کنسرت بزرگ

حال روحيم خيلي بهم ريخته بود.احساس مي کردم فقط حضور تو جاييکه موزيکي نواخته بشه مي تونه آرومم کنه. ولي کجا؟ به ذهنم رسيد تماس بگيرم با آقاي يزداني (تو جشن پرشين کارت ويزيتشون رو بهم داده بودند و اميدوار بودم يادش باشه من و) و خواهش کنم من و سر يکي از ضبط هاشون راه بدن که فقط بشنوم. فکرم رو به اميد گفتم، گفت الان کنسرت داره. خريدن بليط اينجور کنسرتها اونم تو روز اجرا بهتر مي دونيد چه مصيبت عظماييه!! چاره نبود تنها راهش بند پ بود… خلاصه شب زنگ زدم و فرداش که آخرين روز اجرا هم بود ساعت 1 بعداز ظهر بهم گفتن 7 جلو تالار وزرات کشور باش.
خوراکي هايي که خريديم آخر خنده بود.يک کيسه موز! بيسکوييت ، آب ميوه،آب نبات چوبي،پاستيل و يک بسته آدامس ريلکس رو پاي من بود در حاليکه رو ويلچر نشسته بودم به اميد گفتم يه گاز پيک نيکي هم ميذاشتم رو پام آخر با کلاسي بود!!!اونم وسط اون همه آدم فَشن که لول ميزدن.
ازدحام جمعيت بي بليط و با بليط غوغا مي کرد… به مدد آشنا با نفوذمون که اتفاقا خوب آشنايي هم بود و اصن الکي دولکي نبود من و اميد هدايت شديم داخل سالن و چون صندلي هامون جدا جدا بود من ترجيح دادم پيش اميد رو ويلچرم بشينم تو راهروي بين صندلي ها و درست وسط سالن. جام خوب بود و هيچ مانع خاصي جلو ديدم نبود. کنسرت با يک ساعت تاخير شروع شد حوالي 8:30 و تا از 12 شب گذشته طول کشيد.
اولين خواننده ماني رهنما بود که اجراهاش قشنگ بود ولي خُب من سبکش رو دوست ندارم و سر هر آهنگ بعدي که مي رفت آه از نهادم بلند ميشد که نه! تموم نشد؟ و از آنجاييکه حدود 1 ساعت اجراش طول کشيد و هنوز سه تا خواننده ديگه مونده بودن در کمال نا اميدي فکر کردم که وقت به خواننده محبوبم(رضا يزداني) حتما به اندازه اجرا يک آهنگ بيشتر نميرسه.
دومين خواننده مهران مديري بود که در ميان استقبال پرشور مردم رو صحنه اومد با فرياد “مهران دوستت داريم” اينقدر استقبال شديد بود که سه بار مجبور شد يک کلمه بگه تا اجازه سلام و خيرمقدم گفتن بهش بدن. اين مرد به واقع يک کمدين و شومن بزرگه، به نظر من که کيفيت آهنگها و خواندش در حد متوسط رو به پايين بود ولي با تکه انداختن هاي بجا و ادا اصول به موقع آنچناني وجدي به وجود آورده بود که نگو. مثلا يک قطعه اجرا کرد و در ميان کف و سوت حضار يهو گفت ” ببخشيد من يه چيزي يادم رفت” همه سکوت کردن ببين چي يادش رفته؟ ” اين آهنگ ادامه داره،يادم رفت بقيه اش رو بخونم…” و دوباره شروع کرد به خوندن که ديگه خنده و سوت مردم تمومي نداشت. يا ديديد رو سن بخار و دود مي فرستن؟ برگشته با اشاره به منبع دود رو ديوار ميگه” اينجا تازه يه شعبه خشک شويي باز شده!!”
بين اجرا هر خواننده حدودا 10 دقيقه آنتراک بود. بعد اجرا مهران مديري ديگه کاملا از خودم وحس هام نا اميد شده بودم.هيچ هيجان خاصي درم برانگيخته نشده بود. مني که اجرا زنده موسيقي قبلا ها ديوونه ام مي کرد و حالا هيچي. با خودم فکر کردم اين بيماري عزيز اينم ازم گرفته تمام حس ها مُردن.
نوبت، نوبت اجرا عشق من، رضا يزداني بود. گروه ارکستر رو سن بود و داشتن پيش درآمد آهنگ رو مي نواختن ولي از خواننده هنوز خبري نبود؟ که يهو يزداني با ژست دويدن از پشت صحنه دويد و پريد رو سن و ميکروفن رو برداشت و با اون صداي زنگدار و قوي فرياد زد “تو کي هستي؟” و آهنگ تو کي هستي رو اجرا کرد.آهنگ دومش “يکي در ميون بود” که قبلا براتون گذاشتمش. دلم طاقت نياورد تو اين لذت تنها باشم مي دونستم ليلا(از خوانندگان وبلاگ) يکي از طرفداران رضا ست شماره اش رو گرفتم و گفتم من کنسرت رضا يزداني ام، فقط گوش کن.با آهنگ شمال و کارتونش اشک مي ريختم بخصوص وقتي با اون لحن خاص و کشدارش مي خوند مردم خودشون رو تيکه پاره مي کردن فهميدم پس حس هام هنوز نمرده اوني که با سليقه ام جور باشه هنوزم به وجد مي آرتم .بي نهايت خوشحال بودم از اينکه سبک راک اينقدر طرفدار داشت و مردم به مفهوم واقعي لذت مي بردن و با استقبال تشويق هاي پرشورشون اين ونشون ميدادن.آهنگهاي کافه نادري و لاله زار رو هم اجرا کرد.آخرين آهنگي که اجرا کرد قطعه جديدي بود به نام خليج فارس که رسما سالن رو ترکوند،من اجرا رو با موبايل ضبط کردم. کيفيت نداره ولي فقط توجه کنيد به جيغهاي مردم موقع اداي کلمه فارس و ايران و هيجاني که با خوندن اي ايران اي مرز پرگهر از خودشون نشون ميدن. ديگه اشکي بود که از چشمام مي اومد موقع خوندن اي ايران به اشاره رضا همه از جاشون بلند شده بودند و ايستاده با دستهاي بالا سر رفته دست ميزدن و هلهله مي کردن تمام وجودم از هيجان مي لرزيد به قول اميد مي گفت اين شوري که امشب به پا کرد آقاي يزداني اگه اعلام مي کردن جنگ شده و اتوبوس براي اعزام به جبهه بيرون منتظره، بي برو برگرد همه مي رفتن!!.
بعد تموم شدن اجرا ايشون دوست عزيزم که بليط برام گرفته بود اومد و بردم پشت صحنه که با آقاي يزداني صحبت کنم و عکس بگيرم آقاي سيامک انصاري اونجا بودن و کمک کردن ويلچرم از مانع جلو در رد شه!…بي نهايت عواملشون وبخصوص آقاي اوجي،مدير برنامه آقاي يزداني گرم و صميمي و پراز انرژي مثبت بودن آقاي يزداني با چشمهاي قرمز اومد پيشم معلوم بود اجرا ترانه خليج خودش رو هم منقلب کرده و چندتا عکس گرفتيم.
آخرين اجرا مال عليرضا عصار بود.اون هم بي نظير بخصوص فواد حجازي با ساکسيفونش… عليرضا عصار اينقدر همه چيزش از صدا و اجرا گروه اينقدر شبيه کاست هاش بود که حد نداره.ايشون هم با آهنگ “خيال نکن نباشي،بدون تو مي ميرم.گفته بودم عاشقم،حرفم و پس ميگيرم” سالن رو ترکوند و جمعيت يک صدا مي خوند طوريکه به اين قسمت که مي رسيد عصار ميکروفن رو مي گرفت سمت جمعيت و مردم يکصدا مي خوندند.
مهمانهاي ويژه آقايون بهرام رادان،کامبيز ديرباز،سيامک انصاري و فريون خلعتبري بودند و خانومها مهراوه شريفي نيا و انديشه فولادوند.
شب بي نظير و فراموش نشدني بود….ممنون دوستم.
عکسها و آهنگ در ادامه مطلبه.
خدمتتون عارضم،درسته ما آشتی کردیم ولی این اصلا سبب نمیشه که من دوم باشم ها:nottalking …پس لطفا رای بدید.:teeth



اين دو تاعکس رو با موبایل گرفتم و نمی دونم چرا اینقدر ریزه؟
m1.jpg


m2.jpg


4.jpg


2.jpg


1.jpg



لينک دانلود


نظرات شما


  1. سمانه م در 08/15/11 گفت :

    #flower


  2. مرمرجان در 08/15/11 گفت :

    ويولتکم
    هميشه خوش و خرم باشی تا ما هم
    در سايه ی شما خوش باشيم#flower


  3. سانی در 08/15/11 گفت :

    #grin


  4. سانی در 08/15/11 گفت :

    نوشته ات هم کلی هيجان توش بود که منتقل شد. هميشه به شادی .#flower #kiss


  5. غريبه در 08/15/11 گفت :

    #surprise
    يعنی واقعا؛ اولم؟؟؟؟
    اه نه يادم رفته بود#tongue


  6. سانی در 08/15/11 گفت :

    کامنتها رو پابليش کن پليز ميخوام ببينم چندمم #devil #grin


  7. سمانه م در 08/15/11 گفت :

    اتفاقا میخواستم بگم نکنه آشتی کردی مسابقه رو یادت رفته که خدا رو شکر حواست جمع ه#winking


  8. پاني در 08/15/11 گفت :

    دهه قبول نيست چرا نصفه صورتت نيستش خب ، بعد هم بابا موبايل N95#grin #devil
    ويلي جان اون عکس هاي تکي مهران مديري و رضا يزداني هم کار خودته؟ اگه آره که واقعا عالي شده. بابا عکاس#kiss #heart
    ********************
    نه بابا اصن حق نداشتی دوربین در بیاری حراست مدام مواظب بود
    اون دو تا عکس تکی رو دوست جون ارکستری برام فرستاد اختصاصی#winking


  9. سانی در 08/15/11 گفت :

    توی اين عکس آخری خوب چرا نصفه صورتتو انداختی اين همه اينور ديوار بودا #winking
    **********************
    کلی فسفر سوزوندم که چه جوری هم عکس بذارم هم نذارم#tongue


  10. خانمه در 08/15/11 گفت :

    ويلی فکر کنم هر جا کارمون گير کنه حتما ميتونی يه آشنا برامون پيدا کني ها #kiss
    *******************
    آره فکر کنم به خودم خیلی امیدوار شدم


  11. اصلان در 08/15/11 گفت :

    خوشحالم که خوش گذشته .
    #flower


  12. احسان در 08/15/11 گفت :

    هيجانی که در حين ديدن کنسرت داشتيد رو کاملا به من منتقل کرديد. من الان چهار تا کپسول پر انرژی دارم.


  13. ليلا در 08/15/11 گفت :

    وایییییییی مرسی ویولت جونم :ایکس امروز از صبح تو هول و ولا بودم که نکنه عکس های کنسرت را بذاری و به دلایل امنیتی زود حذف شان بکنی . چون شنبه ها خیلی سرم شلوغه و تا ساعت دو و سه امکان کانکت شدن ندارم . الان بدو بدو اومدم و وبلاگت را باز کردم و خوشحال ام که به موقع رسیدم . کار من در مورد صدا و سبک “رضا یزدانی” از علاقه معمولی گذشته و واقعا عاشقشم . صدای خش دار و مردانه و قوی اش را فوق العاده دوست دارم و سبک اش هم که نامبر وان حالا به انضمام ترانه های زیبای “یغما گلرویی” . اجرای زنده اش هم میتونم حدس بزنم چقدر پرشور و حال بوده . واسه آمدن به کنسرت اش متاسفانه با همه تلاشی که کردم به دلیل شلوغی برنامه ام نتونستم برنامه ها را عقب جلو کنم و حتی یک نصف روز بیام تهران Big Frown خلاصه که حیف شد و دل ام خیلی سوخت اما وقتی تو در نهایت محبت تماس گرفتی و باعث شدی هم زمان با شنیدن صدای مخملی ات صدای رسا و دوست داشتنی جناب “یزدانی” را هم بشنوم حسابی سرپرایز شدم و بهترین هدیه ای بود که می شد دوستی بهم بده :ایکس باز هم ممنون . در ضمن آبجی تو با اون عکس اظهر من الشمسی که آقای نیستانی ازت گذاشته دیگه این نصفه نیمه عکس گذاشتنت چه داستانی یه ؟! :دی بابا شهرت این دردسرها را هم داره جیگر #heart #flower


  14. روح الله در 08/15/11 گفت :

    #winking #applause #flower


  15. يه زن در 08/15/11 گفت :

    عزیزم تقریباً احساسات مشترکی رو تجربه کرديم Kiss منم در حال نوشتنشم


  16. fh در 08/15/11 گفت :

    واي چقدر حسوديم شد! منم كنسرت ميخوام! راستي با ليل شماره 13 موافقم درباره قضيه عكي. دونقطه دي.
    ****************
    منم با هردوتون موافقم ولی فعلا تو پاردوکسی بین روش قدیم و لو رفتن جدیدم#grin


  17. ساتين در 08/15/11 گفت :

    #flower #hug #applause


  18. پاني در 08/15/11 گفت :

    ای پارتی دار، ای روابط دار، ای دوستان نفوذی بسيار دار#grin #kiss


  19. ماهگون در 08/15/11 گفت :

    خب خوش‌حالم که در یک شب باحال حال‌‌بدتان تغییر کرد و امیدارم شب و روزتان همیشه‌باحال و حالتان همیشه خوب باشد.
    حالا میشود به شما رای داد.
    بالاخره یک دلیلی باید پیدا شود.


  20. اميد در 08/15/11 گفت :

    سلام در مورد مهران مديری بايد بگم مهمترين صفت مديری که اون رو از بقيه متمايز ميکنه صداقته
    راستی به نظر شما آیا ادیسون به بهشت میرود با نقد شعر طنز محکمه الهی به روزم و منتظر


  21. سلام يادداشت جالبي بود در مورد کنسرت . من هم خواستم از بند پ استفاده کنم ولی دير شده بود قول شب آخر رو گرفته بودم ولی در اخرين دقايق نتونستم برم کنسرت .خوب بود نوشتت رو خوندم و اتفاقا يکی از دلايلم برای رفتن به اين کنسرت همين رضا يزدانی بود. ولی نشده ——————–
    با مطالبی تازه به روزم در مورد فيلم کنعان :
    چرا “کنعان “را دوست دارم
    نکته – به کسانی که این فیلم رو دیدن و نقدهایی راجع به فیلم خوندند، مطالعه این یادداشت را پیشنهاد (و نه توصیه )می کنم .
    “کنعان “سراغ این جماعت یعنی زنانی که کاملا و عامدانه به آنچه به مدد رونق اقتصادی همسر یا پدر خود در این سالها کسب کرده اند می بالند و فخر می فروشند،نرفته است . “کنعان “سراغ زنانی رفته است که از طبقه فرودست تر به طبقه بالا منتقل شده اند و اکنون از آنجا رانده و ازاینجا مانده شده اند یعنی نه می توانند با فضای قبلی مانوس شوند و اصولا سالهاست که از آن فاصله گرفته اند و نه می توانند به فضای جدید زندگیشان خو بگیرند و اصولا آرام و قرار ندارند .
    ادامه مطلب را از اینجا بخوانید : http://talkhzibast.persianblog.ir


  22. مونا در 08/15/11 گفت :

    سلام
    واااااااااااااااااااای ويليييييييييييييييييييييی خوش به حالت. منم کنسرت ميخواااااااااااااااااام#cry #cry #cry
    خيلی خوب تعريف کردی احساس کردم منم اونجا بودم. هميشه به کنسرت و آشتی کنون و شادی#heart #flower


  23. منا در 08/15/11 گفت :

    خوب حالا که یه رغیب کم شده من میرم به شما هم رای میدم چون قبلا فقط به آقای(( توکستانی))#grin رای داده بودم…
    منتظر سر زدنتان به وبلاگم میمانم……….
    #eyelash


  24. منا در 08/15/11 گفت :

    من و ام اس…ويولت
    با این نام لینکتان کردم…..با افتخار …با اجازه البته ……..اگه خواستید بگید نام رو به هرچی که شما میگید تغییر بدم…#grin #winking


  25. ناصر در 08/15/11 گفت :

    اطاعت امر شد. رفتم و به شما رای دادم. راستی دور از چشم آقا اميد #winking عکستون رو تو پست آقای نيستانی ديدم خيلی خوشگل و خوش تيپ هستين.


  26. پریناز در 08/15/11 گفت :

    ُلام. اونقدر با هیجان و پر شور و حال تعریف کردی که واقعا از اینکه یه بچه شهرستانی هستم و هیچ کدوم از این چیزها رو ما نمی تونیم داشته باشیم ناراحت شدم.
    ولی از یه بابت هم خیلی خیلی خوشحال شدم که تونستی شور و حالت رو دوباره به دست بیاری.
    شادی تو شادی ماست#heart #heart #heart


  27. مریم گلی در 08/15/11 گفت :

    و همين عکس نصفه نيمه هم زيبايی بيشتر از هميشه#heart


  28. ژول در 08/15/11 گفت :

    وای چه باحال
    ولی خداييش آخر هفته خوبی داشتين ها#winking
    هميشه شاد باشيد#flower


  29. رز در 08/15/11 گفت :

    نت می خوام
    من می خوام#cry #cry #cry
    آخه چرا بیلیط نگرفتممممممممم و نرفتم
    به این باور رسیدم که هر کس علاج خودش و بهتر از دیگران می دونه#flower #flower


  30. پريا در 08/15/11 گفت :

    ويلی جانم توی اين عکس آخری خود خود پانته آ بهرامی!!
    برای اون دوتا عکس اولم، خسته نباشی!!
    راستی ما که همه عکستو ديديم ديگه چرا نصفه گذاشتی؟؟


  31. ترانه در 08/15/11 گفت :

    چقدر خوب که اين عزيزان رو از نزديک ديدی و تعويض روحيه شد واست؛
    اميدوارم هر هفته که نه هر روزت به خوشی و شادی و رقص و پايکوبی باشه!#heart
    ولی من نمی دونم چرا از تو صفحه شما نمی تونم لينک رو داونلود کنم کاش مارچ اينجا بود واسمون می فرستاد چون من هر وقت می نوشتی با تشکر از مارچ عزيز می تونستم آهنگ رو بشنوم#eyelash


  32. شيرين در 08/15/11 گفت :

    ويلی………………#surprise
    تو چقدر نازی #heart باورت ميشه من فکر ميکردم ببخشيد که رک ميگما..#worried ولی فکر ميکردم بزرگتر از اينا باشی …فکر ميکردم سی چهل سالت باشه #surprise ببخشيد که اينطوری فرضت کرده بودم #worried بگو ميبخشی #sad
    وقتی عکست رو اونجا ديدم شوکه شدم اصلا باورم نميشد #surprise
    خب از اون بگذریم…خوبه کهئ خوش گذشته و متوجه شدی که هنوز چیزایی هست که خوشحالت کنه…
    #heart فقط توروخدا بگو منو بخشيدی#blush


  33. بنفشه در 08/15/11 گفت :

    واااای اشکم دراومد…من به کی باید بگم که دلم تنگ شده؟؟#sad


  34. ويولت در 08/15/11 گفت :

    به ترانه:
    خوب شد خودت گفتی. نه ازت اصن ايميل نگرفتم حتی تو بالک رو هم چک کردم چيزی نبود#sad


  35. شيرين در 08/15/11 گفت :

    اين که تاييد کردی کامنت رو يعنی بخشيدی ؟
    شايد لوس بازی کردم ولی معذرت ميخوام ..واقعا…نميدونم چه طور بگم که از دست خودم ناراحتم…ميفهمم که اينجا مجازيه..ولی….
    *****************
    باور می کنی من اصن نمی دونم در مورد چی حرف میزنی؟ مگه دلخوری داشتیم؟
    بابا بی خیال اگه چیزیم بوده گذشته#kiss


  36. شيرين در 08/15/11 گفت :

    مرسی #flower #heart
    نه اصلا چيز خاصی نبود…تو فکر من بود و اشتباه..خواستم عذر خواهی کنم..ممنونم که بخشيدی ….
    اميدوارم همه روزات به خوبی و خوشی همين شب بوده باشه
    #heart
    ********************
    ببین تو درست فکر کردی من 36 سالمه حالا بهم می خوره یا نمی خوره؟دیگه نظر شماست
    ولی من با سن واقعی ام تا الان مشکلی نداشتم.خدا رو شکر


  37. فروغ در 08/15/11 گفت :

    سلام دست شما درد نکنه ممنون ،یکم بیشتر دقت کنید حتما میبینی #smile
    ******************
    بله دقت کردم و دیدم#smile


  38. شيرين در 08/15/11 گفت :

    خدارو شکر..نميخواستم جسارت کنم…بخدا..
    اصلا نمياد بهتون ..ببخشيد اگه چيزی گفتم ناراحت شدی الانم..


  39. مريم در 08/15/11 گفت :

    ايول پس کلی خوش گذشته#grin
    اما من آهنگ زنگی و رومی مانی رهنما رو خيلی دوست دارم. اجراش کرد؟
    ****************************
    نه…


  40. مژگان در 08/15/11 گفت :

    #thinking من کلی عکس ازت ديدم هر کدوم هم با اون يکی ديگه متفاوت بخصوص تو يکی دوتاش….ای باباااااااا#smug


  41. سلام…شايد خيلی بی ربط باشه اين وسط…اما از Alemtuzumab شنيديد؟ من يه مدتی تو مرکز تحقيقات ام اس بودم…اما هنوزم مقالاتش را دنبال می کنم…به هر حال دارو هنوز واسه ام اس اکسپريمنتال محسوب می شه…اما تريال هايی که تا حالا انجام شده که خيلی اميدوارکننده بوده…


  42. با نوشته ات تمام حس رو به خوبی منتقل کردی . جوری از کنسرت نوشتی که انگار من هم اونجا بودم و چه خوب حست رو منتقل کردی .
    من که شعرهل و صدای رضا يزدانی رو خيلی دوست دارم .
    اون شعر عصار هم خيلی دوست دارم و کلی ازش خاطره .
    ممنون به خاطر همه چی .
    خوشحالم که خوبی .
    شاد باشيد و عاشق#flower


  43. مريم در 08/15/11 گفت :

    ويولت جان حامد بهداد نيومده بود؟
    #eyelash #grin


  44. #smile


  45. ناتالي در 08/15/11 گفت :

    چه خوب شد نوشتي ويلي. خيلي دلم مي‌خواست مي‌رفتم دست كم فهميدم اون‌جا چه خبر بوده Smile ماني رهنما اولش كه اومد انقدر به‌نظرم صداش شبيه فريدون فروغي بود!


  46. غزاله در 08/15/11 گفت :

    خوشبحالت که اينقدر توانايی
    تو ۵ شنبه هفته ديگه تو جمع ما ام اسی ها نيستی؟؟؟؟


  47. عاشق در 08/15/11 گفت :

  48. عاشق در 08/15/11 گفت :

    #sad


  49. صفورا در 08/15/11 گفت :

    سلام.
    ويولت جان منم بودم خيلي زيبا و محشر بود. خيلی . منم وثل تو خيلی حال و هوام عوض شد. شايدم ديدمت!#heart #kiss


  50. نيلوفر در 08/15/11 گفت :

    خوشحالم که بهت خوش گذشته ويولتم #kiss


  51. پارسا در 08/15/11 گفت :

    درضمن ای کاش به رفقای وبلاگیت می گفتی چند تا از کلیپ های کنسرت رو گذاشتم روی وبلاگم . اگه بچه های خوبی باشن فیلم کامل کنسرت رو با کیفیت خوب می گذارم رو وبلاگ ….
    فکر کنم از این به بعد باید پهنای باند وبلاگ رو افزایش بدم . با لطفی که امروز کردی وبلاگ کلی سرحال اومد … #partyم
    ************************
    دیگه از اون کارای بد بد نمی کنیا#thinking…اگه می خواستم خودم کاملش رو میذاشتم#tongue


  52. دن کيشوت در 08/15/11 گفت :

    هميشه به خوشی و شادی باشی خانم گل#heart #flower #kiss


  53. دوست عزيز درود بر شما … راستش رو بگم اول که اين متن طولانی رو ديدم اصلا فکر نميکردم حوصله ام بگيره تا آخر بخونم اما با صميميت می گم که وقتی تموم شد گفتم کاش بازم گفته بودی … تازه وسطاش کلی هم خنديدم #blush
    اميدوارم لحظه لحظه ی زندگيتون سرشار از لحظه های خوش و شاد توام با سلامتی باشه . همواره شاد باشی.#flower


  54. Farhood در 08/15/11 گفت :

    Doostaan be jaaye maa#flower


  55. به جون خودم سایت رأی گیری با لگد منو میندازه بیرون وگرنه بازم شرکت می کردم!!
    در ضمن با دنیای وبلاگ آشتی کردم! قهرم تموم شد و دوباره برگشتم، خوشحال میشم باز هم بهم سر بزنی، به شدت خوشحال می شم جوری که نگو و نپرس!


  56. پویان در 08/15/11 گفت :

    دومین باری که به وبلاگت سر میزنم از طریق همشهری جوان باهات آشنا شدم خیلی قشنگ مینویسی
    من هم دیوانه بار رضا یزدانی را دوست دارم با وجود اینکه خیلی ها با تمسخر می گن اینا چیه گوش می کنی


  57. خوشيت هميشه خوشالم ميکنه ويلی…


  58. سپیده در 08/16/11 گفت :

    چه جالب دوست خوبمان يک زن هم از اين کنسرت نوشته
    با هم بودين اونجا؟
    http://me-justawoman.blogsky.com/


  59. پروشات در 08/16/11 گفت :

    اره قشنگ بود از همه اينا گذشته کاش ميدونستم کجايی ميامدم ازت يکم خوراکی ميگرفتم اب از لب و لوچم سرازير شد بسته هی بوی چيپس سرکه نمکی و پنيری و … از لوای ملت ميامد بيرون !
    منم گريه کردم ولی هيچکدوم از همراهام گريه نکردن ! اول فکر کردم من مشکل دارم با نوستالوژيام بعد که ديدم تو هم گريه کردی خيالم راحت شد که مشکل از من نبوده!#grin


  60. آسمان در 08/16/11 گفت :

    #hug چه عکسايی.آخ من جيگر مهران مديری رو بخورم که عشق منه#heart البته عصار هم همينطور.خيلی جای منو خالی ميکردی خب#worried خيلی خوشحالم بهت خوش گذشته نازنينم#heart #kiss #flower


  61. شيوا در 08/16/11 گفت :

    معلومه حسابی خوش گذشته. من رفتم يه سری از آهنگ هاش رو گوش کردم. واقعا قشنگ ميخونه.#heart


  62. نازنین در 08/16/11 گفت :

    ویولت عزیز سلام،
    نمی دونم کامنتام رو نمی گیری یا حذف میشن به هر حال خواستم ازت تشکر کنم بابت گزارش قشنگت از کنسرت رضا… رضا و همسرش صمیمی ترین دوستای من و همسرم هستن که هر روز دلمون براشون بیشتر تنگ میشه و عکست بهم خیلی مزه داد… آهنگ شمال هم چند ساله که اشک منو حسابی درمیاره و از وقتی رضا روش تمرین می کرد و هنوز نیمه کاره بود عاشق این آهنگ بودم… خوش به حال همه کسایی که توی کنسرت بودن و خوش بحال رضا که طرفدار زیبایی مثل تو داره…


  63. نپتون در 08/16/11 گفت :

    #nottalking نصف عکس آخری سانسور شد؟؟؟؟؟؟؟


  64. سلام خانوم ويولت
    خوشحالم که به شما خوش گذشته…
    منم با معرفی يکی از شعب فعال مک دونالد در ايران به روزم
    #flower


  65. سلام ويولت عزيز، خوشحالم که بهت خوش گذشته… راستش من که خيلی وقته يه کنسرت درست و حسابی نرفتم، اما واقعا اجرای زنده يه چيز ديگه ست.. حتی اون خواننده هايی که هيچی برای عرضه ندارن هم اجرای زنده شون يه کم بيشتر از خودشون آدم رو هيجان زده می کنه.
    سبز باشی عزيزم.


  66. سینا در 08/16/11 گفت :

    خیلی خیلی خوشحالم که بهت خوش گذشته. می تونم حدس بزنم که چه حالی کردی #party .
    حیف که من نه پول اینجور چیزها رو دارم و نه وقتش رو #sad


  67. اميرطلا در 08/16/11 گفت :

    تو اسم مهمون‌های ويژه يادت رفت اسم من رو بگی ها! #tongue دو تا صندلی اون ور تر از مهراوه بودم! نديدی؟! #winking اينجور مواقع هر چند پارتی های درست و حسابی داری ولی اگر پارتی‌هات در دسترس نبودند، روی ما هم حساب کن. لااقل از اين کارها ازمون بر مياد، اگر عرضه‌ی ديگري نداريم#blush …
    در ضمن می‌بينم که توکا با روشی کاملا هندی!#laugh باهات آشتی کرده! تبريک می‌گم به هر دوی شما که اینقدر فهمیده و با شخصيت هستيد #flower
    ******************************
    اومدم یه چیزی بهت بگم حرفم رو خوردم …خائن#thinking#grin
    اتفاقا تو حرفامون اسم تو هم پیش اومد…در ضمن فیلم های هندی هم آس هایی تو دنیا دارند همشون که در پیت نیستن،هستن؟


  68. عاشق در 08/16/11 گفت :

    بالاخره تمومشو خوندم
    خیلی خوشم اومد و رفتم فرتی همه ی آهنگای یزدانی رو دانلود کردم #eyelash به غیر از تو کی هستی #sad
    ببین نمیتونی لینک تو کی هستی و خلیج فارس که میگی آخر خوند رو بذاری؟ یا حد اقل لینک هاشو برام ایمیل کنی؟
    اگه این کارو بکنی یه طرفدار برا محبوبت خریدی#grin
    ممنون میشم#heart
    پستت سرشار از انرژی بود
    مرسی بابت ایت همه انرژی
    مرسی#hug


  69. بهار۱ در 08/16/11 گفت :

    #sad خوشبحالتون ما که اينجا ازين کنسرتا نداريم … دلممم آب شد #nottalking … ما اينجا جنگ شادی داريم#laugh #tongue #hug #heart #flower


  70. سميه در 08/16/11 گفت :

    خیلی نامرد ویلی… چرا عکسو نصفه گذاشتی؟؟؟؟#cry
    ***********************
    در نامردی من شک داشتی؟


  71. علی۹ساله در 08/16/11 گفت :

    من ۹سالمه به منم سر بزنيد


  72. خوشحالم که /اقای يزدانی انهمه موجب تغيير روحيه ات شد
    مرسی آقای يزدانی


  73. nazmehr در 08/16/11 گفت :

    ويلی جون ديشب شبکه ۵ زيرنويس کرد که ايده ها و نظرات نوی شما برای ساخت فيلم خريداری می شود و يه آدرس هم نوشته بود که متاسفانه فقط ايده اون يادم مونده
    من ياد فيلمنامه تو افتادم. فکر کنم تو اگه براشون ميل بزنی و در خصوص فيلمنامت بنويسی احتمالا ازت خريداری می کنن واسه سريال.
    خوب اگه فيلم سينمايی نشد فدای سرت اگه سريال هم بشه خوبه
    من اگه امروز وقت کردم و تونستم سرچ کنم سعی می کنم آدرس رو برات پيدا کنم و اينجا بنويسم.
    اگه نه که حواست به برنامه های شبکه پنج باشه حتما بازم زيرنويس می شه
    اگه منم ديدم يادداشت می کنم و بهت می گم


  74. دريا در 08/16/11 گفت :

    واااي خوش بحالت، خيلي دوست داشتم. خيلي.


  75. سلامممممممممممSmile
    ويلی خب تو که خوشگلتری از آقای يزدانی.. ميخواستی عکسو نصف کنی اون يکی نصفه‌شو ميذاشتی بهتر تر بود هاااااا! #winking
    خوشحالم که دوباره سر حالی دختر#kiss


  76. ياسی در 08/16/11 گفت :

    #flower


  77. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
    إِن نَّشَأْ نُنَزِّلْ عَلَیْهِم مِّن السَّمَاء آیَةً فَظَلَّتْ أَعْنَاقُهُمْ لَهَا خَاضِعِینَ
    اگر بخواهیم معجزه‏اى از آسمان بر آنان فرود مى‏آوریم تا در برابر آن گردنهایشان خاضع گردد.
    با سلام
    با بیان قسمتی از آفرینش و شگفتی آسمان به روز هستیم.
    مشاهده آخرین تصویر ماه در این لحظه
    و مشاهده زمین از دید ساکن ماه و….
    یا حق


  78. راحله در 08/16/11 گفت :

    بزنم به تخته
    هزار ماشااله
    چشم دشمنات کور
    عکستو نذار تو وبلاگ مادر چشم می خوری خدای نکرده.
    می دونی من اهل شوخی و لوس کردن خودم نيستم يعنی سنم اجازه نمی ده.
    راست و حسينی نظرمو گفتم


  79. ويولت در 08/16/11 گفت :

    به ترانه:
    من ايميلت رو گرفتم. البته رفته بود توی قسمت بالکم. به هر حال درستش کردم و برات ريپلای کردم. ممکنه رفته باشه توی بالکت (به عنوان اسپم).
    پس لطفا اونجارو هم چک کن#smile


  80. جينا در 08/16/11 گفت :

    سلام بر ویلی بانو !
    کجایی خانوم خوکشله ؟
    از صبح چند بار اومدم دیدم آپ نکردی. دلم گرفت#sad
    بیها دیده ! (این زبون کودکانه بود)
    بیها بگو چه خبرا شده تازگی ها !
    اگه نیای نگرانت می شما !#sad


  81. جينا در 08/16/11 گفت :

    راستی یکی بود به اسم مارچ ! کجاست ؟!
    خبری ازش نیست !#thinking
    *************
    مسافرته تا اواسط آذر