دور خودم می چرخم

هفته خيلي شلوغ و تقريبا بي برنامه ايي رو گذروندم و اين براي مني که براي دوساعت بعدم هم بايد برنامه ريزي داشته باشم و نمي تونم باري به هرجهت بگذرونم بره يعني مرگ.
هفته آينده هم چيز بهتري نخواهد بود و همچنان گرفتارم . بخصوص که يک مهمان خارجي دارم که درکمال بي انصافي تمام کارهاي ويزا گرفتنش رو هوار کرده سر من با وقت محدودي که در اختيارم گذاشته بايد تا قبل تمام شدن ويزاش تو کشور مهمان ويزاي ايرانش رو درست کنم … ميگم آخه بي انصاف مي مردي زودتر بهم مي گفتي؟ که منم اينقدر تو استرس نيفتم اونم با وضع تعطيلي هاي مملکت که اصن نمي توني رو تعداد روزهاي کاري حساب کني.
و بازهم با توجه به اينکه مهمان آقاست! من به جرم ضعيفه بودن! و صدالبته به همين دليل واضح، مورد داربودن براي دعوت از يک مرد اجنبي بايد آويزون يه آقا بشم براي دعوت کردن و باز اين ميشه استرس مضاعف چون مسلما طرف دوم مثل خودم پيگير نيست و هي بايد يادآوري کنم کپي شناسنامه بده، آدرس بده …
دلم نمي خواد وبلاگ و به روز نگه داشتن و جواب ايميل و کامنت دادنش هم يه استرس ديگه بشه برام، احتمالا ساعت آپ کردن يا موارد ديگه کمي دست خوش تغيير بشه، شايدم نه …ميدونم که درکم مي کنيد، اينجور که بوش مياد تقريبا تا آخرسال روزهاي آرومي نخواهم داشت … احتياج به انرژي مثبتتون دارم که بتونم همه کارها رو در حاليکه از روي صندلي هميشگيم تکون نمي خورم درست و رو غلطک نگه دارم.
• ممنون از اينکه وقت گذاشتيد و جواب سئوالم رو تو پست قبلي داديد . تمام روشهاي موجود رو امتحان کردم يعني بجاي + دو صفر وارد کردم و بجاي ريپلاي کردن يه اس ام اس تازه و مستقل زدم ولي نشد که نشد. از طرف اون اس ام اس مياد ولي از طرف من چيزي نميره، خواسته بهش زنگ نزنم ظاهرا فاجعه شارژ ميشه …. درهرصورت بازم يکدنيا ممنون از راهنمايي هاتون.:love


نظرات شما


  1. ياس در 09/30/01 گفت :

    #flower



  2. پروشات در 09/30/01 گفت :

    ويليييييييی تولدم که الان نيست!
    مونده حالا خواستم يه امادگی ذهنی برات ايجاد کنم!
    ميخوام امسال تولدم با ادم های ناب و خاص زندگيم رقم بخوره که يکيشم تويی!#applause
    نيای خودم ميام خونتون اونجا تولد ميگيرم! هيچ رقمه نميتونه در بری#grin
    انرژی مثبت
    مثبت
    مثبت
    +
    +
    +
    ويلی تو ميييييتونيييييييييييييی#heart
    __________________________________________-
    از دست تو#laugh


  3. توتیا در 09/30/01 گفت :

    عزیز مرسی از نظر ولی من بلد نیستم با بلاگ اسکای کار کنم نظرت پاک شد#sad
    _______________________________________
    پرسیده بودم چطوری؟کجایی؟تهران؟


  4. سمیرا در 09/31/01 گفت :

  5. مدوسا در 09/31/01 گفت :

    ويولت من اون عکس دساتونو بسيار دوس ميدارم که پايين پيج هست #flower با اين مديريت و سياستی که تو خودت هست ميدونم که همه ی کارا انجام ميشه … برات کلی انرژی مثبت ميفرستم .واسه کسی که خودش هميشه سرشار از انرژی و مهربونی و خوشبختيه #kiss #flower


  6. سلام ويولت عزيزم
    می دانی معجزه می کنی؟ خدا می داند که می کنی! ومن اميد وارم در مورد خودت در رابطه با سلامتی ات قادر به آن باشی. من شگفت زده مانده ام واين بی گمان از لطف شماست. در پناه خدا. من عادت به تشکر وسپاس کذاری دارم. و فراموش نمی کنم . شما من را لينک کردی و امروز امارم برای خودم باور نکردنی بود. اين راه که هم اکنون بازشده است به رحمت شما برکت داده شده است.. و من تمام اين رحمت وبرکت را می پذيرم وآن داا ارج می نهم و گرامی می دارم. قصدم خودشيرينی تعبير نشود. می خواستم برکت وجودت را ياد آوری کنم و خوشجالت کنم .چون شادم کردي و شايد هرگز هم متوجه نمی شدی. نياز به گفتن هم نداشت. از گجا می فهميدی؟ پس شروع کن به ساختن معجزه ای که شايسته اش هستی.سلامتی وهر روز بهتر شدن. که ايمان دارم می تواني و در اين راه اراده خداوند هم همزاه شماست انشاالله. امين. خداوند غیير ممکن را ممکن می سازد شک نکن حتی يک لحظه.
    من هم بی عینک باغلط کمتری تایپ می کنم!!! راستی افیس ام هم درست شد.
    #hug #hug #kiss #flower #flower #flower
    در نمايش دادن اين کامنت مختاری. در هر حال من خوش حالم. نازيلا بکايی


  7. اميد وارم تا حالا اس ام اس را فرستاده باشی . گاهی می شه گاهی نمی شه فقط از انجا می ايد. ممکن قرداد هاشون باشرکتهای بين المللی تمام شده باشد.تا دوباره قرداد تنظيم بشه وپول انها پرداخت بشه طول بکشه. اين اس ام اس از لا ک پشت هم آرامتر می ره . به ادرسش ميل بزنی رو گوشيش نشان ميده ممکنه اين سرويس را داشته باشه وآنجا هم در تمام فضا های عمومی واير لس رايگان قايل لستفاره است.


  8. مهدی در 09/31/01 گفت :

    ooo…
    ویولت خودمون!
    یهو اومدم اینجا!
    خوبی خانوم؟


  9. کافه در 09/31/01 گفت :

    همینجوری!
    راستی خواستی کافه بیا!
    یه جای دنج!
    اگرم بیشتر خواستی لینکش کن!
    از نون شب واجبتره!



  10. دريا در 09/31/01 گفت :

    سلام ، من هميشه به وبلاگ شما سر مي زنم ، اين اولين باري است که براتون پيغام مي زارم .
    براي رفع مشکل اس ام اس
    به سايت همراه اول برويد ، و آن جا شماره تلفن موبايل خود را وارد کنيد ، بعد از چندی احتمالا با شما تماس می گیرند و مشکل را مجددا می پرسند. به احتمال خیلی زیاد رفع مي شود. من خودم از اين طريق اين مشکل را رفع کردم.
    http://portal.mci.ir/c/portal/layout?p_l_id=PUB.1.479


  11. خرچسونه در 09/31/01 گفت :

    هی ويول٬
    من ماهی دو- سه بار به بلاگت سر ميزنم. اين جوری که بذارم زياد شه يه دفعه بخونم بيشتر دوس دارم.
    چن تا چيز بت بگم..
    يکی اين که هــــــــر وقت من اومدم صحبت از يه پستی يا عکسی بوده که حذف شده.. آخه اينم شد زندگی؟‌#laugh
    کامنتم که واسه پست های قديمی نميشه گذاشت..
    تو هم limited time offer داری؟#grin
    يه چيز ديگه هم که هست اينه که وقتي جواب کامنتارو ميدی حدس ميزنی طرفت کيه؟ #thinking
    همين جوری ميگما… اصولاْ وبلاگنويسا يه تصور خاصی از مخاطبشون دارن٬ تو هم واسه کسی کارت دعوت نفرستادی. مثلاْ به کامنت ؛من نمی دونم کورتن چيه؛ فکر کن…
    احتمال خواننده ی ۱۴ سالم بده..
    با اين حساب هم ميتونی خيليارو جدی نگيری هم مهربون تر باشي… هم ديگه چی؟#thinking


  12. عليرضا در 09/31/01 گفت :

    جهت عدم تعطيلی اضافی در روزهای اخير بقای عمر مسئولين رو مسئلت داريم #winking


  13. خانم ثابتی در 09/31/01 گفت :

    گفتی انرژی مثبت. فکر کنم خدا بارون ديشب اش رو برای فرستاده.
    کارهات رو با طمانينه انجام بده. از معجزه ی دقيقه ی نود غافل نشد.


  14. nazmehr در 09/31/01 گفت :

    ويلی جونم اول اومدم تشکر کنم که اومدی به بلاگم عزيزم. خيلی خوشحالم کردی. چند روزی به دليل بيماری نبودم و امروز اومدم نت و ديدن اسم تو توی کامنتها خيلی خوشحالم کرد.
    در مورد تلفن هم ويلی جون خوب من فکر می کنم اگه با کارت زنگ بزنی چيزی درنياد. نمی دونم منظورت از شارژ چيه ولی اگه منظورت هزينه تماس هست من خودم با کارت که به آلمان زنگ می زنم دقيقه ای ۲۱ تومان می شه. يعنی از موبايل ايران ارزونتر.
    ديگه اينکه اگه کمک خواستی و من کاری از دستم بربياد در خدمتم عزيزم


  15. یکتا در 09/31/01 گفت :

    سلام / خیلی عادی می تونی اس ام بزنی خانومی / باید کد کشور آلمان (0049) کد شهری که از اونجا سیم کارت خریده شده (کلن ، زوریخ..) و بعد شماره تلفن رو وارد کنی به همین سادگی به همین خوشمزگی