آیا جهان واقعا گرد است؟

ميدوني که اگر بخوام از خودم عکس بذارم هيچ وقت رو اِير موندنش بيش از 24 ساعت طول نمي کشه و سريع حذفش مي کنم. تا شد جشن پرشين و پخش عکساش و لو رفتن قيافه و شخصيت حقيقي من در حد غير مجاز. براي همين با اينکه مي دونستم آقاي توکا عکس دو نفريمون رو روي وبلاگ قرار ميده، حساسيت به خرج ندادم چون ديگه لو رفته بودم. فقط يه حساب کوچولو رو نديده گرفته م و اونم اين بود که مخاطبان ايشون تقريبا 70% متفاوت با مخاطبان منه و خيلي از افرادي که دستي بر طراحي و معماري دارند يا به نوعي هنرمندن و يا علاقمند به اين مقوله، توکا نيستاني براشون استاد و مقدس و حتي فراتر از اون خداي دنياي هنريشونه … و اين طيف شامل هومان (همسر سابقم) و دوستانش هم ميشه.
نتيجه اينکه فرداي روز پرده برداري از چهره حريف در وبلاگ آقاي توکستاني وقتي ميل باکسم رو باز کردم با ايميلي از يک فرستنده با نام و فاميل بسيار اشنا که برق از سه فازم پروند مواجه شدم کسي که بيش از 10 سال بود هيچ خبر خاصي ازش نداشتم ، کسي که عکسهاي روز عروسي رو ازم گرفته بود کسي که اولين سيگار با توتون کاپيتان بلک رو با هم کشيده بوديم و زماني از دوستان جون جوني همسر سابق بود .با عنوان “آيا دنيا واقعا گرد است؟” با اشتياق و اضطراب ايميل رو باز کردم و ديدم نوشته:
سلام*** جان… امروز به عادت هميشه وبلاگ دوست داشتنيم رو باز کردم و با عکس تو مواجه شدم، کپ کردم گفتم يعني اين ويولت خبيث!!! که اينقدر با توکاي مقدس ما! کل ميندازه. همون *** خودمونه؟…
احساس مي کنم افتادم تو يه رودخانه خروشان که به سرعت داره پيش مي برتم بدون داشتن هيچ دستاويزي براي کمي آروم کردن اين سرعت … ديگه چه سورپرايزي برام تو چنته اش داره؟خدا عالمه.

آشتی کنون ما جهانی شد.:tounge


نظرات شما


  1. ترانه در 08/17/11 گفت :

    چشم عزيزم فعلن که همه چی نرماله فقط تو رو خدا هوس نکنی بزنی آرشيو رو پاک کنی ها من باس با آرامش و بدون استرس يکی يکی حتا کامنت ها رو هم بخونم #blush
    *********************
    چشم


  2. دانوش در 08/17/11 گفت :

    سلام ويولت عزيز.خوبيد؟اميدوارم
    عکستو که ديدم از ذوقم يه جيغ کوتاه کشيدم………به مامانم گفتم اه بيا نگاه کن مثل اينکه طلسم پشت پرده بودن شکسته شده……..
    خوشحالم……….
    خيلی ماهی ويو جان……
    ************************
    تشکرش رو از آقای توکا بکنید#winking
    دانوش جان احتمال اومدنم خیلی زیاده
    چطوری می تونیم هم و بیشتر بشنویم؟برام ایمیل بزن خوبه؟