسي در 09/09/04 گفت :

    سلام ويولت عزيز
    خوبي خانوم
    سال نو مبارك
    سال خوبي داشته باشي
    خيلي وقت بود نتونسم بيام اينحا سري بزنم
    مثل هميشه خوب داري مينويسي#flower


  16. مهرزاد در 09/09/04 گفت :

    طلاق برای همچين روزاييه
    تا حالاش هم زيادی طول کشيده


  17. حديث در 09/09/04 گفت :

    سلام عزيز
    شما واقعا به من اميد داديد. من خيلی وقته ميام اينجا ولی نظر نميدم.
    منو لايق دوستی با خودت بدون.


  18. سميه در 09/09/04 گفت :

    من يه مورد مشابه سراغ دارم كه بعد از ۱۰ سال مشخص شد كه طرف گرايشات همجنس گرايانه داشته #brokenheart


  19. شایان در 09/09/04 گفت :

    یه بار نظر دادم فکر کنم نرسید پس یک بار دیگه میگم.
    بعضی از مردها در همان روزها و یکی دو ماه اول هر شب رابطه دارند و به نودرت کم میشه طوری که حتی اگر مرد رو بکشی انجام نمیده حتی به 3 4 سال هم امکان داره برسه که معمولا ریشه در گذشته و اعتقادات آن مرد داره بعضی دیگر از همان اول هیچ رابطه ای با همسر خود ندارند ولی خارج از خانه با افرادی دیگر دارند(به طور مخفی) این نوع افراد معمولا برای این که به همسر یا اطرافیان خود بگویند که من از لحاظ جنسی خیلی قوی هستم ونیازی اصلا به س ک س ندارم هرگز با همسر خود س ک س نمی کنند دسته ای دیگر در همین گروه با هیچ فردی سکس ندارند و فقط برای نیاز، خود ارضایی می کنند این افراد خود را از لحاظ جنسی قوی می دانند و به علت این که در گذشته خودارضایی می کردند حتی بیش از 3 4 بار در روز نمی توانند لذتی که از خودارضایی میبرند را در سکس ببرند. افرادی دیگر هم هستند که چون ورزش هایی از قبیل بادی بیلدینگ و امثال هم انجام می دهند هرگز رابطه با کسی برقرار نمی کنند.