دستشویی

يک تجربه است و به خاطر اون بنده خدا يي که برام کامنت گذاشته بود مي نويسم.
تو لابي هتل که بوديم من احتياج به دستشويي پيدا کردم هرچي حساب کتاب کردم ديدم نمي تونم خودم رو نگه دارم که به خونه برسم اونجا هم مبلها خيلي تنگ دل هم بود و در ضمن من نمي دونستم واسه رسيدن به توالت…
نمي دونم چرا مطلبي که پست کردم قاطي پاطي شد مجبورم از اول بنويسم:
تو لابي هتل که نشسته بوديم احساس کردم احتياج به دستشويي دارم طوريه که نمي تونم تا رسيدن به خونه خودم را نگه دارم از طرفي به موقعيت جغرافيايي توالت اونجا هم وارد نبودم نمي دونستم کجاست پله داره يا نداره؟مجبور نشم برم يک طبقه ديگه؟مشکل ديگه هم اين بود که مبلها خيلي تو دل همديگه بود و براي ردشدن از لابلاشون بايد مارپيچ ميرفتم و احتمال اينکه سرم گيج بره زياد بود.
به اميد گفتم ميشه ازت خواهش کنم منو تا دستشويي ببري؟که اون هم قبول کرد و با هم رفتيم.خوب به نظر من براي يک آقا قدم زدن جلو توالت زنانه نمي تونه خيلي خوشايند باشه مگه اينکه کاملا با مشکل خانم همراهش کنار اومده باشه واسه من هم خوشايند نبود که نگاه بقيه رو رو خودم تحمل کنم چون ظاهرا مثل آدم راه ميرفتم ولي مجبور بودم دست اميد را بچسبم که سرم گيج نره و بخورم زمين احتمالا در نگاه بقيه يک خانم لوس وننر بودم که شوهرش رو چسبيده در نره و مجبورش کرده تا دم در توالت هم ببرتش و واسته تا کار خانم تمام شه:confused!!پس ميبينيد يک اتفاق اين چنيني براي من ممکنه ظاهر خنده داري داشته باشه ولي ته قلبم رو مي خراشونه .:whatchutalkingabout
پيوست:يکي از دوستان تو کامنت ها در مورد نيش زنبور نوشتن که من براي جواب بهشون ايميل زدم که برگشت خورد خواهش ميکنم اگه ميخوايد با من در تماس باشيد ايميل اشتباه نگذاريد که من هم وقت بگذارم براي جواب دادن و بعدش اينطوري بشه.
ديگه اينکه کسي اطلاعات و تجربه اي در مورد Copaxone داره ؟يکي از دوستان ميخواد تزريقش رو شروع کنه و اطلاعات ميخواد اگه آره تو کامنت ها لطفا بنويسيد.
ويولت


نظرات شما


  1. سارا در 04/19/07 گفت :

    راست می گی آآآ .به اينش فکر نکرده بودم . منم هميشه دلم می خواد جاهای عمومی تنهايی نرم دستشويی


  2. محسن در 04/19/07 گفت :

    سلام… اولا که اول..
    ثانيا.به نظر من ما ايرانی‌ها بايد کم‌کم وزن اهميتی نظر و نگاه مردم رو در تصميمات و اعمال و رفتار خودمون کم کنيم. اين يک مشکل فراگيره و باعث ميشه که تقريبا هيچ‌جا نتونيم با خيال راحت تصميم بيگيريم يا رفتار کنيم.
    بابا… ويولت خانم! بی‌خيال مردم … به قول مارمولک:«برو حالتو بکن… منتها مواظب باش اسراف نکني»


  3. محسن در 04/19/07 گفت :

    می‌بينم که در يک تبعيض آشکار بين آقايون و خانوما من در حاليکه اول بودم اول نشدم! بلکه هم ضايع شدم.


  4. ويولت گلم چه اهميتی داره نگاه مردم؟ان هم مردمی که هرجور رفتار کنی چيزکي برای دستاويز قرار دادن پيدا می کنند.


  5. يک دوست در 04/19/07 گفت :

    سلام ويولت عزيز:
    من در مورد اهميت دادن به نگاهها و طرز فکر مردم راجع به خودمان کاملا با نظر محسن موافقم.البته اين نگاههای کنجکاوانه که گاهی از کنجکاوی هم فراتر ميرود هميشه عادت مردمان خوب اين مرز وبوم بوده.چه بسا ما در اینجا افراد معلولی را می بینیم که در جامعه به کار و فعالیت مشغولند که اگر همینها در ایران بودند جایی جز گوشه خانه نداشتند.مثلا جند بار که برای خرید مواد غذایی رفتم دیدم که جوانی که مواد خریداری شده مشتریان را داخل کیسه میگذارد و احیانا تا دم ماشین آنها می برد مبتلا به سندرم داون است.و یک بار هم در خیابان خانم شیک پوشی را دیدم که نمی دانم به خاطر شیمی درمانی و یا بیماری دیگری روی سرش یک دانه مو هم نبود و ظاهرا خیلی راحت با این مسئله کنار آمده بودو هیچ موی مصنوعی یا پوششی روی سرش نگاشته بود.حالا اگر این خانم در ایران بود جه می کرد؟ جالب اينکه مردم هم بدون کوچکترين توجه و يا نگاههای دلسوزانه از کنار اينها می گذرند.اينکه هر انسانی هر گونه که باشد هر چقدر هم متفاوت با سایرین قابل احترام است وحتی تفاوتها هم امری طبیعی و از ملزومات خلقت است واقعيتی است که متاسفانه هنوز در جامعه ما جا نيفتاده.
    درمورد آدرس ای ميلم هم عذر می خواهم که آن را باعجله و ظاهرا اشتباه فرستاره بودم.به هر حال ممنون از اينکه زحمت پاسخگويی به خودتان داده بوديد.


  6. پرند در 04/19/07 گفت :

    ببيين مردم هميشه حرف خودشونو می زنن پس بی خيال مردم (کاری که من سعی می کنم انجام بدم و نطر خودم رو مهمتر از بقيه بدونم.) بعدشم اينکه اميد خان که گل مرامه و ناراحت نيست اين مهمه!! قربونت


  7. به نظر من اصلاً مسأله خاصی نبوده که امید خان دستتو گرفته، .. این شاید ذهن خودِ تو هست که به همه چی حساس شدی.. خیلی وقتا پیش میاد که خانوما دست همسر یا نامزد و یا دوستشون رو میگیرن و .. مردم ما هم اینقدر فهم و شعور دارن که بفهمن حتما مشکل خاصی بوده… و این قضیه برای هر کسی می تونه پیش بیاد


  8. نمی دونم چی بگمبچه ها همه چيز گفتن ديگه


  9. yasiiiiii در 04/19/07 گفت :

    salam……3 ta posteto nakhondam maaaaan ShockShockShock
    khone nistam…miram mikhonam miam dobare GrinGrinGrin


  10. آرتی در 04/19/07 گفت :

    سلام، احساسي كه تو پا داري براي خروج انرژيه. يعني انرژي كه از سر وارد شده و كارش رو كرده، حالا داره از پا خارج ميشه. فقط مواظب باش وقتي انرژي ميگيري كفش يا جوراب نپوشيده باشي.در ضمن يک ساعتی هم معين کن اگه دوست داری يه بار يه انرژی اختصاصی برات بفرستم ببين چه جوريه…
    سلامت باشی


  11. شهلا در 04/19/07 گفت :

    درود بر تو … چی شده دوباره؟ باز هم از این فکرهای بی اساس به سرت زده!!!ویولت دارم دعوات میکنم ها قربونت برم … آخه چرا اینهمه دید دیگران برای تو مهم است؟همیشه موقع نیایشم به تو فکر میکنم و از خدا یه چیزای خوبی برات میخام…ولی اینبار باید فول گاز بگیرم که این افکار را ازت دور کند و موضوع برایت بی اهمیت شود… گل من ما اینیم حالا هرکه نمیخاد بکشه پشت دوری و هر کس با این بیماری ما کنار نمیاد باید بگزاره تا برایش توضیح داده شود…و آشنا شود که ام اس اصلن چیست… بد میگم ؟پس نتیجه میگیریم که این مشکل از طرف مقابل ماست که نا آگاه است و نه از ما…بـــــوس مـــــــاچ…. بدرود.


  12. فندق در 04/19/07 گفت :

    سلام
    Copaxone یک اسم تجارتی است. و در واقع همون اینتر فرون بتا است. حالا اگر مورد دیگری هست به دوستتون بگید بنویسه.


  13. فندق در 04/19/07 گفت :

    سلام.
    نفهمیدم پست قبلیم چی شد؟!!!
    در باره Copaxone اینجا را بخوانید. فکر کنم کافی باشه:
    http://fandogh.org/Danestaniha/


  14. چرتينكوف در 04/19/07 گفت :

    واست يه اي ميل فرستادم در مورد اين دارو.


  15. شهلا در 04/19/07 گفت :

    ویولت جون نشسته بودم در بالکن زیر آفتاب و یک دفه یاد پرسش تو افتادم برای نیش زنبور … آره عزیزم زهر نیش زنبور و زهر نیش مار برای کسانی که بیماری من و تو را دارندمیگویند که خوب است میدونی چرا؟ چون در این مایع کورتون طبیعی وجود دارد البته لازم به اشاره است که جواب در همه یکسان نیست …چون میدونی که این لامسسب بیماری است با ۱۰۰۰ چهره و در هر کسی به یک صورت پاسخ میدهد… اینجا اولین جایی که من رفتم پیش همین دکتر هثمیو پات بود و این پیشنتاد را به من داد ولی گارانتی برای خوب یا بهتر شدن هیچ…


  16. شهلا در 04/19/07 گفت :

    اینجا اولین جایی که من رفتم پیش همین دکتر همیو پات بود و این پیشنهاد را به من داد ولی گارانتی برای خوب یا بهتر شدن هیچ…این نیز راهی برای نه درمان بلکه بهتر شدن و بهتر زندگی کردن است … من که پدرم از سر گیجه در اومده این چشمام هم که دیگه نگو…به امید روز پیروزی بر اهرمن بیماری …بدرود.


  17. شهره در 04/19/07 گفت :

    ويولت عزيزم خواستم سلامي بگم و تشكر كنم بخاطر مهر و محبتي كه داري. ميبوسمت عزيز.


  18. ساکورا در 04/19/07 گفت :

    سلام ويولت جان ،نظر مردم و ولش کن بابا اگه به حرف مردم به خوای توجه کنی که ديگه هيچ .


  19. مريم در 04/19/07 گفت :

    poffff!!! man dagegan midoonam che migi chon man ham mesle to fekr mikonam. dooset daram.


  20. مصيبته ولی يک وقتايی جالبه


  21. ذهن سيال در 04/19/07 گفت :

    گيرم که مردم بيکار بودند و وايسادند در موردت خيالبافی کردند… چی می‌شه حالا؟


  22. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  23. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  24. bhareh در 04/19/07 گفت :

    akhe azize delam chera enghadar khodeto babate negah ya nazare mardom azar midi hamishe in fekro bokon ke khodet chetori rahati va hamon kar ro anzam bedeh . nazare mardom kheili mohm nistesh bekhoda bendaz door ta rahat beshi


  25. مهستا در 04/19/07 گفت :

    چه اميد خوبی…اما گمونم ويولت خوب تره ها نه ؟


  26. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  27. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  28. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  29. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  30. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  31. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  32. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  33. سلام .عجب!جالا چرا به شوهرت گفتی همراهت بياد .عزيزم ادم بايد در هر شرايطی استقلالش رو حفظ کنه.من مثل يه مشت خانوم عقد ه ای نمی خوام بگم که لوس بازی در نيار چون می دونم لوس نيستی اما به نظر من بايد همين موقع ها در اوج احتياجمون به خودمون ثابت کنيم که می تونيم تنها اره تنها از پس کارهامون بر بيايم.حالا فرق نمی کنه کجا باشه .اون جا ميتونه لابی يه هتل شلوغ با مبلهای تنگ هم چسبيده اش باشه!!!!


  34. امير حسين در 04/20/07 گفت :

    چرا ما مريضها رو هميشه به يه چشم ديگه نگاه ميکنند؟


  35. بنده خدا در 04/20/07 گفت :

    حورا خان يه چيزی ميگيها!!!
    يعنی چی ادم بايد تو هر شرايط استقلالش رو حفظ کنه؟!!شما اگه نابينا باشی چه جور ميتونی تو هر شرايطی استقلالتو حفظ کنی؟اصلا چرا راه دور بريم.الان بر فرض سالن بودنت ميتونی تو کل زندگيت ۱۰ درصد کامل استقلال واقعی داشته باشی؟اين يک شعار است و بس!شما در اوج نيازت ثابت کن ميتونی سنگی۱۰۰کيلويی رو از روی کمرت بلند کنی!اين يه مثاله راحته.تو زندگی مشکلاتی به مراتب بغرنجتر و پيچيده تر از اين مثال وجود داره.
    بنفش خان پوست موز زیر کفشتيم به مولا!
    اما ميدونی نميدونم چرا از بنفش اينقد بدم مياد.همش ياد خواهران افغان مي افتم!
    فقط آبيته!
    بنفش——پووووووووف


  36. چه اهميت دارد نگاه مردم؟


  37. بنده خدا در 04/20/07 گفت :

    حرف مردم اهميت داره.خوبم اهميت داره.نه اينجا بلکه هر جای ديگه.مثلآ تحقيقات شغلي و .. بر حرف مردم استواره.ما به جای اينکه صورت مسيله رو پاک کنيم بايد حلش کنيم.بايد به مردمی که ما هم جزيی از اونا هستيم چيزايی رو که نميدونن رو بگيم و چيزايی رو که نميدونيم رو فرا بگيريم.کسی ميتونه بگه چرا حرف مردم بی اهميته؟ممکنه ما محلی نذاريم.اما اثرش خواه ناخواه در زندگی ما سايه می اندازه و گاهی وحشتش استخوانهامون تير خواهد کشيد از حرمش!


  38. بنده خدا در 04/20/07 گفت :

    ويولت=persian tools ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


  39. علی در 04/20/07 گفت :

    سلام…نميدونم چرا من هميشه جزو نفر های ۲۹ يا ۳۰ هستم که نظر ميدم…اون جايی رو که گفتم تويه شهرک غرب هستش يه مجتمعی هست که بصورت رايگان به معلولين يا توان يابان آموزش ميده چيزايی مثل کامپيوتر وغيره..
    همين آگه آدرس خواستی بگو بهت دقيق ميگم…


  40. كردي در 04/20/07 گفت :

    هر سوالی داری بپرس .گفته بودم خوشحالم می کنی!


  41. عمه خانوم در 04/20/07 گفت :

    ويولت جان اين بنده خدامشکوک ميزنه ها :دي نكنه اين همون اميد خان هستش …:دي