چشمها را بايد شست

چه لذتی داره وقتی دندونهات رو مسواک میکنی و برمی گردی تو اتاق و طول اتاق رو طی می کنی که برسی به تخت خواب وقتی میشینی رو تخت یادت می افته که چراغ رو خاموش نکردی بدون اینکه به خودت لعنت بفرستی بلند میشی با طمانیه و احتیاط ولی بدون ترس از سقوط یا گرفتن در و دیوار میری چراغ رو خاموش می کنی و بر می گردی می خوابی.
چه لذتی داره وقتی برای انجام کاری رفتی یه گوشه دیگه اتاق و ناگهان صدای تلفن بلند میشه و این یعنی پیمودن یه مسافت حساب نشده به طرف تلفن، بدون اینکه زیر لب غر بزنی و به زمین و زمان بد و بیراه بگی با بی تفاوتی از جات بلند میشی و با پیمودن چند قدم میرسی به تلفن و بدون اینکه از این فعالیت به نفس نفس بیفتی تلفن رو جواب میدی.
چه لذتی داره وقتی با کمترین تقلا می تونی حمام کنی و موقع بیرون اومدن سنگینی حوله پالتویی حموم و کمری که از زور سنگینی حوله! راست نمیشه و تو رو به مرگ خودت راضی میکنه دیگه وجود نداره.
چه لذتی داره وقتی برای چند لحظه می تونی به ایستی و با مخاطبت صحبت کنی بدون اینکه آویزون در و دیوار باشی واسه چند لحظه ایستادن.
چه لذتی داره وقتی جلوی آیینه می ایستی و شروع میکنی به آرایش، بدون ترس ریمل رو به مژه هات نزدیک میکنی بدون اینکه نگران باشی الان زانوت از زیر بدنت در میره و در بهترین حالت فقط برس ریمل میخوره به بالای پلک چشمت و تو رو تبدیل به یک دلقک گریان میکنه.
چه لذتی داره وقتی بدون ترس سر توالت ایرانی بشینی بدون اینکه لازم باشه کسی کمک کنه شلوارت رو بکشی پایین و بعد تموم شدن کارت زیر بغلت رو بگیره تا از جات بتونی بلند شی.

لذتهای ساده و احمقانه ایی نه؟:thinkingولی تا وقتی از دستشون ندادی قدر این چیزهای به ظاهر احمقانه رو نمی دونی بخصوص که میدونی این حال خوب شاید مهمون یک ماهت باشه و گذراست درست مثل لذت خوردن یک آبنبات توسط کودکی که میدونه تا چند دقیقه دیگه تموم میشه ولی مهم همون لذت چند دقیقه است.
زندگی پر از لذتهای ساده است بهتر نگاه کنیم.Angellove
پيوست: دوردونه رو بردن دکتر، دکترش گفته یک ماه و نیم بايد پاش تو گچ بمونه:whew من کلی بهش دلداری دادم گفتم وقتی گچت رو باز کنی کلی رو پات پوست مرده است که حالی ميده کنده نشون:teeth.
پيوست2: يک خواننده، دوست عزيز من فکر کنم از اول تا آخر اصلاً هدف منو از نوشتن پست قبلی نفهميدی و فکر کردی از روی حسادت که چرا کامنت های فلانی( که نمی دونم منظورت کی بوده!:thinking) از من بيشتره و مال من کمتر :rolling
نه جونم من اصلاً منظورم اينی که تو برداشت کردی نبوده من فقط خسته شدم از توقعات الکی که مردم ميکشن از دنيای واقعی با خودشون ميارن تو اين دنيای مجازی:sick بعدشم بهتره بهت بگم که من هدف وبلاگ نويسی که اون گوشه نوشتم هيچ وقت عوضش نکردم که ادعا ميکنی اينکار رو کردم.


دیدگاه ها خاموش