ليسيدن زخمها

فکر مي کنم به روزهاي گندي که گذروندم. به آستانه تحمل پايينم.به خستگي و دلزدگي ام. به اشکهايي که بي محابا از چشمام چکيد پيش دوستي که قرار نبود اينطوري خودم رو بشکنم.
از خودم دلگيرم؟ از تو دلگيرم؟ از کي ؟ يا…؟
دقيقا يک شنبه 23 ديماه 1386 بود اگه اشتباه نکنم ساعت 3 بعداز ظهر بيمارستان سينا آماده برای تزريق سلولهای بنيادی به عنوان اولين داوطلب،هیچکی نميدونه قراره چه اتفاقی بيفته بعد تزريق. روي تخت جنيني دراز کشيده بودم و دکتر صحراييان موهام رو نوازش مي کرد و سرنگ تو مهرههاي کمرم فرو رفته بود و از سردي اون مايع فريز که تزريق مي شد داخلش تخته پشتم تير مي کشيد و قميشي تو گوشم مي خوند :” گريه کن، گريه قشنگه …گريه سهم دل تنگه.”
چقدر زود يک سال گذشت و مثل همه اين سالها هیچی……….
خاطرم ميره به لحظه ايي که مسخ شده جلوي دکتر اقدسي نشستم و زل زدم به دهن دکتر، که يعني چي؟ اين چه کوفتي ه که دچارش شدم؟ هومان دستش رو گذاشته رو شونه ام و آروم فشار ميده … به دکتر مي گم، چيه؟ ام اس؟ قراره چه بلايي سرم بياد؟…هنوز مشخص نيست چيه؟تازه هم باشه با اين سرعتي که علم داره پيشرفت مي کنه تا چند وقت ديگه درمانش پيدا ميشه.
.
.
.
12 سال گذشت، روي تخت دراز کشيدم و با چشم قطره هايي که از سرم وارد خونم ميشه رو مي شمرم.

جمعه يک پست ويژه دارم.
اين آخرين تلاشمه برای اينکه آهنگ بی محابا پخش نشه، تنها اشکالش اينه که فورمت موسیقی حنما باید mp3 باشه و من چندتا موزیک سیو شده با فورمت دیگه دارم که باید به شیوه قدیم پخشش کنم تا برسم به این مدل پخش…دیگه شرمنده.


لينک دانلود
راستی دارم پالس کورتنم رو از ديروز می گيرم،تو خونه.


نظرات شما


  1. جینا در 09/15/01 گفت :

    برام هميشه دعا می کنم. باور کن.
    نمی دونم تو چقدر به دعا و اثر اون در زندگی اعتقاد داری ولی من زياد باورش دارم ٬ برای همين زياد دعات می کنم ويلی عزيز.
    نگران نباش…
    تاريک ترين لحظه شب٬لحظه پيش از طلوع خورشيد است …


  2. دريا در 09/15/01 گفت :

    اصلا” باورم نميشه يه سال گذشت از اون روزايي كه من با چه اميدي تزريق رو پي گيري ميكردم.
    ولي هنوزم فكر ميكنم تو ميتوني از پس بيماري بر بياي


  3. مریم در 09/15/01 گفت :

    دستگیره هوشمند و جالب برای حمام(+عکس)
    showimage.aspx?id=21030&t=y&w=300&h=200&type=1
    تا کنون چند بار در حمام سقوط کرده اید؟ فکر می‌کنم تقریبا” هر فردی این موضوع را تجربه کرده است! آیا برای زمانی که در حمام به زمین می‌خورید و آسیب می‌بینید و دیگر قادر به بلند شدن و خروج از حمام نیستید فکری کرده‌اید؟! در زیر دستگاهی را مشاهده می‌کنید که در این موضوع به شما کمک می‌کند.
    آقای Haishan Deng این دستگاه را طوری طراحی کرده است که برای اولین بار که شما آن را راه اندازی می‌کنید و کلید Help Lock را فشار می‌دهید زمان لازم را وارد دستگاه می‌کنید، مثلا” برای دستشویی ۵ دقیقه و یا برای حمام ۳۰ دقیقه (البته این زمان قابل تغییر است).
    هر زمان که درب را ببندید و دکمه Go را فشار دهید، و زمان تعیین شده برای ماندن در دستشویی یا حمام تمام شود آژیر به صدا در می‌آید و ۳۰ بار به صورت آرام هشدار می‌دهد و می‌توانید آن را خاموش کنید، در غیر این صورت آژیر به صدای بلند تبدیل می‌شود و تمام خانواده را با خبر می‌کند. نکته جالب این است که بعد از ۳۰ بار هشدار دادن دستگاه با صدای بلند اگر آن را خاموش نکنید، دستگاه بصورت اتوماتیک با شماره تلفنی که شما در آن ذخیره کرده‌اید تماس می‌گیرد و هشدار می‌دهد.
    با این دستگیره هوشمند یا در امان خواهید بود و یا دیوانه خواهید شد!
    #grin


  4. آسمان در 09/15/01 گفت :

    ۱۲ سال؟چقدر زياد…و تو چه صبری داشتی ويولتم.ياد اين آيه افتادم که خداوند صابران را دوست دارد و چه پاداش بزرگی برای تو هست.خدا دعای خير اينهمه آدم رو در حق تو مستجاب ميکنه نازنينم.درک تک تک اين روزا برای هيچکس به جز خودت ممکن نيست،اينو ميدونم ولی ميخوام بدونی هميشه دوستت دارم و برات بهترين آرزوها رو دارم.


  5. سلام پس امیدی که توی نوشته هاتون موج میزد کجا رفت میدونی صبر حلال تمام مشکلات بشره براتون آرزوی روزی را دارم که پست بزنید من خوب شدم چون روحیه ام را حفظ کردم #applause #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower


  6. سلام چقدر خوشگله اینجا
    یه سری به دکتر حسن آل یاسین بزن با همیوپاتی یکی از دوستای منو خوب کرد اونم ام اس داشت#flower


  7. هملت در 09/15/01 گفت :

    عزيزم..#sad
    نميدونم چی بگم؟!
    یعنی موندم چی بگم؟!
    خيلی صبوری
    گفتنش واسه من راحته..
    به يادتم#heart


  8. شقايق در 09/15/01 گفت :

    #flower


  9. ياس در 09/15/01 گفت :

    صبح بخير ويولت عزيزم
    اميدوارم امروز بهتر باشه حالتون #kiss #kiss #kiss #heart


  10. بهار۱ در 09/15/01 گفت :

    سلام ويلی جان برای من که آهنگ تا خودم نزنم نمی خونه #smile
    عزيزه من اگر بخوای غبار زمان را تکون بدی انقدر اين غبار دوباره سريع ميشينه که خودتم نمی فهمی …زمان خيلی سريع در حال گذشتنه #worried


  11. ماندانا در 09/15/01 گفت :

    ويلی جون خوبی؟؟؟#worried


  12. رهگذر در 09/15/01 گفت :

    سلام؛
    وقتی autoplay or autostart رو false ست کردی مثل همین پست ، مگه میشه اتومات پخش بشه!
    بهتره ملت مرورگرهاشون رو تست کنن! سورس وبلاگ مشکل نداره.
    __________________________-
    هرچه ملاحظه می کنیم بخاطر این ملته #tongue