باور کنم؟

يکي از دوستان تو کامنتش گفته بود بايد اسم وبلاگم را بگذارم “من و اميد” نظر خيلي جالبيه،مدت هفت سال از بهترين ايام عمرم را با اين بيماري گذروندم هميشه و همه جا مثل يک هوو تعقيبم کرده تا خواستم عاشق شم و خوش بگذرونم خودش رو انداخته وسط و سبب جدايي شده سايه اش هميشه رو زندگيم بوده تا خواستم از چيزي لذت ببرم دندوناشو نشونم داده که يادم نره يار غارم کيه پس لحظه لحظه زندگيم تو اين هفت سال من بودم و ام-اس جزء تفکيک ناپذير من، حالا خوشحالم که وجود اميد تو زندگيم و متعاقب آن تو نوشته هام اينقدر پررنگ شده که خواننده اين حس رو ميگيره که بايد اسم اينجا باشه “من و اميد” اميد با حضور پر فروقش ام-اس را کم رنگ و کم رنگ تر کرد بهم نشون داد که هنوز هستند انسانهايي که عاشق خود خودت باشن عاشق حرف زدنت خنديدنت حتي کج و کوله راه رفتنت آدمهايي که سالمن موفقن حتي پولدارن و به دنبال سيرت سالم و زيبان نه ظواهر تو.پس زنده باد اميد!!!
وقتي خسته از سر کار ميام و ميخوام پام رو بلند کنم بگذارم تو ماشين و جون اينکار را ندارم از پشت رل خم ميشه و پاچه شلوارم را ميگيره ميکشه تو ماشين بدون کلمه اي حرف اضافه که کمکم کنه تو رد کردن پام.
وقتي عصبانيم و جيغ جيغ ميکنم فقط با چشمان غمگين نگاهم ميکنه بدون ذره ايي عصبانيت وقتي خوب جيغ جيغ کردم ميگه ببين اسمش رو هرچي ميخواي بذار زن ذليلم؟آره بابا هستم بالا بري پايين بياي عاشقتم تعجب ميکنم ميگم آخه تو چطور مدير شدي؟تو که صدات اصلا بلند نميشه اصلا عصباني نميشي چطوري ازت حساب ميبرن؟ميگه به خدا من به تنها کسي که اجازه دادم همچين معامله ايي باهام بکنه تويي….
باور کنم؟:embaressed
ويولت


نظرات شما


  1. پرديس در 04/30/05 گفت :

    آره عزيز دلم باور کن که هنوز آدمهايی به صداقت و پاکی آقا امید هستند.باور کن و عاشقش باش و از لحظه لحظه های بودن با هم لذت ببر. دلت همیشه شاد باشه و لبت همیشه خندون.


  2. پردیس در 04/30/05 گفت :

    باور کن هر وقت از اين عشق پاک مينويسي بی اختيار چشمام پر اشک ميشه و گريه ام ميگيره و به سعادتت غبطه ميخورم Smile


  3. چرا نبايد باور منی ويولت جان؟درسته که اطراف ماپر شده از پلشتی و الودگی اما هنوز هستند انسان هايی که قلب های پاک و بی الايش و روحی والا دارند.


  4. پرند در 04/30/05 گفت :

    بابا اشک ما رو که درآوردی (البته اشک شوق)! عزيزم دل به عشق بسپار اشتباه نمی ری گرچه با منطق جور در نياد….


  5. bahareh در 04/30/05 گفت :

    violet azizam email ghashengeto khondam dar avalin forsat javabet ro midam
    Omid dashtan behtarin chiz to zendegiye ke to sarshar az on hasti va enghadar maho latifi ke be hame mibakhshi
    pass az dast nade .
    in faghat 1 emtehaneo bas ke midonam az pasesh bar miyaee
    beomid khandeye ghashange to ba cheshmi pooor OMID


  6. بانو در 04/30/05 گفت :

    آره باور کن يکی از دوستام بدرش مدير بود يه دفعه نمايشگاه بود رفتيم ديدنش همه مثل چی ازش حساب ميبردن ولی تو خونه همون آقا همش داشت قربون صدقه زن وبچه اش ميرفت!


  7. مهاب در 04/30/05 گفت :

    خوشحالي و….چه احساسات قشنگي، ولي من فكر نمي كردم كه ام اس بر تو چيره شده باشه، و هنوز بر اين باورم كه تو مهارش كردي و با كنترل افسارش، اون رو به دنبال خودت مي كشي… جايگاه والاي اميد همچنان محفوظ خواهد بود، ولي فكر مي كنم هدف اصلي وبلاگت، اثبات كنار آمدنت با ام اس بوده، و اينكه حتي با داشتن اون هم بتوني زيباييهاي زندگي رو ببيني و بچشي، و عشق را دوباره و در همه حال تجربه كني و اشاعه بدي… تا ساير مبتلايان به هر نوع بيماري مشابه بريده از زندگي، درس گيرند و با قبول واقعيات، بتوانند با بكار گيري ساير استعدادهايشان، ضمن مثبت نگري، بده و بستان انرژي و عشق كنند. مگر آنكه من اشتباه فهميده باشم. پس من همين اسم با مسماي وبلاگ رامي پسندم و هدف عالي آنرا؛ كه اشاعه انرژيهاي مثبت و عشق است بيشتر.
    بقول امشاسپندان عزيز، زيادي پلشتيهاي جامعه، مانع از ديدن قلبهاي پاك و عاشق ميشه، و اگر مصداقهايي نظير اميد را مي بينيم، در باورشان گاهي دچار ترديد مي شويم.


  8. مهاب در 04/30/05 گفت :

    خوشحالي و….چه احساسات قشنگي، ولي من فكر نمي كردم كه ام اس بر تو چيره شده باشه، و هنوز بر اين باورم كه تو مهارش كردي و با كنترل افسارش، اون رو به دنبال خودت مي كشي… جايگاه والاي اميد همچنان محفوظ خواهد بود، ولي فكر مي كنم هدف اصلي وبلاگت، اثبات كنار آمدنت با ام اس بوده، و اينكه حتي با داشتن اون هم بتوني زيباييهاي زندگي رو ببيني و بچشي، و عشق را دوباره و در همه حال تجربه كني و اشاعه بدي… تا ساير مبتلايان به هر نوع بيماري مشابه بريده از زندگي، درس گيرند و با قبول واقعيات، بتوانند با بكار گيري ساير استعدادهايشان، ضمن مثبت نگري، بده و بستان انرژي و عشق كنند. مگر آنكه من اشتباه فهميده باشم. پس من همين اسم با مسماي وبلاگ رامي پسندم و هدف عالي آنرا؛ كه اشاعه انرژيهاي مثبت و عشق است بيشتر.
    بقول امشاسپندان عزيز، زيادي پلشتيهاي جامعه، مانع از ديدن قلبهاي پاك و عاشق ميشه، و اگر مصداقهايي نظير اميد را مي بينيم، در باورشان گاهي دچار ترديد مي شويم.


  9. ويولت در 04/30/05 گفت :

    به مهاب عزيزم:
    کاملا حق با توست عزيز


  10. ويولت در 04/30/05 گفت :

    به مهاب عزيزم:
    کاملا حق با توست عزيز


  11. آبچينوس در 04/30/05 گفت :

    اه راستي تو ام اس داشتي!!! همه اش يادم ميره .ام اس و ولش کن اميدو بچسب.من هم بايد اسم وبلاگمو بذارم «من و آرزو»! البته منظورم آرزو نيست ها ! منظورم آرزو ئه . اه بازم معلوم نشد منظورم چيه؟ خوب آخه مدام در حال آرزو کردنم که زلزله نيادو اوضاع خوب بشه و همه خوب و تندرست باشند و دوستي و صلحو صفا و رفاه باشه و اونايي که بايد، عروسي کنن و اونايي که راضي نيستن ، طلاق بگيرن و مشکلي براشون پيش نياد و خلاصه همه اش آرزو شده کار ما!!
    ————-
    ويولت عزيز آرزو ميکنم که هميشه شاد و سر زنده باشي و هميشه اميد رو به همراه داشته باشي.چه تو ي زندگيت چه توي وبلاگت چه روي پيشوني وبلاگت چه توي فکرت. چه آقا اميدي در کار نمي بود و چه الآن که در کنارته.


  12. آبچينوس در 04/30/05 گفت :

    البته مهاب هم حرفهاي منطقي اي زده .کاملاً موافقم. آدم نبايد از هدفش دور بشه! البته معني اميد هم نميتونه صرفاً آقاي اميد باشه.هرکسي که يه گرفتاري داشته باشه از قبيل ام اس يا هر گرفتاري ديگه اي که بايد همراه داشته باشه ، ميتونه يه اميد رو همراه خودش داشته باشه و سرلوحه کاراش قرار بده. خوب ويولت هم که يکي از کاراش وبلاگه و سر لوحه اش هم …


  13. از اينكه خوبي..از اينكه اميد داري..خوشحالم.


  14. شيرين در 04/30/05 گفت :

    ويولت عزيزم. قلب آدم چنگ چنگ می‌شه وقتی اين عشق را می‌بينه. اجازه بده قسمتی از متنی که توی وبلاگ خوشه ديدم را برای تو و بقيه دوستان بگم. می‌بخشی که آدرس دقیق را ندارم.
    عشق سترگ‌‌ ترين و ژرف‌ ترين چيز در زندکی؛ مژده گر اميد؛ شور و شادی؛ عشق گردنکش از هر قانون از هر رسم و قرارداد؛ عشق آزادترين و پرمايه‌ترين خميره‌ی سرشت
    عشق آزاد؟ می‌توان روح را به زنجير کشيد اما در برابر عشق جزدربند شدن کاری نمی‌توان کرد. اگر عشق در جايی ريشه کند هيچ قانون و آيين‌نامه‌ای و هيچ دادگاهی نمی‌تواند ريشه‌اش را از خاک بکند.
    روح عشق پيچيده و غنی است و بسيار ناسازگار با واق واق تنفرانگيز جامعه.
    حالا به من بگو چرا باور نکنی؟ با ام.اس يا بدون آن. بذار آسمون بهت بخنده و زمين زيرپات برقصه وقتی که از عشق در شور و شعفی.


  15. ذهن سيال در 04/30/05 گفت :

    شما دوتا واقعا خيلی ناز هستيدSmile
    در مورد اسم وبلاگ نظر من اينه که فقط خودت باش… نه ام اس و نه اميد. فقط خودت.


  16. مرواريد در 04/30/05 گفت :

    خوش به حالت که هنوز از وجود آدما لذت ميبری و همين طور از زندگيت!کاری که من با سالم بودنم نميتونم انجام بدم….


  17. سها در 04/30/05 گفت :

    باورش سخته. نمی‌دونم باورپذير هست يا نه.. شايدهم من ديرباورم


  18. رها در 04/30/05 گفت :

    ويولت عزيزم اسم اينجا رو هر چی بزاری من عاشق اينجام عزيز و سر شار لز عشق و اميده


  19. رها در 04/30/05 گفت :

    هميشه حرفشو باور کن


  20. سعيد در 04/30/05 گفت :

    اسم اينجارو بذار من و اميد و طرفدارانش Big Smile راستی حرفاشو باور کن.. بهتره زودتر اينجارو هم به اميدخان معرفی کنی چون يک ماه ديگه که من اومدم هم ميخوام شما رو ببينم هم اميدخان رو. پس ديگه کم کم بايد بهش اينجارو معرفی کنیRazz


  21. امير حسين در 04/30/05 گفت :

    نميدونم چرا اين متن رو خوندم موهای تنم سيخ شد… بيا پيش ما دوست داشتی بلينک.


  22. داش رهام در 04/30/05 گفت :

    سلام به همه اهالی پاک دل آشيانه فاخته.اما بعد…
    ويولت خانم باور کن که از قديم گفته اند:
    عاشق شو ارنه روزی کار جهان سر آيد — ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی
    حتی اگر خواب باشه خواب شيرين هم زندگيه…


  23. زهرا در 04/30/05 گفت :

    آره عزيز دلم باور کن..


  24. زهرا در 04/30/05 گفت :

    شما دو تا واقعا با نمکينSmile


  25. خوب خوبه خانوم اميدوارم پايدار باشه Big Smile)


  26. هيلا در 04/30/05 گفت :

    ..اينقدر خوب و گلی (اون هم از نوع بنفشش)..که ديگه ام-اس هم کم آورده!شاد و خوشحال و خوشبخت و پاینده باشید(تو و امید) (:


  27. MANELI در 04/30/05 گفت :

    Violet oon :
    mesle hamishe az khoondan matalebet lezzat mibaram.
    shaady , salamaty & OMIDet paayande baad.


  28. bahareh در 04/31/05 گفت :

    Zendeh bad ESHGH O OMID


  29. شهره در 04/31/05 گفت :

    سلام ويولت عزيز اميدوارم كه هميشه قلبت پر عشق باشه تا بتوني به اين بيماري غلبه كني. امروز با يكي از دوستانم كه او هم بيماري تو را دارد و طفلك ديگه هيچ كاري نميتونه بكنه صحبت ميكردم. شوهرش هم ام اس داره ولي كارهاي هر دوشون رو انجام ميده. ميگفت اگر عشق به شوهرش نبود اصلا نميتونست دردهاي روزانه اش رو تحمل كنه. عشق درمان همه دردهاست. باميد روزي كه درماني هم براي اين بيماري پيدا بشه. ميبوسمت ويولت گل. به اميد خان هم سلام ما را برسون. باي باي


  30. ميترا در 04/31/05 گفت :

    اول برو اسفند دود کن و بعد هم باور کن


  31. امیرطلا در 04/31/05 گفت :

    تو رو خدا باور کن…اين ناباوری ها خوب نيست به خدا….!


  32. روبی در 04/31/05 گفت :

    ….چرا باور نکنی؟…


  33. صبا در 04/02/06 گفت :

    ويلت جون اگر به من و ما باشه ميگيم باور کن چون تو بدون هيچ سانسوری( حسی مييگم هيچ و درسته )رابطه حسی و اخلاق حاکم بين خودتونو توضيح دادی .با مقايسه اخلاق اميد که اينقدر مودبه و انسان مطلقه ميکم باور کن . مقايسه ميکنمش با خيلی ها و اونهايی من و ديگران طرفشونيم …باور کن ….


  34. بهزاد در 04/02/06 گفت :

    اوهومBig Smile باور کن بعدشم اون اشکال فنيه فيلتر نيست اکه فيلتر شی که مينوسه مشترک گرامی دسترسی به سايت مورد نظر امکان پذير نميباشدBig Smile