مثبت باش بد نمی بينی

هفته پيش رفتم عينک فروشي براي سفارش عينک.
تو همون روزهاي بدم بود.همون روزهايي که به مرگم راضي بودم.همون روزهايي که به چشم ديدم حتي يه مغازه رو هم نمي تونم با واکر بازديد کنم و بايد ويلچر نشيني پيشه کنم.
وقتي وارد مغازه شدم با کلي سلام و صلوات … دختر جووني که مسئول مغازه بود و از زير چشم تمام تقلاهاي من و براي برداشتن يک قدم بيشتر ديده بود بهم گفت شما بلند نشيد فقط بگيد شماره عينکتون چيه، قابهاي مناسب رو ميارم پيشتون.
با وجود حال خرابم، لبخند رو فراموش نکردم و با يک لبخند به پهناي صورتم گفتم نه يک کم بشينم حالم جا مياد من ام اس دارم و اين حالت طبيعيه … يک کم بهم وقت بديد بهتر ميشم،خودم ميام پيشتون … در کمال خونسردي تکليفش رو با خودم روشن کردم که من بيمارم و شرمنده بيماريم هم نيستم و بهش آگاهم و تو با کمي حوصله مي توني مثل يه آدم عادي باهام برخورد کني و هيچ دليلي براي ترحم يا معذب بودن وجود نداره.
در کيفم رو باز کردم که نسخه رو بردارم ولي با اون همه جستجو دريغ از نسخه، خونه جا گذاشته بودم … خودم به جهنم فکر کن اميد رو از مسير اصلي منحرف کرده بودم که حالا که اومدم بيرون بريم عينک هم سفارش بديم با کلي بدبختي و مصيبت من و آورده بود تو مغازه و حالا نسخه همراهم نبود!!! فکر مي کني هر مرد ديگه ايي جاش بود چيکار مي کرد اونم با زبون روزه و خسته و درب و داغون؟ حداقل عکس العملش مي تونست يه چشم غره باشه که بابا تو ديگه کي هستي!!!! ولي هيچکدوم. با خونسردي گفت اشکال نداره زنگ بزن خونه بگو از رو نسخه برات بخونن.
ما حصل کلام، اينقدر رفتارم با خانم فروشنده مثبت بود اينقدر کلمات بکار برده شده حاوي انرژي مثبت بود اينقدر خنده هام و ول دادن صداي قهقه ام تو فضا خوش آيند بود که خانم دلش خواست يه تخفيف کلفت بهم بده و من بابت 3 تا عينکي که خريدم(2 تا طبي يه آفتابي) 25 هزار تومن تخفيف گرفتم و تقريبا پول عينکها به قيمت خريداري شده براي خودشون برام تموم شد.حساب کن يه قاب 22 هزار تومني مگه چقدر جاي تخفيف داره؟
ببينم خانمه بده بستوني با من داشت؟خواننده وبلاگم بود که احساس دين کنه که بخواد در ازاء هر روز انرژي مثبت گرفتنش يه حالي هم به من بده؟ مرد بود که خام عشوه گري هام بشه و يا محو سر و شکل و تيپ و قيافه؟….. نه بخدا. خوبم، خوبي پخش مي کنم خوبي هم دريافت مي کنم …خدايا شکرت که هيچ جا لنگ نمي مونم چه طرفم مرد باشه چه زن.
اگه کلاه منصفی داری لطفا قاضیش کن و کمتر حرف مفت بزن(منظورم با امثال شاینا ست)… فروشنده که یک خانوم بود و یکبار برای همیشه من و دید و قرار دومی نداشتیم فقط بخاطر خودم وراز جادویی خودم:teeth آنچنان حال مبسوطی با لحاظ کردن یه تخفیف درشت بهم داد…دیگه امید با 5 سال سابقه در کنار داشتن من و لحظه به لحظه دریافت اين نیروی جادویی ،جای خودش رو داره.ولی خب من عادت دارم خوبی های طرف مقابل همیشه به چشمم باشه و در موردش هم بنویسم انگار خودم همیشه نقش هویج رو بازی می کنم و میشم سليطه خانم ماجرا!!!!!:laughing
نويد جان(مدير سايت اسپشيال) تولدت مبارک.:love
این نوشته دختر بلا رو ازدست ندید یه عالمه حرف توشه.:regular
پ.ن:مارک لپ تاپ من Dell-1520 Inspiran دگمه ايي براي غيرفعال کردن موس پد رو لپ تاپ وجود نداره تو کنترل پنل هم تو قسمت موس هيچ جايي که بشه موس پد رو غير فعال کنه نيست،چيکار کنم؟

لطفا نظرتون رو در ارتباط با انرژی هسته ايي اعلام کنيد.ممنون.:regular
Download file
در ادامه دگمه موس رو توضیح دادم


بخدا هیچکدوم از این آپشنهایی رو که می گید نداره
می نویسم براتوندر ضمن ویندوزم XP
میرم تو Control panel و بعد Mouse
اون بالا چهار تا گزینه داره به نامهای
buttons->Button Configuration تیک نداره
ِDouble click-fast
turn on Click lock تیک نداره
اپشن بعدی Pointers که هیچ ربطی به کار ما نداره و بعدی هم Pointer Options که اونم بی ربط به نظر میرسه
آخرین گزینه Hardware است با دو آپشن یکی
ps/2compapatible Mouse
HID/compliant mouse
که دگمه Properties دارن


دیدگاه ها خاموش