مسابقه،خواب،نتیجه،پیامد

ديشب خواب ديدم از دوچه ووله تماس گرفتن و مي گن مي خواهيد از “کف تعداد آرا”(دقيقا همين اصطلاح رو بکار برد!) خبردار بشيد؟ بعد گفت آقاي همايون خيري( همچين کسي با اين نام داريم؟ من تو خواب فهميدم منظورش آزاد نويسه!) 332 راي واقعي آوردن اقاي توکا نيستاني 211 راي و شما 113 راي!!! بقيه تعداد راي هاي تکراري بوده که داده شده.
بعد من تو خواب با خودم فکر کردم من با روزي 3500 تا 4500 بار بازديد همش 113 تا راي داشتم؟ خوب اگه اينقدر چرت مي نويسم که ارزش راي دادن نداره پس اين همه آدم ميان اينجا چيکار؟ براي چي من اينقدر خودم رو تو فشار ميذارم که هر روز حتي شده يک خط بنويسم که کسي دست خالي برنگرده و رضايت بازديد کننده جلب شه؟… نه اصلا ارزش وارد کردن اين همه استرس و فشار بخودم رو نداره منم ديگه از سر تفنن آپ مي کنم … خلاصه که بد خوابي بود.

لازمه امروز که آخرين روز راي گيريه مجددا يک نکته رو يادآوري کنم و اون اينه که اين راي گيري اينترنتي فقط نشون دهنده آرا خوانندگان و ميزان رضايت اونها از وبلاگ مورد نظره و دخل آنچناني بر نظر داورها نداره و تصميم آخر براي اعلام اسم يک وبلاگ بر عهده اونهاست و ممکنه وبلاگي انتخاب بشه از ته جدول … پس لطفا بدونيد وبعد اعلام نتايج شوکه نشيد.
اصلا از شرکت داده شدنم تو اين مسابقه راضي نبودم فکر کنم اين دوماه(که واسه يه مسابقه مدت خيلي طولانيه) به اندازه اين پنج سال اعصابم تحت کشش بود و انواع و اقسام حرفهاي مزخرف و برخوردهاي مشمئز کننده رو ديدم. شايد براي هر آدم ديگه ايي مهم نباشه ولي من بايد يادم باشه که حداقل از لحاظ جسمي با خيلي از ديگران فرق دارم و هرکدوم از اين برخوردهاي ناآگاهانه يه قدم هلم ميده به سمت پرتگاه …جايزه من از اين مسابقه ، شل شدن زبونمه.. که هيچ کس مقصر نيست الا خودم.
البته که همه چيز هم در اين حد بد و فاجعه نبود و يک دستاورد خوبم هست و اينکه من به عنوان يک خانم بلاگر جلوي آقايون مدعي ايستادم و در مقابل چنگ و دندون نشون دادن ايادي اونها يک قدم هم از موضعم عقب نرفتم و پشت پستو قايم نشدم به گريه کردن.
اگه فکر کردم محقم و بايد اعتراض کنم،کردم.هرچند تبعات سنگين باشه و مملو از اعصاب خوردي ولي مهم بود که جا نزنم فقط به صرف خانم بودن و جنس ظريف و شکننده … ديگه چه برسه به من که از شکننده گذشته و چيني بند زده شدم.
در آخر بازم ممنونم از همه شما که تنهام نذاشتيد و همچنان کنارم مونديد … باورکنيد نتيجه در مقابل همدلي و محبت شما اينقدر ارزشمند نيست…..شهرزاد متشکرم.:wink
در حاشيه: اگه کسي اينترنت پر سرعت داره و علاقمند هم هست،مي تونه نتيجه مسابقه رو فردا آن لاين از اين طريق گوش بده.


نظرات شما


  1. دوست گرامی
    بی شک پدیده « گرمایش جهانی» یا به عبارتی گرم شدن کره زمین که همراه با تغییرات آب و هوایی و فجایع مرتبط با آن خواهد بود از بزرگترین نگرانی های بشر در سالهای آینده خواهد بود.
    سیل ها و خشکسالی ها ، طوفانها ، انقراض گونه های جانوری و گیاهی، شیوع بیماریها ، زیر آب رفتن خشکی ها و همه و همه تنها گوشه ای از آثار «گرمایش جهانی» است که به تدریج آثار خود را نشان می دهد.
    سومین «موج سبز وبلاگنویسان فارسی» به این موضوع اختصاص دارد. از 9 تا 15 آذر همه با هم با نوشتن مطلبی در مورد گرمایش جهانی و یا لینک دادن به مطلبی در این خصوص ، وبلاگستان فارسی را در مورد این موضوع حساس و آگاه سازیم.
    سایت موج سبز: http://www.greenday.ir


  2. شاين در 08/27/11 گفت :

    تبريک#applause
    تقدیم به ويلی عزيز#flower


  3. شايان در 08/27/11 گفت :

    مبارک باشه#applause
    تقديم به ويلی عزيز #flower


  4. پانی در 08/27/11 گفت :

    عزيزم تبريککککک#flower


  5. شب گیر در 08/27/11 گفت :

    سلام خاله ويلی (نامرده هر کی خاله رو پاک کنه و به جاش بنويسه «خانم ويولت»!!!)
    مبارکه،به سلامتی و دل خوش…
    تا اينجای کار که مربوط به دوستان خواننده ميشد،کسی کم نذاشته و دم همگی گرم…
    فقط اعلام رسمی برندگان مونده که
    ظاهرن زمانش ، ساعت ۲۲:۳۰ امشبه(به وقت تهران) و قراره علاوه بر پخش زنده، این آقای اشنایدر !هم به صورت زنده و آنلاین گزارش رو در وبلاگش بنویسه…
    آدرس وبلاگش هم اینه:
    http://www.thewavingcat.com/
    به هرحال بازهم کسب مقام اول رو تبریک میگم و بهتره که در این شادی و شب عزیز ،یادی از کسانی بکنیم که دیگر در میان ما نیستند،اما خاطره‌ی اذیت و آزارشون باقیست !
    برای شادی روح مرحوم مارچ لعنتی ،…فاتحه مع صلوات!!!


  6. محمد در 08/27/11 گفت :

    سلام
    با آرزوی موفقیت برای شما و وبلاگ خوبتان در مسابقه های پیش رو…
    من وبلاگ شما را مدت هاست که می شناسم و خواستم در این “نظر” از شما و تلاشتان تشکر کنم
    راستی من از اینکه چند بلاگ نویس (بهتر بگویم زرد نویس) در بلاگ هایشان به شما توهین کرده اند سخت ناراحت هستم و امیدوارم شما بدون توجه به این بلاگ نویسان که برای اکثر وبلاگ های موفق دردسر ایجاد می کنند همچنان راه موفق خود را ادامه دهید
    امید وارم که همیشه و همه جا موفق باشید و من هم مطمئن باشید که در بلاگ خودم از شما حمایت می کنم
    تا کی باید یک عده بلاگ نویس زرد با آبروی وبلاگ های موفق بازی کنند
    امیدوارم موفق و شاد باشید


  7. واسه ماها هميشه اولی !
    باور کن بچه های مجازی از ته دل دوست دارن !
    چه ببری چه …
    تو هميشه واسه ماها يه سمبل پيروزی هستی !!
    چند وقت نبودم …چقد دلم برات تنگ شده بود …….


  8. akheyazizam در 08/27/11 گفت :

    واااااااااااااای اخ جوووووووووووون تبريک ميگم
    خيلی خيلی خيلی خوشحال شدم#applause #kiss
    #flower #flower #flower #flower #flower #flower #flower
    پس چرا اپ نکردين؟


  9. ليلا در 08/27/11 گفت :

    تبريک ويولت جان #flower


  10. akheyazizam در 08/27/11 گفت :

    حالا پيروزی ملسه يا شيرين؟#thinking


  11. ياسمن بانو در 08/27/11 گفت :

    #kiss #kiss #kiss وای ويلی جونم تبريک نميدونی چقدر خوشحال شدم اميدوارم موفق باشی و سلامت …


  12. سميرا در 08/27/11 گفت :

    مبارکه ! برنده شدی بلاخره ! بيا از حس ملست برامون بگو!
    راستی چرا انقدر تعداد رای ها کم بود؟؟؟ ۳۰۰ نفر هم تو کل رای گیری شرکت نکرده بودن!!!!
    شايدم من اشتباه کردم!